Wij hebben 2 truien met Spotify nummer besteld,ze kwamen binnen de levertijd binnen,zitten super lekker en het nummer speelt ook af. Daarbij waren ze nog leuk ingepakt,dus unboxen vond mijn dochter... Se mer
Företaget har svarat
Även om vi inte verifierar specifika påståenden eftersom omdömeslämnarnas åsikter är deras egna, kan vi märka omdömen med en ”verifierat”‑etikett ifall vi kan bekräfta att en företagsinteraktion har ägt rum. Läs mer
För att skydda plattformens integritet granskas både verifierade och overifierade omdömen av vår automatiserade programvara som är tillgänglig dygnet runt. Tekniken är utformad för att identifiera och ta bort innehåll som bryter mot våra riktlinjer, inklusive omdömen som inte är baserade på en äkta upplevelse. Vi är medvetna om att vi inte kan lägga märke till allt. Det går att flagga sådant som du tror att vi kan ha missat. Läs mer
Wij hebben 2 truien met Spotify nummer besteld,ze kwamen binnen de levertijd binnen,zitten super lekker en het nummer speelt ook af. Daarbij waren ze nog leuk ingepakt,dus unboxen vond mijn dochter... Se mer
Företaget har svarat
Ik had een trui voor mijn vriend besteld voor z’n verjaardag, helaas las ik daarna pas over de levertijd. Ik had de mevrouw persoonlijk een berichtje gestuurd of er misschien een mogelijkheid was om h... Se mer
Företaget har svarat
Ik zag de reclame op tiktok voorbijkomen en was meteen verkocht! 🤩 Er stond overal op de website duidelijk aangegeven dat de levertijd langer is en de klantenservice reageert overal super snel op! He... Se mer
Erg mooie matching sweaters met romeinse datum en initiaal. De trui heeft een erg mooie kleur (donkerblauw) en is heerlijk zacht. Borduurwerk is netjes gedaan. Verzending en communicatie ging vlot. Ze... Se mer
Företaget har svarat
Online webshop voor kleding en gepersonaliseerde items.
Calshof, 20, 4908 DE, OOSTERHOUT NB, Nederländerna
Ber kunder att lämna omdömen
Detta företag bjuder in sina kunder att lämna omdömen – oavsett om de är positiva eller negativa
Så använder företaget Trustpilot
Se hur deras omdömen och betyg hämtas, betygsätts och modereras.
Enige tijd wachten op bestelling maar wordt uiteindelijk netjes afgewerkt geleverd.
Reageren snel en correct op mails.

Svar från SABEL STORE
Goede communicatie! Eenorm lief en super mooie kleeding heel erg blij mee!

Svar från SABEL STORE
Ja leuke bestelling alleen het duurde even tot het kwam voor de rest was het goed.

Svar från SABEL STORE
De truien zijn mooi geworden. De levertijd kwam ook precies overeen.

Svar från SABEL STORE
Leuke trui lekker warm en zacht, geweldig kerstcadeau vriendin is er heel blij mee
Hele goede service, via chat binnen 5 minuten antwoord en mijn trui was al binnen 3 dagen binnen! Zeer tevreden over de trui en perfecte grote qua letters op de pols.

Svar från SABEL STORE
De truien zijn helemaal zoals ik graag wilde, mooi materiaal, heel leuk ingepakt en lief handgeschreven kaartje van de verkoopster. Ik kan niet wachten om de trui te geven😊🫶🏼

Svar från SABEL STORE
Ik heb 2 heerlijke truien van Sabelstore! Ze zitten erg lekker en zijn van goede kwaliteit

Svar från SABEL STORE
Top! Had twee truien besteld, in eentje zat een gat, maar heb meteen een nieuwe opgestuurd gekregen. Super blij mee!

Svar från SABEL STORE
Ik had een trui voor mijn vriend besteld voor z’n verjaardag, helaas las ik daarna pas over de levertijd. Ik had de mevrouw persoonlijk een berichtje gestuurd of er misschien een mogelijkheid was om het eerder te laten komen en de communicatie was perfect en de trui was er eerder dan verwacht, de kwaliteit was perfect! Super leuk verpakt, alles was geweldig en ik zal vaker wat bestellen hier!!

