JJ's House Omdömen 

846
•
TrustScore 4 av 5

4,0

Även om vi inte verifierar specifika påståenden eftersom omdömeslämnarnas åsikter är deras egna, kan vi märka omdömen med en ”verifierat”‑etikett ifall vi kan bekräfta att en företagsinteraktion har ägt rum. Läs mer

För att skydda plattformens integritet granskas både verifierade och overifierade omdömen av vår automatiserade programvara som är tillgänglig dygnet runt. Tekniken är utformad för att identifiera och ta bort innehåll som bryter mot våra riktlinjer, inklusive omdömen som inte är baserade på en äkta upplevelse. Vi är medvetna om att vi inte kan lägga märke till allt. Det går att flagga sådant som du tror att vi kan ha missat. Läs mer

Det här tycker kunderna

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Dress & Jacket arrive I was Sceptical at first. But they have a shop in London as well. Dress came just before Christmas, it was packed really well, not creased at all. Excellent material, Beautif... Se mer

Företaget har svarat

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Angeblich fertigt das Unternehmen Kleider auf Maßanfertigung. Maße wurden den Vorgaben nach zur Verfügung gestellt. Leider wurde das Kleid verschnitten. Insgesamt zu kurz, dazu noch vorn länger als hi... Se mer

Företaget har svarat

Betygsatt 4 av 5 stjärnor

Relieved I placed an order on 1st October, the website states tailoring time 12-15 days, my order is still saying processing so it has not yet been shipped. I reached out but no answer, even though i... Se mer

Företaget har svarat

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

I bought theses gorgeous pale lemon satin shoes for a wedding. I’m not disappointed, beautifully made and embellished with crystals. Exactly as described. Excellent quality and delivered promptly. Fri... Se mer

Företaget har svarat

Företagsinformation

  1. Damklädesbutik
  2. också i
  3. Bröllopsbutik
  4. Klädbutik
  5. Klänningsbutik

Skrivet av företaget

Founded in 2010, JJ's House is a leading global online retailer for wedding-related, prom, party, and occasion wear dresses. With over 2,000 different types of dresses in regular, petite, and plus sizes, we’ve got you wrapped up in silhouettes and styles to make you feel beautiful and make your big moments lasting memories. We offer various services to make your dress search easy: Color & Fabric Swatch for a small fee, Try-Before-You-Buy service, Custom Size option and Global Shipping services. In addition, JJ's House has been selected as the winner of 2021, 2024 and 2025 The Knot Best of Weddings, 2022, 2023, 2024 and 2025 Wedding Wire Couples' Choice Awards !


Kontaktuppgifter

4,0

Bra

TrustScore 4 av 5

846 omdömen

5 stjärnor
4 stjärnor
3 stjärnor
2 stjärnor
1 stjärna

Ber kunder att lämna omdömen

Detta företag bjuder in sina kunder att lämna omdömen – oavsett om de är positiva eller negativa

Har besvarat 100 % av sina negativa omdömen

Svarar vanligtvis inom 24 timmar

Så använder företaget Trustpilot

Se hur deras omdömen och betyg hämtas, betygsätts och modereras.

4,0

Alla omdömen

(846)

73 omdömen under de senaste 12 månaderna

Skriv ett omdöme
Företag på Trustpilot får inte erbjuda incitament eller betala för att dölja omdömen. Omdömen är enskilda användares åsikter och inte Trustpilots åsikter. Läs mer

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Beautiful Shoes

I bought theses gorgeous pale lemon satin shoes for a wedding. I’m not disappointed, beautifully made and embellished with crystals. Exactly as described. Excellent quality and delivered promptly. Friends have commented that they look like a designer brand. Great value for money

4 februari 2026
Logotyp för JJ's House

Svar från JJ's House

Thank you for your review.

We are honored to hear your compliment on our products. Your satisfaction is utmost importance to us and this is our work power. We also appreciate your honest feedback about your experience. Hope we can serve you again in the future and make you a happier customer.

Have a nice day!

Betygsatt 2 av 5 stjärnor

Refund costs ridiculous

Dress was faulty under left arm. Not noticeable on looking . They charged me extra for returning item. It was a pre paid label for £4 99 even though the post office said less when I enquired how much it would cost. They then charged me a further £10.99 for god knows what. 1 paid over £200 for the dress. I will not use this company again . Refund £189 41
Offered £4.99 for future use! After emailing numerous times

2 februari 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för JJ's House

Svar från JJ's House

Thank you for reaching out to us.

We appreciate your feedback and are sorry to hear that you're unsatisfied with your refund. Please understand that, as per our policy, the shipping fee(back and forth) paid to the shipping company is not included in the refund. We believe you have noticed that before you applied for the return on our webite.

