Även om vi inte verifierar specifika påståenden eftersom omdömeslämnarnas åsikter är deras egna, kan vi märka omdömen med en ”verifierat”‑etikett ifall vi kan bekräfta att en företagsinteraktion har ägt rum. Läs mer

För att skydda plattformens integritet granskas både verifierade och overifierade omdömen av vår automatiserade programvara som är tillgänglig dygnet runt. Tekniken är utformad för att identifiera och ta bort innehåll som bryter mot våra riktlinjer, inklusive omdömen som inte är baserade på en äkta upplevelse. Vi är medvetna om att vi inte kan lägga märke till allt. Det går att flagga sådant som du tror att vi kan ha missat. Läs mer

Det här tycker kunderna

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

I went to Timpson High Street Hounslow and I found Tony Ford and his colleague Raj exceptionaly courteous skilled and knowledgeable. I am very grateful to both if you and recommend this particular bra... Se mer

Företaget har svarat

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

I have recently visited the Timpson store in Sainsbury’s in Hinckley. I received outstanding customer service from a young man named Jake that served me on two separate occasions. He not only carried... Se mer

Företaget har svarat

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Had an amazing experience from Timpsons in Sainsburys Car Park, Bath. Brandon was super helpful in advising me on my boot repairs and went over and above. Much appreciated all the help and would def... Se mer

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Really disappointing experience at Timpson Brooklands. I left my daughter’s trophy to be engraved and paid £45. The team inspected and accepted it, but when I returned, the base was cracked exactly wh... Se mer

Företagsinformation

  1. Butik för utskrifter och skyltar

Skrivet av företaget

House Signs, Zippo Lighters, Shoe Care, Personalised Gifts and more from the name you can trust! - timpson.co.uk - Over 500 shops in the UK offering House Signs, Zippos, Shoe Care, Key Cutting, Personalised Engraving, Watch and Shoe repairs.


Kontaktuppgifter

3,4

Medel

TrustScore 3.5 av 5

10 tn omdömen

5 stjärnor
4 stjärnor
3 stjärnor
2 stjärnor
1 stjärna

Ingen aktuell inbjudningshistorik

Det här företaget har inte bjudit in sina kunder på länge. Omdömen kanske inte är representativa

Har besvarat 99 % av sina negativa omdömen

Svarar vanligtvis inom 48 timmar

Så använder företaget Trustpilot

Se hur deras omdömen och betyg hämtas, betygsätts och modereras.

3,4

Alla omdömen

(10 248)

712 omdömen under de senaste 12 månaderna

Skriv ett omdöme
Företag på Trustpilot får inte erbjuda incitament eller betala för att dölja omdömen. Omdömen är enskilda användares åsikter och inte Trustpilots åsikter. Läs mer

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Worst experience ever

Worst experience ever, wish I had never let them change the battery on my Tag Heuer watch! The back was put on upside down and some of the screws not secured properly. When I swam with it this Summer I realised that it had stopped working and water had entered the front and caused some rust. They said it failed the pressure test when I took it back to Timpson and said it had to go to the workshop to get assessed. This was the worst mistake I made as they y blamed me and said it it would be over £600 to repair. I asked them to return my watch when it was returned the crown could no longer turn the hands and the crown and stem came out of the watch! Avoid Timpson touching your watch if you have an expensive or precious watch as they don't know what they are doing and lie to cover themselves.

29 september 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Timpson

Svar från Timpson

We’re very sorry to hear about your disappointing experience with your Tag Heuer watch.

We’re also sorry to hear that you were unhappy with the way your concerns were handled and with the condition of the watch when it was returned to you.

Please get back in touch with customer.support@timpson.com with some further details so we can look into this for you.

Betygsatt 2 av 5 stjärnor

Never again

Folkestone Timpsons, what a horrible experience I dropped off my precious handmade cowboy boots bought in Chelsea at a shop called R Sole I enquired as to the cost to resolve both boots even though only one had worn through. I was quoted £60 an incredible price but because of the value I agreed resolved £60 on collecting the boots I noted I redone the heels which were not worn in the first place . What meeting is worse they had a horrible red patch in the middle of the hill when I went to pay they asked me for £64.90 I said no I was quoted £60 so he said okay it’s it don’t bother me 😬I’ll refund you and we’ll start again, on arriving Home I inspected my boots further only to find out there were missing stitches from the soles and the boots had not been glued to the new soles correctly around the instep area, an absolute mess for the £60 paid. I’ll never go there again customer services mundane and uninterested. Unfortunately I cannot see anywhere to post pictures but I’m going back to the shop tomorrow to complain further.

