Sneakerstad Omdömen 

2 003
•
TrustScore 3.5 av 5

3,7

Även om vi inte verifierar specifika påståenden eftersom omdömeslämnarnas åsikter är deras egna, kan vi märka omdömen med en ”verifierat”‑etikett ifall vi kan bekräfta att en företagsinteraktion har ägt rum. Läs mer

För att skydda plattformens integritet granskas både verifierade och overifierade omdömen av vår automatiserade programvara som är tillgänglig dygnet runt. Tekniken är utformad för att identifiera och ta bort innehåll som bryter mot våra riktlinjer, inklusive omdömen som inte är baserade på en äkta upplevelse. Vi är medvetna om att vi inte kan lägga märke till allt. Det går att flagga sådant som du tror att vi kan ha missat. Läs mer

Det här tycker kunderna

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Een paar new balance besteld, levering duurde een paar dagen, sneller dan verwacht eigenlijk. Bleken helaas een maat te klein. Omruilen was geen probleem. Ook geen gedoe met eerst geld terug en opnieu... Se mer

Företaget har svarat

Betygsatt 4 av 5 stjärnor

Ik was zeer verbaast over deze site. De scherpe prijzen, maar echt super.! Na mijn bestelling een kortingscode gekregen en gebruikt bij mijn laatste aankoop. Helaas werkte die niet en heb ik de klante... Se mer

Företaget har svarat

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Omdat Sneakerstad een voor mij onbekend bedrijf was, verdiep je je toch eerst in ervaringen van andere. Deze waren zowel positief als negatief. Ik denk oprecht dat Sneakerstad de negatieve feedback o... Se mer

Företaget har svarat

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Heel blij met het gehele process. Zeer knappe sneaker vondst online, betaling simpel kunnen uitvoeren en door duidelijk te communiceren via de mail wist ik goed wanneer mijn pakket aan zou komen.... Se mer

Företaget har svarat

Företagsinformation

  1. Skobutik
  2. också i
  3. Skogrossist

Skrivet av företaget

We love reviews bad and good ones!


Kontaktuppgifter

3,7

Medel

TrustScore 3.5 av 5

2 tn omdömen

5 stjärnor
4 stjärnor
3 stjärnor
2 stjärnor
1 stjärna

Ingen aktuell inbjudningshistorik

Det här företaget har inte bjudit in sina kunder på länge. Omdömen kanske inte är representativa

Har besvarat 96 % av sina negativa omdömen

Svarar vanligtvis inom 1 månad

Så använder företaget Trustpilot

Se hur deras omdömen och betyg hämtas, betygsätts och modereras.

3,7

Alla omdömen

(2 003)

91 omdömen under de senaste 12 månaderna

Skriv ett omdöme
Företag på Trustpilot får inte erbjuda incitament eller betala för att dölja omdömen. Omdömen är enskilda användares åsikter och inte Trustpilots åsikter. Läs mer

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Teleurstellende ervaring met Sneakerstad

Ik heb bij Sneakerstad een paar Nike Air Max 1 “Deep Royal Blue” gekocht. De levertijd was al behoorlijk lang, maar ik keek ernaar uit om de schoenen te dragen.

Helaas ben ik na ongeveer 2 maanden normaal gebruik zeer teleurgesteld. De zool aan de voorzijde is bijna volledig doorgesleten, iets wat ik totaal niet verwacht van Nike-sneakers in deze prijsklasse. Ik heb hierover netjes contact opgenomen met de klantenservice, maar volgens Sneakerstad is er geen sprake van een defect of een materiaal- of fabricagefout.

Ik vind dit een erg teleurstellende reactie en had meer service en meedenken verwacht. Door de kwaliteit van de schoenen en de manier waarop mijn klacht is afgehandeld, heb ik helaas weinig vertrouwen meer in de producten die via Sneakerstad worden verkocht.

Voor mij geen volgende bestelling meer bij deze winkel.

