Detgladejordbaer Omdömen 19

TrustScore 2.5 av 5

2,6

Även om vi inte verifierar specifika påståenden eftersom omdömeslämnarnas åsikter är deras egna, kan vi märka omdömen med en ”verifierat”‑etikett ifall vi kan bekräfta att en företagsinteraktion har ägt rum. Läs mer

För att skydda plattformens integritet granskas både verifierade och overifierade omdömen av vår automatiserade programvara som är tillgänglig dygnet runt. Tekniken är utformad för att identifiera och ta bort innehåll som bryter mot våra riktlinjer, inklusive omdömen som inte är baserade på en äkta upplevelse. Vi är medvetna om att vi inte kan lägga märke till allt. Det går att flagga sådant som du tror att vi kan ha missat. Läs mer


Kontaktuppgifter

2,6

Dålig

TrustScore 2.5 av 5

19 omdömen

5 stjärnor
4 stjärnor
3 stjärnor
2 stjärnor
1 stjärna

Ingen inbjudningshistorik registrerad

Det här företaget har inte bjudit in sina kunder. Omdömen kanske inte är representativa

Så använder företaget Trustpilot

Se hur deras omdömen och betyg hämtas, betygsätts och modereras.

Företag på Trustpilot får inte erbjuda incitament eller betala för att dölja omdömen. Omdömen är enskilda användares åsikter och inte Trustpilots åsikter. Läs mer

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Vi bestilte en hulens masse kartofler…

Vi bestilte en hulens masse kartofler og jordbær til en barnedåb i midten af juni, da vores egne nye kartofler slet ikke er i nærheden af at være klar til høst. De smagte forrygende og var fine. Jordbærrene var det rene slik.
Da det jo er lidt tidligt på sæsonen er priserne også derefter, men min erfaring med det glade jordbær er at priserne falder efterhånden som sæsonen skrider frem. Men så længe det er dansk og frisk, så betaler jeg gerne det det koster.

13 juni 2026
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Danmarks bedste jordbær!

Danmarks bedste jordbær!
Elsker deres koncept med dansk musik og glade medarbejdere. Og så er deres produkter så lækre. Man kan mærke at de går op i at kvaliteten skal være i top.

23 juni 2026
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 1 av 5 stjärnor

125 kr for 3 mini bakker

Kunden før mig havde jakkesæt på. Han fik lov til at udvælge sine bakker. Jeg havde mit hverdagstøj på. Jeg fik mine jordbær omme bagfra…
Flere grønne/hvide jordbær i mine bakker (højst 7-8 jordbær i en bakke).
Der var ingen priser. 125 kr for 3 små bakker a 130-140 g stykket. Alt for dyrt!

Kvaliteten var dårlig. Jordbærrene smagte ikke af noget, og det var tydeligt at de var meget sprøjtede og var vokset stærkt - de var alt for “luftige” i det.

Altså - minus konsistens og smag til flere gange supermarkedspriserne…

Anbefaler ikke!

18 juni 2026
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Ikke billigst, men bedst

1 ⭐️ for de bedste jordbær
1 ⭐️ for de bedste kartofler
1 ⭐️ for de bedste ærter
1 ⭐️ for den bedste frugtsaft
1 ⭐️ for de sødeste, gladeste og bedste ekspedienter

18 juni 2026
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Alt for dyrt

Alt for dyrt. Købte 2 kg kartofler og 250g jordbær.
200 kr.
Det var det ikke værd.

12 juni 2026
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Aldrig mere Det Glade Jordbær

Hej.

Jeg købte 1 kg nye kartofler i boden ved Rema i Veksø i tirsdags til kr 85.

Til den pris havde jeg forventet at få kartofler i høj kvalitet, så jeg blev meget skuffet, da jeg kunne konstatere, at mange af kartoflerne var fyldt med sorte pletter (skurv?) og enkelte havde runde mørke pletter, der gik helt ind i midten af kartoflen, så de måtte kasseres.

Prisen stemte overhovedet overens med den dårlige kvalitet.

9 juni 2026
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Ågerpriser og dårlige kartofler.