6 oktober 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Timpson

Svar från Timpson

We’re very sorry to hear about your disappointing experience with your handmade cowboy boots. We apologise that you were unhappy with the workmanship and that the boots were returned with issues.

Please get back in touch with customer.support@timpson.com with some further details so we can look into this for you.

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

I bought a padlock for 9.99 with…

I bought a padlock for 9.99 with baffling/ambiguous instruction on how to change code from factory settings of 0,0,0. I now have a lock that won't open either on the factory settings or the new settings I input.

5 oktober 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Timpson

Svar från Timpson

We’re very sorry to hear about the issue you’ve experienced with your padlock. We apologise that the instructions were unclear and that you’ve been left with a lock that you’re unable to open.

Please get back in touch with customer.support@timpson.com with some further details so we can look into this for you.

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Incompetent Service and Near-Disaster…

Incompetent Service and Near-Disaster for an Antique Watch

I took my antique watch to Timpson for a simple winding crown replacement a a full service.Instead of a professional job,it turned into a complete nightmare.When I first got watch back,I was shocked to find they had swapped the original back case for a completely mismatched,bright purple cover without my consent.While they eventually corrected their mistake and replaced it with it's original case after I complained,the fact that a professional repair shop thought it was acceptable to hand back an antique watch in that condition is deeply concerning.You cannot trust their quality control or their handling of rare,historic items.The stress and lack of basic attention to detail mean I will never use them again.

22 september 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Timpson

Svar från Timpson

We’re very sorry to hear about your disappointing experience with your antique watch repair.

We’re glad this was corrected and the original case was eventually restored, but we understand how concerning and upsetting this must have been.

Please get back in touch with customer.support@timpson.com with some further details so we can look into this for you.

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

B&q Timmons machine none of the keys…

B&q Timmons machine none of the keys work went to Tesco parkfarm sorted it out correctly

23 september 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Timpson

Svar från Timpson

We’re very sorry to hear about your disappointing experience. We apologise that the keys cut using the machine at B&Q did not work correctly.

We’re glad to hear that the team at Tesco Park Farm were able to resolve the issue and cut the keys correctly.

Please get back in touch with customer.support@timpson.com with some further details so we can look into this for you.

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Not getting in here with that on

Not getting in here with that on , that’s the phrase I was met with as I approached Timpsons .An emblem of a football team on my jacket and in front of another witness the Timpson employee was so wrong on so many ways without me saying one word .
As I walked away in disbelief and disgust I received another comment in a raised voice .

3 oktober 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Timpson

Svar från Timpson

We’re very sorry to hear about your disappointing experience. We apologise that you were spoken to in this way when approaching the branch and that you felt uncomfortable and upset by the comments made.

We appreciate you bringing this to our attention and understand your concerns regarding the way you were treated.

Please get back in touch with customer.support@timpson.com with some further details so we can look into this for you.

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Caravan keys quoted as £18 for 2

Caravan keys quoted as £18 for 2, get 1 free; went to the local trade shop ,& got the 2 i needed for £7.50 total. Never again.

3 oktober 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Timpson

Svar från Timpson

We’re sorry to hear that you were unhappy with the price quoted for your caravan keys.

We appreciate you sharing your feedback regarding the pricing and understand your concerns.

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Went to the houndshill Sainsbury's in…

Went to the houndshill Sainsbury's in Blackpool to find Simpson for a shoe repair. The staff there was very helpful and did a fantastic repair on my shoes. Could not recommend the staff and service enough.

30 september 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Timpson

Svar från Timpson

Thank you for taking the time to share your wonderful feedback.

We’re delighted to hear about the fantastic service you received at our Sainsbury’s Houndshill branch in Blackpool. It’s great to know the team were so helpful and did an excellent job repairing your shoes.

We’ll be sure to pass your kind words and thanks on to the team and their Area Team.

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Great service

Visited the branch in Queensferry Street, Edinburgh, to get a couple of watch straps. Good range available and reasonably priced. Special mention to the lady who works there who was extremely helpful and friendly and changed over the straps in a matter of minutes.

30 september 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Timpson

Svar från Timpson

Thank you for taking the time to share your wonderful feedback.

We’re delighted to hear about the excellent service you received at our Queensferry Street branch in Edinburgh. It’s lovely to know you were pleased with the range and pricing of the watch straps, and that the colleague was so helpful and friendly when fitting them for you.