For more details, please refer to the policy we stated on our website: https://www.jjshouse.com/help/returns-refund#faq_title_6

Your understanding will be appreciated. Have a nice day!

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Completely useless customer service

The dresses are decent and good value, but if anything goes wrong, there is absolutely no customer service.

This was the second time I ordered a try at home dress, but was not able to pay for it on the app for some reason. I was then advised to send a payment directly on PayPal which I did.

About a week later they started to chase for this payment. I again emailed customer services, who then confirmed that the payment was received.

A week later they are chasing the payment that I made two week ago again, and this time they charge me for the dress for a second time.

Complete crooks.

2 februari 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för JJ's House

Svar från JJ's House

Thank you for taking the time to update your information.

Hope you have a nice day. We received your complaint and we are sorry to bring you all the unhappy experience. Please be assured that our customer service have solved the issue properly. Please feel free to contact us if you need any further assistance.

Thank you for your understandning.

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Burgundy Facinator

My burgundy fascinator arrived in perfect condition, within the time specified. It was beautiful!

I wore it to my son and daughter-in-law's wedding, and they both said it was beautiful, so thank you! ☺️

15 december 2025
Logotyp för JJ's House

Svar från JJ's House

Thank you for your review.

We are honored to hear your compliment on our products. Your satisfaction is utmost importance to us and this is our work power. We also appreciate your honest feedback about your experience. Hope we can serve you again in the future and make you a happier customer.

Have a nice day!

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Ordered dress in December still saying…

JUST ARRIVED,, AND FINALLY GOT APPOINTMENT

Ordered dress in December still saying on its way, not sure if it’s walking. I also been trying to book an appointment at their new store in London. I’ve emailed , messaged and gone on their website and Instagram a few times in last two weeks. Nothing back . How do you get appointment

16 januari 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för JJ's House

Svar från JJ's House

Thank you for taking the time to leave us a review and suggestions.

Unfortunately, we were unable to identify your order information. We suggest you contact our customer service if our customers have any problems with their orders or services.

Please use the relevant channels on our website to resolve your concern. We thank you for your understanding in this matter.

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

I don't understand the positive reviews…

I don't understand the positive reviews at all. I ordered the wrong size and contacted them to arrange an exchange. Never got a response. I just had to order another one in the end so I had it in time for the wedding, so now I have 2 dresses, one brand new and never worn. Also, the dress isn't the best quality and doesn't fit well on any of the 4 bridesmaids but by the time we realised, we were stuck with it. It's a multi-wear one but the fabric that allows the different styles is much too long and has to be gathered around your waist or tied in a massive bow around your neck!?! It doesn't really sit flush in any style but is the only thing that affords any support meaning it has to be tied duper tight, making it really quite uncomfortable for the whole day. It's a China based company so I really should have known better. Absolutely gutted.

In response to your message. 14 days is absurdly short and once it passes there is no way to arrange a return. I emailed customer services directly and received no response. funny, you've responded to this review in less than 24hrs. Its a total con.

Literally said all of that in my review 14 days isn't long enough, it's a con.

12 september 2025
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för JJ's House

Svar från JJ's House

Thank you for your update.

We checked that you have contacted us beyond one month after the delivery of your order. Unfortunately, we only accept returns within 14 days from the moment of delivery, and your order was received more than 14 days ago. Here is the link to our policy for your reference: https://www.jjshouse.com/en/help/returns-refund

We appreciate your understanding.

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

A-line Square Asymmetrical Chiffon Mother of the Bride Dress

Dress & Jacket arrive I was Sceptical at first. But they have a shop in London as well. Dress came just before Christmas, it was packed really well, not creased at all. Excellent material, Beautiful finishing touches. I’m normally a size 12, I ordered a 14 which fits perfect. Height 5’ 4 , Bust 34F. Thank you JJHouse for your perfect service .

20 december 2025
Logotyp för JJ's House

Svar från JJ's House

Thank you for your kind review.

Your affirmation is our greatest encouragement, and we will strive to make our service and quality better. We also appreciate your honest feedback about your experience. Hope we can serve you again in the future and make you a happier customer.

Have a nice day!

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Wedding dresses

Excellent site to use, products true to size, great quick service

5 januari 2026
Logotyp för JJ's House

Svar från JJ's House

Thank you for your kind review.

Your affirmation is our greatest encouragement, and we will strive to make our service and quality better. We also appreciate your honest feedback about your experience. Hope we can serve you again in the future and make you a happier customer.

Have a nice day!

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Quick delivery

Quick delivery. I loved the try it on at home experience. I found my perfect wedding dress.

