Även om vi inte verifierar specifika påståenden eftersom omdömeslämnarnas åsikter är deras egna, kan vi märka omdömen med en ”verifierat”‑etikett ifall vi kan bekräfta att en företagsinteraktion har ägt rum. Läs mer

För att skydda plattformens integritet granskas både verifierade och overifierade omdömen av vår automatiserade programvara som är tillgänglig dygnet runt. Tekniken är utformad för att identifiera och ta bort innehåll som bryter mot våra riktlinjer, inklusive omdömen som inte är baserade på en äkta upplevelse. Vi är medvetna om att vi inte kan lägga märke till allt. Det går att flagga sådant som du tror att vi kan ha missat. Läs mer

Det här tycker kunderna

Betygsatt 2 av 5 stjärnor

don't buy anything from snapdeal third class policy, my refund given me credit didn't on bank account... why I accept credit...?? that means ye log janbuj kar Gala pakad rahe hi..... ekbar payment Kiy... Se mer

Företaget har svarat

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Affordable price products in. Snapdeal and the quality of your product is very best in this app any people can be purchase with very adorable product

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Good Very good product snapdeal Quality best product are affordae price and best qualtuy any middle class people Can be purchase

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Broker side hy 0 retting se kam 09/3/26 ek shoes order kya tha 16/3 ko delivery tha par 16 se 18 hua 18 se 22 se 30/3 aur aaj mera order snapdeal ne cancel kya koi msg nhi koi call nhi

Företaget har svarat

Företagsinformation


Kontaktuppgifter

2,9

Medel

TrustScore 3 av 5

395 omdömen

5 stjärnor
4 stjärnor
3 stjärnor
2 stjärnor
1 stjärna

Har besvarat 95 % av sina negativa omdömen

Svarar vanligtvis inom 24 timmar

Så använder företaget Trustpilot

Se hur deras omdömen och betyg hämtas, betygsätts och modereras.

Företag på Trustpilot får inte erbjuda incitament eller betala för att dölja omdömen. Omdömen är enskilda användares åsikter och inte Trustpilots åsikter. Läs mer

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Bekar aap castomer ko office mai bula…

Bekar aap castomer ko office mai bula ke oder dete hai Ghar tk dilver nhi krte bekar. Hai 👎👎👎👎

13 januari 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Snapdeal

Svar från Snapdeal

Namaste Surendra! Asuvidha ke liye maafi chahenge, kripya apni order details care_yt@snapdeal.com par share kare taaki hum apki madad kar sake. Dhanyawaad! Team Snapdeal

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

snapdeal app is very useless I have not…

snapdeal app is very useless I have not been able to order any courier payment has not been returned for the last 10 days and neither have I received any response can I talk to any agent.This is a very useless and poor app It should be banned 😡😡😡

29 december 2025
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Snapdeal

Svar från Snapdeal

Dear Ankush,

Apologies for the inconvenience caused. Kindly share your registered contact details at care_yt@snapdeal.com so that we can get in touch with you and assist you further.

Thanks,
Team Snapdeal

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

I purchased a kurta &put cancellation…

I purchased a kurta &put cancellation request on 4oct but till now no response is shown neither any contact by agent.no amount is refunded bakwas app

4 oktober 2025
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Snapdeal

Svar från Snapdeal

Dear Raghav,

We sincerely apologize for the inconvenience you had to face. Please email us your order ID at care_yt@snapdeal.com so that we can resolve your concern on priority.

Thanks,
Team Snapdeal

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Verry bad

Verry verry bad poor

1 januari 2025
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Snapdeal

Svar från Snapdeal

Hi Vikash! Please share your exact concern along with your contact details at care_yt@snapdeal.com to check the issue on priority.

Thanks,
Team Snapdeal

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Worst experience ever..

Worst experience ever..
My order return pick up was on 12th September 2025 and it is still not yet picked up by 24th also.
They don't answer the calls nor reply too .

24 september 2025
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Snapdeal

Svar från Snapdeal

Hi Harsha! So sorry for the trouble. We will connect with you at the earliest and help you out.

