Perfectly Basics Omdömen 65

TrustScore 2.5 av 5

2,7

Även om vi inte verifierar specifika påståenden eftersom omdömeslämnarnas åsikter är deras egna, kan vi märka omdömen med en ”verifierat”‑etikett ifall vi kan bekräfta att en företagsinteraktion har ägt rum. Läs mer

För att skydda plattformens integritet granskas både verifierade och overifierade omdömen av vår automatiserade programvara som är tillgänglig dygnet runt. Tekniken är utformad för att identifiera och ta bort innehåll som bryter mot våra riktlinjer, inklusive omdömen som inte är baserade på en äkta upplevelse. Vi är medvetna om att vi inte kan lägga märke till allt. Det går att flagga sådant som du tror att vi kan ha missat. Läs mer

Det här tycker kunderna

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Prachtige items, snelle verzending. Er was een fout met de betaling gemaakt maar dit was keurig binnen 1 dag opgelost!

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Ik had dior sauvage besteld op bol alleen de ongeopende parfum wilde ze niet retour nemen ondanks dat hij wel door hun is ontvangen en er bewijs van is dat hij nog dicht is ontvangen willen ze geen ge... Se mer

Betygsatt 3 av 5 stjärnor

Ich mag diesen Onlineshop sehr, weil sie schöne Sachen anbieten und sehr ansprechend verpacken mit freundlichem handgeschriebenem Gruß. Auch der Kundenservice antwortet sehr schnell, ob per What... Se mer

Betygsatt 2 av 5 stjärnor

In het verleden veel goede ervaringen gehad met deze webshop, maar helaas gaat het de laatste tijd fout met terugbetalingen. Drie keer op rij zijn retouren foutief afgehandeld. In één geval werd er ni... Se mer

Företagsinformation

  1. Damklädesbutik

Om Perfectly Basics

Skrivet av företaget

Perfecte essentials zijn de basis van elke garderobe. Wij maken verschillende styling opties inzichtelijk, om te inspireren bij het maken van eindeloos veel combinaties.

Thuiswinkel Reviews

Kontaktuppgifter

2,7

Dålig

TrustScore 2.5 av 5

65 omdömen

5 stjärnor
4 stjärnor
3 stjärnor
2 stjärnor
1 stjärna

Ingen inbjudningshistorik registrerad

Det här företaget har inte bjudit in sina kunder. Omdömen kanske inte är representativa

Har inte besvarat negativa omdömen

Så använder företaget Trustpilot

Se hur deras omdömen och betyg hämtas, betygsätts och modereras.

Företag på Trustpilot får inte erbjuda incitament eller betala för att dölja omdömen. Omdömen är enskilda användares åsikter och inte Trustpilots åsikter. Läs mer

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Oplichters! Nemen je retour en houden je geld

Ik had dior sauvage besteld op bol alleen de ongeopende parfum wilde ze niet retour nemen ondanks dat hij wel door hun is ontvangen en er bewijs van is dat hij nog dicht is ontvangen willen ze geen geld terug geven! Oplichters, loop al meer dan een maand hiermee.

28 februari 2026
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Ik heb vamdaag mijn geurtje ontvangen…

Ik heb vamdaag mijn geurtje ontvangen was super snel geleverd en ben super tevreden over mijn echte geurtje van jean Paul Gaultier scandel en een super mooiparfum doosje !!! Stop met vooroordelen van dit bedrijf !!! En voor de mensen die klagen over dit bedrijf. Wie met een vinger naar een ander wijst wijzen er drie vingers naar zichzelf 🤣🤣🤣🤣🤣 jullie hebben steeds te klagen en te zeiken !! Veeg eerst je eigen stoep even schoon voordat je begint te wijzen naar een ander , heb je een bezem of wil je de mijne even lenen. Jullie deugen zelf niet. Grootste discriminatie volk ter wereld

26 mars 2026
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Verkeerd parfum !!

Hugo Boss The Scent Eau de toilette voor mannen aangekregen ipv eau de parfum voor vrouwen. Besteld via bol.com, mail gestuurd maar geen antwoord meer gekregen.

24 december 2025
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Heb via Bol.com

Heb via Bol.com. de Boss Bottled Elixer EDP gekocht. Als ik echter van het doosje de QR-code en de streepjescode ga scannen dan word ik naar een artikel van Bol.com verwezen. Er wordt niet naar Boss verwezen. Doosje is met een folie gesealed. Vertrouw daarom de inhoud niet en heb het teruggestuurd.

18 december 2025
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Positief verrast ondanks eerdere twijfels

In eerste instantie had ik mijn twijfels om bij dit bedrijf te bestellen vanwege de slechte reviews. Toch ben ik blij dat ik het geprobeerd heb. Inmiddels heb ik drie bestellingen geplaatst en alles werd binnen twee dagen keurig thuisbezorgd. Eén keer heb ik kleding moeten retourneren omdat de maat te groot was – binnen anderhalve week had ik het bedrag al terug op mijn rekening. Ook kloppen de maatmodellen goed. Al met al een zeer positieve ervaring!

15 april 2025
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Schandalig

Wat is er met dit bedrijf gebeurd? Het is onmogelijk om een retour aan te maken. Ook mis ik een item in mijn bestelling. De telefoon laten ze gewoon rinkelen, maar uiteindelijk werd er per ongeluk opgenomen denk ik en heb ik een half uur geluisterd naar mensen/ medewerkers die elkaar aan het uitschelden waren. Bizar!

