The Ragged Priest Omdömen 

861
•
TrustScore 2 av 5

2,2

Även om vi inte verifierar specifika påståenden eftersom omdömeslämnarnas åsikter är deras egna, kan vi märka omdömen med en ”verifierat”‑etikett ifall vi kan bekräfta att en företagsinteraktion har ägt rum. Läs mer

För att skydda plattformens integritet granskas både verifierade och overifierade omdömen av vår automatiserade programvara som är tillgänglig dygnet runt. Tekniken är utformad för att identifiera och ta bort innehåll som bryter mot våra riktlinjer, inklusive omdömen som inte är baserade på en äkta upplevelse. Vi är medvetna om att vi inte kan lägga märke till allt. Det går att flagga sådant som du tror att vi kan ha missat. Läs mer

Det här tycker kunderna

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Si je pouvais mettre 0, je le ferai. Le colis a été livré sans ma signature, mais celle d'un inconnu sans mon accord au préalable. La signature de n'importe qui leur suffit et pour eux, ils n'ont auc... Se mer

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

I placed an order and paid for 48 hour delivery. I did not get the parcel until 2 weeks later. The customer service team were not helpful and kept ignoring my emails and messages. I spent 3 hours on t... Se mer

Betygsatt 4 av 5 stjärnor

Me encanta la ropa de Ragged Priest. A veces es un poco cara para su calidad (que es bastante buena pero dentro de un criterio normal), pero en sus rebajas creo que se vuelve muy interesante. Siempre... Se mer

Betygsatt 3 av 5 stjärnor

Got some standard combat jeans on sale last year. I wear them semi-regularly. Unfortunately they are spectacularly non-durable despite appearing to be nice solid denim... I've already had to repair on... Se mer

Företagsinformation

  1. Klädbutik

Skrivet av företaget

The official page of The Ragged Priest. British Grunge since 2007. Designed in London. Instagram: @theraggedpriest TikTok: @theraggedpriest


Kontaktuppgifter

2,2

Dålig

TrustScore 2 av 5

861 omdömen

5 stjärnor
4 stjärnor
3 stjärnor
2 stjärnor
1 stjärna

Ber kunder att lämna omdömen

Detta företag bjuder in sina kunder att lämna omdömen – oavsett om de är positiva eller negativa

Har inte besvarat negativa omdömen

Så använder företaget Trustpilot

Se hur deras omdömen och betyg hämtas, betygsätts och modereras.

2,2

Alla omdömen

(861)

29 omdömen under de senaste 12 månaderna

Skriv ett omdöme
Företag på Trustpilot får inte erbjuda incitament eller betala för att dölja omdömen. Omdömen är enskilda användares åsikter och inte Trustpilots åsikter. Läs mer

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

LOVE!

Every order I make goes so smoothly, and the quality of clothes is amazing! Every piece I’ve ordered has lasted years with no issues. My favorite brand for life <3 Shipping was super duper fast, I love you guys!

24 juni 2024
Betygsatt 5 av 5 stjärnor

I love

I love, love, love ragged priest jumpers and tops. Although I am 67 (!) I just love the style and design of their clothes. I have not just bought these for myself, but also some of my older friends who have also become converts!

24 juni 2024
Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Can’t shop in Euros while living in a Eurozone country

I waited over a week for a response from customer service only to be told that it’s not possible for Irish customers to shop in the currency that our country has used since 1999. Instead we have to shop in pound sterling, which we haven’t used since 1927. That means estimating prices and paying foreign currency conversion fees. It’s really not that hard to double-check what currency a country uses.

3 juni 2024
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 5 av 5 stjärnor

I had never heard of "The Ragged…

I had never heard of "The Ragged Priest", and asked a few family members if they had, but no one was familiar with this site, and advised me not to buy from it! Then I checked the reviews! The percentage for 1 Star, was higher than % for 5 stars!!!! This did not look good, or instill any confidence, for me to buy anything from "TRP"!!!! ......but my need for the outfit I liked, superseded all of my concerns! Lol So I placed my order, it arrived in excellent time! Ordered 24th March 24, received my order 27th March 24!!! The outfit was gr8!!! No problems with size, or anything else for that matter! So everything turned out just fine! Thank you "Ragged Priest" :-) :-) :-)

24 mars 2024
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Avoid this company

Bought two pairs of trousers from them that were too small, returned them for refund having already bought the correct size assuming they would honour their refund policy. No response after a few emails, 2 months later and still nothing. One of the pairs of trousers already has a hole in the back after 3 wears. Rubbish company switch horrific customer service, avoid at all costs

23 februari 2024
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Commande passée

Commande passée. Jean trop petit. Renvoyé et preuve de retour envoyé à ragged Priest. Jamais remboursée. Jean à 70 euros et frais de port de plus de 20 euros. Ne répondent plus au messages. Voleurs

15 januari 2024
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 3 av 5 stjärnor

Great clothes but the company need to…

Great clothes but the company need to work on their customer service. When I returned an item that was too big it took nearly a month and multiple emails to get my money back. Please improve your customer service but the clothes are fab :)

11 mars 2024
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 1 av 5 stjärnor

absolutely terrible quality and horrible return policy

absolutely terrible customer service and quality of clothing. i bought three items, a matching patchwork top and skirt and the balloon jeans. the fabric of the skirt and top were papery and thin, literally worse than SHEIN quality and the jeans were OK quality but I've definitely seen the same ones on amazon for cheaper. for the prices the quality should be way better. when i tried to return them i was confused about which address to send it to so i sent an email and it took days to get a reply back, then i missed the post office on a friday so waited until monday, at which point i was told my return would cost almost FIFTY DOLLARS, which of course the ragged priest does not cover. so instead of wasting $50 more on top of the $80+ i might not get back im just going to tailor the jeans and toss the rest. the top and skirt were literally halloween costume quality. it's laughable. do better.

