Även om vi inte verifierar specifika påståenden eftersom omdömeslämnarnas åsikter är deras egna, kan vi märka omdömen med en ”verifierat”‑etikett ifall vi kan bekräfta att en företagsinteraktion har ägt rum. Läs mer

För att skydda plattformens integritet granskas både verifierade och overifierade omdömen av vår automatiserade programvara som är tillgänglig dygnet runt. Tekniken är utformad för att identifiera och ta bort innehåll som bryter mot våra riktlinjer, inklusive omdömen som inte är baserade på en äkta upplevelse. Vi är medvetna om att vi inte kan lägga märke till allt. Det går att flagga sådant som du tror att vi kan ha missat. Läs mer

Det här tycker kunderna

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Garbage service garbage vehicles horrible intrest rates dearship will fill out numbers of applications for an approval greatly destroying your credit. I bout a car a month and half later engine explod... Se mer

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Highly recommend Anthony from United Autos at Car City Minchinbury. Service and people skills were outstanding, didn’t feel pressured into anything at all whilst we looked around, unlike some “ car sa... Se mer

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

‼️⚠️ stay away from them ‼️⚠️‼️ motor one sold me a car I paid cash it has since been totalled from hail damage and I come to find out they have sold me a car with finance on it I am now out 12 grand... Se mer

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

I bought a used peugeot from smile autos whom operate from within car city in minchinbury nsw , before I bought the car the dealer installed a new clutch & I went over a speed bump about 7 wee... Se mer

Företaget har svarat

Företagsinformation

  1. Återförsäljare av begagnade bilar

Skrivet av företaget

Car City Supercenter has proudly been in business for over 20 years. We have grown from one location to seven locations in Grand Rapids, Muskegon, Cadillac, Battle Creek, Alma, and Lansing, Michigan and South Bend, Indiana. Our core principles are rooted deep in family values to provide quality customer service and build relationships. We strive to help individuals find a car of their dreams through seamless financing, regardless of their credit situation. Our extensive inventory is yours to choose from. We are not the dealer who gives you minimal choices. Once approved, you have the entire online inventory of hundreds of cars to pick your next vehicle from. Come meet our welcoming sales team at any of our six locations to help you drive away in the car you deserve!


Kontaktuppgifter

1,9

Dålig

TrustScore 2 av 5

531 omdömen

5 stjärnor
4 stjärnor
3 stjärnor
2 stjärnor
1 stjärna

Har inte besvarat negativa omdömen

Så använder företaget Trustpilot

Se hur deras omdömen och betyg hämtas, betygsätts och modereras.

Företag på Trustpilot får inte erbjuda incitament eller betala för att dölja omdömen. Omdömen är enskilda användares åsikter och inte Trustpilots åsikter. Läs mer

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Why sell a car with problem after…

Why sell a car with problem after problem bought a Mitsubishi sedan for $3000 you had it for 5000 I’m on a pension and it’s had water leak in the hole car you didn’t fix properly had the car for not even 3 months and the gear box went in it now I’m on a bus again because I’m still paying that 3000 dollars loan back and have no car at all it’s a joke how you can sell a car for that price and it didn’t last me that long won’t ever buy a car from car city ever again

2 mars 2021
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Car City

Svar från Car City

Hello, Larelle. Thank you for your review. All of our vehicles come with a 6 month / 6,000 mile warranty and are inspected by our licensed mechanics before they are placed on our lots. We weren't able to locate you in our system, so we encourage you to contact us. Ask for Alan, our Warranty Manager, at 888-CAR-CITY.

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Responsive and profesional.

Responsive and profesional.
Very fast answer to my questions.
Gracias.

23 november 2020
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Car City

Svar från Car City

Thank you for your review! We appreciate it and we're glad that we were able to help you out!

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Awesome and interesting Company.

