Thepodhut Omdömen 

106
•
TrustScore 3.5 av 5

3,4

Även om vi inte verifierar specifika påståenden eftersom omdömeslämnarnas åsikter är deras egna, kan vi märka omdömen med en ”verifierat”‑etikett ifall vi kan bekräfta att en företagsinteraktion har ägt rum. Läs mer

För att skydda plattformens integritet granskas både verifierade och overifierade omdömen av vår automatiserade programvara som är tillgänglig dygnet runt. Tekniken är utformad för att identifiera och ta bort innehåll som bryter mot våra riktlinjer, inklusive omdömen som inte är baserade på en äkta upplevelse. Vi är medvetna om att vi inte kan lägga märke till allt. Det går att flagga sådant som du tror att vi kan ha missat. Läs mer

Det här tycker kunderna

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Initially were great, however after 10 months with minimal use the right ear bud no longer works at all no what you do. Waste of money, wish I`d read the reviews prior to purchase !

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

I ordered a pair of pods for my daughter. My son has actual Apple AirPods. My daughter did not even realise that hers weren’t actual Apple AirPods until I told her a few weeks later. They do exactly t... Se mer

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Really surprised to see some poor reviews! I have to say I’ve had nothing but a positive experience other than not being able to purchase more due to selling out! The pods themselves are great quality... Se mer

Betygsatt 2 av 5 stjärnor

Sufficiently average. Not the best purchase experience with a delay to shipping. The hardware pods themselves are OK but the software connection isn’t great and having more than one Bluetooth device c... Se mer

Företaget har svarat


Kontaktuppgifter

3,4

Medel

TrustScore 3.5 av 5

106 omdömen

5 stjärnor
4 stjärnor
3 stjärnor
2 stjärnor
1 stjärna

Ingen aktuell inbjudningshistorik

Det här företaget har inte bjudit in sina kunder på länge. Omdömen kanske inte är representativa

Så använder företaget Trustpilot

Se hur deras omdömen och betyg hämtas, betygsätts och modereras.

3,4

Alla omdömen

(106)

0 omdömen under de senaste 12 månaderna

Skriv ett omdöme
Företag på Trustpilot får inte erbjuda incitament eller betala för att dölja omdömen. Omdömen är enskilda användares åsikter och inte Trustpilots åsikter. Läs mer

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Top notch headphones

Top notch headphones. These are my go-to for travelling / going to the gym and I couldn’t do without them!

More than impressed with the sound quality and the package came super quick.

An all-round great experience!

5 oktober 2020
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Absolutely useless

Absolutely useless. Not noise cancelling and now refusing to refund as it was not returned in 14 days. What a waste of money and what a useless setup.

Just updating this for you in response to your reply. Yes you did exchange them and the second set were not functioning as intended as I said in the correspondence with you. It was at this point I said that I would rather a refund than a second replacement which was declined. Copy of text sent in the email on the 1st of October.
“ I’m not returning them because I don’t want them and as you can see we have had a number of conversations around these. I want to return them because they are not working properly. Are you saying they come with no warranty? I would expect a certain level of use before they are no longer functioning correctly or as intended.” And your response.
“ Unfortunately because you contacted us over 2 months after the pods were delivered there is very little we can do as we do not offer a warranty with them. After speaking to management they have told me they would be happy to send you a 50% off coupon? I'm really sorry I could not be more help”

2 oktober 2020
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Thepodhut

Svar från Thepodhut

Hi Matthew

All of our Pro Pods are noise cancelling, however they do not offer transparency mode. After looking into your order it looks like we offered you an exchange on the 18th of July which you Gladly accepted. It is our policy that you if you are not happy with your Pods for any reason, you can have a refund or an exchange. We are unable to offer a refund after providing an exchange unless the Pods arrive faulty, which they did not. We apologise for any inconvenience caused.

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Don’t waste your money

Got 2 pairs for me and my partner hers broke within a couple of weeks emailed and got told that I had 14 days to report this. I explained that they worked originally but then stopped I now can’t even get an email back

1 oktober 2020
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Thepodhut

Svar från Thepodhut

Hi Matty

We are really sorry to hear that you and your partner are not pleased with the earphones you purchased from us. Looking through the email trail it looks like your message may have been accidentally deleted. Please reach out to us again via Facebook or email and we would be happy to offer both of you a refund or exchange! :)

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Not happy with the ear pods not good…

Not happy with the ear pods not good quality did not work . I have been in touch with you quite a few times and you have got back to me saying that you have not got no more in stock I have ended up putting them in the bin would not recommend complete waste of time and I did send you quite a few emails.

26 september 2020
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Thepodhut

Svar från Thepodhut

Hi Taylor

We are sorry to hear that you are not happy with your order from us. I have looked through Facebook and our email trails and can not seem to find any messages from you. If you were to contact us with your issues we would of been happy to offer you a refund or exchange. Once again we apologise that you are not happy with the quality.

Betygsatt 3 av 5 stjärnor

Not bad for the price

Connected to phone without any issues. Worked well, sound is ok - not awful but not superb, perfectly adequate for me.
I find it hard to find earbuds that fit comfortably and stay in when I move, but these stay in place (the majority of use is when running/gym work).
The biggest issue I have is that when you want to know exactly what charge you have left, it’s impossible. This is annoying and it’s a known problem to The Pod Hut as many reviews online about this issue. The Pod Hut advise is to un-pair and re-pair, which I’m constantly doing especially after every charge. However, I bought when they had a deal on so for £49 versus Apple at £230 I can live with this issue!

