Även om vi inte verifierar specifika påståenden eftersom omdömeslämnarnas åsikter är deras egna, kan vi märka omdömen med en ”verifierat”‑etikett ifall vi kan bekräfta att en företagsinteraktion har ägt rum. Läs mer

För att skydda plattformens integritet granskas både verifierade och overifierade omdömen av vår automatiserade programvara som är tillgänglig dygnet runt. Tekniken är utformad för att identifiera och ta bort innehåll som bryter mot våra riktlinjer, inklusive omdömen som inte är baserade på en äkta upplevelse. Vi är medvetna om att vi inte kan lägga märke till allt. Det går att flagga sådant som du tror att vi kan ha missat. Läs mer

Det här tycker kunderna

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

⭐⭐⭐⭐⭐ Super original and incredibly stylish socks! SPORCKS not only stands out for its designs, which are unique and great fun, but they’re also comfortable and perfect for going for a run. An... Se mer

Företaget har svarat

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Ordered on Sept 16. It’s October 15th. I haven’t yet to receive my order. Marathon is over. I don’t need the socks and can’t be granted my refund until I receive my socks. Never will order from this c... Se mer

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

I’ve been using Sporcks socks for my daily runs, trail running and cycling, and I’m really happy with them. They stand out for their comfort, perfect fit and breathability, even during long and demand... Se mer

Företaget har svarat

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

The socks are very comfortable—thin but not too thin, with just the right amount of compression. Since I started wearing them, I haven’t had any more problems with calluses, blisters, or black toenail... Se mer

Företaget har svarat

Företagsinformation

  1. Tillverkare av träningskläder
  2. också i
  3. Idrottsförening

Skrivet av företaget

Sporcks es una marca española especializada en calcetines técnicos para running, nacida en Valencia con una idea muy clara: crear calcetines que combinen rendimiento, comodidad y diseños con personalidad. Nuestros calcetines están diseñados y fabricados en España, cuidando cada detalle para ofrecer un excelente ajuste, transpirabilidad, sujeción y durabilidad, tanto para los entrenamientos del día a día como para largas distancias y competición. Pero Sporcks es mucho más que calcetines. Hemos creado una comunidad de corredores alrededor de la marca, con nuestro Run Club, eventos y experiencias que nos permiten compartir nuestra pasión por correr y disfrutar del deporte juntos. Desde tu primer 5K hasta tu próxima maratón, queremos que Sporcks sea el calcetín en el que confías en cada kilómetro.


Kontaktuppgifter

4,5

Utmärkt

TrustScore 4.5 av 5

208 omdömen

5 stjärnor
4 stjärnor
3 stjärnor
2 stjärnor
1 stjärna

Ingen aktuell inbjudningshistorik

Det här företaget har inte bjudit in sina kunder på länge. Omdömen kanske inte är representativa

Har besvarat 75 % av sina negativa omdömen

Svarar vanligtvis inom 2 veckor

Så använder företaget Trustpilot

Se hur deras omdömen och betyg hämtas, betygsätts och modereras.

4,5

Alla omdömen

(208)

145 omdömen under de senaste 12 månaderna

Skriv ett omdöme
Företag på Trustpilot får inte erbjuda incitament eller betala för att dölja omdömen. Omdömen är enskilda användares åsikter och inte Trustpilots åsikter. Läs mer

Betygsatt 2 av 5 stjärnor

No son lo que prometen.

Los compré porque prometen no hacer rozaduras y son específicos para correr… pero me llevé una decepción.
Los usé dos veces, corriendo 5/6km con ellos y ambas veces me hicieron rozaduras y ampollas, no me quiero imaginar si hago más distancia.
Su precio es muy elevado para estos resultados.

28 december 2025
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för SPORCKS

Svar från SPORCKS

Buenas tardes Soraya:

Sentimos mucho que se haya producido esta situación y las molestias ocasionadas.

Queremos informarle de que nuestros calcetines están confeccionados con fibras de alta calidad. Utilizamos Coolmax, un material técnico que permite una rápida evacuación del sudor, ayudando a que el pie se mantenga seco durante la actividad. Asimismo, nuestros modelos cuentan con refuerzos específicos en las zonas de mayor impacto, como el talón, la puntera y el metatarso, lo que favorece una pisada más cómoda y contribuye a mejorar el rendimiento durante la carrera.
Por último, incorporan una compresión media, diseñada para favorecer la circulación durante el ejercicio.

