SuccesPlanner Omdömen 19

TrustScore 4 av 5

4,2

Även om vi inte verifierar specifika påståenden eftersom omdömeslämnarnas åsikter är deras egna, kan vi märka omdömen med en ”verifierat”‑etikett ifall vi kan bekräfta att en företagsinteraktion har ägt rum. Läs mer

För att skydda plattformens integritet granskas både verifierade och overifierade omdömen av vår automatiserade programvara som är tillgänglig dygnet runt. Tekniken är utformad för att identifiera och ta bort innehåll som bryter mot våra riktlinjer, inklusive omdömen som inte är baserade på en äkta upplevelse. Vi är medvetna om att vi inte kan lägga märke till allt. Det går att flagga sådant som du tror att vi kan ha missat. Läs mer

Företagsinformation

  1. Bokförläggare
  2. Grafisk designer
  3. Försäljare av kontorstillbehör
  4. Butik med kontorsmaterial
  5. Forskning och produktutveckling

Skrivet av företaget

JOUW TIJD, JOUW LEVEN. We leven in een snelle wereld en jij doet je best om alle ballen in de lucht te houden. Dat beseffen wij. Onze missie is om jou meer structuur, houvast en rust in je hoofd te bieden. We willen je helpen je tijd bewuster in te delen. Wij willen niets liever dan dat jij de beste versie van jezelf kunt zijn. Zowel op privé- als op professioneel vlak. Om die reden ontwikkelen wij sinds 2015 planners en accessoires die jou motiveren en laten groeien maar ook ervoor zorgen dat je jezelf niet voorbijholt. Het is allemaal begonnen met de SuccesPlanner: De combinatie van een overzichtelijke agenda met een lifecoach op papier. Intussen verkochten we in België en Nederland al meer dan 85.000 planners. Waarom een papieren planner in deze digitale tijden? Het is bewezen dat door dingen op te schrijven, je ze beter onthoudt. Dankzij de weekplanningen in het agenda-gedeelte volstaat één blik op je spread voor meer overzicht. Bovendien doet het iets met je brein om je doelen zwart op wit te zien in je eigen handschrift. En in deze wereld van digitale afleidingen is de focus op papier een aangename afwisseling.


Kontaktuppgifter

4,2

Bra

TrustScore 4 av 5

19 omdömen

5 stjärnor
4 stjärnor
3 stjärnor
2 stjärnor
1 stjärna

Ingen inbjudningshistorik registrerad

Det här företaget har inte bjudit in sina kunder. Omdömen kanske inte är representativa

Har besvarat 100 % av sina negativa omdömen

Svarar vanligtvis inom 48 timmar

Så använder företaget Trustpilot

Se hur deras omdömen och betyg hämtas, betygsätts och modereras.

Företag på Trustpilot får inte erbjuda incitament eller betala för att dölja omdömen. Omdömen är enskilda användares åsikter och inte Trustpilots åsikter. Läs mer

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Elke keer opnieuw een top service

Elke keer opnieuw een top service! Niet alleen hun producten zijn fantastisch (hier al jaren grote fan van de planner), maar ook de service is top. Je stelt een vraag, krijgt zeer snel antwoord, en ze lossen indien nodig het probleem op. Je hebt bijna het gevoel gewoon fysiek in de winkel te staan en geholpen te worden.

11 juni 2026
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Bestel hier niks!

Ze melden niet dat je en verzendkosten en retourkosten moet betalen. Ze zitten in Belgie en vanuit NL kostte mij dat 13,55 euro. Plus die 4,95 verzendkosten dus. De bestelde wonderpotloden deden het wonderbaarlijk slecht en ondanks kosten heb ik ze toch maar terug gestuurd.
Volgens de regels mogen ze die kosten niet eens vragen als dat niet duidelijk is gecommuniceerd. Er staat niks op hun website hierover.
Dus bestel niet bij deze slechte webshop!!!

12 februari 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för SuccesPlanner

Svar från SuccesPlanner

Beste Miranda,

Wat jammer dat je ervaring niet was wat je had gehoopt.

We vermelden onze algemene voorwaarden, verzend- en retourvoorwaarden zo duidelijk mogelijk op de website en laten deze ook bevestigen bij het afronden van de bestelling. Retourkosten vanuit Nederland kunnen helaas hoger uitvallen, omdat deze niet door onszelf maar door de vervoerder worden bepaald (en dus ook variëren afhankelijk van de vervoerder die de klant kiest).