Awesome and interesting Company.
Car City Supercenter has proudly been in business for over 20 years.Its nice knowing Car City,with experience,car city have grown from one location to seven locations in Grand Rapids, Muskegon, Cadillac, Battle Creek, Alma, and Lansing, Michigan and South Bend, Indiana. Our core principles are rooted deep in family values to provide quality customer service and build relationships. I think Car city should ensure price modifications to help individuals find a Car or their choice...
Thank You

5 november 2020
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 1 av 5 stjärnor

MY MOTOR & GEARBOX ALMOST COMPLETELY FELL OUT OF THE CAR THEY SOLD ME

I bought a used peugeot from smile autos
whom operate from within car city in minchinbury nsw ,
before I bought the car the dealer installed a new clutch & I went over a speed bump about 7 weeks after I bought it & the motor & gearbox almost fell out of the car because the mechanic that fitted the clutch didn't put the nut on the gearbox mount ,
when the motor dropped it damaged the radiator & drive shaft was torn apart at the cv joint & flung around the engine bay destroying the drive shaft ,
I contacted the dealer & he said it's not his problem & told me to pis off then he hung up the phone on me ,
DONT GO ANYWHERE NEAR CAR CITY ESPECIALLY SMILE AUTOS EVERYTHING ABOUT THE PLACE IS DODGY , THEY ARE AN ABSOLUTE DISGRACE,

16 september 2020
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Car City

Svar från Car City

Hello Mark,
We think you have the wrong Car City as we are in Michigan and Indiana in the United States of America and our lot has not sold a car from that manufacturer recently.
It looks like the Car City that you had done business with is located in Australia. We are not affiliated with that business.
If you could so kindly remove this negative review on our page please, we would appreciate it very much.
We're sorry that you are having difficulties with your vehicle and we hope you can work with that company to get your issues resolved.
Take care.

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Customer Service/Poor Vehicle

Customer Service was great. However same day I drive the vehicle home I got a service stablitrak, traction control service light and engine power reducing. Less than 24 hrs from purchase. Took it for an inspection and that shop didn’t go diagnostics but the battery had to be replaced. Have a schedule appointment next for a diagnostic. I’ve only had the car now 6 days. Ironically this was the issue I had with my other car that why I bought another one. Not sure if Car City does any in depth inspections before selling their vehicles. Not a happy customer. Maybe be going through an filing complaints and arbitration. I’m not going 48 months in a lease with a lemon.

The reply following this review is a lie. Nobody called me or followed up that reply is a lie. Further evidence that this is a bad place to purchase a car. Tell me what the year make and model I’m referring to is? I have to take my car back to the shop on Friday for a ignition switch problem and who know what else they’ll find. Hopefully nothing. But the fact you said you thought it was resolved is messed up. Not genuine at all. Very disappointed, you should’ve not even replied if you go lie.

30 augusti 2020
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Car City

Svar från Car City

Hi Christina, I thought that we had resolved the issue with your vehicle. If there was something we missed, can you please contact our Warranty Manager to ensure that you are satisfied with your vehicle. Thank you.

Edit 09/01/2020: Hi Christina, we received a call from another Christina within the last week about an issue with their battery too - which we had resolved. So we were really surprised when we saw this complaint.

Please call us at (888) 227-2489 and ask for our Warranty Manager, Alan, so that we can figure out how we can help you - you mentioned that customer service was great so we want to ensure that you are satisfied with your vehicle and help you. Alan will be able to go over some options with you as it seems you are within 30 days of your transaction based on your post. So please contact him so that we can figure out how we can help.

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Car City is a HORRIBLE place to shop…

Car City is a HORRIBLE place to shop for a car. They intentionally sold me a car with a bad engine and told me they weren’t fixing it even though they gave me my car with a FULL WARRANTY !. Do not shop here you will waste your money and get ripped off!

