Fine underlag
14 juli 2020
Omdöme utan inbjudan

Svar från Horseshop
Kære Sofie!
Det glæder mig at du deler din shopping oplevelse med os!
Mange tak for dine 4-skønne stjerner.
Din mening betyder rigtig meget for os, og jeg kunne derfor godt tænke mig at høre, hvad vi kunne gøre bedre for at modtage den 5 stjerne ⭐
Du må meget gerne sende mig en mail til Info@horseshop.dk med en uddybelse af hvad du synes vi kunne gøre bedre. 😊
Jeg er meget glad for, at høre du kan lide vores fine underlag!
Håber at se dig på webshoppen igen, en anden god gang! 🤩
De bedste hilsner
Lisa / Horseshop.dk