Je contacteerde ons eerder om een aantal artikelen te retourneren, maar zonder vermelding dat de wonderpotloden niet naar wens waren. Anders hadden we uiteraard graag een oplossing voorzien of nieuwe potloden toegestuurd. Omdat niet alle artikelen werden geretourneerd, werden de oorspronkelijke verzendkosten niet terugbetaald.

Als we nog iets voor je kunnen betekenen, kijken we graag met je mee. Je mag ons altijd rechtstreeks contacteren.

Warme groet,
Team SuccesPlanner

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Le petit is FANTASTISCH

Le petit is FANTASTISCH
Blijft na ombuigen heel goed open liggen, is goed in te schrijven en makkelijk mee te nemen! Ik ben verliefd en wil NOOIT meer een andere dan le petit van Succesplanner!!! XOXO

26 januari 2026
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Zeer tevreden van Le Petit

Jaren geleden kocht ik al eens de Succesplanner, toen in samenwerking met CPC. Hoewel het idee en het systeem mij heel erg lagen, merkte ik dat de planner veel op mijn bureau thuis bleef liggen, en soms dagen niet werd gebruikt.
Het formaat was voor mijn levensstijl niet praktisch, dus: hoezee, wat was ik blij toen in de zomer vorig jaar het nieuwe formaat "Le Petit" werd aangekondigd. Dit is voor mij een veel praktischer formaat, en is na een kleine maand al zo'n grote hulp geweest om overzicht in mijn leven te krijgen. Ik weet nu veel beter waar mijn tijd naartoe gaat, door alles bij te houden. Ik kan ook beter plannen waar ik mijn tijd het nuttigst aan kan besteden.
Ik probeer dit jaar bewust minder aan schermen gekluisterd te zijn, en met behulp van mijn klein SP'tje lukt dit al aardig.

Een bijkomend, heel leuke feature van de SuccesPlanners is het dikke papier. Ik schrijf namelijk heel graag met vulpennen en ik heb bij mijn Petitje totaal geen doordruk, zelfs geen doorschijn. Dit is de dag van vandaag heel moeilijk te vinden, ik had vorig jaar een planner van een bekend Japans merk en die pagina's waren heel dun en schenen dus enorm door.

Ik heb niks dan goede feedback over deze nieuwe versie van de SP, en als hij in het aanbod blijft, zal ik hem zeker opnieuw kopen.

23 januari 2026
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Eindelijk structuur in mijn zaak

Sinds begin dit jaar, 2026, werk ik met een succesplanner om mijn bedrijfsactiviteiten te structureren en meer grip te krijgen op mijn doelen en ik ben oprecht enthousiast.
Ik ben nochtans helemaal thuis in het digitale en gebruik dagelijks verschillende apps, maar de kracht van een papieren planner valt niet te onderschatten. Je doelen écht opschrijven, ze dagelijks terugzien en er bewust mee bezig zijn… dat maakt een groot verschil.
Kortom: grote fan.
En ja ik heb meteen de volledige etui genomen. Meer dan de moeite waard!

1 januari 2026
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 4 av 5 stjärnor

Voor het eerst de succesplanner gekocht

Voor het eerst na alle positieve verhalen een succesplanner gekocht. Erg fijn met doelen, de halfuursweekzichten. Ook de maandtabs zijn erg handiger en overzichtelijk. Alleen een aandachtspunt is de schrijfruimte, deze is wel erg krap. Van mij mogen de zaterdag en zondag in één kolom zodat er voor de rest van de week iets meer schrijfruimte overblijft. Nu wordt het een gekriebel met mijn handschrift.

13 januari 2026
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Goede service

Goede service, vriendelijke mensen. En elk jaar weer een mooie complete planner.. Ik ben verkocht!!

7 januari 2026
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 3 av 5 stjärnor

Petit uitvoering fiasco .

Al jaren fan van de succesplanner.
Dit jaar voor de nieuwe mini uitvoering gekozen. En wat heb ik daar een spijt van. Je kunt niet goed schrijven omdat hij niet open blijft liggen. Heel vervelend en het jaar moet nog beginnen.
Ik had verwacht dat ze daar toch beter over na hadden gedacht voor die prijs.

Dus koop geen petit uitvoering!

