Pas på når i køber billet til at få lov at plukke! Havde købt billet 2 dage i forvejen til at plukke jordbær, men kommer derud og får at vide, at der først kan plukkes jordbær om eftermiddagen.
Även om vi inte verifierar specifika påståenden eftersom omdömeslämnarnas åsikter är deras egna, kan vi märka omdömen med en ”verifierat”‑etikett ifall vi kan bekräfta att en företagsinteraktion har ägt rum. Läs mer
För att skydda plattformens integritet granskas både verifierade och overifierade omdömen av vår automatiserade programvara som är tillgänglig dygnet runt. Tekniken är utformad för att identifiera och ta bort innehåll som bryter mot våra riktlinjer, inklusive omdömen som inte är baserade på en äkta upplevelse. Vi är medvetna om att vi inte kan lägga märke till allt. Det går att flagga sådant som du tror att vi kan ha missat. Läs mer
Det här tycker kunderna
Dansk, ærligt og ægte i både omgivelser og smag 🇩🇰 Vi fik fornøjelsen af de lækreste bærmuffins, hindbær-slushice og vaffelis til børnene samt flotte bær i bakker til deling - alt hjemmebagt og... Se mer
Vi tropper op med vores børn søndag den 17/6 kl. 10 for at plukke jordbær, men kan kun købe Rokkedyssegårdens egne dyre jordbær. Selv pluk af jordbær åbner først om eftermiddagen, selvom deres websi... Se mer
Jeg sender alle 5 stjerner til jer med tak for meget fin hjælp, da jeg gerne ville have frosne bær afhentet med Mover i går. Tak Mick fra Rokkedyssegaard ( håber jeg må nævne dit navn ) for din hjælp,... Se mer
Företagsinformation
Informationen kommer från olika externa källor
Hos Rokkedysse kan du smage, plukke og købe friske jordbær og hindbær. Vi sætter rammerne for en dejlig dag med familie og venner. Ring til os på 31 57 07 40 eller læs meget mere her på siden om vores gårde, selvplukning af bær og alle vores produkter....
Kontaktuppgifter
Lejrvej 45, 3500, Værløse, Danmark
- www.rokkedysse.dk
Ingen inbjudningshistorik registrerad
Det här företaget har inte bjudit in sina kunder. Omdömen kanske inte är representativa
Så använder företaget Trustpilot
Se hur deras omdömen och betyg hämtas, betygsätts och modereras.
Pas på når i køber !!!
Pas på når i køber billet til at få lov at plukke! Havde købt billet 2 dage i forvejen til at plukke jordbær, men kommer derud og får at vide, at der først kan plukkes jordbær om eftermiddagen.
Bærdygtige
De er sør'me bærdygtige. Fantastisk flødeis og uovertruffen æblejuice på særlige dage i vinterhalvåret. Og så det store scoop, når der er jordbær og andre lækkerier i sæsonen. Er blevet afhængig.
Fantastisk bærbrunch med alskens…
Fantastisk bærbrunch med alskens hjemmelavede lækkerier. God og særdels venlig og imødekommende betjening - særligt af en Torben Bo.
Vi købte også hjemmelavet marmelade og is med hjem.
Frækt at man skal betale for at få lov…
Frækt at man skal betale for at få lov til at plukke sine jordbær og siden betale en høj pris for selve bærrene. 10 min. af vores time gik med at vente på at blive hentet og vist hen til plukkestedet. Her var der så ingen bær at plukke, enten var de rådne eller umodne. Børnebørnene var mega skuffede og mormor også. Så aldrig mere Rokkedyssegård
Dårlig oplevelse
På hjemmesiden står der.
Selvpluk på Gundekildegård fra søndag den 22 juni og en uge frem.
Da vi kommer derop, er der ikke selvpluk alligevel.
Det er simpelthen bare så ringe at det ikke er blevet ændret på hjemmesiden.
Kører så langt for ingenting. Her står vi med et familie arrangement, som bare falder helt til jorden. ØV
I øvrigt fuldstændig uhørt at man nu skal betale for at plukke bær.
Vi har gennem årene haft mange hyggelige ture med selvpluk på Gundekildegård.
Det stopper nu.
Uprofessionel ejer
Vi havde idag bestilt et arrangement med bærbrunch og plukning derefter. Vi ankommer 32 mennesker og vores arrangør får af vide i af en meget uhøflig ejer at det har vi ikke og det har de hverken tid eller mennesker til. Efter lidt frem og tilbage, hvor vores arrangør viser hende en bekræftelses mail går hun modvilligt med at vi får noget. Dog ikke det vi har aftalt, men en simplificeret udgave, samt får vi ikke lov til at plukke bær fordi det har de ikke nok personale på. Intet ondt om personalet dog, de fik det bedste ud af det og var super søde. Dog udstiller Lisbeth (ejeren) vores arrangør ved at udmelde at det er hende altså vores arrangør der har lavet fejlen, foran alle gæsterne, og stort set råber af hende. Generelt håndterer hun os virkelig uprofessionelt og prøver at kompensere for vores mangelfulde brunch og ingen bærplukning med to kugler is. Hun tager på trods af alt dette fuld pris for både bærplukning og brunch. Grundet denne uprofessionelle service og hvad der endte med at blive en relativ ubehagelig stemning skabt af ejeren vil jeg virkelig ikke anbefale RokkeDyssegård.
