The Pen Shop Omdömen 

368
•
TrustScore 4.5 av 5

4,5

Även om vi inte verifierar specifika påståenden eftersom omdömeslämnarnas åsikter är deras egna, kan vi märka omdömen med en ”verifierat”‑etikett ifall vi kan bekräfta att en företagsinteraktion har ägt rum. Läs mer

För att skydda plattformens integritet granskas både verifierade och overifierade omdömen av vår automatiserade programvara som är tillgänglig dygnet runt. Tekniken är utformad för att identifiera och ta bort innehåll som bryter mot våra riktlinjer, inklusive omdömen som inte är baserade på en äkta upplevelse. Vi är medvetna om att vi inte kan lägga märke till allt. Det går att flagga sådant som du tror att vi kan ha missat. Läs mer

Det här tycker kunderna

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

I am very pleased with my different experiences of working with The Pen Shop. They assisted me when finding out what specific model of pen I had in the vast range of Mont Blanc pens, so that I could... Se mer

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Visited The Pen Shop in the Trafford Centre on 25.06.22 to purchase retirement gifts for our MD. Prior to arriving I had a telephone conversation with Donna re Mont Blanc pen & wallet. She was most h... Se mer

Företaget har svarat

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Made a very emotional purchase. Bought my Mont Blanc Fountain Pen in memory of my beautiful Wife Pam who passed in December as a last Birthday Present. It is beautiful and I can use it everyday to rem... Se mer

Betygsatt 2 av 5 stjärnor

Too liitle too late. Altho.i contacted you.immediately after my order when a change could clesrly have been made, you waited over 24 hours to tell me nothing could be done. Nor was there ant info... Se mer

Företaget har svarat

Företagsinformation

  1. Pennaffär
  2. också i
  3. Butik med kontorsmaterial
  4. Försäljning av konstnärsmaterial
  5. Hobbybutik

Skrivet av företaget

The Pen Shop is Europe's largest luxury pens & gifts specialist, stocking brands such as Montblanc, Parker & Cross. Shop online today with free UK delivery.


Kontaktuppgifter

4,5

Utmärkt

TrustScore 4.5 av 5

368 omdömen

5 stjärnor
4 stjärnor
3 stjärnor
2 stjärnor
1 stjärna

Ingen aktuell inbjudningshistorik

Det här företaget har inte bjudit in sina kunder på länge. Omdömen kanske inte är representativa

Har inte besvarat negativa omdömen

Så använder företaget Trustpilot

Se hur deras omdömen och betyg hämtas, betygsätts och modereras.

4,5

Alla omdömen

(368)

119 omdömen under de senaste 12 månaderna

Skriv ett omdöme
Företag på Trustpilot får inte erbjuda incitament eller betala för att dölja omdömen. Omdömen är enskilda användares åsikter och inte Trustpilots åsikter. Läs mer

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Really disappointed with the service…

Really disappointed with the service from The Penshop.
I ordered a pen for my son from them. Their website does say if you have engraving it will be the colour of the barrel but when ordering a silver pen you would expect the metal to match, and if not potentially warned.
The pen arrived in good time before Christmas but the engraving looked awful due to the colour mismatch and I have asked multiple times if anything can be done.
It has now been 3 weeks and multiple emails but they have now gone silent and are not responding. I have also asked for a call from their CEO who has responded to other disappointed threats on the Trustpilot site.
Complete waste of £120+.

Be warned the refund does not apply to engraved pens.

Be warned - not a great customer experience.

12 februari 2024
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Purchased a pen from this Co they…

Purchased a pen from this Co they passed the pen to Amazon delivery who failed to deliver the pen or lost the pen en route, I contacted the pen shop who sent the delivery note to me indicating that it had been delivered to the correct address, they refuse to contact Amazon delivery to find out what happened to my purchase even though their contract is with Amazon delivery. Sent e-mails to their customer service who just appear to ignore them and do not respond.

