Vi bestilte en hulens masse kartofler…
Vi bestilte en hulens masse kartofler og jordbær til en barnedåb i midten af juni, da vores egne nye kartofler slet ikke er i nærheden af at være klar til høst. De smagte forrygende og var fine. Jordbærrene var det rene slik.
Da det jo er lidt tidligt på sæsonen er priserne også derefter, men min erfaring med det glade jordbær er at priserne falder efterhånden som sæsonen skrider frem. Men så længe det er dansk og frisk, så betaler jeg gerne det det koster.