Naar de reactie van sneakerstad hier onder weet ik nu zeker dat ze 100% neppe sneakers verkopen. Ik heb namelijk nike zelf benaderd, hun geven aan 2 jaar garantie op de zool te geven!

12 juni 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Sneakerstad

Svar från Sneakerstad

Hoi Jan,

We begrijpen je teleurstelling, maar slijtage aan de zool valt niet onder de garantie van Nike of de wettelijke garantie, omdat dit gezien wordt als normale gebruiksslijtage.

Hoe je loopt, op welke ondergrond en hoe vaak je de schoenen draagt kan dit proces versnellen.

We handelen altijd volgens de richtlijnen van de fabrikant en de wet. In dit geval is er helaas geen sprake van een productiefout.

We begrijpen dat dit niet het antwoord is dat je had gehoopt, maar dit is wel de correcte beoordeling van de klacht.

Met vriendelijke groet,
Lorena

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Geld snel terug na fouten bij levering

Ik heb al een paar keer sneakers besteld bij sneakerstad, en altijd zeer tevreden qua leveren, duidelijkheid site en producten.
De laatste keer dat ik nieuwe sneakers had besteld duurde de levering langer dan normaal en ik kreeg geen mail meer over de status van mijn bestelling.

Dus ik heb via de WhatsApp contact opgenomen of zei mij iets meer duidelijkheid konden geven over mijn bestelling.

Na 2 dagen kreeg ik een berichtje terug dat er iets fout is gegaan.
Binnen enkele minuten kreeg ik een mail dat het geld terug op mijn rekening gestort wordt.
Na 1 dag stond het ook keurig op mijn rekening.

Dus prima service ook als er fouten gemaakt worden, en je eeuwig op je geld moet wachten en tientallen mailtjes moet schrijven.

Txt Dennis

9 juni 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Sneakerstad

Svar från Sneakerstad

Beste Dennis,

Hartelijk dank voor uw uitgebreide en eerlijke review!

Wat fijn om te lezen dat u al meerdere keren bij ons heeft besteld en doorgaans tevreden bent over onze levering, website en producten. Natuurlijk vinden we het jammer dat het bij uw laatste bestelling niet helemaal goed is gegaan.

Des te beter om te horen dat we het uiteindelijk snel en netjes voor u hebben kunnen oplossen en dat het bedrag de volgende dag alweer op uw rekening stond.

Bedankt voor uw begrip en vooral ook voor het vertrouwen dat u ons ondanks deze situatie blijft geven. Dat waarderen we enorm.

Met vriendelijke groet,

Team Sneakerstad

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Alles perfect verlopen

Schoenen zijn snel verzonden, mooie prijs ook.
Verder geen klachten alles was prima

9 maj 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Sneakerstad

Svar från Sneakerstad

Beste Madelon,

Hartelijk dank voor uw fijne review!

Wat goed om te horen dat alles perfect is verlopen, dat de schoenen snel zijn verzonden en dat u tevreden bent over de prijs. Daar zijn we erg blij mee.

Veel plezier met uw aankoop en graag tot een volgende keer!

Met vriendelijke groet,

Team Sneakerstad

Betygsatt 3 av 5 stjärnor

alsnog opgelost

een riem besteld die ik moest ophalen bij afhaalpunt ( op 17-4-26) en ik heb ervoor moeten tekenen. Het bleek te breed en te kort dus ik heb het retour gestuurd met post.nl en de verzendkosten zelf betaald. volgens track and trace is het reeds 22 april 2026 ontvangen door sneakerstad maar bij contactpogingen krijg ik tot heden steeds bericht dat ze binnen 48 uur reageren en zelfs de laatste melding was 96 uur! telefonisch niet bereikbaar en ook whatsapp wordt nauwelijks of niet gereageerd.ik wilde het ook opnieuw bestellen voor een andere maat maar door lange afwezigheid in het buitenland wilde ik daarmee wachten tot ik terug ben op het huisadres. Tot nu niets meer vernomen behalve de automatisch gegenereerde berichten dat ze binnen 48/96 uur reageren. Helaas lees ik pas nadien meer klachten en meldingen over dit bedrijf en ga er ook zeker werk van maken dmv aangifte doen etc als het wettelijk termijn is verstreken.Mocht ik alsnog het geld retour krijgen zal ik mijn review aanpassen . Keep u posted.

