Även om vi inte verifierar specifika påståenden eftersom omdömeslämnarnas åsikter är deras egna, kan vi märka omdömen med en ”verifierat”‑etikett ifall vi kan bekräfta att en företagsinteraktion har ägt rum. Läs mer

För att skydda plattformens integritet granskas både verifierade och overifierade omdömen av vår automatiserade programvara som är tillgänglig dygnet runt. Tekniken är utformad för att identifiera och ta bort innehåll som bryter mot våra riktlinjer, inklusive omdömen som inte är baserade på en äkta upplevelse. Vi är medvetna om att vi inte kan lägga märke till allt. Det går att flagga sådant som du tror att vi kan ha missat. Läs mer

2,6

Dålig

TrustScore 2.5 av 5

19 omdömen

5 stjärnor
4 stjärnor
3 stjärnor
2 stjärnor
1 stjärna

Ingen inbjudningshistorik registrerad

Det här företaget har inte bjudit in sina kunder. Omdömen kanske inte är representativa

Så använder företaget Trustpilot

Se hur deras omdömen och betyg hämtas, betygsätts och modereras.

Företag på Trustpilot får inte erbjuda incitament eller betala för att dölja omdömen. Omdömen är enskilda användares åsikter och inte Trustpilots åsikter. Läs mer

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Deze oplichters moeten onmiddellijk gestopt en verboden worden!!

Mega Wonen en Dream Home Interiors (zelfde eigenaar) zouden vervolgd en zelfs verboden moeten worden! Hun artikelen zijn opzettelijk overprijsd en veel onschuldige klanten misleid met valse info en beloftes. Zodra er een aanbetaling is gedaan, gedragen ze zich totaal anders: ze leveren gebruikte en/of beschadigd artikelen en komen hun afspraken niet eens na! Bovendien zijn zij ook de enigen die zulke hoge bezorgkosten in rekening brengen, en dan moet je ook nog eens de verkeerd geleverde of beschadigde artikelen zelf retourneren, want je krijgt sowieso je geld niet terug! Deze oplichters spelen echt met andermans geld en leven, dus hier moet onmiddellijk een einde aan komen en ze moeten verboden worden!!

11 december 2025
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Klacht

Dag iedereen. Ik heb een eettafel en salontafel gekocht en opgehaald bij MEGA WONEN in Rotterdam. Ik heb de verkeerde salontafel gekregen en de eettafel was helemaal beschadigd. Ik hebbze bericht en ik krijg te horen dat ik het maar zelf moet komen omruilen (?) Ik heb gezegd dat het hun fout is en dat ik niet weer kosten ga maken en een bus ga huren, een uur heen ga rijden en dan weer een uur terug. Ze bezorgen zelf door heel NL en vragen hier zelf wel geld voor en dan moet iemand anders maar hun fouten oplossen en dubbele kosten maken. Ze hebben dus gezegd of je komt het omruilen of klaar. Dus nu negeren ze me gewoon al dagenlang. ZWARTE salontafel gekregen ipv WIT. En helemaal beschadigde, niet goed afgewerkte eettafelblad.( zitten zelfs barsten in)

5 november 2025
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Brutaal mensen en hún beloftes niet nakomen

Ik heb een showroommodel van een bed besteld, met de duidelijke belofte dat het schoon en netjes zou worden geleverd. Wat ik ontving, was echter vies, beschadigd en totaal niet wat mij was beloofd.
Toen ik hierover contact opnam, kreeg ik een onbegrijpelijke reactie: ze zeiden dat de beschadigingen “aan de kant zitten die je toch niet ziet”. Dat vind ik echt respectloos. Het gaat er niet om of het zichtbaar is, maar dat je een product krijgt dat in goede staat is – zeker als dat vooraf wordt beloofd!
Ik voel me niet serieus genomen als klant. In plaats van mee te denken over een oplossing, werd mijn klacht gewoon afgedaan.
Heel jammer, dit is absoluut niet de service die je mag verwachten.

7 november 2025
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Mankement direct opgelost 😀. Super geregeld

In het verleden meubels gekocht. Nu blijkt dat een tafel een mankement vertoont.
Vandaag de winkel bezocht en de tafel is direct door hun omgeruild tegen een nieuwe tafel. Geen gezeur…gewoon geregeld. Top gedaan mensen. Dát is nog eens service, zelfs na een aantal jaar. Bedankt 😀👍👍

22 augusti 2025
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Slecht service

Helaas stoelen besteld allemaal roestvlekken erop, verf eraf,en wordt niet verder geholpen, ze willen alleen geld zien de goede service is ver te zoeken helaas.

