Bando Baby LTD Omdömen 

172
•
TrustScore 4.5 av 5

4,7

Även om vi inte verifierar specifika påståenden eftersom omdömeslämnarnas åsikter är deras egna, kan vi märka omdömen med en ”verifierat”‑etikett ifall vi kan bekräfta att en företagsinteraktion har ägt rum. Läs mer

För att skydda plattformens integritet granskas både verifierade och overifierade omdömen av vår automatiserade programvara som är tillgänglig dygnet runt. Tekniken är utformad för att identifiera och ta bort innehåll som bryter mot våra riktlinjer, inklusive omdömen som inte är baserade på en äkta upplevelse. Vi är medvetna om att vi inte kan lägga märke till allt. Det går att flagga sådant som du tror att vi kan ha missat. Läs mer

Det här tycker kunderna

Betygsatt 4 av 5 stjärnor

Great brand 10/10 only would recommend them to add bandobaby branding on the inside of the clothing add a few labels maybe. Other than that this brand is fire and I would order again. 10/10 brand

Företaget har svarat

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Never had a bad experience. Bought from Bandobaby 3 times never once a problem. 2 T shirts with unbelievable designs and high quality. Hoodie too, months on after multiple washes the print is still as... Se mer

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Ordered a bundle for my sons birthday, unfortunately, the parcel went walk about Sent a message to customer services. They chased it up, no luck, but sent out another parcel for me. No issues.... Se mer

Företaget har svarat

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Due to royal mail strikes and no fault of bando baby, the delivery was longer than expected. I was concerned that my autistic sons Christmas present wouldnt arrive on time. However I recei... Se mer

Företagsinformation


Kontaktuppgifter

4,7

Utmärkt

TrustScore 4.5 av 5

172 omdömen

5 stjärnor
4 stjärnor
3 stjärnor
2 stjärnor
1 stjärna

Ingen aktuell inbjudningshistorik

Det här företaget har inte bjudit in sina kunder på länge. Omdömen kanske inte är representativa

Så använder företaget Trustpilot

Se hur deras omdömen och betyg hämtas, betygsätts och modereras.

4,7

Alla omdömen

(172)

0 omdömen under de senaste 12 månaderna

Skriv ett omdöme
Företag på Trustpilot får inte erbjuda incitament eller betala för att dölja omdömen. Omdömen är enskilda användares åsikter och inte Trustpilots åsikter. Läs mer

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Poor don’t order !!!

When I was looking at the reviews before I ordered thought wow really Good!!!! All up to date reviews, so I ordered I have not had the same experience as those Boasting about the company no up to date delivery instructions when I emailed about my order basically told that it wasn’t there problem as it’s been shipped, never again will I order from this company… for the message below no 1st visit from Royal Mail as I was in all day an have cameras no body came on the 1st visit an was a mistake on royal mails side !!!

19 oktober 2022
Logotyp för Bando Baby LTD

Svar från Bando Baby LTD

Hi Caroline,
I’ve checked the tracking and can see your order was delivered today after a second attempt after the first delivery was unsuccessful due to no-one being home, after which you wrote this complaint.
As mentioned throughout our constant communication by email we sent your order out on the 12th of October 2 days after you placed your order for 48 working hour delivery.
On our end we have done nothing wrong as we tried to explain to you in your emails it was a delay caused by royal mails processing which caused a delay of 2 days in your order arriving.
We aim to keep all of our customers happy which is why we pay more for Royal mails services which are trustworthy and reliable, on this occasion they have let us down but just to re-iterate we hare not the cause of any delay.

Betygsatt 2 av 5 stjärnor

Ive ordered my tracksuit last week…

Ive ordered my tracksuit last week monday and still hasnt been delivered yet

10 oktober 2022
Logotyp för Bando Baby LTD

Svar från Bando Baby LTD

Hi Dominik, we have had several correspadance with you over the past few days about your order.
As mentioned in the emails we shipped your order timely, on the 10th of October two days after you have purchased your tracksuit for 48 hour delivery,
Unfortunately royal mail were not able to deliver your order due to lack of full address information provided by yourself (you can also check this on the tracking number on royal mails page).
As a business we have done nothing wrong as we have shipped your order timely and have had extension communication with you through our email customer service.
Regardless, we have gone on and refunded your order and given you a full refund for the tracksuit you have ordered.

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

I ordered a t-shirt size M for my…

I ordered a t-shirt size M for my son,11. The shirt I got was a XXL size, although the label read M. It is huge. Yes, the quality is good, but there is something wrong with the size. So I had to order the smallest size. Hope it will fit!

29 september 2022
Logotyp för Bando Baby LTD

Svar från Bando Baby LTD

Hi, sorry to hear about that we have seen your email and will send you out a new t-shirt with the correct sizing, must be a mistake from our supplier we have checked our stock and confirmed yours was the only top with incorrect sizing. Alongside your original t-shirt we will also be sending you a free t-shirt for the inconvenience and stress, please reply to our email with your selected t-shirt!
Once again apologies for this mistake we assure you it was a one-off and won't happen again!

Betygsatt 4 av 5 stjärnor

There was a mistake with the delivery…

There was a mistake with the delivery which was my fault, but they contacted me when I didn’t know and sorted it out. 100% authentic very reliable company. The only problem is that they need to respond to their emails a bit quicker, but if you want to contact them directly for a problem go their instagram. Otherwise, its a cold brand!

15 september 2022
Logotyp för Bando Baby LTD

Svar från Bando Baby LTD

Thanks for your review and your order we really appreciate it!
We are constantly trying to cut down our reply times on both email and instagram, recently we hired new staff which is probably which caused this delay.
Regardless thank you for your review and we hope to see you place another order soon!

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

10/10

I brought a tracksuit from here and it had amazing quality! It came within 2-3 days didn’t have to pay for delivery and I won’t complain to spend 80£ for a tracksuit from here. Would definitely recommend this brand!

2 september 2022
Omdöme utan inbjudan

Detta är Trustpilot

Vem som helst får skriva ett omdöme på Trustpilot. Den som skriver ett omdöme äger sitt omdöme och detta innebär att personen i fråga kan redigera eller ta bort sitt omdöme när som helst. Omdömen finns kvar på Trustpilot sålänge omdömeslämnarens konto är aktivt.

Vi skyddar vår plattform med hjälp av dedikerade medarbetare och smart teknologi. Läs mer om hur vi bekämpar falska omdömen.

Läs mer om omdömesprocessen på Trustpilot.

Här är 8 tips på hur man kan skriva omdömen på bästa sätt.

Verifieringen hjälper till att säkerställa att det är riktiga människor som skriver omdömena som du läser på Trustpilot.

Att erbjuda belöningar för omdömen eller att bara be en viss grupp personer att skriva ett omdöme kan påverka företagets TrustScore. Detta strider mot våra riktlinjer.

Läs mer