Svar från SABEL STORE
Ik heb de zonnebril met die sterretjes erop besteld! En ik dacht ik geef een revisie want had er nog geen van de zonnebril gezien! Het is 800 UV beschermd dus dat is top! Echt heel mooi zoals beschreven, kwam op de afgesproken dag! En heel mooi verpakt. Ben er heel erg blij mee! Xx

Svar från SABEL STORE
Makkelijk te communiceren via instagram wat heel fijn is als je nog vragen hebt! Super lieve meid en helpt heel goed🩷

Svar från SABEL STORE
De kwaliteit van de truien is geweldig, het zijn ook heel mooie truien. Ik vind het alleen heel erg jammer dat er gelogen wordt over waarom ze te laat zijn/waarom je geen track and trace krijgt. Ik heb geen track ontvangen en 1,5-2weken te horen gekregen dat het bij DHL ligt, terwijl het pakje twee dagen voor aankomst bij DHL is binnen gebracht. (We hebben dit opgezocht met code op het pakketje).
Ik zag de reclame op tiktok voorbijkomen en was meteen verkocht! 🤩 Er stond overal op de website duidelijk aangegeven dat de levertijd langer is en de klantenservice reageert overal super snel op! Het was het wachten zeker waard, mooie truien en heel erg leuk verpakt. Ik kom hier zeker terug!!
Ik ben heel blij met de service, heb 2 matching sweaters besteld en ben er heel erg blij mee. Alleen problemen met DHL maar Isabel deed er alles aan om dit in orde te krijgen door contact op te nemen met hen. Ze heeft me erg geholpen en ze is zeer vriendelijk en helpt je met alle vragen. Dit is 100% te vertrouwen, ik heb nog nooit iemand geweten die zo hard helpt!
Had de matching truien besteld. Verzendtijd stond 3 weken voor maar door problemen werd dit langer. Ben na een mailtje wel vriendelijk geholpen. Zat wel een foutje op een trui maar ook vriendelijk en snel hiermee geholpen.

Svar från SABEL STORE
Na een bestelling is er een wachttijd van 3 weken. Dit was verstreken. Na een mail van mij kreeg ik als antwoord dat er onmacht was. Dit te begrijpen maar verder geen updates meer over de bestelling en moet ik er zelf achteraan. 4 weken nog steeds niks gehoord en geen mail over de bestelling. Daarom voor mij niet nog een keer en gevraagd om annulering.

Svar från SABEL STORE
Ik heb twee van de zwarte matching truien gekocht met datum. De trui is zacht en lekker dik, maar wel veel groter dan verwacht. Ik heb een small gekocht maar hij is alsnog vrij groot. Daarnaast staat de datum niet in het midden van de trui, maar ook niet echt aan de zijkant, wat een beetje storend is. En hij pluisde heel erg op mijn shirt die ik eronder droeg, maar dat ligt er misschien aan dat ik hem nog niet gewassen had. Al met al, gewoon prima maar een paar minpuntjes

Svar från SABEL STORE
Vem som helst får skriva ett omdöme på Trustpilot. Den som skriver ett omdöme äger sitt omdöme och detta innebär att personen i fråga kan redigera eller ta bort sitt omdöme när som helst. Omdömen finns kvar på Trustpilot sålänge omdömeslämnarens konto är aktivt.
Företag kan be sina kunder om omdömen via automatiska inbjudningar. Dessa omdömen markeras som verifierade för att visa att det handlar om verifierade upplevelser.
Läs mer om andra typer av omdömen.
Vi skyddar vår plattform med hjälp av dedikerade medarbetare och smart teknologi. Läs mer om hur vi bekämpar falska omdömen.
Läs mer om omdömesprocessen på Trustpilot.
Här är 8 tips på hur man kan skriva omdömen på bästa sätt.
Verifieringen hjälper till att säkerställa att det är riktiga människor som skriver omdömena som du läser på Trustpilot.
Att erbjuda belöningar för omdömen eller att bara be en viss grupp personer att skriva ett omdöme kan påverka företagets TrustScore. Detta strider mot våra riktlinjer.