Absolut et besøg værd 🌾
Dansk, ærligt og ægte i både omgivelser og smag 🇩🇰 Vi fik fornøjelsen af de lækreste bærmuffins, hindbær-slushice og vaffelis til børnene samt flotte bær i bakker til deling - alt hjemmebagt og smagfuldt, som vi nød med udsigt over mark og natur. Har man børn med, hitter den gamle røde traktor i gården, som er dedikeret til hygge og leg 🚜 🌾
Tak for oplevelsen ☀️
Familien Bruun
En skøn oplevelse
Helt fantastisk lækre jordbær og hindbær. Der er lavet gange til selvpluk, så man ikke skal gå så langt for at finde bærene og selv i lidt regn er det muligt at hygge sig imens, da områderne med selvpluk er overdækkede. Bærene koster mere end i butikkerne, men jeg synes personligt også at kvaliteten er derefter.
Mange dårlige jordbær i marken
Mange dårlige jordbær i marken. Dårligt vedligeholdt. Alt for dyrt.
Vi købte marmelade i gårdbutikken.. høj pris, lav kvalitet. Ret smagsløs. lavet på frosne bær.
Dårlig vedligeholdt jordbærmark
Besøgte Gundekildegaard, for at plukke jordbær. Dårlig vedligeholdt jordbærmark, alt for mange mugne jordbær. Ikke værd at betale entre for.
Jeg sender alle 5 stjerner til jer med…
Jeg sender alle 5 stjerner til jer med tak for meget fin hjælp, da jeg gerne ville have frosne bær afhentet med Mover i går. Tak Mick fra Rokkedyssegaard ( håber jeg må nævne dit navn ) for din hjælp, så vi kan få fyldt vores fryser op med bær til smoothies. Bestillingen af bærrene gik godt hele vejen igennem, afhentning gik så godt, Mick sendte besked om at bærrene nu var på vej til os. Vi er vilde med jeres friske bær om sommeren og hvor er det dejligt, at vi kan holde “sommer” hele året med jeres frosne bær også. Tak for hjælpen, PS lavede smoothie i går aftes, mums vi glæder os til sommerbærrene
Ingen Jordbær!!
Vi havde bestilt billetter til at kunne plukke vores egne jordbær i dag, men det var åbenbart KUN hindbær man kunne plukke den dag, og kun EN gang til rigtig mange mennesker. Det er lidt dobbelt moralsk, at man reklamerer med jordbær over det hele, når der så ikke er nogen jordbær man kan plukke. 🙄
Ikke friskopgravet !
Jeg skulle have friskopgravede kartofler kl 10.30 og blev bekræftet i at de var opgravet samme dag.
Det kan de ikke have været da det tog 100 år og en dag at skrabe dem.
ØV !
Ventetid
Vi havde i dag bestilt bord til to til brunch kl 10:30. Vi fik maden 11:15. Maden var ok men heller ikke mere
Fedt!!
Super nemt at komme til fra København! Gode bær, super stemning og mega sødt personale!! Kæmpe anbefaling herfra💗💗🍓
OPTRÆKKERI
Vi besøgte her i weekenden Rokkedyssegård og jeg købte en enkelt kugle is i bæger til min datter, og blev opkrævet den astronomiske sum af 28 kr.
Aldrig før har jeg set så lille en kugle is og jeg følte mig total til grin, da jeg kørte Dankortet.
Isen smagte skønt, men prisen er horribel !!
Vi kommer desværre ikke igen for at spise is på Rokkedyssegård.
Gamle og kedelige bær
Nu er det anden gang i år, at vi køber 6 bakker jordbær på Rokkedyssegård i Kirke Værløse, hvor det nederste lag i hver bakke består af gamle, halvsplattede bær, hvor der ligger pæne, friske bær ovenpå. Disse nederste bær smager gammelt og er nærmest opløste.
Sådan har det aldrig været før, når vi har købt hos jer. Det er skuffende og grådigt. Øv.
Rokkedysse Bær Brunch
27.4.2019
En formiddag med et Indisk ægtepar
-og hor går man hen, når man gerne vil vise et lille stykke Danmark…
Vi kørte ud til Rokkedysse-bær hvor vi havde bestilt en ”bær brunch”
Med den regn som dagen endelig gav os, hvilket vil være svært at begræde, kunne vi gå få meter -fra hvor vi havde placeret bilen, lige ind den hyggelige gårdbutik - hvor der var tændt op i kakkelovnen.