Thanks!
Team Snapdeal

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Total scammers

Total scammers. I'm based in UK. Ordered and paid for an item. It never came. They confirmed receipt of my payment, however, no delivery updates or tracking details. I contacted them various times and got responses but none saying when I will get my item. Reported to bank who reimbursed me fortunately. Total scammers.

9 juli 2025
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 1 av 5 stjärnor

fraud online company.

fraud online company.. Are you asking for doing better frauds in future?

26 augusti 2025
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Snapdeal

Svar från Snapdeal

Hi Santhosh! Please email your concern along with your contact details at care_yt@snapdeal.com, and our team will reach out to you.

Thanks,
Team Snapdeal

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Cheated by Ekart Logistics agent

Snapdeal uses Ekart Logistics (supposedly a Flikart subsidiary) to ship its products to customers. Ekart delivery agents are scammers. I got conned into paying cash for a payment that I had already made online. As I order a lot online, I thought I had made a mistake, so I paid him and received the item. I had done this with many other e-commerce companies. When I called or emailed customer service, all companies promptly refunded my duplicate payment, except snapdeal. Snapdeal said once they hand over to Ekart, their responsibility ceases. Ekart claimed I paid for a different shipment and not the snapdeal item. I was scammed. Stay far away from Snapdeal, Flipkart and anyone who uses Ekart as their shipping company. You are 90% likely to be scammed one way or another. Good luck.

13 juli 2025
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Snapdeal

Svar från Snapdeal

Dear Customer,

We sincerely apologize for the inconvenience you had to face. Please email us your order ID at care_yt@snapdeal.com so that we can resolve your concern on priority.

Thanks,
Team Snapdeal

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Completely different item delivered from what was ordered

Absolutely terrible experience using snapdeal. I have never experienced this with either amazon or flipkart.

I ordered a certain item on snapdeal but they delivered a completely different item. My emails to them and whatsapp msgs to them have gone unanswered.

I would not recommend them at all. If one must buy something from them, then I would suggest the cash on delivery option (I made a big mistake bynot selecting this option). And pay the cash only after checking the item.

28 juni 2025
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Snapdeal

Svar från Snapdeal

Dear Gaurav,

We sincerely apologize for the inconvenience you had to face. Please email us your order ID at care_yt@snapdeal.com so that we can resolve your concern on priority.

Thanks,
Team Snapdeal

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Damaged product

Providing products that stopped working within 2-3 months. No responsibility. Shameless behaviour. Looting the customers

29 juni 2025
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Snapdeal

Svar från Snapdeal

Dear Anik,

Sincere apologies for the unpleasant experience. Please share your order details at care_yt@snapdeal.com so that we can look into this issue on priority.

Thanks,
Team Snapdeal

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

I ordered a antivirus from snap deal…

I ordered a antivirus from snap deal Since 1 month back but I didn't received it till date I thought snap deal was a geniune shoping app but it is not this time I wasted my money of Rs 1078 on my order but you can save your hard earned money by not ordering stuffs from Snapdeal take care be smart thank you. A very very very bad services😡😡😡😡

24 juni 2025
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Snapdeal

Svar från Snapdeal

Hi Christopher! Really sorry for the unpleasant experience. Your concern has been escalated and you will be contacted by our team at the earliest.

Thanks!
Team Snapdeal

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Never buy anything on snapdeal

Never buy anything on snapdeal i had purchased something and put it for replacement i didn't get my replacement or refun. They had taken away the product and the product is also with them. It's been more then one month even customare service says wait for 48 hours and nothing happens. I got scammed practically

1 juni 2025
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Snapdeal

Svar från Snapdeal

Hi Akul! We sincerely apologize for the inconvenience you had to face. We've escalated your concern & will ensure this is resolved on priority.

Thanks!
Team Snapdeal

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Very bad policy

Very bad policy
Delivery partner delivery Ltd.service very bad
Pl.remove this delivery partner from your platform. Very harmful for snapdeal.do for this.