14 september 2020
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Thepodhut

Svar från Thepodhut

Hi Sarah

Thanks for the in detail feedback. It is likely that the pair sent to you was faulty and there was a problem with the chip inside it, this often leads to battery display related issues. If you message us via Facebook or email we would like to compensate you for the issue :)

Betygsatt 2 av 5 stjärnor

Don’t waste your money

I don’t rate these at all. Waste of money.

If you’re mid call and you need to reposition one of the pods, your call gets cut off as soon as you touch them. FaceTime, zoom or just a phone call. The call just instantly ends.

They don’t charge well either. I had them on charge for over 48hrs and still the percentage was at 6% for one and 28% for the other. The pod case didn’t go above 45 either. I’ve since been told by their customer service, that the charge level doesn’t always update on the screen display, and you have to unpair and then pair the pods to your device again. Shouldn’t have to do this each time the pods are charged. It’s an item fault.

Not worth the money in my opinion.

10 september 2020
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Thepodhut

Svar från Thepodhut

Hi Hayley

Thank you for taking the time to leave a review. It is likely that the pair sent to you was faulty and there was a problem with the chip inside it, this often leads to battery display related issues alongside intermittency. If you message us via Facebook or email we would like to compensate you for the issue :)

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Perfect Replacement

These were replacement for my previous pods which matched the brand of my phone, one of which was destroyed under a car wheel. They are an exact replacement and were delivered as timely as promised.

10 september 2020
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Very poor

The first pod stop working in 3 week I received a replacement, the right headphone came unchanged and it won’t stay charged and now the case won’t even connect to my phone.

10 september 2020
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Thepodhut

Svar från Thepodhut

Hi Randi

I am really sorry that you have had a bad experience with us. Looking through your order it looks like you have received a full refund. Please reach out to us if there is anything else we can help you with! :)

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Don’t Bother....

I’m sure if your earpods work, you will have no issues but if they don’t, and need to return them, it’s a nightmare. You contact the Pod Hut to tell them your pods are faulty. They have “Customer Support” answering one email per day, usually in the early hours of the morning (UK). They suggest you try disconnecting the pods and reconnecting. You’ve already tried this but you try again anyway and then it’s another day waiting for a reply, where they tell you to send them back, at your own expense; if they are found to be faulty, they will reimburse you up to £3.99 but if they’re not faulty once tested, they will send them back, again at your expense.

So, you send them back. Three days later you are contacted again by them saying that replacements can not be sent immediately as they are “Out if Stock”. You don’t actually tell you the outcome of the “testing”. They will be getting some in September (but not when in September). If you don’t want to wait for new ones you can have a refund. So, not wanting to hang around, you agree to a refund. Plus the postage costs to return to faulty item? No! Because I asked for a refund and not a replacement, then I’m not liable for a postage refund. A very unprofessional, amateurish way to handler returns and customers. Don’t bother. Cheap rubbish sold my a cheap, rubbish company.

9 september 2020
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Thepodhut

Svar från Thepodhut

Hi Julie

All Pods must be tested upon return. This is because we have many people who state the earphones are faulty when they are in fact not. If the Pods are found to be faulty we will always offer a 100% refund or a free exchange. However we do apologise for the stock issues we have been experiencing lately. Our stock is currently clearing out extremely quickly due to unprecedented demand. We sincerely apologise for the fact we were unable to refund your return postage and hope we will be able to make it up to you in the future.

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Ear pods

I am very impressed how my order was dealt with promptly and shipped out to me.
The pods are very comfortable to wear and use . The pods keep their charge really well.
I like the box they are kept in , small enough to take out with me in my pocket or bag.
I would definitely recommend them to people.

9 september 2020
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 4 av 5 stjärnor

Good buy

Really convincing copy of Apple’s ear pods. Easy to set up and work fine. I find I can’t wear them for long as they’re uncomfortable but that’s more likely to be my ears and not the product itself!

9 september 2020
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Don’t charge properly

Don’t charge properly, only one ear pod gets a full charge. They take ages to connect to my iPhone XS and always disconnect, they don’t always show on screen when opening to check battery level, You’ve made these sound fantastic but I’m very unimpressed. Please contact me as I’d like a full refund.

2 september 2020
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Thepodhut

Svar från Thepodhut

Hi Ian

I am really sorry to hear that you are not pleased with the earphones you purchased from us. If you are experiencing issues with your Pods upon receipt we will always offer you a full refund or exchange. Please contact us via Facebook or email and we will organise one of the options.

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

I ordered something and then…

I ordered something and then immediately tried to cancel my order but they refused and do I had to return it at expense to myself to get my refund even they could’ve just stopped the order immediately. Really poor service at the beginning but good at the end.

2 september 2020
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Thepodhut

Svar från Thepodhut

Hi Deon

We are sorry to hear that you are not pleased with your experience with us. We often ship out orders on the same day. Your order likely fell into this category. After looking into your order it looks like you received a full refund. However we still apologise for the time spent sending back your order.

Detta är Trustpilot

Vem som helst får skriva ett omdöme på Trustpilot. Den som skriver ett omdöme äger sitt omdöme och detta innebär att personen i fråga kan redigera eller ta bort sitt omdöme när som helst. Omdömen finns kvar på Trustpilot sålänge omdömeslämnarens konto är aktivt.

Vi skyddar vår plattform med hjälp av dedikerade medarbetare och smart teknologi. Läs mer om hur vi bekämpar falska omdömen.

Läs mer om omdömesprocessen på Trustpilot.

Här är 8 tips på hur man kan skriva omdömen på bästa sätt.

Verifieringen hjälper till att säkerställa att det är riktiga människor som skriver omdömena som du läser på Trustpilot.

Att erbjuda belöningar för omdömen eller att bara be en viss grupp personer att skriva ett omdöme kan påverka företagets TrustScore. Detta strider mot våra riktlinjer.

Läs mer