Floorstowalls Omdömen 

88
•
TrustScore 3 av 5

2,9

Även om vi inte verifierar specifika påståenden eftersom omdömeslämnarnas åsikter är deras egna, kan vi märka omdömen med en ”verifierat”‑etikett ifall vi kan bekräfta att en företagsinteraktion har ägt rum. Läs mer

För att skydda plattformens integritet granskas både verifierade och overifierade omdömen av vår automatiserade programvara som är tillgänglig dygnet runt. Tekniken är utformad för att identifiera och ta bort innehåll som bryter mot våra riktlinjer, inklusive omdömen som inte är baserade på en äkta upplevelse. Vi är medvetna om att vi inte kan lägga märke till allt. Det går att flagga sådant som du tror att vi kan ha missat. Läs mer

Det här tycker kunderna

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Possibly one of the worst companies I've had to deal with. Having arranged for shower panels to be delivered whilst I was having a hip operation. The hope was that on my return back home the correct o... Se mer

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

I have ordered and paid for wall tiles but have had not email confirmation or any correspondence from the company. I have phoned 3 times to speak to someone in the Sales team to ask whether my order... Se mer

Företaget har svarat

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Purchased the 1.2m white marble panels from floorstowalls and had no issues at all. Reading the reviews after ordering made me question if I'd made a mistake but can honestly say I'm impressed! The... Se mer

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

My experience with my order with Floortowalls was flawless. Received phone call from company day before delivery and text from driver to inform me he was 20 mins away from my property. Kindly took wal... Se mer

Företagsinformation

  1. Heminredningsbutik

Informationen kommer från olika externa källor

Floors To Walls Deliver a vast range of Wall Panels, Shower Panel, Flooring, Artificial Grass, Trims, Accessories and Composite Decking at Affordable Prices.


Kontaktuppgifter

2,9

Medel

TrustScore 3 av 5

88 omdömen

5 stjärnor
4 stjärnor
3 stjärnor
2 stjärnor
1 stjärna

Ingen aktuell inbjudningshistorik

Det här företaget har inte bjudit in sina kunder på länge. Omdömen kanske inte är representativa

Har besvarat 71 % av sina negativa omdömen

Svarar vanligtvis inom 24 timmar

Så använder företaget Trustpilot

Se hur deras omdömen och betyg hämtas, betygsätts och modereras.

2,9

Alla omdömen

(88)

15 omdömen under de senaste 12 månaderna

Skriv ett omdöme
Företag på Trustpilot får inte erbjuda incitament eller betala för att dölja omdömen. Omdömen är enskilda användares åsikter och inte Trustpilots åsikter. Läs mer

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Do not use, poor customer service and poor quality

I have had a very bad experience with this company. DO NOT USE. I ordered panels and first of all the delivery company said they attempted to deliver each time but did not attempt to come to the door. 3rd time my neighbour brought them up. When my tradesmen opened the boxes they were shocked, every panel had been damaged and was not usable without a significant number of joins, which would make the panels look really bad. I had to still pay some money to the trades as they had slotted me in for 3 days therefore I was already out of pocket. I was also on a tight timeline as I had to go abroad for work. I contacted Floors to Walls and had repeatedly told them that i was not in the country but they ignored what I said and decided to send a courier company to collect the panels. Needless to say no one was home. I asked them to send replacements to my parents. This has not happened nor a refund even though the pictures clearly show the damage that has happened to the panels. I now will need to go through my credit card company to get a refund as I have said to Walls to panels they can collect once I am back in the country. Please do not use, I saved for a long time to get my bathroom done and now I am at the start but out of pocket. There are wall panel companies that are much better and have a better level of customer care. I also need to note that i am not one to leave bad reviews but this situation has left me upset and Walls to Floors do not listen to what you are telling them nor do they care.

26 februari 2022
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Great company and would highly recommend

Great company and would highly recommend.

Decided to replace some panels in the bathroom but I was unsure on the type and colour that would best suit my needs. After speaking with Adam, he gave me great advice on the product I needed and delivered in a timely manner. The products were good an I would definitely order again from this company.

17 december 2021
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Floorstowalls

Svar från Floorstowalls

Many thanks for taking the time to leave us a review. We are glad you are happy with your products; it's always good to hear of happy customers and pleased we could be of service to you.

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Horrible experience, awaiting full refund.