30 augusti 2023
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 2 av 5 stjärnor

Too liitle too late

Too liitle too late.
Altho.i contacted you.immediately after my order when a change could clesrly have been made, you waited over 24 hours to tell me nothing could be done.
Nor was there ant information to suggest why your website changed my address automatically.
Polite but useless.i will surely avoid engaging with you again

6 september 2023
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för The Pen Shop

Svar från The Pen Shop

Hi Elaine,
We rely on our customers to put the correct delivery information on their orders, but in I'm afraid in your case, it was incorrectly filled in.
We received your email after your order had been collected by the carrier, which is why the response you received informed you that it was indeed too late to change it.
I can't comment on your suggestion that our website somehow changed your address as it's never happened before, but I've asked our developers to look into it.

We will of course issue a refund for your refill.
Best wishes
Colin

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Excellent customer service

The Cross refill's I ordered in July 2022 were out of stock so I asked if customer services could advise me when they were next available. To my amazement they kept my name on their list & have let me know the refills have just arrived, almost exactly a year later. I am impressed that customer services kept my details after such a length of time & did indeed let me know. I am very grateful.

19 juni 2023
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för The Pen Shop

Svar från The Pen Shop

Hi Patricia,
Many thanks for taking the time to give The Pen Shop a 5 star review, it's much appreciated.
It has been extremely frustrating to be out of stock of basics like refills for such a long time, and thank you for your patience.
We hope that we get regular supplies from Cross from now on and that normal service can be resumed !
Best wishes
Colin
CEO

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

I recently ordered 2 Parker pens from…

I recently ordered 2 Parker pens from The Pen Shop. They were delivered promptly with a special anniversary discount. I have dealt with this company on several occasions and have always received great personal service. Best wishes. John Barfoot

5 juni 2023
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för The Pen Shop

Svar från The Pen Shop

Hi John,

Many thanks for taking the time and trouble to give The Pen Shop a 5 star review for the service you received. The team always enjoy hearing from regular customers as well as new ones, and your support is very much appreciated.

Best wishes
Colin
CEO

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Very slow response from the customer…

Very slow response from the customer survice. I gave the 1st email on 30th May and today is 6th June, still I haven’t completed my order. Last 5 days no reply of the mail. I tried to contact them over phone and it directed me towards email.

1 juni 2023
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för The Pen Shop

Svar från The Pen Shop

Hi,
Sorry to hear that you were not happy with the speed of response from customer service.
Unfortunately, I have no way of looking into the matter for you, as I have no customer details.

Best wishes
Colin




Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Great service from Penshop

Prompt response to enquiries, good prices, fast despatch - good allround service!

1 juni 2023
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för The Pen Shop

Svar från The Pen Shop

Hi Paul,

Many thanks for taking the time and trouble to give The Pen Shop a 5 Star review,
It's very much appreciated by the team.
Best wishes
Colin
CEO

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Excellent communication

Excellent communication, very helpful advice.

30 maj 2023
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för The Pen Shop

Svar från The Pen Shop

Hi James,

Many thanks for taking the time and trouble to give The Pen Shop a 5 Star review,
it's very much appreciated.
Best wishes
Colin
CEO

Betygsatt 2 av 5 stjärnor

Poor service

I ordered 2 Mont Blanc ballpoint refills on 27/04/2023
I received an invoice with Royal Mail tracking attached
Every day I checked to tracking and everyday it stated that the Pen Shop had dispatched the item to Royal Mail but they had not received it
After 10 days I contacted the pen shop customer services to be told that it was currently with Royal Mail and would arrive shortly
It never did arrive
Eventually sally in Customer Service apologised and shipped out another one which arrived 17 days after my initial order was placed
Not good enough for a reputable company
I will not use you again
Regards
Gary French

27 april 2023
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för The Pen Shop

Svar från The Pen Shop

Hi Gary,

Thank you for sharing the disappointing experience you had when ordering some Mont Blanc refills, we have passed your comments on to Royal Mail. It is always annoying when orders go missing in the post, but it does happen on occasion.
We are sorry that it happened to you in this instance, and we replaced the lost item as soon as we were alerted.
Best Wishes

Colin
CEO

Betygsatt 4 av 5 stjärnor

I recently tried the art supplies from…

I recently tried the art supplies from this store, and I am blown away by their performance. The colored pencils are smooth and blendable, allowing me to create beautiful gradients and intricate details.