Intussen per whatsapp een reactie ontvangen dat mijn retour nog niet traceerbaar is hoewel ik via post.nl bevestiging heb gekregen dat het is gearriveerd. Evengoed biedt sneakerstad nu aan het geld retour te storten en daar wacht ik momenteel op. Zover is de communicatie nu beter maar het lijkt me onnodig daar eerst een matige review voor te moeten schrijven? als ik mijn geld binnen heb zal ik wederom melden via deze site dat het is " afgehandeld"......

intussen ( 6 mei) na diverse emails en whatsapp berichten mijn geld vandaag retour gekregen dus alsnog goed en netjes opgelost, zodoende nu een ster erbij!

14 april 2026
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Mooie prijs en snel verzonden

Lang gezocht naar deze nike's. Mooie prijs en super snel gevonden. Heel blij mee!

14 april 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Sneakerstad

Svar från Sneakerstad

Hartelijk dank voor uw mooie woorden!

Wat fijn om te horen dat u precies de Nike’s heeft gevonden waar u naar op zoek was en dat u tevreden bent over zowel de prijs als de snelheid.

Heel veel plezier met uw nieuwe sneakers en graag tot een volgende keer!

Met vriendelijke groet,

Team Sneakerstad

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Super snelle bezorging en fijne en…

Super snelle bezorging en fijne en duidelijke communicatie via de mail.

22 april 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Sneakerstad

Svar från Sneakerstad

Beste Marieke,

Hartelijk dank voor uw mooie review!

Wat fijn om te horen dat u tevreden bent over de snelle bezorging en de duidelijke communicatie via e-mail. Daar doen we het voor.

Veel plezier met uw aankoop en graag tot een volgende keer!

Met vriendelijke groet,

Team Sneakerstad

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Gewoon bestellen!

Top bedrijf zeker over te spreken! Bestelling kwam netjes en ongedragen binnen.

Er stond een levertijd bij van rond de 10 werkdagen ik had het al met 2 dagen thuis!

21 april 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Sneakerstad

Svar från Sneakerstad

Beste Zara,

Hartelijk dank voor uw enthousiaste review!

Wat fijn om te horen dat alles netjes en ongedragen is aangekomen en dat uw bestelling zelfs veel sneller binnen was dan de aangegeven levertijd. Dat is natuurlijk extra mooi meegenomen.

Heel veel plezier met uw aankoop en graag tot een volgende keer!

Met vriendelijke groet,

Team Sneakerstad

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Levering was er de volgende dag ging…

Levering was er de volgende dag ging lekker vlot schoenen waren netjes aangekomen zoals ik ze gewend ben van de lijn.

Service was ook duidelijk.

21 april 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Sneakerstad

Svar från Sneakerstad

Beste J. Visser,

Hartelijk dank voor uw mooie review!

Geweldig om te horen dat uw bestelling al de volgende dag is bezorgd en dat de schoenen weer netjes zijn aangekomen zoals u van ons gewend bent. Ook fijn dat u onze service en communicatie als duidelijk heeft ervaren.

Veel plezier met uw nieuwe sneakers en graag tot de volgende keer!