Ågerpriser og dårlige kartofler.
Jeg købte 2 kg kartofler til 165 kr. der var rigtig mange grønne kartofler og en del kartofler med store sorte mærker langt ind i kartoflen, så 1/3 måtte skæres væk.
Det er det rene svineri og jeg handler det aldrig mere.
Fine nye kartofler fårs i supermarkederne til 20 kr kg.
Øv en dårlig oplevelse

6 juni 2026
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Meget dyrt og dårligt

Købte to 250 g. bakker jordbær, hvor der i hver var knap 240 g. ved vejning hjemme. Rabatpris for to bakker 90 kr.
købte samtidig en pose nye kartofler, vægt 1980 gram. Pris 200 kr. Ja, prisen fremgik ikke af nogen skilte, og skulle selvfølgelig have spurgt inden betaling. Jordbærrenes kvalitet var i orden.
Kartoflerne lignede nogle, der var frasorteret som uegnede til almindelig salg. Dybe revner i mange af dem, og alle havde masser af dybe brune “øjne”. Øv et ærgerlig spild af penge.

7 juni 2026
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Købte 3 bakker jordbær og en pose “nye”…

Købte 3 bakker jordbær og en pose “nye” kartofler. Fik smagsprøver og en ufattelig masse snak om kartofler der var gravet op samme morgen og endte med at køre kortet igennem uden at regne efter! Endte med at betale 150 kr for en pose kartofler hvor langt over halvdelen var grønne da jeg havde fået skrubbet en masse jord af!

7 juni 2026
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Uspiselige ærter

Betalte 150 kr for et kilo ærter 😵. Og endnu værre. De var umodne og uspiselige.
Har prøvet at kontakte firmaet - men ingen respons.
Det var en engangsoplevelse at handle der.

28 maj 2026
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Firmaet tager uhørt høje priser for…

Firmaet tager uhørt høje priser for deres varer.
Jeg købte tre små bakker jordbær for 125 kr og en - ganske vist ret stor, jeg er i tvivl om vægten! - pose ærter. Jeg fik ikke hørt prisen da jeg kørte kortet igennem, men så så der stod 390 kr. Det var ganske ok ærter, men der er jo ikke guld i dem. Derudover blev jeg lovet friske jordbær der sagtens kunne holde i køleskabet, og allerede morgenen efter, var en stor del triste at se på.

27 maj 2026
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 2 av 5 stjärnor

Ærter til ågerpris

Kan se, at jeg ikke er den eneste der har købt 1/2 kg ærter til 85 kr.
Skulle bruge en bakke jordbær, gik derfra med 3 bakker og 1/2 kg ærter.
Medarbejderens metoder var under al kritik. Fik nærmest proppet et jordbær i munden og en ærtebælg i hånden.
Vild oplevelse.
Inden jeg fik tænkt mig om, var der betalt.
Kendte ikke prisen inden jeg købte, så…
Det er sidste gang 😟

25 maj 2026
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Købte 1/2 kilo ærter pris 85 kr

Købte 1/2 kilo ærter pris 85 kr, det da totalt til grin, men vigtigt for mig at have lidt ærter med til en patient på Hvidovre Hospital, så derfor købet, men kommer ikke til at gentage sig og venner grinte af købet 🫛🫛🫛💶💶
Men friske var de 😅

25 maj 2026
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 3 av 5 stjärnor

Alt for dyrt

Alt for dyrt, virkelig små bakker til 40 kr, var i Rema lige efter hvor de havde lige så flotte danske jordbær, i dobbelt så store bakker til kun 30 kr, føler mig snydt.

8 juli 2025
Omdöme utan inbjudan

Är det här ditt företag?

Registrera din profil för att få tillgång till våra kostnadsfria företagsverktyg, och kom närmare dina kunder.

Skapa ett konto gratis

Detta är Trustpilot

Vem som helst får skriva ett omdöme på Trustpilot. Den som skriver ett omdöme äger sitt omdöme och detta innebär att personen i fråga kan redigera eller ta bort sitt omdöme när som helst. Omdömen finns kvar på Trustpilot sålänge omdömeslämnarens konto är aktivt.

Företag kan be sina kunder om omdömen via automatiska inbjudningar. Dessa omdömen markeras som verifierade för att visa att det handlar om verifierade upplevelser.

Läs mer om andra typer av omdömen.

Vi skyddar vår plattform med hjälp av dedikerade medarbetare och smart teknologi. Läs mer om hur vi bekämpar falska omdömen.

Läs mer om omdömesprocessen på Trustpilot.

Här är 8 tips på hur man kan skriva omdömen på bästa sätt.

Verifieringen hjälper till att säkerställa att det är riktiga människor som skriver omdömena som du läser på Trustpilot.

Att erbjuda belöningar för omdömen eller att bara be en viss grupp personer att skriva ett omdöme kan påverka företagets TrustScore. Detta strider mot våra riktlinjer.

Läs mer