We’ll be sure to pass your kind words on to the colleague and her Area Team.

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Decietful in hiding damage caused

I took a pair of pointed front block heeled boots into the Morecambe branch and asked the young man in charge if he could fit (supplied by me) metal toe caps over the front as I'd scuffed them but being PU they cannot be repaired or buffed. He said 'yes come back tomorrow' so I did. He showed me one boot which looked fine then bagged them and handed them to me. When I got home, a 1 min walk away, I opened the bag and the other toe cap must have been rested face down onto a bench as he hammered the underneath to the sole. This caused a very deep crease horizontally across the front which simply could not be missed as it went from a smooth uniform surface (on the one he showed me) to a deep hammered in ridge right across the middle. Appalling 'passing off' as repaired when he actually made them look worse. This was utterly decietful and he did it with courtesy and a smile. Feel sick, like a slight of hand took place. Avoid.

2 oktober 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Timpson

Svar från Timpson

We’re very sorry to hear about your disappointing experience with your boot repair. We apologise that one of the boots was returned with a deep crease across the front and that you were unhappy with the finished result.

Please get back in touch with customer.support@timpson.com with some further details so we can look into this for you.

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Excellent service and best around

Excellent service and best around.
David in the Tesco High Wycombe timpsons is excellent and five stars is not even enough. I did a music magpie order and it was so easy. He is so diligent and helpful, as a customer service manager I appreciate great service. Will definitely go back.

1 oktober 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Timpson

Svar från Timpson

Thank you for taking the time to share your wonderful feedback.

We’re delighted to hear about the excellent service you received from David at Tesco High Wycombe. It’s fantastic to know he was so diligent and helpful when assisting you with your MusicMagpie order, and that everything was so easy.

We’ll be sure to pass your kind words and thanks on to David and his Area Team.

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

My neighbour needed a replacement key…

My neighbour needed a replacement key for one that was snapped. Went to Timpson cabin outside Sainsburys in Godalming and we got exceptional service from the manager there, ended up with two replacement keys and one free, even trusted us to go home and try first replacement before cutting the other two, really first class service hence five stars.

1 oktober 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Timpson

Svar från Timpson

Thank you for taking the time to share your wonderful feedback.

We’re delighted to hear about the exceptional service you received from the manager at our Sainsbury’s Godalming branch. It’s fantastic to know they were so helpful and went the extra mile to make sure you received the right replacement keys.

We’ll be sure to pass your kind words and thanks on to the manager and their Area Team.

Betygsatt 2 av 5 stjärnor

Untrained staff

Visited the kiosk in Morrisons Exeter on three occasions for dry cleaning and a watch change. On each occasion I was told they couldn’t fulfil the service because the person working there wasn’t fully trained - this was the same person and 3 months apart! Absolute joke, there’s no point having someone there who can’t do anything!!?? At least I was told I could drive to another store! 🙄

Edit/ Reply: Thank you for the heartfelt AI response. I have contacted customer care and heard nothing back.

1 oktober 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Timpson

Svar från Timpson

We’re very sorry to hear about your disappointing experience. We apologise that you were unable to use the services you needed on several occasions due to the colleague not being fully trained.

We understand how frustrating this must have been, particularly as you visited on multiple occasions over several months.

Please get back in touch with customer.support@timpson.com with some further details so we can look into this for you.

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Complete rip-off merchants

Complete rip-off merchants. Quoted £24 at Tesco, Durham to cut 3 standard keys, all the same pattern. Said "no thanks" and walked out, went to an independent and got them done for half the price. Timpson is a millionaire virtue signaller, proclaiming "we pay all our taxes" in his shops. He can afford to when he's charging such extortionate amounts to cut keys!

29 september 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Timpson

Svar från Timpson

We’re sorry to hear that you were unhappy with the price quoted for cutting three standard keys at our Tesco Durham branch.

We appreciate you sharing your feedback regarding the pricing and understand your concerns.

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Great value and wonderful service...

Whilst at Sainsburys Richmond I noticed a Timpson shed in car park. Been needing a new watch strap for ages. The assistant who was exemplary in his customer service showed me a selection. The one I chose was full leather ; it was fitted in minutes and was £14.90 ... real bargain. They also do car keys... mine would be £300 direct from Abarth, Timpson can do it for £150 .. I shall return! Very impressed , highly recommended.

29 september 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Timpson

Svar från Timpson

Thank you for taking the time to share your wonderful feedback.

We’re delighted to hear about the excellent service you received at our Sainsbury’s Richmond branch. It’s fantastic to know the colleague was so helpful, showed you a great selection of watch straps and fitted your chosen strap so quickly.