I do not recommend this company.
We ordered our wall panels from the website, which were quite expensive. I had previously called the company to make sure they were what we were looking for, considering the price. They told me they were exactly what we needed. However, they use a delivery company that does not care at all. We received the products damaged and the wall panels were cheap plastic material. They are not worth the amount of money you pay for them. My joiner was shocked when they opened it. These panels are made of plastic, cheap and very fragile. They are not multilayers. We asked for a refund and for them to come and collect the items since damaged and useless. They rescheduled a collection with the same delivery company, we were asked to book a date for collection, asking for us to be home the whole day. There were not a lot of slots available, so we picked Friday and moved around all our work appointments. The delivery company never came, nor contacted us. We had to wait the whole weekend with the very large items indoors. They were able to come and collect the items on the following Monday, but never replied to my emails. We are now waiting for a full refund, which Adam told me he will issue once the items are back to him. I hope this is true and I do not have to leave an update or another review about it. Horrible experience, I will never again buy from them. I would also suggest the company changing their delivery company.

23 november 2021
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Ordered 2 shower panels Thursday

Ordered 2 shower panels Thursday, arrived Friday as promised. Good quality and no damage.

19 november 2021
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Floorstowalls

Svar från Floorstowalls

Thank you for taking the time to leave us a review, we are glad that you are happy with your order.

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Do not use they supply in rubbish…

Do not use they supply in rubbish packaging and take no responsibility for damage , waste of money and put all the blame on me, cheep product, lousy service don’t waste your time and money

See what I mean from their response below, they even lie to try to dispute poor reviews, goods delivered 12th October, sent pics and description of damage on 21st October, and the damage was all my fault, so unless you are prepared to open and inspect every panel before signing for them dont waste your time with these guys!

10 november 2021
Logotyp för Floorstowalls

Svar från Floorstowalls

Hi John, Unfortunately we have to disagree with you on this occasion. Your order was shipped via pallet service which is the safest option for these panels other than our own vehicle. The goods where accepted and signed for in good condition. We were contact over 1 month after you had received the goods stating there were damages and the images provided do not show typical transit damage. Unfortunately we cannot be held responsible for any damage that occurs while the good are being stored in your care. Regards FTW

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

As a builder I can't fault them

As a builder I can't fault them. Another supplier let me down and these people delivered free. ordered Friday and delivered Monday. very well packaged which is a first!. top marks

8 november 2021
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Floorstowalls

Svar från Floorstowalls

Thank you for taking the time to leave a review, We love to hear feedback.
Most people leave reviews as a form of complaint, very few leave them as a recommendation. Its also nice to hear our excellent service isn't always being overlooked.

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Not happy

I ordered panels for £545.87. 11 of the light grey panels which was correct but I didn't receive 2 packs of dark grey panels, I had to constantly chase these up by phoning them or emailing them. When I eventually received these they were totally different to the Pictures shown. When I queried this I was told that this is what I ordered. I am now stuck with 2 full packs of dark grey panels that are of no use to me. They are showing the same pictures on the website for different panels but are nothing like it when you get them. I ordered the Multi tile anthracite. I'm very disappointed.

27 oktober 2021
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Floorstowalls

Svar från Floorstowalls

Thank you for taking your time to leave a review, we never like to hear of bad experiences.
I can confirm that our orders have to pass multiple quality checks to ensure that they are picked/packed & shipped accurately. After checking I can see that your order has passed these checks. We can only assume you have changed your mind on the style/design once you have seen the panels however free samples are offered on most designs which we always recommend before purchase. I can see you've ordered samples previously but not for the designs in this review.
Should you return the goods to ourselves in a resell-able condition we would happily issue a full refund.
Regards
FTW

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Review removed as it was placed against incorrect company

Review removed as it was placed for the wrong company. I was unable to remove my one star so I've given 5 stars because customer service responded politely, were responsive to my concerns and do not have a delivery charge. If only the company i was intending to review had the same customer service ethos.

