Købte en sweater på sparkz hjemmeside. Fik den leveret lang tid efter. Kvaliteten var meget ringe så sender den retur, men pludselig eksisterer hverken hjemmeside eller tlf.nr. De svarer heller ikke p... Se mer
Även om vi inte verifierar specifika påståenden eftersom omdömeslämnarnas åsikter är deras egna, kan vi märka omdömen med en ”verifierat”‑etikett ifall vi kan bekräfta att en företagsinteraktion har ägt rum. Läs mer
För att skydda plattformens integritet granskas både verifierade och overifierade omdömen av vår automatiserade programvara som är tillgänglig dygnet runt. Tekniken är utformad för att identifiera och ta bort innehåll som bryter mot våra riktlinjer, inklusive omdömen som inte är baserade på en äkta upplevelse. Vi är medvetna om att vi inte kan lägga märke till allt. Det går att flagga sådant som du tror att vi kan ha missat. Läs mer
Det här tycker kunderna
Har købt frakke til datter i julegave. Den skulle byttes. Ekspedient ville ikke tage den retur da prismærke son sad fast med sikkerhedsnål var faldet af. Vi havde bon med. Ekspedient ville ringe ti... Se mer
Købte en Cashmere-strik via hjemmesiden. Superhurtig forsendelse og lækker trøje. Skulle dog have haft den en str større. Fik i den forbindelse en hurtig og utrolig venlig kundeservice. Har trukke... Se mer
Företaget har svarat
Vil ikke modtage tilgodebevis, da bon ikke kunne scannes, men dog stadig læseligt. Tilgodebeviset er fra januar 2009. De ønskede ikke at tage mod tilgodebeviset, da det skulle scannes ind, og det kun... Se mer
Företagsinformation
Informationen kommer från olika externa källor
SPARKZ, part of the Danish fashion scene, is based in the heart of Copenhagen. Where the pulse is racing, and where our designers find much of their inspiration for the Scandinavian signature which permeates everything we do. SPARKZ was founded back in the merry 90s, where denim and knitwear played a big part in our collections. Since then, SPARKZ developed into a true adventure with four annual ready-to-wear collections for women seeking inspiration, challenges, independence and style. With an innovative approach to the latest fashion trends, we make sure that the SPARKZ girl is always one step ahead. In a world of combinations, we focus on individuality and offer everything from the perfect date-night dress to casual, chunky knitwear or cool jeggings. We are happy that you can find SPARKZ in many locations around the world.
Kontaktuppgifter
Kattesundet 4, 2. sal, 1458, København K, Danmark
- 33950237
- lr@sparkz.dk
- www.sparkz.dk
Ingen inbjudningshistorik registrerad
Det här företaget har inte bjudit in sina kunder. Omdömen kanske inte är representativa
Så använder företaget Trustpilot
Se hur deras omdömen och betyg hämtas, betygsätts och modereras.
Andra tittade också på
Købte en sweater på sparkz hjemmeside
Købte en sweater på sparkz hjemmeside. Fik den leveret lang tid efter. Kvaliteten var meget ringe så sender den retur, men pludselig eksisterer hverken hjemmeside eller tlf.nr. De svarer heller ikke på mails. Jeg kan ikke komme i kontakt med dem og gls siger de har afleveret min returpakke hos dem. Jeg melder dem til politiet for svindel !!
Ingen stjerner
Ingen stjerner
Bestilte en bluse til julegave 1.december modtog den 3. april. Pris 799,-. Har sendt den retur og har intet hørt fra dem. Kan ikke komme i kontakt hverken mail eller deres telefonnumre, som ikke eksisterer. Hold jer langt væk !!
Dårlig service, dårlig kvalitet!!
Utrolig dårlig kvalitet af en cashmir trøje til 799 kr. Ved første håndvask forsigtigt i lidt lunket vand gik farven af flere steder. Har henvendt mig på mail til firmaet flere gange uden at få svar. Deres tlf. nr. findes ikke. Det er tydeligt, at de her på trustpilot har tid til at svare dem som ikke skriver negativt. Så burde de vel også have tid til at svare på mail.Totalt skuffende!
De er ikke til at komme i kontakt med
De er ikke til at komme i kontakt med. Har forgæves forsøgt på både mail, tlf. og Facebook. Telefonnummeret, der er oplyst på deres hjemmeside og Facebook er ikke eksisterende. Rigtig træls når man gerne vil have byttet en julegave!