Met vriendelijke groet,

Team Sneakerstad

Betygsatt 2 av 5 stjärnor

Voor het eerst bij Sneakerstad besteld…

Voor het eerst bij Sneakerstad besteld en los van de lange levertijd twijfel ik enorm aan de echtheid van de sneakers (Nike Air Max 90 en Terrascape). Er kwam, zoals velen al meldden, een enorm chemische geur uit de schoenen en de details, zoals stiksels rond het Nike logo, doen me vermoeden dat het hier om nepartikelen gaat, ondanks dat Sneakerstad claimt dat ze enkel authentieke artikelen rechtstreeks van de merken geleverd krijgen). Na een beetje opzoekwerk vind je de website van ACM en daar kan je lezen: "Dit volgt ook uit de werkwijze van Sneakerstad, waarbij zij zelf geen voorraad aanhoudt en bestellingen van consumenten doorzet naar een groothandelsleverancier in Hong Kong." Dit dateert al wel van 2022 maar de lange levertijd doet vermoeden dat dit nog steeds het geval is. Dit las ik ook pas toen ik me verder ging verdiepen in de reviews en mijn bestelling al onderweg was, dus ik heb het maar zo gelaten...

Ik draag overigens al ruim 10 jaar verschillende soorten Nike sneakers, waaronder een aantal Air Max 90's en deze (van Sneakerstad) zitten anders aan de voeten (gelukkig wel de juiste maat), verschillen qua details zoals stiksels en kwamen dus met een chemisch luchtje uit de doos.

Conclusie: eerste en laatste keer dat ik hier bestel. Volgende bestellingen zullen rechtstreeks bij Nike zijn of via mijn gebruikelijke webshops.

Het was te mooi om waar te zijn en ik ben erin getuimeld, oeps (haha). Denk goed na voor je hier bestelt, zou ik zeggen :)

21 april 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Sneakerstad

Svar från Sneakerstad

Hi Yvonne

We begrijpen je zorgen, maar de informatie die je aanhaalt over de ACM is onjuist en niet van toepassing op onze huidige bedrijfsvoering.

Onze eerdere klachten stammen uit de coronaperiode, waarin de hele retailketen wereldwijd onder druk stond. Sindsdien is er geen sprake meer van vergelijkbare situaties en werken wij normaal met meerdere Europese en internationale leveranciers.

Daarnaast werken wij met erkende productie- en distributiepartners binnen en buiten Europa. Het idee dat alle producten uit Nederland zelf komen klopt niet binnen de sneakerindustrie vrijwel alle merken produceren wereldwijd.

We staan volledig achter de authenticiteit van onze producten en leveren volgens de geldende EU- en merkrichtlijnen.

Met vriendelijke groet,
Bram

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Wat een trieste bedoeling

Wat een trieste bedoeling. Schoenen besteld welke heel snel werden geleverd. Maat niet goed dus melding gemaakt en we mochten omruilen. Sinds 19 maart wachten we op de juiste maat.

Bij postnl zijn de schoenen al aangemeld maar nog niet ontvangen. Als je sneakerstad mailt, krijg je een nietszeggende standaard reactie met dat ze ervan uitgaan dat ze einde week binnen zijn. Deze reactie krijg ik nu al 3 weken en er is nog niks binnen.

Bestel het liever ergens anders. Dit is voor ons ook 1 keer, nooit meer.

17 mars 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Sneakerstad

Svar från Sneakerstad

HI Natalie,

Dank voor je bericht en onze excuses voor de vervelende ervaring en de onduidelijkheid rondom je omruiling.

Wij willen dit graag toelichten: de schoenen zijn destijds door ons opnieuw verzonden via PostNL. Helaas is deze zending daarna niet verder gescand in het sorteerproces en lijkt deze onderweg te zijn blijven hangen. Hierop hebben wij direct een onderzoek bij PostNL laten starten, maar tot op heden is de zending helaas nog niet boven water gekomen.

Omdat we jullie niet langer wilden laten wachten, hebben we ondertussen direct een vervangend paar laten versturen. Deze nieuwe zending is onderweg en wordt naar verwachting eind deze week bij jullie bezorgd.

We begrijpen heel goed dat de communicatie in deze periode als standaard en weinig helpend heeft gevoeld en dat spijt ons. Dit is niet de ervaring die wij willen bieden.

Nogmaals onze excuses voor het ongemak en bedankt voor je geduld. We hopen het alsnog netjes voor jullie te kunnen oplossen zodra de nieuwe levering binnen is.