14 mars 2025
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Goede en nette ervaring

Voordat ik bestelde bij PB ging ik zoeken op reviews en het is niet mals op Trustpilot. Op Kiyoh was het allemaal juist weer niet zo heftig. Daarom besloot ik toch te bestellen, maar met m’n creditcard te betalen ivm de verzekering.
Maar ik begrijp de negatieve feedback eerlijk gezegd niet. De ervaring op de website was goed, de bestelling kwam de volgende dag al aan, het was heel netjes en professioneel ingepakt en er zat zelfs een leuke persoonlijke boodschap bij. Daarom heb ik besloten om mijn ervaring nu ook te delen, om ook de goede ervaring te delen. Voor mij dus alles meer dan prima! Het zal niet de laatste keer zijn dat ik hier iets bestel.

6 mars 2025
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Fijne website

Ik koop al jaren kleding bij PB en altijd naar tevredenheid. Ik heb nooit iets vervelends ondervonden en dat mag ook gezegd. Als ik iets retourneer, krijg ik snel mijn geld teruggestort en ik ben altijd vriendelijk te woord gestaan bij vragen.

7 februari 2025
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Nooit meer

Ik ben jaren vaste klant geweest, nooit problemen gehad. Nu voor het eerst contact gehad met de klantenservice maar nog nooit zo onbeschoft behandeld. Ze zijn hun klantvriendelijkheid kwijt geraakt. Jammer, ik heb het altijd een fijne webshop gevonden maar ga daar nooit meer iets kopen

28 november 2024
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Opgelicht

Ze hebben mijn oma van 81 opgelicht. Ze had een bestelling gedaan zonder account voor €140. Het is 2x van haar bankrekening afgeschreven, en ze heeft geen bevestingsemail ontvangen. Sneu!!

14 november 2024
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Gift cards zijn niet te besteden.

Gift cards zijn niet te besteden.
SInds de lancering van de nieuwe website is het niet mogelijk de gift cards in te wisselen. Klanten service meld al tijden dat dit elk moment opgelost zal worden. Inmiddels maanden verder en nog steeds is het niet opgelost. Fijn als je gift cards ter waarde van een aardig bedrag hebt die waardeloos zijn.

12 november 2024
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 2 av 5 stjärnor

Niet mileubewust

Denkend aan het milieu besluit ik het af te halen op hun locatie. Na bekijken kleding 1 stuk retour, dat kun je dan echter niet ter plekke retourneren, maar moet per post. Over milieu-inpact gesproken...

26 september 2024
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Ok until I wanted to return the item...

Ordered an item which was quickly delivered. The problems started when I tried to return it. Despite the website (at the date I made the purchase, at least) and 2 cards sent with the order stating that returns from the UK were free, when I requested the promised UPS return label they messed around for weeks, with emails contradicting each other, until finally they stated that they have a new policy and I was now liable for the return cost - a new policy which was only up on the website AFTER I had purchased the item. Very unpleasant experience.

25 juli 2024
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Klantenservice

Ik ben een groot fan van PB. Al jarenlang koop ik al mijn kleren bij PB. Het is altijd een feestje en een goede kwaliteit. Echter ik heb helaas andere ervaringen tijdens de sale. En ook dan begrijp ik dat het dan extra druk is, maar nu moet me toch iets van het hart.Verleden jaar kocht een jumpsuit. Dit bleek duidelijk gedragen te zijn. Er zaten vlekken in, was kapot en gekreukeld. Duidelijk aangegeven waarom ik het terugstuurde en een ander besteld. Kreeg ik hetzelfde pak weer terug. Vervolgens eerst een ander besteld en toen het vorige pak teruggestuurd en de klantenservice gemeld dat ik dit geen goede service vind. Excuses uiteraard. Dit jaar opnieuw een jumpsuit besteld en ook dit was kapot, vuil en incompleet. Melding gedaan aan de klantenservice. Ook omdat er een kaartje bijzat met ‘liefde’ bestelling in orde gemaakt. Opnieuw excuses. Ik kon het pak terugsturen zonder dat de retourkosten, dit is nieuw bij PB, in rekening zouden worden gebracht. Opnieuw pak besteld in andere kleur en weer gekregen zonder ceintuur, uiteraard met hetzelfde kaartje. Klantenservice gemeld dat het weer incompleet was verzonden. Reactie o.a. dat ik goed in de doos moest kijken, alsof ik dat al niet gedaan had. Pak weer teruggestuurd. Toen ik mijn geld terug kreeg bleek dat er respectievelijk 3,90 en 1,95 was afgehouden, ondanks afspraak. Overigens geen idee waarom dit verschil is. Opnieuw de klantenservice hierover gemaild. Interne communicatie kennelijk slecht bij PB. Tot op heden geen reactie, maar dat kan nog. PB heeft de pretentie dat ze een goede service leveren, helaas is dat niet altijd zo.

9 september 2024
Omdöme utan inbjudan

Detta är Trustpilot

Vem som helst får skriva ett omdöme på Trustpilot. Den som skriver ett omdöme äger sitt omdöme och detta innebär att personen i fråga kan redigera eller ta bort sitt omdöme när som helst. Omdömen finns kvar på Trustpilot sålänge omdömeslämnarens konto är aktivt.

Företag kan be sina kunder om omdömen via automatiska inbjudningar. Dessa omdömen markeras som verifierade för att visa att det handlar om verifierade upplevelser.

Läs mer om andra typer av omdömen.

Vi skyddar vår plattform med hjälp av dedikerade medarbetare och smart teknologi. Läs mer om hur vi bekämpar falska omdömen.

Läs mer om omdömesprocessen på Trustpilot.

Här är 8 tips på hur man kan skriva omdömen på bästa sätt.

Verifieringen hjälper till att säkerställa att det är riktiga människor som skriver omdömena som du läser på Trustpilot.

Att erbjuda belöningar för omdömen eller att bara be en viss grupp personer att skriva ett omdöme kan påverka företagets TrustScore. Detta strider mot våra riktlinjer.

Läs mer