25 april 2023
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för The Pen Shop

Svar från The Pen Shop

Alisha,

Many thanks for your 4 star review and your kind response, it's much appreciated.

Best wishes
Colin
CEO

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Great customer service

I ordered a pen from the Pen Shop website and when it arrived I was disappointed that it wasn't as good as it looked in the photograph. I explained in an email back to them that I'd ordered the pen as a gift and that I wouldn't be comfortable giving it. Sally from Customer Services was very understanding and offered a replacement, refund etc. I ordered another pen from the site, which arrived promptly and was exactly what I had been looking for. Sally sent a link to print a Royal Mail return, and it has gone back in the post and hopefully a refund will appear in my account soon. Excellent customer services after the original sale, with great communication from the customer services team. I would use the company again in the future based on this experience.

3 april 2023
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för The Pen Shop

Svar från The Pen Shop

Hi John,
Thank you for taking the time and trouble to give us a 5 star review, its much appreciated.

It's always important to be delighted with your purchase when you receive it, and we would never want a customer to keep something they were not happy with.

Many thanks for shopping with The Pen Shop.
Best wishes
Colin
CEO

Betygsatt 4 av 5 stjärnor

This pen store has an incredible…

This pen store has an incredible selection of writing instruments - I found the perfect pen for my needs, and the staff was knowledgeable and helpful.

15 mars 2023
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för The Pen Shop

Svar från The Pen Shop

Hi Amber,
Thank you for taking the time to give The Pen shop a 4 star review for our Knowledgeable and helpful staff service, it's much appreciated.
Best Wishes
Colin
CEO

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Excellent customer service

Responsive, informative and parcel packaged and sent very quickly. Enjoying the MB yellow notebook and MB ink. Thank you

18 mars 2023
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för The Pen Shop

Svar från The Pen Shop

Hi Tina
Many thanks for taking the time and trouble to post a 5 star review for The Pen Shop.
We delighted you enjoyed our service and appreciate your custom.
Best wishes

Colin
CEO

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Order not received

I placed an order using a Groupon Voucher in November 2022. After 3 emails the pen has still not arrived. I received a reply to my first email but nothing since. I have requested a refund to no avail thus far.

23 november 2022
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för The Pen Shop

Svar från The Pen Shop

Hi Anne-Marie,

Sorry to hear that you've had a bad experience with The Pen OUTLET.
You have sent your review to The Pen SHOP, which has nothing to do with The Pen OUTLET.

The Pen Shop has never accepted Groupon Vouchers as payment, has no links to The Pen OUTLET and as you did not make your purchase from my company, I am unable to offer any help with your complaint.

However, we would be very happy to help you in future with any purchases from The Pen Shop.

Best wishes
Colin
CEO

Detta är Trustpilot

Vem som helst får skriva ett omdöme på Trustpilot. Den som skriver ett omdöme äger sitt omdöme och detta innebär att personen i fråga kan redigera eller ta bort sitt omdöme när som helst. Omdömen finns kvar på Trustpilot sålänge omdömeslämnarens konto är aktivt.

Vi skyddar vår plattform med hjälp av dedikerade medarbetare och smart teknologi. Läs mer om hur vi bekämpar falska omdömen.

Läs mer om omdömesprocessen på Trustpilot.

Här är 8 tips på hur man kan skriva omdömen på bästa sätt.

Verifieringen hjälper till att säkerställa att det är riktiga människor som skriver omdömena som du läser på Trustpilot.

Att erbjuda belöningar för omdömen eller att bara be en viss grupp personer att skriva ett omdöme kan påverka företagets TrustScore. Detta strider mot våra riktlinjer.

Läs mer