Fragten er dyr og alligevel får man…
Fragten er dyr og alligevel får man ingen tracking på pakken. Jeg kunne på intet tidspunkt spore min pakke. Jeg henvendte mig til kundeservice men de nåede ikke at vende tilbage før min pakke var her.
God service, dyr ombytning
Købte en Cashmere-strik via hjemmesiden.
Superhurtig forsendelse og lækker trøje.
Skulle dog have haft den en str større. Fik i den forbindelse en hurtig og utrolig venlig kundeservice.
Har trukket to stjerner fra, da man selv skal betale returporto ved ombytning.
De fleste sider tilbyder gratis ombyt til anden størrelse. Ellers burde det være en mulighed at købe billig returporto via siden, så man ikke skal af med fuld pakkeporto med omdeling via PostDanmark for at bytte et køb.

Svar från SPARKZ
Total dårlig oplevese I Sparkz i Waves
Rigtig dårlig oplevelse på bytning af bukser,som var i stykker, da jeg køb den.
Tri. d.7.6.16 tog jeg til Sparkz i Wales for bytte buksen, jeg ventede 6 min. til ekspedienten kom udfra butikken, her blev der ikke sagt hej eller undskyld , tværtimod gik hun stile og rolig hen til disken med hovedet i sin mobil.
Her henvist hun mig til torvet slutningen af waves, for den bukser jeg skulle have var ikke i Sparkz!!
Busken var sæt ned på torvet, men den ku' jeg ikke få til den nedsætte pris, sagde ekspedienten, jeg skulle tilbag til Sparkz igen og få returnere buksen først, hvilket gjort jeg så det :-(
Her i butikken får jeg så at ved at jeg ikke kunne får brugt min tilgodebevis på torvet, at jeg skulle vente til næste uge hvor busken er fysiske i butikken og hvis der var overhovedet noget tilbage af bukserne!!!
Her prøvede ekspedienten , at forklare mig Sparkz regler og samtidig sammenlign med netto???
Total åndssvag ekspedienten Sarah!!!
Bemærk at jeg var sammen med mine to børn på 2 og 4 år og blev kaste frem og tilbag af to ekspedienten fra SparKz.
Og det hele endte med at jeg ikke fik lov til at få købt buksen tilbage som jeg ku' rigtig lide!!!
Den dårligste service jeg nogensinde har fået. Ekspedienten var uforskammet og stod og snerrede af mig, hvilket gjorde mig utrolig sur. Jeg sætter aldrig mine ben i den butik igen.
Ps. jeg arbejder selv i detailbutik og ved udmærket hvordan man behandler kunderne pænt og serviceminded...
Ser frem til at høre en relevant forklædning fra Sparkz..
Mvh. Canary
Ingen ordrebekræftelse..
Jeg har bestilt et par jeans på deres hjemmeside, jeg har hverken hørt fra dem eller modtaget nogle ordrebekræftelse.
Jeg har intet hørt om min ordre, eller om den var på vej, så jeg vælger derfor at skrive til Jer.
Jeg får så en mail, hvor der står at den ikke kunne sendes til den e-mail som er oplyst på deres hjemmeside.
Det er ikke okay synes jeg.
100% dårlig kundeservice i Lyngby
Min ene datter købte en trøje til min anden datter i Sparkz i Lyngby kort før jul. Vi opdagede at den skulle byttes senest 31/12, så utrolig kort frist.
Det var ikke muligt at komme til lyngby før d. 5/2, så her forsøger jeg at bytte til en anden trøje eller tilgodebevis.
MEN 100% ufleksibel kundeservice. Det kan på ingen måde lade sig gøre. Det må hun ikke for chefen og for Sparkz hovedkontoret.
Jeg kan ikke forstå hvordan det kan betale sig at have en sådan kundeservice.
Jeg skal ikke handle mere hos Sparkz i butik og webshop.
Utrolig dårlig behandling i Sparkz i Lyngby
Har købt frakke til datter i julegave. Den skulle byttes. Ekspedient ville ikke tage den retur da prismærke son sad fast med sikkerhedsnål var faldet af.
Vi havde bon med. Ekspedient ville ringe til butikschef , som skulle melde tilbage i løbet af en halv time. Vi har stadig intet hørt. En utrolig dårlig behandling. FLOT at en butik kan tillade sig at have sådan en elendig kundeservice. Jeg sætter aldrig mine ben i den butik igen.