We’re also pleased to hear you were impressed with the value of our car key service and that you’ll be returning to us in the future.

We’ll be sure to pass your kind words on to the colleague and their Area Team.

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

AGGRESSIVE STAFF MEMBER IN FAVERSHAM BRANCE

I had a horrible experience at the Faversham branch a few weeks ago. After multiple back and forths, the key cut for me was not working. The staff member in the store suggested I get my locks replaced (there is no need to do that as I have two working sets of keys..) then started shouting at me very aggressively in front of the whole store, literally going from 0 to 100. He is a vile angry man and it was intimidating as a woman to have to face that behaviour in order to get a refund (which he initially refused) - why would they employ someone like this I wonder.

7 september 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Timpson

Svar från Timpson

We’re very sorry to hear about your experience at our Faversham branch. We apologise that the key was not working and that you felt you were spoken to aggressively when trying to resolve the issue.

Please get back in touch with customer.support@timpson.com with some further details so we can look into this for you.

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

I used Timpsons in Alloa mill street…

I used Timpsons in Alloa mill street this morning to print 10 photos the Gentleman in the shop was excellent and did a great job in helping me and explaining the process I have used this place over the years and have always had polite courteous helpful service but this morning was exceptional

28 september 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Timpson

Svar från Timpson

Thank you for taking the time to share your wonderful feedback.

We’re delighted to hear about the excellent service you received at our Alloa Mill Street branch. It’s lovely to know that our colleague took the time to help you with your photos and explain the process, and that you’ve always received such polite and helpful service over the years.

We’ll be sure to pass your kind words on to the colleague and their Area Team.

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Review for Timpson c/o Tesco Extra Hull

Review for Timpson c/o Tesco Extra Hull
I attempted to cut a particular key three times! Two times they tried to use keys in stock which were not right third time decided to order a key which eventually arrived but only 3 copies when I had requested four eventually fourth key arrived but again the keys were not right as they looked nothing like the original. This saga lasted over a few months poor customer service throughtout. Eventually I asked for a refund but will not be going back

27 september 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Timpson

Svar från Timpson

We’re sorry to hear about your disappointing experience and the issues you had when trying to get your key cut.

We understand how frustrating it must have been. We’re also sorry that you felt the customer service you received throughout was poor.

We appreciate you bringing this to our attention and will share your feedback with the relevant team.

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Timpson at Lockbridge drove Eastbourne

Timpson at Lockbridge drove Eastbourne
Frank was so helpful it was unbelievable in this day and age
My daughter could not get any help from Timmons in her local area New Malden so we ask Frank in Eastbourne and he sorted everything out and did the job
On a Saturday so helpful my daughter was over the moon - well done Frank

26 september 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Timpson

Svar från Timpson

Thank you for taking the time to share your wonderful feedback about Frank in Eastbourne.

We’re delighted to hear that Frank was so helpful and was able to get everything sorted for your daughter, especially on a Saturday. It’s fantastic to know that his friendly and helpful service made such a positive difference.

We’ll be sure to pass your kind words on to Frank and his Area Team.

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Apple Watch battery change

Used them to have a new battery fitted to my Apple Watch. Much cheaper than Apple and incredibly quick and efficient. 100% recommend this service

25 september 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Timpson

Svar från Timpson

Thank you for taking the time to share your wonderful feedback.

We’re delighted to hear you were pleased with the Apple Watch battery replacement and that the service was quick and efficient.

We really appreciate your recommendation and will be sure to share your kind feedback with the team.

Detta är Trustpilot

Vem som helst får skriva ett omdöme på Trustpilot. Den som skriver ett omdöme äger sitt omdöme och detta innebär att personen i fråga kan redigera eller ta bort sitt omdöme när som helst. Omdömen finns kvar på Trustpilot sålänge omdömeslämnarens konto är aktivt.

Vi skyddar vår plattform med hjälp av dedikerade medarbetare och smart teknologi. Läs mer om hur vi bekämpar falska omdömen.

Läs mer om omdömesprocessen på Trustpilot.

Här är 8 tips på hur man kan skriva omdömen på bästa sätt.

Verifieringen hjälper till att säkerställa att det är riktiga människor som skriver omdömena som du läser på Trustpilot.

Att erbjuda belöningar för omdömen eller att bara be en viss grupp personer att skriva ett omdöme kan påverka företagets TrustScore. Detta strider mot våra riktlinjer.

Läs mer