1 december 2024
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 1 av 5 stjärnor

De tekening is geen €90 waard

Je kan bij dit bedrijf een tekensessie kopen voor een kast op maat. De acquisitie is zeer opdringerig en de telefoontjes waren op bizarre tijden. Ik kreeg uiteindelijk een appje en omdat ik natuurlijk interesse had, ben ik daarop ingegaan. Ik had een verkennend telefoongesprek waarin ik kenbaar maakte dat €5000 wel echt de maximale prijs zou zijn. Ik zei dus ook dat het geen zin had om een gesprek te plannen als we daaroverheen zouden gaan. Er zouden allerlei factoren, zoals materiaalgebruik en creatieve oplossingen worden aangedragen, dus als ik bereid zou zijn om concessies te doen, dan zou het vast kunnen. Ik gaf aan dat ik sowieso twee apothekerskasten nodig had. Nee, we moesten echt nog dat gesprek doen. Dat kost je zogenaamd normaal ruim €400 maar nu maar bijna €90! Ze praten ook de hele tijd in prijzen, exclusief btw. Er werd aan de telefoon gezegd dat het iets meer dan €70 zou zijn.

Nou, het was een uitgebreid gesprek waarbij al heel snel werd aangedragen dat alles wat ik maatwerk wilde "heel duur" zou worden, dus dat ze dan met de oplossingen zouden komen die ze kant-en klaar kunnen kopen. Concessies op maat, op vorm, op functionaliteit. Prima, maar wat ik nodig heb, zijn die twee apothekerskasten en een lange kast voor de bepaalde spullen. De prijs? Ruim €12000. Daar mag €770 vanaf als je de optie weg laat om de kast esthetisch in de muur weg te werken. Koopje 👌🏽

Echt belachelijk wat deze lui je aan tijd en geld kosten terwijl ze vooraf al weten dat ze totaal niet kunnen bieden wat er wordt gevraagd. Ik ben echt belazerd en ik hoop van harte dat het een ander bespaard blijft

9 december 2024
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Beschadigde tafels geleverd en geen…

Beschadigde tafels geleverd en geen service. We wachten al 4 maanden op een goede afhandeling maar ze laten niks van zich horen na diverse mails te hebben gestuurd. We moesten de tafels zelf maar weer terug brengen van Groningen naar Amsterdam.Waardeloze service en slechte kwaliteit.Nemen niet hun verantwoordelijkheid.

18 november 2022
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Het lelijkste wat ik zie uit de reactie…

Het lelijkste wat ik zie uit de reactie van de eigenaar is, dat elke klant fout zit of denkt dat er iemand anders achter zit. Nou bij deze, ik heb hetzelfde meegemaakt met jullie.
Ik had hier een bank besteld en een bed. 200 euro aanbetaald. De eerste levering had ik zelf gecanceld vanwege een verbouwing die nog niet klaar was. De 2e keer zouden ze mij terug bellen voor een afspraak. Is niet gebeurd. Volgende dag had ik ze weer gebeld, die jongen die daar werkt, Mustafa, leek me een betrouwbaar gozer dus ik vertrouwde erop dat ze contact zouden opnemen voor een afspraak. Dit duurde vrij lang. Ik moest er zelf achter aan gaan constant. De dag dat ze zouden komen had ik speciaal vrij gehouden omdat je dan moet wachten tussen een bepaalde tijdstip (dit was een dagdeel) wat ik me kan herinneren. Uiteindelijk aan het einde van de dag rond een uur of 5 belde ik Mustafa maar die nam niet op. Dus ik wist al dat deze mensen helemaal niet zouden komen. En ja hoor.. Drie kwartier later belt hij terug om te zeggen dat ze niet meer komen want het loopt uit bij een klant, maar morgen ochtend om 8 uur staan ze voor me deur met de bestelling. Nou me hele dag was al verpest want tja tijd is heel kostbaar! Ik belde terug met het verzoek om me geld terug te krijgen en dat ik alsnog van de bestelling afzag omdat ik heel erg geïrriteerd was van hun zaken doen. Krijg ik een bericht terug dat ik me aanbetaling niet terug krijg. Ik liet het maar daar bij zitten want ik moest die dag nog me meubels hebben! De zelfde dag nog naar Decor wonen gegaan, snel contact gehad met dit bedrijf en nog veel betere meubels gekocht die ze op voorraad hadden. Maar bah wat walgelijk is dit. En dan nog durven te kijken op mijn status van me whatsapp. Ik hoop dat je hebt gezien dat de kwalitatieve bank van decor wonen niet te vergelijken is met jullie troep. Het was maar dat ik een opkomende zaak (JULLIE) wou supporten. Misselijkmakend echt waar. Niet verwacht! En alle slechte reviews die ik hier lees.. lijkt verschrikkelijk veel op wat ik met jullie heb meegemaakt. Dus kom je verantwoordelijkheden na als bedrijf. En reageer professioneel en eerlijk zoals alle andere zaken dat doen. Niet reageren is ook een optie bijvoorbeeld. Pannekoeken

