Docken Omdömen 24

TrustScore 4 av 5

4,0

Även om vi inte verifierar specifika påståenden eftersom omdömeslämnarnas åsikter är deras egna, kan vi märka omdömen med en ”verifierat”‑etikett ifall vi kan bekräfta att en företagsinteraktion har ägt rum. Läs mer

För att skydda plattformens integritet granskas både verifierade och overifierade omdömen av vår automatiserade programvara som är tillgänglig dygnet runt. Tekniken är utformad för att identifiera och ta bort innehåll som bryter mot våra riktlinjer, inklusive omdömen som inte är baserade på en äkta upplevelse. Vi är medvetna om att vi inte kan lägga märke till allt. Det går att flagga sådant som du tror att vi kan ha missat. Läs mer

Det här tycker kunderna

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Vi har netop fejret vores søns konfirmation i Lillesalen på Terminal 13, Docken - og vi kunne ikke have ønsket os en bedre oplevelse. Vores event manager, Olivia, var helt fantastisk. Hun havd... Se mer

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Alt spillede perfekt til koncert med Sweet og Slade. Hurtig afvikling af køerne. Flinke og smilende vagter. Pæne toiletter. Hyggelige omgivelser. God stemning hos publikum. Det kunne nærmest ikke have... Se mer

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Værste venue nogensinde. En enkelt dankort automat i baren til 1000 mennesker. Fuldstændig kaotisk garderobe med tasker som ligger i store bunker og med gæster der alle må ind og lede efter deres ege... Se mer

Företagsinformation

  1. Biljettförsäljning

Skrivet av företaget

Lokaler til konference, møde og arrangementer. Rå & elegante lokaler udlejes med havudsigt og udsigt til solnedgang. Docken kan rumme fra 10-6.000 personer.


Kontaktuppgifter

4,0

Bra

TrustScore 4 av 5

24 omdömen

5 stjärnor
4 stjärnor
3 stjärnor
2 stjärnor
1 stjärna

Ingen inbjudningshistorik registrerad

Det här företaget har inte bjudit in sina kunder. Omdömen kanske inte är representativa

Så använder företaget Trustpilot

Se hur deras omdömen och betyg hämtas, betygsätts och modereras.

Företag på Trustpilot får inte erbjuda incitament eller betala för att dölja omdömen. Omdömen är enskilda användares åsikter och inte Trustpilots åsikter. Läs mer

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Uprofesionelle

Efter tredje flytning af Sweet & Slade koncerten må vi desværre se os nødsaget til at bede om at få vores billetter refunderet.
Det viser sig så at være noget af en kamp, vi skulle meddele senest 1. november om vi ønskede at få billetterne refundet, hvilket vi har gjort.
Vi har bare ikke set en krone endnu og de svare ikke længere på henvendelser.

7 december 2021
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Diskrimination af kunder

Diskrimination af kunder, dårlig service og ingen svar på de spørgsmål de bliver stillet, det er hvad min familie og jeg har oplevet i forbindelse med køb at billetter til ELO koncert i efteråret 2019.

Koncerten blev aflyst og rykket grundet corona og vi kunne ikke få vores penge tilbage fordi ticketmaster og docken ikke samarbejder mere.

Vi kan ikke komme ind til koncerten idag, da det kræver corona-pas hvilket vi ikke har, da vi hverken er vaccineret eller testet og ikke ønsker dette for at gå til en koncert.

Docken tager godt nok telefonen hver gang jeg har ringet, men så er det en anden jeg skal have fat i som ikke er der lige nu, får jeg at vide i røret, af den der tager telefonen, men de vil ringe tilbage til mig, dette skete dog aldrig og jeg ringede til dem igen et par dage efter, stadig samme besked og ingen ringede tilbage. Dette er sket 10 gange, så nu har jeg fået nok af jeres svindel!!!

Hvis jeg kunne give 0 stjerner havde jeg gjort dette.