Bedankt voor de reactie. Ik ben groot fan van de succesplanner maar de petit is gewoon echt een teleurstelling, ook als ik hem helemaal openleg is het moeilijk schrijven.
Kritische feedback, volgend jaar maar geen petit- uitvoering meer als ik jullie was. Feedback hoeft niet zeer te doen hè , is een leerpunt en het is aan jou of je er wat mee doet.

29 december 2025
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för SuccesPlanner

Svar från SuccesPlanner

Hallo Aischa,

Je mag bij ons de boekjes "tegenplooien" (helemaal openplooien, voorbij gewoon openleggen) omdat deze kwalitatief gebonden zijn en niet gelijmd, waardoor de rug dit kan verdragen EN goed blijft uitzien. Hier is weldegelijk aan gedacht. Er bestaat geen betere techniek om dit open te leggen. Als je van een reguliere SuccesPlanner naar een A5 gaat dan is dit inderdaad een wel een verschil. Maar je moet hem durven open te plooien.
Gelieve ons voortaan te contacteren met deze vragen zodat we samen dit kunnen oplossen. Oproepen tot niet aankopen of misprijzen is érg jammer en doet ons oprecht pijn aan het hart. Wij zijn bewust, streng en eervol over al onze producten en zullen altijd klanten helpen, uitleggen, ... Mvg Stephanie, oprichter SuccesPlanner

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Trouwe klant

Al 7 jaar op rij (of is het 8?) De nieuwe succesplanner besteld! Wat een geweldig document is dit... Dit gaat veel verder dan een agenda!
Deze toon laat je nadenken over het nu, volgende week maar zelfs over de lange termijn.

In het bedrijf van mijn man doe ik de administratie, niemand (dan de boekhouder) die dit controleert. Het is voor mij super fijn om een planner te hebben met zoveel ruimte voor zowel zakelijk als prive. Hierdoor kan ik al mijn afspraken opschrijven, af vinken, en nieuwe plannen maken!

De planners blijven zelfs na een jaar zeer intensief gebruik prachtig! En het is heerlijk om terug te kijken in de oude planners... Dan zijn er toch wel heel veel doelen behaald! :)

Ik hoop nog jaren gebruik te maken van jullie planners!

23 december 2025
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Trouwe klant van de top succesplanners.

Ik ben iemand die totaal niet kan plannen. Maar met de succesplanner kukt me dat wel. Mijn leven is meer op orde sinds ik de succesplanner gebruik. Ik heb dit jaar denk ik mijn 5de succesplanner gekocht (of mischien al 6de ben de tel kwijt geraakt 😅). Het is gewoon een boek dat veel meer is dan een planner. Het heeft voor mij zoveel verranderd. Ik zou niet weten wat ik zou moeten zonder de succesplanner. Er zijn elk jaar ook nieuwe kleuren en accessoires wat het mega leuk maakt. Dit jaar hebben ze zelfs een kleinere versie uitgebracht. En thuis gebruiken we ook de maandplanner en kunnen we niet meer zonder.

22 december 2025
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Goede kwaliteit en mooi van uitzicht

Heel tevreden met de zoveelste succesplanner. De kwaliteit is heel goed en stevig en de planner blijft heel mooi tegen het einde van jaar. Voor 2026 de Le Petit gekozen en nu al super tevreden. Deze is iets kleiner waardoor ze makkelijker meegenomen kan worden. Aanvulling van de aparte lijsten, boodschappenlijst (zorgt effectief voor efficiënt te winkelen) en plan je dag voor toch die extra drukke dagen! Ook de schrijfwaren zijn heel goed van kwaliteit en passen heel mooi bij de planner (het oog wil ook wel wat ;-))
Hier alvast een zeer tevreden klantje 😍

8 december 2025
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Beste planner ooit!

Al vanaf hun beginjaren enorme fan van de succesplanner!! Tussentijds een jaar gemist en direct minder overzicht en toch ook minder doelen bereikt. Succesplanner helpt mij om inzicht te geven in hoe ik mijn tijd spendeer, of deze overeenkomstig volgens mijn persoonlijke waarden is en het helpt concrete doelen te stellen en kleine successen groots te vieren. De is kwaliteit zo geweldig dat zelfs na intensief gebruik, ik de planners bewaar als dagboeken.
Daarnaast adviseer ik zelfs mijn cliënten deze planners om meer overzicht, rust en dankbaarheid te verkrijgen! Daarnaast zijn het zeer gedreven en lieve ondernemers die je te woord staan indien nodig, betrokken zijn en altijd warm en hartelijk reageren! Voor mij nooit meer iets anders dan een succesplanner!