Met vriendelijke groet,
Bram

---

Hi Natalie,

Graag geven we nog een aanvullende update op je bestelling.

De vervangende zending is inmiddels verzonden en onderweg met verwachting dat de levering morgen tussen 13:15 en 15:45 plaats zal vinden.

Je kunt het pakket volgen via de Track & Trace van PostNL:
https://jouw.postnl.nl/track-and-trace/3SJMKN433625878-NL-3355BH

We hopen en gaan er uiteraard vanuit dat deze levering zonder verdere vertraging bij je aankomt.

We blijven de zending ook zelf in de gaten houden tot deze succesvol is bezorgd.

Mocht er in de tussentijd nog iets zijn, laat het ons gerust weten we staan voor je klaar!

Met vriendelijke groet,
Bram | Sneakerstad

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Wachten, wachten en nog eens wachten

Ik heb helaas nog niks ontvangen op 13 April. De Uggs zijn 22 maart besteld. Levertijden die niet meer van deze tijd zijn. Ze zouden gegarandeerd eind vorige week geleverd worden. Krijg zojuist een bericht dat ik verheugd moet zijn omdat tussen 1-3 dagen de zending verpakt wordt. Dus gaat hem hoogstwaarschijnlijk deze week ook niet worden. Wat ik wel zeker weet is dat dit mijn eerste en laatste bestelling is bij Sneakerstad. En ik ga er vooralsnog van uit dat mochten de Uggs geleverd worden dat ze wel echt zijn. Helaas Sneakerstad, ik kan er niks meer van maken.

13 april 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Sneakerstad

Svar från Sneakerstad

Hi Imre,

Onze oprechte excuses voor de lange wachttijd en het ongemak dat dit voor je heeft veroorzaakt.

De vertraging komt doordat de UGG’s afkomstig waren van een partner in Zwitserland.

Wij hebben hierbij samengewerkt met DHL, maar helaas zijn de afgesproken levertijden daar niet nagekomen, waardoor de zending vertraging heeft opgelopen.

Dat is uiteraard niet de service die je van ons mag verwachten.

Goed nieuws: de zending is inmiddels overgedragen aan PostNL en wordt naar verwachting morgen geleverd tussen 16:00 en 18:30.

Je kunt je pakket volgen via de track & trace link die je eerder van ons hebt ontvangen:
https://jouw.postnl.nl/track-and-trace/3SJMKN960343379-NL-9648KP

Nogmaals onze excuses voor het ongemak en bedankt voor je geduld. Mocht je nog vragen hebben, staan we uiteraard voor je klaar.

Met vriendelijke groet,
Bram

Betygsatt 4 av 5 stjärnor

Top!

De vorige keer ging het sneller! Ditmaal duurde het langer bij Sneakerstad het artikel dat van de partner kwam had vertraging door de transport dienst waardoor ik langer moest wachten als normaal maar de schoenen en klantenservice waren beiden goed! een 4 sterren i.v.m. de leversnelheid.

9 april 2026
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Als goed ervaren.

Geweldige YSL Pumps voor mezelf en sneakers voor de man gehaald paste onzettend mooi bij zijn bestaande Collectie van Yves Saint Laurent.

Ook erg fijn is de vlotte service met Whats App.

2 april 2026
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 2 av 5 stjärnor

Niet tevreden

Mijn bestelling is uiteindelijk na 3 weken door hun geannuleerd nadat ik een slechte review had geschreven op trustpilot.
Vandaag heb ik mijn geld weer terug gestort gekregen.

8 april 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Sneakerstad

Svar från Sneakerstad

Hi,

Dank je wel voor je bericht. We vinden het jammer om te lezen dat je deze ervaring zo hebt beleefd.

Voor de duidelijkheid: je bestelling is nog geen 4 weken geleden geplaatst. Daarnaast is het volledige aankoopbedrag inmiddels al teruggestort naar je oorspronkelijke betaalrekening.