13 november 2021
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 1 av 5 stjärnor

På grund af Corona blev Sweet og Slade…

På grund af Corona blev Sweet og Slade koncerten udsat to gange og jeg ønskede at få refunderet mine biletter . Har ringet utallige gange og skrevet 3 mails , men jeg hører intet fra dem . Jeg købte mine biletter gennem Ticketmaster , som siger at deres samarbejde med Docken er ophørt og at jeg skal have mine penge retur hos Docken . Jeg synes det er virkelig dårlig service

22 april 2021
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 2 av 5 stjärnor

God koncert - ringe omgivelser

D. 25/1-2020 besøgte vi koncert- og eventstedet "Docken" i København med noget blandede følelser.
Beliggenheden på Færgehavnsvej 35 ( Nordhavn ) er ikke optimal og besværlig at komme til.
Vi kørte privat i bil og uden GPS havde det været umuligt at finde.
Der er ikke skiltning på noget tidspunkt som viser vejen, hvilket ikke er optimalt.
Parkeringsmulighederne er for så vidt ok, hvis man kommer i god tid.
Vi ankom kl. 17.00, men måtte vente 1 time i bilen, da der ikke er noget at foretage sig i området og selve stedet ikke har et indendørs forområde, som man evt. kunne opholde sig i inden dørene åbnes.

Indgangen ligger temmelig langt fra p-området - især hvis man ikke er på stedet mindst 1/2 time før dørene åbnes ( kl.18.00 ).
Selve stedet er ikke specielt indbydende og med ringe muligheder for forplejning.
Der hvor det går helt galt, er det trafikale kaos efter koncerten.
Der hersker totalt anarki - alle kører på kryds og tværs af hinanden - taxaer holder i lange rækker og blokerer for alle øvrige køretøjer som prøver at slippe ud.
Herudover kommer så lige bustrafik og gående.
Man havde posteret et par unge mennesker med gule veste, som skulle afvikle det totale kaos - uden større held.
Disse "trafikafviklere" gik lidt rundt på må og få og stillede sig så man stort set ikke var klar over om man kunne køre eller ej. Der blev ikke brugt tydelige tegn og fagter, så man var hele tiden i tvivl.
Man havde udstyret "afviklerne" med en sammenrullet vest, som skulle gøre det ud for det, man kender som politiets hvide stav. Da det var bælgmørkt i hele området p.gr.a. manglende vejbelysning, var det noget svært at orientere sig. Det ville have været ønskeligt at man havde oplært personalet i trafikafvikling og udstyret dem med lysstave eller lign.
Jeg vil ikke anbefale "Docken", hvis man er selvkørende og man skal regne med mindst 15-20 min. spildtid i kø. efter koncerten.
Ellers var koncerten med "Dr. Hook" i top

27 januari 2020
Omdöme utan inbjudan

Detta är Trustpilot

Vem som helst får skriva ett omdöme på Trustpilot. Den som skriver ett omdöme äger sitt omdöme och detta innebär att personen i fråga kan redigera eller ta bort sitt omdöme när som helst. Omdömen finns kvar på Trustpilot sålänge omdömeslämnarens konto är aktivt.

Företag kan be sina kunder om omdömen via automatiska inbjudningar. Dessa omdömen markeras som verifierade för att visa att det handlar om verifierade upplevelser.

Läs mer om andra typer av omdömen.

Vi skyddar vår plattform med hjälp av dedikerade medarbetare och smart teknologi. Läs mer om hur vi bekämpar falska omdömen.

Läs mer om omdömesprocessen på Trustpilot.

Här är 8 tips på hur man kan skriva omdömen på bästa sätt.

Verifieringen hjälper till att säkerställa att det är riktiga människor som skriver omdömena som du läser på Trustpilot.

Att erbjuda belöningar för omdömen eller att bara be en viss grupp personer att skriva ett omdöme kan påverka företagets TrustScore. Detta strider mot våra riktlinjer.

Läs mer