26 februari 2024
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för The Ragged Priest

Svar från The Ragged Priest

Hello Zoe,

Thank you for your honest review!

We are sorry to hear you were unhappy with the items you have received. We do confirm on our website, If you have been sent a faulty item or not happy with the quality, then this cost will be refunded back to you, after you have provided some images for quality control purposes. Please get in contact with our customer service team before you post your item to arrange this.

Our minimum time scale to hear back from our customer service team is 4 days, but our team do the best they can to get back to all customers as quickly as possible.

Kind regards,
TRP team x

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

I was replied too instantly and my…

I was replied too instantly and my query was delt with instantly and with the best result. I received store credit without any issue.

6 februari 2024
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för The Ragged Priest

Svar från The Ragged Priest

Hello Polly,

Your kind words are very much appreciated as we work hard to ensure each of our customers are satisfied with the help they received.

Kind regards,
TRP team x

Betygsatt 4 av 5 stjärnor

Refund took a while but resolved in the end

Waiting long time for a refund but resolved in the end...

19 december 2023
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för The Ragged Priest

Svar från The Ragged Priest

Hello Simon,

Thank you for your honest review.

We are so sorry to hear you were waiting a while for the refund to be processed, but we are glad it has been resolved for you now.

Kind regards,
TRP team x

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Not a good experience

The size guide is not good! My pants were too big even though I sized down and measured myself. Also after 1 wear all the belt loops are loose or broken. Very sad because these pants were expensive!!

2 februari 2024
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för The Ragged Priest

Svar från The Ragged Priest

Hello Mays,

Thank you for your review!

We are very sorry to hear you are unhappy with the sizing and having a faulty item. If you could please get in touch at info@theraggedpriest.com with the title "TRUSTPILOT" Our customer service team will be able to answer any questions regarding sizing and also resolves the faulty item issue.

Kind regards,
TRP team x

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

I love both items that I purchased!

I love both items that I purchased,I'm waiting for a third! Very well-made, but I wish the XLs didn't sell-out so fast! Also, I'm amazed how soon my orders have arrived, 'cause I'm in California and y'all in the UK! Lookin' forward to my next delivery - thank you!

9 januari 2024
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för The Ragged Priest

Svar från The Ragged Priest

Hello Kellie,

We're so pleased to hear you're happy with your order! Thank you for taking the time to leave us a review.

Kind regards,
TRP team x

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Worst customer experience ever

I have placed multiple orders with The Ragged Priest, but my latest order from October 2023 was lost/stolen. I've been sending emails to their support team since November 2023 (it's now almost February 2024) and I haven't received a single reply.

I then decided to dispute the charge with my credit card company since I never received my products and never received an email back. Unfortunately, The Ragged Priest fought the dispute and won. So I spent $140 for nothing without a peep from them.

If you decide to purchase from The Ragged Priest, you better pray nothing goes wrong with your order, because their support team is non-existent. Never ordering from them again.

4 november 2023
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för The Ragged Priest

Svar från The Ragged Priest

Hello MBK,

Thank you for your review.

We are very sorry to hear you have not received your parcel from the courier service and have not heard back from our customer service team.

If you could please get back in touch at info@theraggedpriest.com with the title "TRUSTPILOT" Our customer service team will get this resolved for you and process the full refund.

Kind regards,
TRP team x


Betygsatt 4 av 5 stjärnor

Understanding customer service

I unfortunately bought the wrong size, and I couldn't return it but the helpdesk was very understanding and helpfull so I hope they keep it going!

25 januari 2024
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för The Ragged Priest

Svar från The Ragged Priest

Hello,

Thank you for your lovely review. We are pleased to hear our customer service team were able to resolve the issue for you :)

Kind regards,
TRP team x

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

The size was way too small even tho I…

The size was way too small even tho I measured and ordered based on the size table. It took pretty long until it arrived and returning costs me almost as much as the whole jeans.

24 januari 2024
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för The Ragged Priest

Svar från The Ragged Priest

Hello Kim-Yola-Volk,

Thank you for your review! We do apologies the item you received was not the correct size for you.

If you could please get in touch at info@theraggedpriest.com with the title "TRUSTPILOT" Our customer service team will be happy to answer any sizing questions and help with the returning issue.

Kind regards,
TRP team x

Detta är Trustpilot

Vem som helst får skriva ett omdöme på Trustpilot. Den som skriver ett omdöme äger sitt omdöme och detta innebär att personen i fråga kan redigera eller ta bort sitt omdöme när som helst. Omdömen finns kvar på Trustpilot sålänge omdömeslämnarens konto är aktivt.

Vi skyddar vår plattform med hjälp av dedikerade medarbetare och smart teknologi. Läs mer om hur vi bekämpar falska omdömen.

Läs mer om omdömesprocessen på Trustpilot.

Här är 8 tips på hur man kan skriva omdömen på bästa sätt.

Verifieringen hjälper till att säkerställa att det är riktiga människor som skriver omdömena som du läser på Trustpilot.

Att erbjuda belöningar för omdömen eller att bara be en viss grupp personer att skriva ett omdöme kan påverka företagets TrustScore. Detta strider mot våra riktlinjer.

Läs mer