26 augusti 2020
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 1 av 5 stjärnor

car city 3 years ago mistake

Bought a car from car city 3 years ago. While I liked the car the first 4 months I had it it went downhill. It started to leak about a quart of oil per oil change till it started to puke oil out. Turns out that almost every seal had to be replaced which the warranty they offer didnt cover a dime of it. Ps that was about $5000 in repairs alone. 2 years into owning it the radiator started leaking which was another 500$ repair. 2 1/2 years later it started to leak transmission fluid which was about $200 but the warranty finally covered something so it was only $100. Current time it now has a air bag light on which I got an estimate on it for about a $500 repair and my rear defrost stopped working... $300 quote on that. The car was out of comission for a total of 2 months to get fixed( my payment is just shy of $400 a month) it cost me almost $800 for the car to sit and get fixed. I'm not happy at all

4 juni 2020
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Worst car place ever

Worst car place ever, theydont care about anything but how money they can scam people out of, their cars are junk and overpriced ,,,,stayed away from them

30 april 2020
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Really disappointed with the management…

Really disappointed with the management of my file. I advanced 200 GBP as a deposit with the garage after accepting the financing of the car. I signed all the necessary documents. In the end, more funding for reasons that are not very clear and, moreover, they don't want to reimburse my deposit. Really not at all serious. I will file a complaint with the competent authorities.

3 april 2020
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Car City

Svar från Car City

Hello Wilson,
We think you might have the wrong Car City as the amount and process you mentioned in this review doesn't seem familiar to us and your profile indicates the United Kingdom as possibly your country of origin. If you indeed have the correct Car City located in Michigan (of the United States), please email us at sales@carcity.com so that a manager can look into this situation.

Thank you and stay safe.

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

So far so good ...I had really bad…

So far so good ...I had really bad credit and a repot on my report still I qualified for 16000... the truck I wanted was my dream truck but it was 18000 and with some begging they worked it out... I put 1000 down and they matched because nothing is free, the warranty seams to be legit and I'm paying way more than 16gs but they got me in my dream truck.. I'll let u know if it goes left this is only week 1

26 februari 2020
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Car City

Svar från Car City

Justin, thank you for the nice review! We're glad that we were able to get you into your dream truck. Happy driving!

Betygsatt 3 av 5 stjärnor

Leased a car in 2017

Leased a car in 2017. Love the car but my payments are high. With my credit I'm not surprised. Traded my car in for down payment. After bringing it home we noticed the back corner panel was loose and living in Michigan snow build up is a issue. Took it back for them to repair. The mechanic guy kept asking me to do a review that day. Well the corner panel still is not fixed. Something about ordering a part? I did take it back. Still love the car but not sure what the deal will be when it's paid off. Their customer service is excellent!! Except for the mechanics. Still not sure why they never fixed it. The ladies that take payments over the phone should be noticed for doing an awesome job! Summing up if you need a car right away and your is not good it's the place to go.

25 januari 2020
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Car City

Svar från Car City

Hi Pam, thank you for your review. If you have any questions or issues regarding your vehicle or payments, please give us a call so we can answer any questions that you may have. We want to ensure that you are fully informed and happy with your vehicle and interactions with us. We're glad that we were able to get you into a car and hopefully we can continue to earn your business. Just as an FYI, you will receive a lower payment as a repeat customer. So again, I'd encourage you to give us a call to find out more.

Thank you again!

Detta är Trustpilot

Vem som helst får skriva ett omdöme på Trustpilot. Den som skriver ett omdöme äger sitt omdöme och detta innebär att personen i fråga kan redigera eller ta bort sitt omdöme när som helst. Omdömen finns kvar på Trustpilot sålänge omdömeslämnarens konto är aktivt.

Företag kan be sina kunder om omdömen via automatiska inbjudningar. Dessa omdömen markeras som verifierade för att visa att det handlar om verifierade upplevelser.

Läs mer om andra typer av omdömen.

Vi skyddar vår plattform med hjälp av dedikerade medarbetare och smart teknologi. Läs mer om hur vi bekämpar falska omdömen.

Läs mer om omdömesprocessen på Trustpilot.

Här är 8 tips på hur man kan skriva omdömen på bästa sätt.

Verifieringen hjälper till att säkerställa att det är riktiga människor som skriver omdömena som du läser på Trustpilot.

Att erbjuda belöningar för omdömen eller att bara be en viss grupp personer att skriva ett omdöme kan påverka företagets TrustScore. Detta strider mot våra riktlinjer.

Läs mer