Dicho esto, nos gustaría señalar que las rozaduras no dependen exclusivamente del uso de los calcetines y pueden estar relacionadas con otros factores, como una talla inadecuada del calzado, un modelo de zapatilla no adaptado a la pisada, costuras internas, un exceso de sudoración, una pisada inestable, altas temperaturas durante la carrera u otros elementos externos.

Con esta explicación no pretendemos eludir la situación, sino aportar información objetiva. Nuestros calcetines son testados por profesionales y, día tras día, numerosos clientes continúan confiando en nuestros productos.

Si lo desea, puede ponerse en contacto con nosotros y estaremos encantados de ayudarle ante cualquier incidencia relacionada con nuestros calcetines.

Quedamos a su disposición para cualquier consulta adicional.

Un cordial saludo

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Ordine mai ricevuto ma pagato

Ordine fatto a metà novembre più volte sollecitato. Oggi risulta consegnato il pacco ma in realtà non mi è arrivato nulla e io sono stata presente sul luogo della consegna tutto il giorno. Al momento nessuno mi sa dire nulla eppure hanno tutti i dati anche telefonici .... Cifra spesa 70 euro

5 december 2025
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för SPORCKS

Svar från SPORCKS

Good morning,

First of all, we are very sorry for what happened. We are doing everything we can to find out what happened to the parcel. This is a very busy time of year for delivery companies and irregularities can occur.

In this case, please send us an email to info@sporcks.com and if you do not receive your parcel, we will send another one directly.

We sincerely apologise for the inconvenience caused.

We look forward to hearing from you.

Kind regards

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Before I have even received my order

Before I have even received my order, I get a marketing email showcasing the same products with further discount available. When I reached out to CS about honouring the additional 5%, Alejandra simply rejected this with no remorse. Poor from your marketing team and poor from your CS team. What should have been a positive experience, ruined so easily.

26 november 2025
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för SPORCKS

Svar från SPORCKS

Good morning,

We are very sorry about what happened and we understand that you are unhappy about it.

We would like to point out that we always announce current and future discounts on social media and by email. We do our best to satisfy all our customers, which is why we offer extra discounts on top of those already available during sales periods.

We are truly sorry that this has happened. If you need anything else, we are at your disposal whenever you need us.

Kind regards

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Socks not delivered, bad costumer service

I ordered socks for a specific event, they were meant to arrive within 5-10 working days. However, they still haven't arrived. Sprocks provided conflicting information about the order's status, falsely claiming the carrier had the package. It's been over three weeks, and I still haven't received my order.

I have also left a review on the sprocks website detailing the situation and my dissatisfaction and the review is no where to be seen…

In the future I will avoid this company like the plague

6 november 2025
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för SPORCKS

Svar från SPORCKS

Hello Kacper,

First of all, we are very sorry for what happened and the problem you experienced with the delivery of your parcel.
As we mentioned from the outset, a complaint has been filed and an investigation is underway with the delivery company to find out why it is taking so long.
Sometimes shipments encounter irregularities during transport, which cause certain delays.

We will do everything we can to ensure that you receive your parcel in the next few days and if you do not receive it, we will send you a new one by express delivery.

We are truly sorry that this is happening.

Please let's continue our conversation by email as we have been doing.

We will resolve the situation no matter what it takes.

Best regards

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Never again

So I ordered two pairs of socks from this company. When I received them, I tried a pair and found them to be extremely compressive, to the point where they affect proper blood circulation in the feet. I did not wear them because it was impossible. I just tried them. I requested a refund and was refused because "for sanitary reasons" the return is not allowed. So no, just no

17 oktober 2025
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Awful customer service

Delivery took ages, which I understand as it is coming from a different country, however they sent the wrong sizes, called me a liar despite email proof, and refused to exchange for free. Now I have to spend more money to return them.

3 oktober 2025
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för SPORCKS

Svar från SPORCKS

Good morning Sam,

First of all, we would like to sincerely apologize for what happened and for any inconvenience this situation may have caused you.

At no point was it our intention to question your word. From the very beginning, our customer service team has done its best to assist you as quickly as possible. After carefully reviewing all our systems, we have confirmed that the order you received matches the one that was originally placed.

At SPORCKS, we work every day to ensure our customers’ satisfaction and to provide the highest quality service. However, in this case, we must act according to the objective information available and the company’s established policies.

We are truly sorry that your experience was not as expected, and of course, we would like to help you find the best solution — whether that means sending a replacement order or processing a refund.