5 november 2022
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Slechte service en slecht product

Dure lamp bestelt, levering niet te volgen...ineens stond de bezorger voor de deur. 3 van de 7 lampenbollen scheef (glas niet recht passend op de viting). Mail gestuurd met de klacht...na veel bellen en mailen na 6 weken een eerste reactie. Ze zouden een nieuwe lampenbol opsturen. Deze ontvangen en wat blijkt...het gat van de lampenbol is zo groot dat de vitting er doorheen zakt! Het lijkt gewoon een B-product! Hiervan een filmpje gemaakt en weer gemaild. Na veel bellen, mailen kreeg ik telefonisch te horen...ik ben de verkoper ik weet er niks van u moet mailen. Uiteindelijk een korte reactie dat ik het product maar terug moest sturen en dan zou ik wederom om andere lampen bol krijgen. Wat een slechte service. Ik verwacht gewoon een goed product! Bestel hier nooooooooit meer iets.

25 april 2022
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Heel tevreden!

Vriendelijk geholpen door Mo waarbij er goed werd mee gedacht welke opstelling van de hoekbank de beste was! Snelle levering volgens afspraak en ik ben zeer blij met mijn mooie bank!

3 november 2021
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Top winkel.

Al bekend met jullie winkel. Eettafel stoelen gekocht zo'n jaar geleden en nog steeds erg blij mee. Gisteren een bank gekocht in het filiaal in Amsterdam. Erg goed en duidelijk geholpen en gekozen voor een bank die op voorraad was. Meteen de dag erna geleverd, naar binnen gebracht, en in elkaar gezet. Erg blij met onze bank!

30 oktober 2021
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Zeer slechte zaak

Zeer slechte zaak

Salon tafel en eettafel zwart vissegaat
Binne 2 weken viel het verf eraf
Mail gestuurd
Kreeg ik als antwoord dan kan je een nieuw blad kopen voor 300 euro

Ze zijden ook nog dat ik er maar een glasplaat op had moeten doen
Waarop ik zij dan had u dat moeten vermelde

Vervolgens niks meer gehoort
Klantenservice zeer slecht
En de meubels gewoon bagger

13 september 2021
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 1 av 5 stjärnor

NIETSSSS KOPEN!!!

NIETSSSS KOPEN!!!

Goedemorgen, ik heb afgelopen jaar een tafel bij jullie gekocht. Ik heb deze eerst bezichtigd in jullie winkel en daar was ie top. Kon de 2 lagen netjes uitschuiven etc. Er waren geen plakkertjes bij de onderstel ter ondersteuning, niets. Bij ontvangst van de tafel viel mij al op dat er meerdere lagen van die viltplakkertjes onder werden geplakt (was in de winkel niet zo). Ik stond op punt van vertrek toen de tafel kwam dus vanuit de hoek waar ik op dat moment stond zag het er goed uit. Na een paar dagen heb ik telefonisch contact met jullie opgenomen omdat het mij niet lukte het onderste gedeelte van de tafel uit te schuiven. Mij werd meegedeeld dat ik van die tafelpootjes moest halen bij de Gamma of Karwei. Wat opzich al apart is. Ik heb een filmpje bijgevoegd van de tafel. Hierop is duidelijk te zien dat de bovenste tafel schuin loopt aan de onderkant. Dus ik krijg hem nooit recht. Ik ben er van overtuigd dat dit NIET de tafel is die ik in jullie winkel gezien en gekocht heb.

5 februari 2021
Omdöme utan inbjudan

Är det här ditt företag?

Registrera din profil för att få tillgång till våra kostnadsfria företagsverktyg, och kom närmare dina kunder.

Skapa ett konto gratis

Detta är Trustpilot

Vem som helst får skriva ett omdöme på Trustpilot. Den som skriver ett omdöme äger sitt omdöme och detta innebär att personen i fråga kan redigera eller ta bort sitt omdöme när som helst. Omdömen finns kvar på Trustpilot sålänge omdömeslämnarens konto är aktivt.

Företag kan be sina kunder om omdömen via automatiska inbjudningar. Dessa omdömen markeras som verifierade för att visa att det handlar om verifierade upplevelser.

Läs mer om andra typer av omdömen.

Vi skyddar vår plattform med hjälp av dedikerade medarbetare och smart teknologi. Läs mer om hur vi bekämpar falska omdömen.

Läs mer om omdömesprocessen på Trustpilot.

Här är 8 tips på hur man kan skriva omdömen på bästa sätt.

Verifieringen hjälper till att säkerställa att det är riktiga människor som skriver omdömena som du läser på Trustpilot.

Att erbjuda belöningar för omdömen eller att bara be en viss grupp personer att skriva ett omdöme kan påverka företagets TrustScore. Detta strider mot våra riktlinjer.

Läs mer