Standun Omdömen 

271
•
TrustScore 4.5 av 5

4,6

Även om vi inte verifierar specifika påståenden eftersom omdömeslämnarnas åsikter är deras egna, kan vi märka omdömen med en ”verifierat”‑etikett ifall vi kan bekräfta att en företagsinteraktion har ägt rum. Läs mer

För att skydda plattformens integritet granskas både verifierade och overifierade omdömen av vår automatiserade programvara som är tillgänglig dygnet runt. Tekniken är utformad för att identifiera och ta bort innehåll som bryter mot våra riktlinjer, inklusive omdömen som inte är baserade på en äkta upplevelse. Vi är medvetna om att vi inte kan lägga märke till allt. Det går att flagga sådant som du tror att vi kan ha missat. Läs mer

Det här tycker kunderna

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

From start to finish it has been an easy process. The products are so beautiful and functional. I liked how I was able to track the progress. And everything arrived in perfect condition.

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Ich habe den Shop in Galway/Irland besucht, wirklich eine Empfehlung. Vom mitgenommenen Raumduft von Julie Clarke wollte ich dann nach dem Testen zuhause noch mehr haben und bestellte im online-Shop v... Se mer

Företaget har svarat

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

This was my first time purchasing from this retailer. I purchased a few Jellycat products at an exceptional price and I was really impressed with how quickly they were delivered to Australia. They wer... Se mer

Företaget har svarat

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Superb/first class service always from this Team ~ will do anything to please/assist! If something not right will address asap: eg I bought gorgeous coat but too big/returned. Refund immediately. Th... Se mer

Företaget har svarat

Företagsinformation

  1. Varuhus

Skrivet av företaget

A wide variety of Irish & International clothing and gifts for all the family


Kontaktuppgifter

4,6

Utmärkt

TrustScore 4.5 av 5

271 omdömen

5 stjärnor
4 stjärnor
3 stjärnor
2 stjärnor
1 stjärna

Ber kunder att lämna omdömen

Detta företag bjuder in sina kunder att lämna omdömen – oavsett om de är positiva eller negativa

Har besvarat 100 % av sina negativa omdömen

Svarar vanligtvis inom 1 månad

Så använder företaget Trustpilot

Se hur deras omdömen och betyg hämtas, betygsätts och modereras.

4,6

Alla omdömen

(271)

142 omdömen under de senaste 12 månaderna

Skriv ett omdöme
Företag på Trustpilot får inte erbjuda incitament eller betala för att dölja omdömen. Omdömen är enskilda användares åsikter och inte Trustpilots åsikter. Läs mer

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

I ordered another Celtic candle…

I ordered another Celtic candle diffuser for my mother as the smell is amazing. I can’t believe the oil lasts for 6 months. Excellent value for money.
Quick delivery from Ireland to UK.

30 januari 2026
Logotyp för Standun

Svar från Standun

We’re delighted you (and your mother!) are loving the diffuser! Thank you for shopping with Standún 💚

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Good products

Good products, friendly sales staff, everything is great, highly recommended.

28 januari 2026
Logotyp för Standun

Svar från Standun

Thank you so much for your kind review!

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Ordered on 19th January, still not received

Ordered on 19th January, still not received. They gave me incorrect tracking order at first which frightened me as it said order delivered and I hadn’t got it. Correct tracking number shows it went to the wrong delivery office but days go by and nothing changes. Standun don’t reply to emails; unacceptable “customer service”

30 januari 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Standun

Svar från Standun

Hi Sara,

We’re very sorry for the frustration this experience caused.

We did send an incorrect tracking number initially due to human error, and we completely understand how concerning it must have been to see a “delivered” status when you hadn’t received your parcel.

Your order was dispatched within 24 hours of being placed. The parcel was then with the courier for 10 days and, unfortunately, was misrouted to the wrong delivery office before being returned to us. While we always monitor shipments, once a parcel leaves our warehouse the handling and routing are managed by the courier, which in this case was outside of our control.

We also responded to your emails at the time, though it appears after us speaking since, that our replies landed in your junk folder, which understandably added to the frustration.

As soon as the parcel was returned to us, we processed a full refund. We’re very sorry this order did not reflect the level of service we strive to provide.

Thank you,
Tha Standún Team

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

5 star

Speedy efficient delivery. Excellent product. Possibly overpacked given that contents were not breakable.

23 december 2025
Logotyp för Standun

Svar från Standun

Thank you for your review, John! We are delighted to hear you are happy with your product.

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Consistently good service.

I have ordered from Standun before and just like last time, my items arrived promptly and well packaged. Thank you! Will order more in the future.