Det var en dejlig ro i dette store rum, - den ene væg fyldt af alskinds bearbejdninger af gårdens 2018 bær høst, og netop i dag var der Rokkedyssegårds første kartofler og asparges i gårdbutikken.
Selvfølgelig fandt vi endnu ikke friske bær på bordene, men til gengæld var det, muligt både at købe blomstrende jordbærplanter og store buketter af frodige tulipaner med løg - som så ud til netop at være trukket direkte op af jorden - lige klar til hjemme at sætte ned i en stor glas vase med løg og det hele… ja det er virkelig et forår vi er midt i…
Vi fik serveret vores 4 bakker med bær brunch og dejlig frisklavet både kaffe og te.
Dette blev en oplevelse som må beskrives trin for trin, -som en rejse gennem bakken…
Først et lille glas med en hindbær shot som starten på smags oplevelser - denne mindede mig om da jeg var barn, og hvordan min mor sørgede for vores sundhed ved et dagligt lille glas kraftfuldt bær saft - fyldt af vitaminer, i dag havde hun nok kaldt det antioxidanter… - Og så var det glasset med et surmælksprodukt hvor frysetørrede hindbær supplerede myslien i en fin balance. - Så tallerkenen af tidligere tiders porcelæn stæl, det vi ved loppemarkederne har en særlig patent på - ja det hvor selv den mest forbrugervenlige og forbrugsorienterede isenkræmmer kæde, ikke kan være med, her lå to stykker bagværk fra eget køkken, begge af samme form - fint supplerende hinanden, den ene en lidt grov men passende luftig hvedebolle med en størrelse så den kunne flækkes i tre og den anden - en af gårdens dejlig bløde hindbær muffens, dertil et stykke velsmagende brie - mild, tilpasset den næste smagsoplevelse, et glas af Rokkedyssegårds brombær marmelade. For mange år siden fortalte en meget livsklog kvinde, der i mange år havde arbejdet og undervist om ernæring, - at smørret måtte man netop ikke svigte, når man sad og nød et særligt godt stykke brød… - ja lige det, fik den lille aflange karamel lignende pakke med smør, mig til at tænke på.
Har man fulgt Rokkedysse bær’s gårdbutiks historie -ved man, at noget af det første, i dens lange rejse i videre bearbejdningen af gårdens bærprodukter, det var da der for mange år siden blev indkøbt to blendere… derfra begyndte undersøgelsen; hvordan kunne man på Rokkedyssegård fremstille og sælge den mest velsmagende smoothie…. - dette blev en undersøgelse for hele familien, og historien til den sidste smagsoplevelse – en stort glas jordbær smoothie - serveret lige tilpas - hverken for kold eller for varm - hverken for tyk eller for tynd.
Så ved deres fælles hjælp, engagement og godt arbejde har de sammen fundet denne velkommende bær-balance… -
Tak for en dejlig oplevelse – vi gik hjem tilpas mætte, med lidt i posen til at holde mindet frisk for ganen.
Ingen selvpluk på Rokkedyssegaard?
Vi tropper op med vores børn søndag den 17/6 kl. 10 for at plukke jordbær, men kan kun købe Rokkedyssegårdens egne dyre jordbær. Selv pluk af jordbær åbner først om eftermiddagen, selvom deres webside angiver åbningstid til kl. 10. Stor jordbærskuffelse for børnene og 2 timers spildt familietid.
Vil de hellere tjene på at sælge dyre jordbær end lade gæster plukke selv?
Detta är Trustpilot
Vem som helst får skriva ett omdöme på Trustpilot. Den som skriver ett omdöme äger sitt omdöme och detta innebär att personen i fråga kan redigera eller ta bort sitt omdöme när som helst. Omdömen finns kvar på Trustpilot sålänge omdömeslämnarens konto är aktivt.
Företag kan be sina kunder om omdömen via automatiska inbjudningar. Dessa omdömen markeras som verifierade för att visa att det handlar om verifierade upplevelser.
Läs mer om andra typer av omdömen.
Vi skyddar vår plattform med hjälp av dedikerade medarbetare och smart teknologi. Läs mer om hur vi bekämpar falska omdömen.
Läs mer om omdömesprocessen på Trustpilot.
Här är 8 tips på hur man kan skriva omdömen på bästa sätt.
Verifieringen hjälper till att säkerställa att det är riktiga människor som skriver omdömena som du läser på Trustpilot.
Att erbjuda belöningar för omdömen eller att bara be en viss grupp personer att skriva ett omdöme kan påverka företagets TrustScore. Detta strider mot våra riktlinjer.