We appreciate your understanding and the time you’ve taken to share your feedback. Your opinion helps us to keep improving.

Kind regards,

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Escroquerie

Commande passée le 04/09, débitée sur mon compte mais jamais envoyée. Finalement notée "refunded" sur le site un mois après mais aucun remboursement reçu sur mon compte ni information a propos de la commande (pas même un mail initial de confirmation). Aucune réponse de l'entreprise après 2 tentatives.

4 september 2025
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för SPORCKS

Svar från SPORCKS

Good morning Maxime,

We sincerely apologise for everything that has happened and for the experience you have had during the process of purchasing our products.

Please send us an email to info@sporcks.com so that we can help you and provide you with everything you have requested.

We sincerely apologise for the inconvenience caused and will do everything in our power to help you.

Kind regards

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Carísimas por la baja calidad

Carísimas por la baja calidad. Compré las mias hace 1 mes (4 pares) y al primer dia me gustaria poder publicar las fotos!!! NUEVAS! Ya con agujeros. Pero no en los dedos de los pies sino en el talón y en la parte de arriba del pie 🤷🏻

29 september 2025
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för SPORCKS

Svar från SPORCKS

Buenos días Lionel,

Sentimos mucho lo ocurrido y la experiencia que ha vivido con nuestros productos.

Nos gustaría que contactara con nuestro equipo info@sporcks.com para que podamos aportarle unos calcetines nuevos.

No es algo habitual observar esos desperfectos.

Estamos dispuestos a hacerle llegar un producto en perfecto estado para que pueda disfrutar de ellos por mucho tiempo.

Gracias por la confianza en nosotros.

Esperamos su mensaje.

Sentimos las molestias causadas.

Un saludo.

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Calcetines estupendos

Los calcetines son de muy buena calidad, y además los diseños son geniales. Estoy muy contento y no uso otros cuando compito en 10k y maratones. Muy recomendables.

2 september 2024
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Loved the socks to start with

Loved the socks to start with, but the quality is poor - even when washed according to instructions the lovely bright colours have faded and there’s already a big hole in one pair after very few wears. Sadly do not recommend at all.

24 juli 2025
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för SPORCKS

Svar från SPORCKS

Good morning Maxime,

We sincerely apologize for what happened and for the experience you had during your purchase of our products.

We understand that some time has passed since your order, but if you could kindly contact our team at info@sporcks.com, we would be happy to assist you and check the current status of your socks in order to help you resolve this.

We look forward to hearing from you soon.

Once again, we apologize for any inconvenience caused.

Kind regards,

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

prima

prima! donderdag besteld, woensdag erop geleverd (+ maandag was een feestdag) in de brievenbus.
geen opmerkingen

23 juli 2025
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 2 av 5 stjärnor

Ordered the Get Sh*t done socks….Don’t…

Don’t buy if you have size 12 feet and above. Ordered the Get Sh*t done socks….
Seriously undersized and a poor fit, not stretchy at all. XL says for uk sizes 11.5 - 14 but that is actually not true at all, I have size 12 feet and I could barely get them on. The design stretches beyond all recognition. The socks are super tight on the cut so there is no give. The designs are ok but £20 including shipping for 1 pair. Absolute rip off.

14 juli 2025
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Never Never, Never Again!!!!!!!!!

Never, never, never again!!!! I thought I would give Sporcks another chance but after this debacle, NEVER AGAIN!!!!! Delivery is ridiculously slow. The event has passed and the enthusiasm for this product is now less than zero.
Oh dear, all the people placing orders in good faith - be grateful if your order arrives at all.
In

9 juli 2025
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Terrible company poor communication.

Ordered on 24th June with 3-5 days delivery and it’s 8th July and still no socks.

I ordered for a race and I no longer need the socks because I had to go buy some when these didn’t arrive.

I’ve emailed the company and spoken to their live chat to cancel and get a refund. Live chat hasn’t responded and on email I’ve been told they have an issue with evri but won’t cancel or refund my order.

Looking at the reviews it’s clearly not an issue with evri and the refusal to cancel or refund is common. I wish I read the reviews before ordering.

24 juni 2025
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 2 av 5 stjärnor

Delivery takes too long

Delivery takes too long. Socks, are not bad, but the pictures are misleading. Socks are super tight and small. When you pull them up to your ankle, the stich/print pattern distorts almost see-through. If you buy, go for bigger size than you usually wear.

