Weston Store Heated Clothing Omdömen 

151
•
TrustScore 4 av 5

4,2

Även om vi inte verifierar specifika påståenden eftersom omdömeslämnarnas åsikter är deras egna, kan vi märka omdömen med en ”verifierat”‑etikett ifall vi kan bekräfta att en företagsinteraktion har ägt rum. Läs mer

För att skydda plattformens integritet granskas både verifierade och overifierade omdömen av vår automatiserade programvara som är tillgänglig dygnet runt. Tekniken är utformad för att identifiera och ta bort innehåll som bryter mot våra riktlinjer, inklusive omdömen som inte är baserade på en äkta upplevelse. Vi är medvetna om att vi inte kan lägga märke till allt. Det går att flagga sådant som du tror att vi kan ha missat. Läs mer

Det här tycker kunderna

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

I received the order and had tried them on right away, their sizing guide worked wonderfuly. The customer service sent me an email a few days after receiving the gloves to make sure everything was to... Se mer

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Had a couple issues that was resolved quickly and with the utmost courtesy. Ive enjoyed any time that I had an issue it was resolved promptly. I still use my jacket going on 3 years now and will purch... Se mer

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

I purchased a pair of Weston heated gloves the end of last winter season. After nearly a year, I used them this past December to plow snow with my 4 wheeler. Within an hour, all the stitching began co... Se mer

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Highly recommend not buying from this company. Extremely strict return policy and poor customer service. 30 days is unacceptable around the holidays. The batteries barely last 1 hour on high and you... Se mer

Företagsinformation

  1. Reklambyrå

Skrivet av företaget

BB Ecommerce LLC Sells clothing and apparel


Kontaktuppgifter

4,2

Bra

TrustScore 4 av 5

151 omdömen

5 stjärnor
4 stjärnor
3 stjärnor
2 stjärnor
1 stjärna

Ingen aktuell inbjudningshistorik

Det här företaget har inte bjudit in sina kunder på länge. Omdömen kanske inte är representativa

Har inte besvarat negativa omdömen

Så använder företaget Trustpilot

Se hur deras omdömen och betyg hämtas, betygsätts och modereras.

4,2

Alla omdömen

(151)

76 omdömen under de senaste 12 månaderna

Skriv ett omdöme
Företag på Trustpilot får inte erbjuda incitament eller betala för att dölja omdömen. Omdömen är enskilda användares åsikter och inte Trustpilots åsikter. Läs mer

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Bad Sizing - Bad Customer Service

It took four months for the order to arrive. When it did arrive the XL jacket was too short in the sleeves.

Company refused to exchange or refund or resolving issue. This company has a poor business ethic and even worse customer service!

Follow up: Company admits poor sizing in response below and still refuses to refund or exchange item that took them four months to deliver. Says a lot, buyer beware!

28 februari 2023
Logotyp för Weston Store Heated Clothing

Svar från Weston Store Heated Clothing

Hi, J Weyers,

Thank you for your feedback. Please keep in mind we accept returns and exchanges on all items within 30 days. It seems that your item was lost by the carrier , so we reshipped the item. Your reshipped order was delivered on January 23rd and you reached out to us on March 4th to return your item which well was over 30 days after you received your item. We do have our size charts on all of our items.

Here is your tracking for your item: https://www.canadapost-postescanada.ca/track-reperage/en#/details/1023038362785530 . It was delivered to: Camie Condon, 9 Sylvan Drive, Cambridge ON N1R 5S5, Canada.

We have improved the sizing of our jackets and lengthened the sleeves on our jackets for our 2023 style which are now in stock. We appreciate your feedback so we can continue to improve our processes and sizing.

Weston Store Customer Support

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Very difficult to work with on a…

Very difficult to work with on a return. Sent the vest back to never receive the replacement or money back. Stay clear of them.

31 januari 2023
Logotyp för Weston Store Heated Clothing

Svar från Weston Store Heated Clothing

Hi, Shantel Morgan,

Upon checking your order, I can see that we sent you your gift card on Febuary 2nd for your returned vest. According to our records you did use that gift card on a new order. Your new order has shipped. Please let us know if you need anything else or if I can help you with your most recent order.

We appreicate your feedback.

Regards,

Weston Store Customer Service

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Should deserve zero star

Should deserve zero star. Returning an item. Finally had to file a dispute with my credit card company to get the credit back.
$170 heated vest lasted two months. Sorry 1 month warranty.
Stay clear of this company. Total fraud.

18 januari 2023
Logotyp för Weston Store Heated Clothing

Svar från Weston Store Heated Clothing

Hi, David! Please keep in mind upon receiving your return, we will process your refund within 7 days. If you do not receive your refund, please reach out to us and we can check on it for you. Please keep in mind that we now have a free 1 year warranty on all of our productss :)

Thank you,

Weston Store

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Order from a different site

Order from a different site. Their deals are not worth it because if something arrives and does not work (as it has for several people), they do not replace or refund your money.

I’m still trying to make a return. The emails are a constant exchange that’s been going on for weeks just delay the process. They keep asking if I want an exchange, “are you certain you charged the batteries”, and acting confused about what items I want to return.

The customer service number tells you to email because employees are completely remote, so no one can take your call. Never left a review before, but also never experienced a bogus return policy and process like this. Wish I listened to the other reviews.

20 januari 2023
Logotyp för Weston Store Heated Clothing

Svar från Weston Store Heated Clothing

Hi Kendal Smith,

We are sorry that you did not have a good experience. I apologize about that. According to our records, your order was refunded on February 4th.

Please keep in mind it can take 5-7 days for your bank to process the refund. If for some reason you do not receive the refund, please reach out to us at support@westonstore.com . Thank you!

We appreciate your feedback and thank you for being a valued customer

Weston Store Customer Service

Detta är Trustpilot

Vem som helst får skriva ett omdöme på Trustpilot. Den som skriver ett omdöme äger sitt omdöme och detta innebär att personen i fråga kan redigera eller ta bort sitt omdöme när som helst. Omdömen finns kvar på Trustpilot sålänge omdömeslämnarens konto är aktivt.

Vi skyddar vår plattform med hjälp av dedikerade medarbetare och smart teknologi. Läs mer om hur vi bekämpar falska omdömen.

Läs mer om omdömesprocessen på Trustpilot.

Här är 8 tips på hur man kan skriva omdömen på bästa sätt.

Verifieringen hjälper till att säkerställa att det är riktiga människor som skriver omdömena som du läser på Trustpilot.

Att erbjuda belöningar för omdömen eller att bara be en viss grupp personer att skriva ett omdöme kan påverka företagets TrustScore. Detta strider mot våra riktlinjer.

Läs mer