Afhankelijk van je bank kan het enkele werkdagen duren voordat dit zichtbaar is.

Mocht je het bedrag nog niet zien, laat het ons gerust even weten, dan kijken we het direct voor je na.

Met vriendelijke groet,
Team Sneakerstad

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Top!

Ik was sceptisch over deze website en heb lang getwijfeld om hier te bestellen. Het leek een beetje te mooi om waar te zijn.
Maar Sneakerstad heeft het tegendeel bewezen. Bezorging keurig binnen de aangegeven tijd. Super mooie autentieke New Balance ontvangen. Ik zou hier zeker nog eens bestellen.

26 mars 2026
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Toffe sneakers!

Veel keuze, ook veel sneakers in kleuren die elders niet te krijgen zijn. Ik had eerst wat twijfels door reviews over Sneakerstad van jaren geleden... maar blij dat ik mijn bestelling geplaatst heb! Toffe sneakers (New Balance 9060), netjes verpakt, snel geleverd!

30 mars 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Sneakerstad

Svar från Sneakerstad

Beste Janou,

Dank voor je uitgebreide en eerlijke review, dat waarderen wij oprecht.

Mooi om te lezen dat je ondanks je eerdere twijfels toch de stap hebt gezet en dat Sneakerstad je positief heeft weten te verrassen. Juist dat gevoel van zekerheid en vertrouwen is precies wat we willen teruggeven met elke bestelling.

De New Balance 9060 is een sterke keuze en het is goed om te horen dat deze in de smaak valt. Ook fijn dat de levering en verpakking aan je verwachtingen voldeden, daar besteden we veel aandacht aan zodat het totaalplaatje klopt vanaf het moment van bestellen tot het uitpakken.

Geniet van je sneakers en de looks die je ermee gaat creëren.

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Top!

Heel blij met mijn nieuwe sneakers, ze lopen heerlijk. Ze worden snel verzonden en je word prima op de hoogte gehouden. Ze zijn netjes verpakt en het bestellen ging heel makkelijk!
Ik zou hier zo weer bestellen

16 mars 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Sneakerstad

Svar från Sneakerstad

Leonie, dank je wel voor het delen van je ervaring

Het is fijn om te lezen dat de sneakers direct zo prettig zitten en dat het hele proces van bestellen tot levering zo soepel voor je is verlopen. Snel op de hoogte blijven en netjes verpakte producten zorgen ervoor dat je zonder twijfel kunt uitkijken naar je bestelling en dat gevoel is precies wat we willen meegeven

We waarderen het vertrouwen en de tijd die je hebt genomen om dit te schrijven. We staan graag weer voor je klaar wanneer je opnieuw iets zoekt dat net zo goed voelt als deze aankoop

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

After over three weeks

After over three weeks, I'm still waiting for my package. No response, no information about where my package is, when it will arrive, or whether I'll receive it or get a refund. They weren't cheap, and now I don't even know if I'll get anything.

24 mars 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Sneakerstad

Svar från Sneakerstad

Dear Klaudia,

Thank you for your review.

As discussed earlier today via WhatsApp, we informed you that the delivery was scheduled to take place this week.

However, because you indicated in your review that you no longer have confidence in receiving your order, we have decided to cancel your order and proceed with a full refund of your purchase amount.

We believe this is the best and safest solution to give you peace of mind. The refund will be processed, and you will receive the amount back through your original payment method.

We always aim to provide clear communication and reliable service, and we are sorry that in this case the waiting time caused concern.

Thank you for bringing this to our attention.