22 december 2025
Logotyp för Standun

Svar från Standun

Thank you for your continued support of Standún. We really appreciate it.

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Wonderful

Wonderful , amazing fast delivery, beautifully packaged. A perfect Christmas present.thank you

20 december 2025
Logotyp för Standun

Svar från Standun

Thank you for your lovely review. We are delighted to hear you were happy with your experience.

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

unexpected charges at the end of the process

The product was great, the shipping was fast, nothing negative to say about Standun.
BUT I was charged an additional DUTY ? FEE? of a whopping $40.00 before I could get the product home.
This was unexpected and I think it's probably Mr. T's
doing. Just be aware if you order from the U.S.

18 december 2025
Logotyp för Standun

Svar från Standun

Thank you so much for taking the time to leave us a 5-star review—we really appreciate it!

We completely understand how frustrating unexpected duty or import fees can be. We do our best to make these charges as transparent as possible by showing a detailed breakdown at checkout, but unfortunately duties and customs fees are set by the destination country and carrier and are completely outside of our control.

We really appreciate you sharing your experience so other customers ordering from the U.S. are aware, and we’re grateful for your support of Standun. Thank you again!

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Perfect

I just can't fault standun, having said that I only bought the hot chocolate, but website easy, very straightforward, plenty of updates on tracking and arrived pronto, I would definitely recommend Standun

19 december 2025
Logotyp för Standun

Svar från Standun

Thank you for supporting Standún, Ann. We really appreciate it!

Betygsatt 3 av 5 stjärnor

Disappointed on presentation

Ordered a gorgeous scarf as a Christmas gift. It arrived with no issues but I was disappointed to see when it arrived, it was just wrapped in tissue paper. Given the cost of the scarf I had assumed it would at least arrive in a box with the company logo and as it was a Christmas gift, I feel better presentation would have alluded to the quality of the gift rather than, “here’s a scarf wrapped in paper, I can assure you it’s really good quality”
Had I known spending €50 on a scarf to gift someone and it wouldn’t come in a box, I would have shopped elsewhere.

18 december 2025
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Standun

Svar från Standun

Thank you for taking the time to share your feedback Gemma. We’re sorry to hear that the presentation didn’t meet your expectations - we appreciate your comments and will take them on board as we work to improve our packaging and overall experience.

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Die bestellte Ware wurde nicht geliefert und der Verkäufer antwortet nicht

Die bestellte Ware wurde mit Verzögerung versandt. Die Zustellung der Sendung wurde von DHL nicht durchgeführt, da ein Fehler des Versenders vorlag (Sendung entspricht nicht den AGB von DHL) und wurde von DHL zurückgesandt. Seither habe ich 2 E-Mails an den Kundendienst gesandt und keine Antwort oder andere Informationen zum weiteren Verlauf erhalten.

24 november 2025
Logotyp för Standun

Svar från Standun

We’re sorry for this inconvenience.
Your order was shipped, but DHL returned it due to a shipping classification issue. The item (a wool poncho) is not restricted, and we were not notified of any customs problem. A full refund was issued on December 24th and the parcel has since been returned to us.
If you would still like to receive the poncho, we are happy to arrange a replacement shipment or assist you further. Please feel free to contact us directly if so.

Thank you for your understanding,
The Standún Team

Betygsatt 4 av 5 stjärnor

Staff in shop supportive and helpful

Staff in shop supportive and helpful, in shop and on phone helped me navigate my way through purchase and had no problem assist my grandson Seán a few geansí en route from Conamara.

20 november 2025
Logotyp för Standun

Svar från Standun

Thank you for shopping with Standún!

Detta är Trustpilot

Vem som helst får skriva ett omdöme på Trustpilot. Den som skriver ett omdöme äger sitt omdöme och detta innebär att personen i fråga kan redigera eller ta bort sitt omdöme när som helst. Omdömen finns kvar på Trustpilot sålänge omdömeslämnarens konto är aktivt.

Vi skyddar vår plattform med hjälp av dedikerade medarbetare och smart teknologi. Läs mer om hur vi bekämpar falska omdömen.

Läs mer om omdömesprocessen på Trustpilot.

Här är 8 tips på hur man kan skriva omdömen på bästa sätt.

Verifieringen hjälper till att säkerställa att det är riktiga människor som skriver omdömena som du läser på Trustpilot.

Att erbjuda belöningar för omdömen eller att bara be en viss grupp personer att skriva ett omdöme kan påverka företagets TrustScore. Detta strider mot våra riktlinjer.

Läs mer