22 december 2025
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Al tien jaar trouwe gebruiker van de…

Al tien jaar trouwe gebruiker van de Succesplanner. De papieren agenda is mijn houvast, maar de grote planner (voor 8) is ook een vast hulpmiddel in ons grote gezin met 4 kinderen.
De leuke extra's (pennenhouder, maanttabs, stempels, stickers,...) maken het af. Topproducten!

1 december 2025
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Fan van het eerste uur!

Ik gebruik de Succesplanner al zo lang als hij bestaat. Ben elk jaar weer verrast door de mooie ontwerpen, kleuren, quotes en nieuwe features. Ik heb geen vaste werkplek dus mijn planner gaat overal mee, handtas in en uit, maar de kwaliteit blijft het ganse jaar super. Geen losse papieren of beschadigde kaft. Ook de voorziene ruimte per uur/dagdeel vind ik zeer geschikt voor dagen waarop per uur ingepland moet worden. Je kan zelf met kleurtjes werken of de stickers gebruiken die ze op hun website aanbieden. Het blijft overzichtelijk. Ik hou van stationary dus kan helemaal los gaan in hun aanbod.

De tools zoals het maandoverzicht, trackers, doelen stellen enzovoort zijn leuke extra’s. Ik ben vooral verknocht aan het uiterlijk en de stevige kwaliteit. Ik zou hem niet meer kunnen missen!

Ook leuk dat je de verschillende ontwerpen tijdens de pop-up dagen eerst kan bekijken alvorens te moeten kiezen. Ik laat de mijne ook steeds personaliseren, heel handig als samenwerkt met mensen die er allemaal eentje hebben :-)

22 december 2025
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Ik ben al jarenlang fan van…

Ik ben al jarenlang fan van SuccesPlanner en heb voor 2026 mijn tiende (!) planner gekocht.
De SuccesPlanner is niet zomaar een agenda, er zit zoveel meer achter en ik zou 'm niet meer kunnen missen. Een terugblik, een vooruitblik, een helder overzicht, het kan allemaal.
Voor mijn loopbaanbegeleidingen is mijn planner onmisbaar en ik neem 'm meerdere keren per dag vast en hij gaat mee onderweg ook. Zelfs na een jaar intensief gebruik ziet hij er nog heel netjes uit.
Mooie vormgeving, uitstekende kwaliteit en vriendelijke service. Wat wil je nog meer!?

19 december 2025
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 4 av 5 stjärnor

Prachtige vormgeving

Prachtige vormgeving. En het zet je heerlijk op scherp. Ik heb de universe versie en ik ben er helemaal weg van.
Het papier is wat dun voor zo’n mooi boek als je het mij vraagt. Ik schrijf graag met een potlood, dit is wat slechter zichtbaar. Wellicht met een dikkere kwaliteit beter resultaat. Het gouden pencil is overigens erg fijn schrijven. Jammer dat er geen gummetje bij zit.

4 november 2025
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 2 av 5 stjärnor

Mooi, praktisch, maar papierkwaliteit is om te huilen.

Edit: Geen idee welk opgedikt 90 of 100 grams papier er dan gebruikt is, maar heb al heel wat merken planners getest en bij geen enkele planner heb ik dit zo ervaren. Viltstiften zijn met een enkele streep zichtbaar op de achterkant.

En ja, de letters drukken door en niet de inkt. Dit is een teken dat het oppervlak van het papier te zacht is. Mijn eigen printpapier is dikker en misschien print ik de digitale versie daar op. Op dit printpapier heb ik namelijk geen last van de punten die ik aangaf. Wel enorm zonde van het geld dat een Succesplanner kost.

Over het algemeen is aan alles gedacht in de succesplanner: ruimte voor persoonlijke/zakelijke to-do’s, mogelijkheden tot reflecteren en nieuwe doelen stellen en de kaft ziet er mooi uit. Ook semi-doorzichtige Dots (apart bij te bestellen) zijn top.

Maar… de kwaliteit van het papier is echt om te huilen.

Het papier (van een pagina) is ongeveer 80 a 90 gsm (= gram per vierkante meter) Dit is vergelijkbaar met de dikte van regulier printpapier. Om de planner te gebruiken zoals het bedoeld is, zou men op zijn minst (!) 100gsm moeten gebruiken (steviger printpapier).