Kind regards,
Sneakerstads Customer Service

Your refund has been payed

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Kleurenblind en slechte klantenservice

Als je houdt van een gokje, geen waarde hecht aan de kleur van je sneakers en een slechte klantenservice geen probleem vindt, zit je goed bij Sneakerstad. Na de bestelling van twee paar sneakers in crèmewit en paars, ontving ik na een paar weken radiostilte 1 paar. In het bruin ipv paars en in een verkeerde doos. Dit meldde ik bij Sneakerstad, die slechts via Whatsapp en mail bereikbaar is en geen werkend telefoonnummer op de website heeft. Dit leidde tot een semantische discussie over de kleur (ze beweerden dat ik het niet goed zag maar de schoenen die ik heb ontvangen zijn écht bruin en op de website staan écht de paarse). Omdat ik al betaald had voor 2 paar en slechts 1 paar had ontvangen, vroeg ik om de levering van de juiste paren. Eerst eisten ze dat ik de bruine terug zou sturen en dan pas de rest zouden regelen. Dat heb ik geweigerd en weken later zegden ze toe dat ze de andere paren zouden leveren.

En vandaag stond de postbode voor de deur met 1 doos. Met sneakers in spierwit ipv crèmewit, in weer een verkeerde doos en nog steeds geen spoor van de paarse.

Inmiddels begrijp ik dat ze niets geleerd hebben van de tik op de vingers door ACM in 2022. Ik geef de hoop op dat dit nog goed komt.

UPDATE: na het plaatsen van deze review kreeg ik onmiddellijk een retourlabel via de mail zonder dat ik daarom gevraagd heb. Ook staat er onzin in de reactie hieronder. De paarse versie bestaat wel degelijk en is herkenbaar aan een paars randje in de zool. Dit heb ik al uitgebreid toegelicht met foto's via WhatsApp maar ze vinden het toch nodig om mij als onnozel neer te zetten.

Aangezien jullie dit blijkbaar wel lezen en serieus nemen: stop je energie in goede service geven ipv zeggen dat je dit doet. Ik hoef mijn geld niet terug en ga ook niet meer bestellen.

18 mars 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Sneakerstad

Svar från Sneakerstad

Hi Brigitte,

Dank voor uw review. We vinden het jammer dat uw ervaring niet positief was. We willen graag een paar punten verduidelijken:

Het betreffende paar Nike Air Max 97 Futura sneakers is inderdaad bruin burgundy kan een tint paars hebben en dit is duidelijk terug te vinden op onze productpagina:

https://www.sneakerstad.nl/nike-air-max-97-futura-sneakers-cacao/

De schoen is er in ieder geval in twee varianten Burgundy en Cacoa

Kleurervaring kan natuurlijk verschillen per beeldscherm, dus we laten dit graag aan onze klanten over om zelf te beoordelen.

Wat betreft de levering en retour: u had altijd de mogelijkheid om de sneakers gratis te retourneren.

Er was sprake van een verzoek om korting in plaats van retour, en wij hebben aangegeven dat een compensatie tot een bepaalde hoogte mogelijk was, conform ons beleid.

Om dit netjes af te ronden: u kunt alles retour sturen en wij zullen het volledige aankoopbedrag terugstorten.

Zoals eerder besproken, was het de bedoeling dat de producten retour gestuurd zouden worden, zodat we dit correct konden afhandelen.

Met vriendelijke groet,
Team Sneakerstad

Detta är Trustpilot

Vem som helst får skriva ett omdöme på Trustpilot. Den som skriver ett omdöme äger sitt omdöme och detta innebär att personen i fråga kan redigera eller ta bort sitt omdöme när som helst. Omdömen finns kvar på Trustpilot sålänge omdömeslämnarens konto är aktivt.

Vi skyddar vår plattform med hjälp av dedikerade medarbetare och smart teknologi. Läs mer om hur vi bekämpar falska omdömen.

Läs mer om omdömesprocessen på Trustpilot.

Här är 8 tips på hur man kan skriva omdömen på bästa sätt.

Verifieringen hjälper till att säkerställa att det är riktiga människor som skriver omdömena som du läser på Trustpilot.

Att erbjuda belöningar för omdömen eller att bara be en viss grupp personer att skriva ett omdöme kan påverka företagets TrustScore. Detta strider mot våra riktlinjer.

Läs mer