General Lamps Omdömen 

6 991
•
TrustScore 4 av 5

3,9

Även om vi inte verifierar specifika påståenden eftersom omdömeslämnarnas åsikter är deras egna, kan vi märka omdömen med en ”verifierat”‑etikett ifall vi kan bekräfta att en företagsinteraktion har ägt rum. Läs mer

För att skydda plattformens integritet granskas både verifierade och overifierade omdömen av vår automatiserade programvara som är tillgänglig dygnet runt. Tekniken är utformad för att identifiera och ta bort innehåll som bryter mot våra riktlinjer, inklusive omdömen som inte är baserade på en äkta upplevelse. Vi är medvetna om att vi inte kan lägga märke till allt. Det går att flagga sådant som du tror att vi kan ha missat. Läs mer

Det här tycker kunderna

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

So I've placed my order 3 weeks ago and still have no bulbs on me. 4 days ago I've send email with question regarding my order and I get no reply. Pathetic customer service and company. Avoid

Företaget har svarat

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

The best business on the market for LED lights.We bought Hight quality energy efficiency light tubes at a very reasonable cost. Fast delivery . The package was sealed in a very professional way. We... Se mer

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

If you run a valve amplifier, spare parts are becoming difficult to find. I needed a replacement 6.3v 10mm bayonet bulb for the power lamp on my Victory V30. It is NOT easy finding a good place to sou... Se mer

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

I bought a T12 Florescent strip light to replace an old one in an old fitting in our veranda. I was so lucky to find one of these on the website at General Lamps. I rang my order through and the lig... Se mer

Företagsinformation

  1. Lampbutik

Skrivet av företaget

Why buy from lamps-on-line.com ? lamps-on-line.com was established in 2000. We supply 80,000 lightbulbs every month. Lamps-on-line.com have a no quibble returns policy, and we don't charge carriage on any order over £35 in value. All orders placed by 4pm are despatched that day.


Kontaktuppgifter

3,9

Bra

TrustScore 4 av 5

7 tn omdömen

5 stjärnor
4 stjärnor
3 stjärnor
2 stjärnor
1 stjärna

Ber kunder att lämna omdömen

Detta företag bjuder in sina kunder att lämna omdömen – oavsett om de är positiva eller negativa

Har besvarat 44 % av sina negativa omdömen

Svarar vanligtvis inom 48 timmar

Så använder företaget Trustpilot

Se hur deras omdömen och betyg hämtas, betygsätts och modereras.

3,9

Alla omdömen

(6 991)

29 omdömen under de senaste 12 månaderna

Skriv ett omdöme
Företag på Trustpilot får inte erbjuda incitament eller betala för att dölja omdömen. Omdömen är enskilda användares åsikter och inte Trustpilots åsikter. Läs mer

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Incubo

Ho acquistato da loro tramite Amazon una lampadina introvabile in Italia.
Purtroppo, non mi sono accorta che la spedizione avvenisse direttamente tramite loro e, così,mi sono trovata capultata in un vero e proprio incubo.
Ora, la lampadina è arrivata a Poste Italiane da Royal Mail e il venditore sosterrebbe che io debba sbloccare la consegna pagando una tassa doganale, senza peraltro comunicarmi alcun dettaglio in merito.
Amazon conferma che io ho già pagato tutto e che non devo più nulla a nessuno, come del resto risulta dal dettaglio dell'ordine.
Al momento, Poste italiane non mi ha ancora comunicato nulla in proposito.
Nonostante queste informazioni scritte a General Lamps anche da Amazon, costoro insistono con la questione del pagamento, usando addirittura toni minacciosi.
Non mi resta che attendere i prossimi sviluppi, ma viste le premesse che non mi fanno ben sperare, inizio a sconsigliare vivamente ogni acquisto, perlomeno quelli internazionali.
La risposta data da General Lamps qua sotto non è accettabile: 1. la tassa doganale è già inclusa nel mio pagamento ad Amazon, 2. Poste italiane non mi stanno comunicando nulla in proposito, del resto, 3. Il numero di tracciamento LA698551182GB me lo hanno dato loro solo dopo mia richiesta e, quindi, pare strano che ora dicano di non averlo..., 4. I signori hanno anche gli screenshots dell'ordine e del tracking di Poste italiane.
Quindi, non mi pare affatto che mi vogliano aiutare, anzi.

16 december 2025
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för General Lamps

Svar från General Lamps

Gentile Adriana, ti preghiamo di comprendere che i dazi doganali non sono qualcosa che possiamo influenzare, sono stabiliti a livello governativo. Non siamo noi a imporre i dazi, ma il tuo governo. Potremmo essere in grado di aiutarti utilizzando qualcosa noto come IOSSH, ma non abbiamo alcun dettaglio da te, non hai lasciato il tuo numero d'ordine o alcun metodo per contattarti senza questo, chiaramente non possiamo aiutarti ulteriormente.