Sparkz i Roskilde. Dårlig service, ubehøvlet ekspedient
Rigtig dårlig oplevelse på bytning af bukser,som gik i stykker efter 14 dage. Vi fik besked på at det var min datters egen skyld, Ekspedienten var grov og ubehøvlet. Kun ved at vedblive med at spørge efter telefon nummer og email adresse til selve firmaet, fik vi bytte bukserne, ed beskeden om at hun altså ikke ville bytte dem igen. Vi står igen med problemet at bukserne er itu... og vil simpelthen ikke anbefale Sparkz til nogle overhovedet.
Min datter har spildt 400 kr på et par bukser ,som er i den værste kvalitet, man kan købe..FLOT!!!!!!!!
Vi sætter ALDRIG vores ben i Sparkz igen.
Fantastisk betjening
Sparkz Frederiksberg Centret fredag d 18-9-15
Jeg fik en fantastisk oplevelse af Caroline E. Hun kom med gode stylingstip og var engageret og nærværende selv om jeg er en "gammel" dame på 49...
Hende kan I være stolte af i Sparkz☺☺
Returpolitik
Elendig Returpolitik - kan alt inden jul, men intet efter
Utrolig dårlig kundeservice i Sparkz Rødovre
Jeg havde fået en trøje i julegave som jeg skulle have byttet til en anden størrelse. Da jeg kommer ind i butikken i Rødovre, konstaterer jeg, at den størrelse jeg skulle bruge ikke var i butikken. Jeg går derfor op til kassen og beder om et tilgodebevis, men det kan jeg ikke få, da jeg ikke har bonnen. Jeg får besked på, at jeg skal finde noget andet i butikken og dertil svarer jeg, at det jo netop er den trøje jeg gerne vil have, men at størrelsen ikke er der og jeg skal desuden nå at bytte den inden den 31. december, hvilket er en utrolig kort frist.
Jeg gør det klart for ekspedienten at det jo er en gave og at jeg derfor ikke har bonnen. Detil svarer hun at det står på bonnen, at man skal have den med, hvis man skal have byttet gaven. Hvor skal jeg vide det fra når jeg ikke har fået bonnen?! Hvilket man normalt heller ikke får, når det er en gave og der ER byttemærke på, men det er åbenbart ikke nok. Har aldrig nogensinde oplevet, at man ikke kan få et tilgodebevis når der er byttemærke på gaven.
Den dårligste service jeg nogensinde har fået. Ekspedienten var uforskammet og stod og snerrede af mig, hvilket gjorde mig utrolig sur. Jeg sætter aldrig mine ben i den butik igen.
Ps. jeg arbejder selv i butik og ved godt hvordan man behandler kunderne pænt.
Sparkz Hundige - elendig service!
Havde købt et par sorte bukser i sparkz i Waves centeret, men efter at have haft dem på kun to gange, var stoffet helt nedslidt på det ene ben, ved begge lommer og lidt på læggen - bukserne var endnu ikke blevet vasket, så det var ikke dét, der var problemet. Var taget ned for at bytte dem, men de ville kun give mig nogle bukser magen til, hvilket garanteret fører til, at jeg står med samme problem om 2 uger. Desuden var ekspedienten rigtig streng, og fik det til at lyde som om at jeg skulle behandle dem anerledes. Men hvordan?! Har haft dem på 2 gange, i skole begge gange hvor man har siddet musse stille. Hun sagde samtidig, efter jeg havde gjort udtryk for at det var for dårligt jeg ikke kunne få pengene tilbage, og nok bare ville stå her igen om et stykke tid med samme problem, at så ville hun ikke kunne gøre noget, da hun så mente, at det var mig den var gal med. Ekstrem ELENDIG service!
Det kan da ikke være rigtigt, at man ikke kan få pengene tilbage, efter man har brugt 300 kr på bukser som går i stykker i løbet af ingen tid.
Sætter aldrig mine ben i sparkz igen, dårlig service og virkelig ringe returpolitik.
Bukser i dårlig kvalitet og ekstrem dårlig service.