21 september 2021
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Floorstowalls

Svar från Floorstowalls

Update:
Thank you very much for updating your review Vivisha.
Maybe you can consider Floors to Walls for future projects and I hope we could provide a better service and product than you have found elsewhere.
Best Wishes from the Floors to Walls team
------
Hi Vivisha.
We're very sorry that you've had a bad experience, however we're quite sure this order was not with ourselves at Floors To Walls.
We have no delivery charge for orders over £75, and we have no record of you in our system. We have used the tool within Trust Pilot to ask if you are able to provide more details so we can ensure that it is not ourselves who have given this poor experience. Further, we provide PVC floors and wall panelling, these are not tiles in themselves, so again we feel that your review is certainly for another company. We would not name another company on this forum, however we do experience several customers using discount codes for the other firm on our actual website, so you would certainly not be alone in this error.
If we are correct, we would most humbly ask if you would please remove or amend your review as we do take our customer service and experience very seriously.
Kindest regards. Lee @ Floors To Walls Team

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Excellent service

Excellent service , very professional, would highly recommended this company 100 percent , outstanding service , lovely lady i spoke to laura was very polite ,helped me throu order process and helped me what I needed she was very professional, she is credit to this company, very helpful and I would definitely recommend this company to family and friends high quality products and staff very good at there job x

19 september 2021
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Floorstowalls

Svar från Floorstowalls

Hi Karen, thank you for taking the time to leave us a review. We are very pleased to have been able to help you and are glad your are happy with your products/service.

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Next day delivery is a joke my order…

Next day delivery is a joke my order turned up a week late and the colour match was different from my first order, Sent off a sample of the correct panel to Adam and he has not responded to me so I have gone elsewhere to get the correct colour match and will not be using floors to walls again !

11 september 2021
Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Great work

Great work, I am really satisfied!!

1 september 2021
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Floorstowalls

Svar från Floorstowalls

Thank you for your review!

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Fantastic 5*

Couldn't recommend this company enough. Fantastic customer service, I wasn't 100% sure what I needed (sizes and accessories etc) but they explained everything and talked me through the products which was really helpful.
Products themselves were great and free next day delivery, very happy customer.
Thanks guys, keep up the good work 👍

31 augusti 2021
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Fantastic service

From ordering samples, to ordering panels the service was outstanding. Very helpful team and the customer service is great they helped me with all my needs.

I can’t wait to order some panels for my ceiling next, I ordered some of the white sparkle shower panels, excellent quality and so easy to fit, the customer service was fantastic definitely recommend.

31 augusti 2021
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Excellent quality and customer service.

Excellent quality and customer service.
I wasnt sure what product was best for the area i needed to cover. But, after speaking to them, their knowledge and advice was fantastic and quickly determined what product was best. They also explained how best to measure up. Delivery came when it was expected. I cannot thank them enough. I will be using this company again. Thankyou.

31 augusti 2021
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Really pleased with my panels.

First I ordered a free sample of the panels so l could check quality. I was happy so I ordered three panels and two trims. They came quickly and where packaged really well. No damage and they look fantastic. Ours where the herringbone pattern. I'm really happy with them.

30 juli 2021
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Great products

Great products, company was a great help definitely recommend floors to walls, cracking staff they are spot on couldn’t do enough to help, fantastic services and products!

3 april 2021
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Absolute shambles

Absolute shambles. Ordered on Thursday afternoon panels that were in stock for next day delivery. On Monday morning order was showing despatched, but did not land. I chased Monday afternoon and then Tuesday morning, just before midday response came that they only got it in stock that day. Consider delay I asked for a reasonable ETA on Wednesday, which they promised to provide in the following morning. In the morning they simply said: It will be some time today. So 1 day delivery took a week and resulted in additional expenses for me. Absolutely incompetent and unprofessional customer service in any aspect. Plus nearly each pack had a board in different brightness. They refuse to admit any liability. Never to be used again. Now they stopped reviews to be posted on FB!

18 mars 2021
Omdöme utan inbjudan

Detta är Trustpilot

Vem som helst får skriva ett omdöme på Trustpilot. Den som skriver ett omdöme äger sitt omdöme och detta innebär att personen i fråga kan redigera eller ta bort sitt omdöme när som helst. Omdömen finns kvar på Trustpilot sålänge omdömeslämnarens konto är aktivt.

Vi skyddar vår plattform med hjälp av dedikerade medarbetare och smart teknologi. Läs mer om hur vi bekämpar falska omdömen.

Läs mer om omdömesprocessen på Trustpilot.

Här är 8 tips på hur man kan skriva omdömen på bästa sätt.

Verifieringen hjälper till att säkerställa att det är riktiga människor som skriver omdömena som du läser på Trustpilot.

Att erbjuda belöningar för omdömen eller att bara be en viss grupp personer att skriva ett omdöme kan påverka företagets TrustScore. Detta strider mot våra riktlinjer.

Läs mer