I have used first table several times and always found quite a saving, however, used it at The Avenue restaurant recently and found it very restricting as it could only be used on mains and not the wh... Se mer
Även om vi inte verifierar specifika påståenden eftersom omdömeslämnarnas åsikter är deras egna, kan vi märka omdömen med en ”verifierat”‑etikett ifall vi kan bekräfta att en företagsinteraktion har ägt rum. Läs mer
För att skydda plattformens integritet granskas både verifierade och overifierade omdömen av vår automatiserade programvara som är tillgänglig dygnet runt. Tekniken är utformad för att identifiera och ta bort innehåll som bryter mot våra riktlinjer, inklusive omdömen som inte är baserade på en äkta upplevelse. Vi är medvetna om att vi inte kan lägga märke till allt. Det går att flagga sådant som du tror att vi kan ha missat. Läs mer
Det här tycker kunderna
Total rip off booked at table at the bear in Manchester. Reservation expected for 2pm not 4 pm as booked on line. Arrived and offer on for 2for 1 pizzas . Therefore paid the £6 to reserve for no reaso... Se mer
Some restaurants have set spe ial conditions on firsttable customers. For example Harbourfront seafood restaurant only offers very limited choices for the firsttable customers. Customers are forced to... Se mer
I have used First Table 3 times (twice in Liverpool and once in London) and don’t understand the negative reviews as I think the discounts they offer are amazing. In the past 4 weeks we’ve had brillia... Se mer
Företaget har svarat
Företagsinformation
Informationen kommer från olika externa källor
Book the first table of the night and you'll get 50% off the food bill for 2 to 4 people!
Kontaktuppgifter
Storbritannien
- www.firsttable.co.uk
Ingen inbjudningshistorik registrerad
Det här företaget har inte bjudit in sina kunder. Omdömen kanske inte är representativa
Så använder företaget Trustpilot
Se hur deras omdömen och betyg hämtas, betygsätts och modereras.
Great concept and super easy to use
The app is super easy to use and a great way to find hidden gem restaurants to explore that I probably wouldn't have come across otherwise, and the 50% off food makes a huge difference to the overall dining-out experience these days. Definitely recommend!
This is a great concept
This is a great concept. Ignore the the ones who say "rip off". Everything is up front regarding what dishes are not included - it tells you what are not included when you book - just read the conditions and you won't be disappointed. Had a small issue the other day with my booking - was answered within 10 minutes - really good customer service Book with them!
Amazing service, highly recommend!
I’ve been using Firsttable for a while now and find it extremely useful! Going out gets more expensive every time but Firsttable allows me to still enjoy myself and try new restaurants without having to spend a fortune. I would highly recommend it and will definitely keep using it!
Awesome!!
Amazing app. Dinner for the family at 50% off! Wow. Easy to use and simple to book. Definitely will be using again.
Awful. I lost £8 for nothing and they wont refund me
Awful. I heard good things about this service and while looking at the website for the first time, apparently inadvertently made a booking and confirmed it, that I didn’t want to make. I immediately cancelled and was charged £8 for the error. They refused to refund me and have credited my account for 90 days which I am unlikely to be able to use and are now hiding behind their own “policy” which clearly is for their benefit and not their customers. Good luck if you chose to use First Table, my immediate experience of them is dreadful. This is the reply that they sent to my request.
Dia (First Table)
26 Oct 2025, 00:22 NZDT
Hello Simon,
Thank you for your email.
We’ve looked into your request. However, as your booking was confirmed and subsequently cancelled in line with our policy, we follow the policy as stated below:
* All refunds are processed as a credit on your First Table account for you to use on a future booking and are valid for 90 days. Cash refunds are not available.
Thank you for your understanding.
Kind regards,
Xxx xxxxxx
Customer Support Superstar || First Table
Booking fee is a ripoff
Booking fee is a ripoff. £6 honestly. Avoid them like the plage
**Really disappointed
**Really disappointed – total waste of money**
Honestly, I’m really not happy with the whole experience. First Table charged £6 just to make the booking — for what, exactly? That’s money wasted before you even step into the restaurant.