25 december 2025
Logotyp för JJ's House

Svar från JJ's House

Thank you for your review.

We are honored to hear your compliment on our Try-on service. Your satisfaction is utmost importance to us and this is our work power. We also appreciate your honest feedback about your experience. Hope we can serve you again in the future and make you a happier customer.

Have a nice day!

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Amazing dresses

I bought 2 dresses from JJ house. Both where amazing and good quality.

15 december 2025
Logotyp för JJ's House

Svar från JJ's House

Thank you for your review.

We are honored to hear your compliment on our dresses. Your satisfaction is utmost importance to us and this is our work power. We also appreciate your honest feedback about your experience. Hope we can serve you again in the future and make you a happier customer.

Have a nice day!

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Good customer service

I went to JJ's House in London on two occasions and saw a dress that I loved, I then went online and stupidly ordered the wrong dress. But when comparing both dresses, it was easy to make that mistake as both dresses were almost identical. I have now learnt that you must have the correct number which is like 6 digits. I paid £192 for the dress but it was nothing like the photo. I am very disappointed with the quality of the dress but I am more disappointed in myself that I made such a silly mistake. I contacted JJ's House and they were eager to make it right for me, they offered me two options to accept a partial refund or to accept 10% off the dress that I was supposed to order. I took the partial refund. As for if I would re-order from them? I am not sure, as I am left with a dress that I am not happy with and I will probably be giving it to charity, but I am also wondering if I should give them another chance to see if I would be happy with the dress that I was supposed to order, but the question is "Am I willing to take that risk?" as I must not forget that I am out of pocket by £96 from the partial refund that was offered. Perhaps I would keep checking their site to see if they have any sale and then make a final decision.

20 november 2025
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för JJ's House

Svar från JJ's House

Dear customer,

Hope you have a nice day. We received your complaint and we are sorry to bring you all the unhappy experience. We just checked that the dress you tried in our UK store is not the same dress you ordered. Please check your email for more details.

Thank you for your cooperation in advance. Hope to hear from you soon.

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Dress for sons wedding

First time ordering and I am not disappointed the dress is a perfect fit and matches all my accessories for my sons wedding would recommend JJ House

1 december 2025
Logotyp för JJ's House

Svar från JJ's House

Thank you for your review.

We are honored to hear your compliment on our dresses. Your satisfaction is utmost importance to us and this is our work power. We also appreciate your honest feedback about your experience. Hope we can serve you again in the future and make you a happier customer.

Have a nice day!

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Min skepsis ble gjort til skamme

Min skepsis ble gjort til skamme. Bestilte ballkjole sydd etter innsendte mål. Passet helt perfekt. Rask levering. Veldig fornøgd!

24 november 2025
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för JJ's House

Svar från JJ's House

Takk for din anmeldelse.

Vi setter stor pris på å høre din kompliment om kjolene våre. Din tilfredshet er av største betydning for oss, og dette er vår arbeidskraft. Vi setter også pris på din ærlige tilbakemelding om opplevelsen din. Håper vi kan hjelpe deg igjen i fremtiden og gjøre deg til en mer fornøyd kunde.

Ha en fin dag!

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Amazing service I fell in love with…

Amazing service I fell in love with this dress and ordered it a brilliant service and turned up 5 days early I would highly recommend

24 oktober 2025
Logotyp för JJ's House

Svar från JJ's House

Thank you for your kind review.

Your affirmation is our greatest encouragement, and we will strive to make our service and quality better. We also appreciate your honest feedback about your experience. Hope we can serve you again in the future and make you a happier customer.

Have a nice day!

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

SUPER CONSIGLIATO

Ho acquistato diversi abiti per un evento speciale, sono arrivati tutti come da foto.
Li ho presi leggermente più grandi in modo da poterli adattare perfettamente da una sarta locale Non ero sicura di riuscire a prendere le misure corrette per acquistarli su misura). La sarta mi ha fatto i complimenti per la fattura e la stoffa. Il vero punto di forza comunque resta il PROVA A CASA, fantastico poter vedere la stoffa e la vestibilità dal vivo. Spero lo possiate attivare su tutti i vestiti.

16 april 2025
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för JJ's House

Svar från JJ's House

Grazie per la tua recensione.

Siamo onorati di leggere i tuoi complimenti sul nostro servizio di prova. La tua soddisfazione è fondamentale per noi e questo è il nostro punto di forza. Apprezziamo anche il tuo feedback sincero sulla tua esperienza. Ti assicuriamo che stiamo lavorando su sempre più stili per il nostro programma di prova a casa. Speriamo di poterti servire di nuovo in futuro e di renderti un cliente ancora più soddisfatto.

Buona giornata!