Betygsatt 2 av 5 stjärnor

Supplied the bulbs I needed

Supplied the bulbs I needed, expensive but previous bulbs had lasted 10 years so seemed worthwhile. However they quickly went faulty less than 10 months with very minimum use and company refused to replace. So not such a good price.

15 december 2025
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 3 av 5 stjärnor

Quick of the Mark to answer my email…

Quick of the Mark to answer my email regarding an old tube that had been sent to me in my order, clearly had been swapped in there stores.
having sent pictures and describing the said tube I was accused of mixing up my old tube and was treated as a con person. I replied that I had already disposed of the old tube so no confusion there and if they had sent 3 of the correct tubes I would have had them and not complained.
After my last email all communication stopped. they clearly have no faith in honest people and were happy to lose what was a happy customer.

18 november 2025
Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Don’t buy from them

Don’t buy from them, waited over 2 weeks and still nothing, first email i sent asking when will it arrive? Week after no response i sent second one when i told them either refund me or send me because i can’t deal with such a scammer companies, only then they replied to tell how rude i am when they force people wait 2 weeks no update. Avoid unless you like order things and be begging to receive them. Scammers.

21 november 2025
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för General Lamps

Svar från General Lamps

Hi Egidijus, you made contact with us regarding your order which was for an item discontinued in the UK that we now source from Asia. We advised delivery to you, unfortunately your response to us was both rude and innapropriate, we refunded your order and advised that you look elsewhere for your goods

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

I would give 0 if I could

I would give 0 if I could. Fuming as I paid for next day delivery on Thursday costing £18 for it not to turn up Friday, I call them and they said it should be here today (Saturday) which I have waiting for, then revive a message saying it won't be here till Monday. So I payed an extra £18 for no reason at all when it isn't turning up till 4 days later, not even sure its gonna turn up. Want refunding for delivery. Had to go with no light in my room now for days. Horrible service.

15 november 2025
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för General Lamps

Svar från General Lamps

Hi Avena, I have run an audit trail on your order . You ordered at 09.13 at night on the 13th . We shipped the goods the next day 14th ( Friday) and they were delivered Monday ( carriers dont deliver at weekends. So your delivery was as expected. If you place an order with us by 3pm we can guarantee next day delivery but at 9 o clock at night we have finished work so it is sent the next day

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

One of the few remaining places to find obscure bulbs

If you run a valve amplifier, spare parts are becoming difficult to find. I needed a replacement 6.3v 10mm bayonet bulb for the power lamp on my Victory V30. It is NOT easy finding a good place to source these. My replacement lamp arrived quickly and is now installed with the amp up and running again. Yes, the postage is more expensive than the blub, but that's to be expected. If only the same company sold audiophile vacuum valves... Anyway, thanks!

4 augusti 2025
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 1 av 5 stjärnor

This company not very good with honesty…

This company not very good with honesty when things go faulty.
Ordered led bulbs with 2 year warranty, when 2 bulbs not working within 9 months. I emailed customer service they replied saying budget range so no warranty. I stated paid good price for this bulbs, replied back saying again budget range.
So I found my original package of the bulbs stating 2 year warranty, so email with attached email with photo of 2 year warranty. Replied never apologising with his lies in first place. Now he wants me to return bulbs so can be replaced by manufacturer. Probably cost me more to return the bulbs. No wonder people use Amazon you don’t get all this hassle they would have either replaced or refunded.
Will not recommend using this company.

Got your reply after I had to convince you that it carries 2 years warranty. Probably cost me more to send back faulty bulbs than actually buying new better products from elsewhere?

9 juli 2025
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för General Lamps

Svar från General Lamps

Hi Kasim, Yes you are right the bulbs that you bought do come with a 2 year warranty, we asked for you to return them to us so we can send them back to the manufacturer and replace them but so far we have not received anything from you ? As soon as we receive the lamps back we can send replacements

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

The required light!

The only company I could go find to supply “Daylight” light bulbs which give off a decent light and not the horrible yellow tint of other bulbs!

23 juni 2025
Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Not working

Order delivered quickly. But uv tube didnt work emailed general lamps messaged them no responce at all

19 juni 2025

Detta är Trustpilot

Vem som helst får skriva ett omdöme på Trustpilot. Den som skriver ett omdöme äger sitt omdöme och detta innebär att personen i fråga kan redigera eller ta bort sitt omdöme när som helst. Omdömen finns kvar på Trustpilot sålänge omdömeslämnarens konto är aktivt.

Vi skyddar vår plattform med hjälp av dedikerade medarbetare och smart teknologi. Läs mer om hur vi bekämpar falska omdömen.

Läs mer om omdömesprocessen på Trustpilot.

Här är 8 tips på hur man kan skriva omdömen på bästa sätt.

Verifieringen hjälper till att säkerställa att det är riktiga människor som skriver omdömena som du läser på Trustpilot.

Att erbjuda belöningar för omdömen eller att bara be en viss grupp personer att skriva ett omdöme kan påverka företagets TrustScore. Detta strider mot våra riktlinjer.

Läs mer