13 juni 2025
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Snapdeal

Svar från Snapdeal

Dear Jayantibhai,

We sincerely apologize for the inconvenience you had to face. Please email us your order details at care_yt@snapdeal.com so that we can resolve your concern on priority.

Thanks,
Team Snapdeal

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Product quality is just like of thrift…

Product quality is just like of thrift market just picked up dry cleaned and deliver it to customer.
Regarding refund it takes minimum 7 to 10 days to get back your money.
Though customer service is ok but can't fulfill your query by the time.
And one advice to SNAPDEAL Plz don't write instand refund coz ur instant refund is inbound in app only not in real.

And there is lack of upgrades to be done in ur app so that customer won't face serious issues.

13 juni 2025
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Snapdeal

Svar från Snapdeal

Hi Suraj! Sincere apologies for the unpleasant experience. We've shared your concern with our team and will connect with you soon regarding this.

Thanks!
Team Snapdeal

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

They deliver mismatching size

They deliver mismatching size, but when you ask for replacement with correct size mentioned in the website. they reject without any reason. Dont trust Snapdeal

13 maj 2025
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Snapdeal

Svar från Snapdeal

Hi Venkatesh! Sincere apologies for the unpleasant experience. We've shared your concern with our team and will connect with you soon regarding this.

Thanks!
Team Snapdeal

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

I have ordered asian dominator 3 shoe…

I have ordered asian dominator 3 shoe but I have not received till date and Snapdeal are telling false statements. First delivery date was 02/04, 2nd was 05/04, 3rd was 08/04, 4th was 14/04/25 but did not come to my house. They have told lie as they have come to my house on 10/04 & then 12/04/25.
Now this is why I am cancelling my order. Very bad behaviour of the company.

12 april 2025
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Snapdeal

Svar från Snapdeal

Hi Akshay! Sincere apologies for the unpleasant experience. We've shared your concern with our team and will connect with you soon regarding this.

Thanks!
Team Snapdeal

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Very Bad Product are delivered Snapdeal…

Very Bad Product are delivered Snapdeal don't buy anyone this application

4 april 2025
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Snapdeal

Svar från Snapdeal

Hi Arpan! We sincerely apologize for the inconvenience you had to face. We've escalated your concern & will ensure this is resolved on priority.

Thanks,
Team Snapdeal

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

A TOTAL FRAUD

THAT DRESS IS COMPLETELY DIFFERENT. We ordered a pallazo kurti for Eid for ₹2, 250 but they delivered completely worst cloth simple 2 tops worst experience ever. TOTAL FRAUD idk about the company but that person who sold the dress should be blocked by Snapdeal itself If it's really a good company.

19 mars 2025
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Snapdeal

Svar från Snapdeal

Dear Asma,

Apologies for the experience you have been through. Please share your order details at care_yt@snapdeal.com and we'll get this checked right away and ensure this is sorted out on priority.

Thanks,
Team Snapdeal

Detta är Trustpilot

Vem som helst får skriva ett omdöme på Trustpilot. Den som skriver ett omdöme äger sitt omdöme och detta innebär att personen i fråga kan redigera eller ta bort sitt omdöme när som helst. Omdömen finns kvar på Trustpilot sålänge omdömeslämnarens konto är aktivt.

Företag kan be sina kunder om omdömen via automatiska inbjudningar. Dessa omdömen markeras som verifierade för att visa att det handlar om verifierade upplevelser.

Läs mer om andra typer av omdömen.

Vi skyddar vår plattform med hjälp av dedikerade medarbetare och smart teknologi. Läs mer om hur vi bekämpar falska omdömen.

Läs mer om omdömesprocessen på Trustpilot.

Här är 8 tips på hur man kan skriva omdömen på bästa sätt.

Verifieringen hjälper till att säkerställa att det är riktiga människor som skriver omdömena som du läser på Trustpilot.

Att erbjuda belöningar för omdömen eller att bara be en viss grupp personer att skriva ett omdöme kan påverka företagets TrustScore. Detta strider mot våra riktlinjer.

Läs mer