Mensen die alle mogelijkheden willen benutten van een Succesplanner zijn veelal mensen die schrijven leuk vinden om te doen. Zo niet, dan zijn er genoeg andere (goedkopere) alternatieven. Ik ben een creatief persoon dat graag schrijft en tegelijkertijd ook heel visueel is ingesteld. Ik gebruik kleuren om iets goed te kunnen overzien.

Viltstiften drukken door. Bij meerdere lagen stift is dit normaal, maar in de Succesplanner schijnt het al door bij één streep viltstift.
Kleurpotloden gaat redelijk goed, maar kan niet veel druk zetten, want ook dat drukt het door.
Schrijven met pen…als je van nature een wat stevige pengrip hebt en wat meer druk moet gebruiken, zoals bij vormen van reuma, dan drukt ook de pen door.

Om je dingen goed op de lijntjes kwijt te kunnen, raad ik een fineliner aan met een puntdikte van maximaal 0.5. Ik heb zelf de 0.4 gebruikt.

Heel erg jammer. Zeker, omdat je een forse prijs moet betalen voor de Succesplanner.

22 oktober 2025
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för SuccesPlanner

Svar från SuccesPlanner

Beste Nicole,

Hartelijk dank dat je de tijd hebt genomen om een review te schrijven. We waarderen alle feedback enorm, ook als die kritisch is. Omdat we nog nieuw zijn op dit platform en dit onze allereerste review is, wil ik graag persoonlijk reageren.

Onze SuccesPlanner heeft pagina's van 90 grams opgedikt papier. Dat is dus geen standaard printpapier. Een aantal jaar geleden hebben we geëxperimenteerd met 100 grams papier, omdat we natuurlijk ook altijd willen verbeteren. Wat bleek? We kregen toen juist veel feedback dat klanten de planner te dik en te zwaar vonden om dagelijks mee te nemen. De meeste mensen gaven aan dat 90 grams opgedikt papier voor het noteren en plannen perfect voldoende was.

Ik begrijp heel goed dat creatieve mensen (en daar behoor ik als co-founder zelf ook toe 😊) graag uitgebreid in hun planner werken. Al onze stiften en pennen worden dan ook uitgebreid getest op doordrukken bij normaal gebruik. Wat we wel zien, is dat bij heel hard duwen op de pen soms de afdruk (niet de inkt, maar de vorm van de letters) aan de achterkant zichtbaar kan zijn. Dat gebeurt overigens ook bij zwaarder papier.

Hoe ik dat weet? Onze nieuwe variant, Le petit, heeft namelijk wél 100 grams papier (omdat die kleiner is en we daar dus voor iets dikkere pagina's konden kiezen zonder dat het gewicht een probleem wordt). Ik heb het speciaal voor deze gelegenheid daar ook nog eens getest, en ook daar zie je bij hard duwen de afdruk aan de achterkant.

We snappen dat niet iedereen even enthousiast is over elke planner, en dat is helemaal oké. Wellicht past onze Le petit met het dikkere papier beter bij jouw manier van werken? We blijven in ieder geval continu leren en verbeteren dankzij feedback zoals die van jou.

Fijne dag nog!
Stephanie

Detta är Trustpilot

Vem som helst får skriva ett omdöme på Trustpilot. Den som skriver ett omdöme äger sitt omdöme och detta innebär att personen i fråga kan redigera eller ta bort sitt omdöme när som helst. Omdömen finns kvar på Trustpilot sålänge omdömeslämnarens konto är aktivt.

Företag kan be sina kunder om omdömen via automatiska inbjudningar. Dessa omdömen markeras som verifierade för att visa att det handlar om verifierade upplevelser.

Läs mer om andra typer av omdömen.

Vi skyddar vår plattform med hjälp av dedikerade medarbetare och smart teknologi. Läs mer om hur vi bekämpar falska omdömen.

Läs mer om omdömesprocessen på Trustpilot.

Här är 8 tips på hur man kan skriva omdömen på bästa sätt.

Verifieringen hjälper till att säkerställa att det är riktiga människor som skriver omdömena som du läser på Trustpilot.

Att erbjuda belöningar för omdömen eller att bara be en viss grupp personer att skriva ett omdöme kan påverka företagets TrustScore. Detta strider mot våra riktlinjer.

Läs mer