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Bought my dream dress from here and I…

Bought my dream dress from here and I couldn't be more happy with it. Really good fab material Nd detail was beyond good. Dress was more beautiful than the picture on the website. Fits to the tee . The measurement are so so accurate. I ordered a 12 as I'm between both a 10 and 12 UK size and it was like it was custom made for me.

10 oktober 2025
Logotyp för JJ's House

Svar från JJ's House

Thank you for your review.

We are honored to hear your compliment on our dresses. Your satisfaction is utmost importance to us and this is our work power. We also appreciate your honest feedback about your experience. Hope we can serve you again in the future and make you a happier customer.

Have a nice day!

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

as advertised

Dress exactly as advertised, custom size fits nicely and delivered on time with all accessories as ordered. Very user friendly interface and easy to order with regular updates on delivery.

9 oktober 2025
Logotyp för JJ's House

Svar från JJ's House

Thank you for your review.

We are honored to hear your compliment on our products. Your satisfaction is utmost importance to us and this is our work power. We also appreciate your honest feedback about your experience. Hope we can serve you again in the future and make you a happier customer.

Have a nice day!

Betygsatt 3 av 5 stjärnor

I have 2 bridesmaids dresses on order

Edit After the below review, I was contacted by JJ’s & my order was expedited, arriving the day before we left for wedding. I have to say the dresses were beautiful & were custom made & fitted perfectly. The girls loved them & much praise from all the guests. Thank you but I would say that in future do let customers know if order is running late as I was quite stressed!
I would like to give 5 stars but the delay means I have given less & am not sure if they would’ve arrived if I hadn’t chased!
I have 2 bridesmaids dresses on order, they were due for son’s wedding on 18th October. Should have arrived before October 6th. Have left 3 messages with no response when they say they reply within 24hours. Says dresses are in process. I can not find a phone number. I am very upset and now looking for 2 dresses locally. This is bad service & I have paid £180!This is stressful & I would not recommend this company.

9 oktober 2025
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för JJ's House

Svar från JJ's House

Dear customer,

Hope you have a nice day. We received your complaint and we are sorry to bring you all the unhappy experience. Please be assured that we will solve the issue properly. Please check your email and if you have any further questions, please feel free to contact us again.

Thank you for your cooperation in advance. Hope to hear from you soon.

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

A fuir

A fuir! La politique de retour des articles est une vraie arnaque.
J'ai récupéré 18euros sur 65 euros d'achats restitués.
En 2025, on devrait avoir le droit de se rétracter sans se faire plumer surtout quand les articles reçus sont de qualité médiocre.

3 oktober 2025
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för JJ's House

Svar från JJ's House

Merci de nous avoir contactés.

Nous apprécions vos commentaires et sommes désolés d'apprendre que vous n'êtes pas satisfait de votre remboursement. Veuillez noter que, conformément à notre politique, les frais de livraison payés au transporteur ne sont pas inclus dans le remboursement. Nous avons constaté que vous avez retourné les articles avec notre étiquette d'expédition prépayée ; veuillez noter que les frais de retour seront également déduits du remboursement.

Pour plus d'informations, veuillez consulter la politique de retour sur notre site web : https://www.jjshouse.com/help/returns-refund#faq_title_6

Nous vous remercions de votre compréhension. Bonne journée !

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Step by step emails from making to…

Step by step emails from making to shipping.When arrived delivered with care and a beautiful dress much more than I expected will definitely order from you again

30 september 2025
Logotyp för JJ's House

Svar från JJ's House

Thank you for your review.

We are honored to hear your compliment on our dresses. Your satisfaction is utmost importance to us and this is our work power. We also appreciate your honest feedback about your experience. Hope we can serve you again in the future and make you a happier customer.

Have a nice day!

Detta är Trustpilot

Vem som helst får skriva ett omdöme på Trustpilot. Den som skriver ett omdöme äger sitt omdöme och detta innebär att personen i fråga kan redigera eller ta bort sitt omdöme när som helst. Omdömen finns kvar på Trustpilot sålänge omdömeslämnarens konto är aktivt.

Vi skyddar vår plattform med hjälp av dedikerade medarbetare och smart teknologi. Läs mer om hur vi bekämpar falska omdömen.

Läs mer om omdömesprocessen på Trustpilot.

Här är 8 tips på hur man kan skriva omdömen på bästa sätt.

Verifieringen hjälper till att säkerställa att det är riktiga människor som skriver omdömena som du läser på Trustpilot.

Att erbjuda belöningar för omdömen eller att bara be en viss grupp personer att skriva ett omdöme kan påverka företagets TrustScore. Detta strider mot våra riktlinjer.

Läs mer