11 juni 2025
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 1 av 5 stjärnor

I ordered socks for shipping in France

I ordered socks for shipping in France: their delivery partner is very misleading and we can’t contact them directly, so as a result there is delay on the order and I don’t even know if I will receive them. When I contacted their customer support it took almost a day to get a generic answer with no concrete actions to support with contacting the delivery driver. A very stressful and bad experience, I would really not recommend until their sort out their customer support and delivery partners.

24 juni 2025
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Good Customer Services

I'm based in the UK and recently ordered some socks from Sporcks. I had a minor issue with customs fees in order to release my order for delivery, but I can honestly say that when I raised this with Sporcks (I used the webchat), they responded quickly and resolved the situation promptly. I was very happy with this outcome so from my experience their customer service and communication was exceptional. I haven't received my order yet so can't comment on the quality of their products but I'm looking forward to trying them out. If you're based in the UK, I would still recommend checking with Sporcks about any potential issues with fees, before ordering if there is anything you're unsure of. Thanks again to the team for sorting my issue out.

19 maj 2025
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Fast delivery, LOVE the socks

Ordered 4 pairs in the buy 3 get a pair free deal. Ordered and delivered within 72 hours so whatever the delivery issue was to the UK this now appears to be resolved. The socks are true to size and very comfortable. A very nice change from boring running socks.

16 maj 2025
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Pessima politica di reso

I calzini sono molto belli, purtoppo pero la politica aziendale per il cambio del prodotto causa errata misura è pessimo. Infatti non effettuano il cambio dei calzini indossato. Ma se non lo provo come posso sapere la sua vestibilità? Inoltre le calze hanno una vestibilità terribile, porto il 45 ma nemmeno la taglia più grande mi va bene. Soldi buttati.

The socks are very nice, unfortunately the company policy for exchanging the product due to incorrect size is terrible. In fact, they do not exchange the sock worn. But if I do not try it on, how can I know its fit?
Also the socks have a terrible fit, I wear a size 45 but not even the largest size fits me. Waste of money.

23 april 2025
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för SPORCKS

Svar från SPORCKS

Good morning Pasquale, first of all, we appreciate your feedback and are very sorry that you disagree with some of our company's guidelines.
First of all, speaking of our return policies, I would like to let you know that they are detailed on our website from the beginning, and we explain how we will operate at all times. In fact, before making a purchase, you must accept a drop-down menu where you accept our policies and terms. In this case, these policies are established because socks are an intimate product, and therefore, if a person uses a sock, even if only once, it cannot be returned.
We understand that customers would not like to receive a sock worn by someone else.
Also, regarding sock sizing, our foot is based on universal measurements. The shaft may be a little tight to establish that medium compression.
Despite this, if you truly feel the sock doesn't fit you, you can write to us and show us everything in detail.
We'd be happy to see you at your leisure.
Finally, thank you again for taking the time to write to us and provide your feedback. We're working hard to ensure all our customers are satisfied.

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Have used this company for the past 12…

Have used this company for the past 12 months, delivery is always slow which I order early now, however they were held this time for me to pay £19.00 in fee’s! 🙄 I’m not happy about it and unfortunately will be sourcing my socks from elsewhere in future

18 april 2025
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för SPORCKS

Svar från SPORCKS

Good morning, thank you very much for the review, we are very sorry that this has happened. We would like to inform you that we have already taken action and have changed the shipping company to avoid these extra charges. Customs fees and extra taxes are no longer charged.
We will be at your disposal whenever you need it.

Detta är Trustpilot

Vem som helst får skriva ett omdöme på Trustpilot. Den som skriver ett omdöme äger sitt omdöme och detta innebär att personen i fråga kan redigera eller ta bort sitt omdöme när som helst. Omdömen finns kvar på Trustpilot sålänge omdömeslämnarens konto är aktivt.

Vi skyddar vår plattform med hjälp av dedikerade medarbetare och smart teknologi. Läs mer om hur vi bekämpar falska omdömen.

Läs mer om omdömesprocessen på Trustpilot.

Här är 8 tips på hur man kan skriva omdömen på bästa sätt.

Verifieringen hjälper till att säkerställa att det är riktiga människor som skriver omdömena som du läser på Trustpilot.

Att erbjuda belöningar för omdömen eller att bara be en viss grupp personer att skriva ett omdöme kan påverka företagets TrustScore. Detta strider mot våra riktlinjer.

Läs mer