Then you find out there are all these conditions like *you must order two mains* to even get the discount. By the time you follow all their rules, you're basically paying the same, if not *more*, than just going without First Table altogether.
It a complete rip-off. The whole point of these platforms should be to offer value, not sneak in extra costs and restrictions. I won’t be using First Table again and wouldn’t recommend it to anyone.
Love it!
I use First Table a lot and its always great! Easy to use and a good choice of restaurants
Amazing experience using first table
Amazing experience using first table! I’ve dined quite a few times using this app and I am amazed at how many great restaurants are on this app in both Edinburgh and Glasgow. I’ve visited some really nice places using FT and the dinner is made even better knowing we got 50% off the bill. Had a seamless experience from the initial booking, to receiving the bill at the end - could not recommend this platform enough!!!
Excellent!
Great experience
Great experience. We visited a local restaurant that we had wanted to try for ages but the risk of spending so much on a meal for it not to be great is a bit daunting.
The booking process was easy, we didn’t have to remind the restaurant that we had booked through First Table, and the food was amazing!
I will definitely continue to use first Table to discover new restaurants.
Highly recommend
It’s been really easy to use as both a consumer and a restaurantier. It’s really helped our business fill up the quiet periods!
Loads of great options to save
Love the app, super easy to sign up and use, great options to save money and discover new places!
Best app to get %50 off most of the…
Best app to get %50 off most of the restaurants
I absolutely love using First Table
I absolutely love using First Table. It’s such a clever idea – you pay a small booking fee and get 50% off the food bill just for booking the first table of the night. I’ve discovered so many fantastic restaurants I might not have tried otherwise, and the savings make it even better.
The app and website are really easy to use, and the booking process is straightforward.
It’s a win-win: great value for diners and a boost for restaurants who want to fill their early tables. Couldn’t recommend it more highly!
Unnecessary Costs Just To Change Booking Date
First Table are fine until you want to make a simple change to the date of your booking. You can't do it without paying a cancellation charge and then a re-booking charge. Just makes you feel you've been ripped off and there's no need for it. Was so annoyed I didn't bother to re-book so the restaurant lost the business.
Doesn't save you money, false advertising
Seemed like a great idea and a good way to save money however First Table took a £6 booking fee. The restaurant then only gave us 50% off one of the meals. On the second meal they grouped it with the starter and said it was a set menu deal so wouldn't take the 50% off (this wasn't mentioned when ordering). So when you take off the £6 booking fee, we saved £3 on an £80 bill. Not worth it at all.
First Table is such a great concept
First Table is such a great concept, it’s super easy to use and has introduced me to so many amazing restaurants I might not have tried otherwise. I love that you can get 50% off your food just by booking one of the first tables of the night. It’s a win-win for both diners and restaurants.
The app is user-friendly, the booking process is smooth, and there’s a great variety of venues to choose from. I’ve had some of my best dining experiences thanks to First Table. Highly recommend it to anyone who loves good food and a great deal!
It's a scam
It's a scam. They will force you to order full priced drinks that is almost the same price as the food. Ontop of that first table will take $10 as booking fees. We went to a restaurant Cabana at Adelaide and were not allowed to order coffee. Only allowed to order their most expensive mocktails ( filled with sugar!yikes) at a full price . Don't fall for it!
Detta är Trustpilot
Vem som helst får skriva ett omdöme på Trustpilot. Den som skriver ett omdöme äger sitt omdöme och detta innebär att personen i fråga kan redigera eller ta bort sitt omdöme när som helst. Omdömen finns kvar på Trustpilot sålänge omdömeslämnarens konto är aktivt.
Vi skyddar vår plattform med hjälp av dedikerade medarbetare och smart teknologi. Läs mer om hur vi bekämpar falska omdömen.
Läs mer om omdömesprocessen på Trustpilot.
Här är 8 tips på hur man kan skriva omdömen på bästa sätt.
Verifieringen hjälper till att säkerställa att det är riktiga människor som skriver omdömena som du läser på Trustpilot.
Att erbjuda belöningar för omdömen eller att bara be en viss grupp personer att skriva ett omdöme kan påverka företagets TrustScore. Detta strider mot våra riktlinjer.