Forleden købte jeg to par bukser, et sort par og et blåt par. De blå har jeg haft på 5-6 gange, og elastikken er sprunget overalt på lårene (det skal lige siges, at de kun er blevet vasket én gang på 30 grader). Det sorte par har jeg haft på 3-4 gange, og der er syningen ved livet sprunget. Synes det er for dårligt at have givet så mange penge for det, og så det går i stykker så hurtigt. Men ikke nok med det, så ville jeg selvfølgelig gå ned og få pengene tilbage, eller i så fald bare få dem byttet. Hvor efter ekspedienten siger at de ikke anbefaler at man vasker dem. Hvem vasker ikke deres bukser? Det er da for langt ude. Ekspedienten tilkaldte chefen, hvorefter de sagde at de skulle sende dem en til reklamation, og så ville de vudere om jeg kan få mine penge igen eller ej. Synes det er for dårligt.
Dårlig kundeservice
Skulle bytte en vare som var givet som gave. Tjekker Web.siden og konstaterer at der ligger en butik på Fisketorvet. Suser afsted for så at konstatere at der ej lå nogen butik og at den ikke havde ligget der et stykke tid !! Jeg var rasende ! Det er SÅ dårlig kunde service at hjemmesiden ej opdateres så kunderne går forgæves. For mig betød det, udover at jeg var gået forgæves, at jeg ej fik byttet min vare da jeg ej kunne nå at søge mod Rødovre inden lukketid.
Jeg har altid været glad for SPARKZ men efter ovenstående oplevelse føler jeg mig til grin og ønsker ej at handle i butikkerne mere !
Både og
Købte et par bukser, en bluse og en kjole, fandt ud af dagen efter jeg alligevel ikke ville have det , havde fået 20% pga det var søndag, fik at vide de ikke gav penge tilbage på nedsatte vare, de var da ikke nedsat en vare der er nedsat bliver ikke sat op igen, jeg kunne jo ikke gøre ved de gav de procenter den dag, byttede dog kjolen og ville have penge retur for det andet, den søde pige der stod der satte dem ind på mit kort, men det kan da ikke passe i vore dage at en forretning ikke giver penge retur på deres vare som ikke er sat på udsalg??? Vil i fremtiden ikke handle i deres forretninger da man heller ikke kan aflevere varen end andet sted end der hvor det er købt hvis det er på udsalg, sikken en foretningspolitik, de må miste mange kunder på det , MEN TUSIND TAK TIL DEN SØDE PIGE I KOLDING STORCENTER, du fortjener en masse stjerner men ikke jeres forretninger
Dårligt udvalg og dårlig service
Var nede i en af butikkerne i Helsingør og købte et par shorts. Efter noget tid finder jeg ud af at jeg ikke ville have dem alligevel og kommer ned for at returnere dem. Det kunne jeg kun hvis jeg valgte noget andet i deres butik. De gav hverken pengene tilbage eller et tilgodebevis. Det synes jeg er rigtig skod, især fordi jeg i forvejen ikke bryder mig specielt om deres udvalg -det var en rigtig dårlig oplevelse!
Sparkz City vest Århus
Super dårlig kundeservice
Kommer med en Jakke jeg for mindre end en uge siden har købt for 1000kr. da tryk knapperne falder af returnere jeg den men får blot af vide at det kan man ikke de kan sende den til skrædder...
Mener ikke det er rimeligt at give 1000kr for en vare der inden en uge ved to ganges brug er defekt, for så at skulle indlevere den og vente på at få den retur....
Super dårlig biks
Detta är Trustpilot
Vem som helst får skriva ett omdöme på Trustpilot. Den som skriver ett omdöme äger sitt omdöme och detta innebär att personen i fråga kan redigera eller ta bort sitt omdöme när som helst. Omdömen finns kvar på Trustpilot sålänge omdömeslämnarens konto är aktivt.
Företag kan be sina kunder om omdömen via automatiska inbjudningar. Dessa omdömen markeras som verifierade för att visa att det handlar om verifierade upplevelser.
Läs mer om andra typer av omdömen.
Vi skyddar vår plattform med hjälp av dedikerade medarbetare och smart teknologi. Läs mer om hur vi bekämpar falska omdömen.
Läs mer om omdömesprocessen på Trustpilot.
Här är 8 tips på hur man kan skriva omdömen på bästa sätt.
Verifieringen hjälper till att säkerställa att det är riktiga människor som skriver omdömena som du läser på Trustpilot.
Att erbjuda belöningar för omdömen eller att bara be en viss grupp personer att skriva ett omdöme kan påverka företagets TrustScore. Detta strider mot våra riktlinjer.


