root2tip.com Omdömen 

211
•
TrustScore 4 av 5

3,8

Även om vi inte verifierar specifika påståenden eftersom omdömeslämnarnas åsikter är deras egna, kan vi märka omdömen med en ”verifierat”‑etikett ifall vi kan bekräfta att en företagsinteraktion har ägt rum. Läs mer

För att skydda plattformens integritet granskas både verifierade och overifierade omdömen av vår automatiserade programvara som är tillgänglig dygnet runt. Tekniken är utformad för att identifiera och ta bort innehåll som bryter mot våra riktlinjer, inklusive omdömen som inte är baserade på en äkta upplevelse. Vi är medvetna om att vi inte kan lägga märke till allt. Det går att flagga sådant som du tror att vi kan ha missat. Läs mer

Det här tycker kunderna

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Always loyal to Root2tip no matter how many other products we use but it remain our best choice within the curly hair industry. Love you guys and thank you so much Julia’s hair is glowing and shining... Se mer

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Great products — awful customer service when something goes wrong Unfortunately, good products don't make up for terrible customer service. I placed an order at the beginning of Augu... Se mer

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Absolutely fantastic product, I’m thrilled with it. I’ve struggled for ages to detangle my daughter’s hair and used so many different products. This is so much better than anything else out there, I... Se mer

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

This company knows what they are doing when it comes to black hair! I have sensitive skin and dry/itchy scalp issues and couldn't find the right moisturiser that just worked for me. I found root2tip t... Se mer

Företagsinformation

  1. Butik med hårprodukter

Skrivet av företaget

Premium quality natural beauty for textured hair and hairloss


Kontaktuppgifter

3,8

Bra

TrustScore 4 av 5

211 omdömen

5 stjärnor
4 stjärnor
3 stjärnor
2 stjärnor
1 stjärna

Ber kunder att lämna omdömen

Detta företag bjuder in sina kunder att lämna omdömen – oavsett om de är positiva eller negativa

Har besvarat 25 % av sina negativa omdömen

Svarar vanligtvis inom 1 vecka

Så använder företaget Trustpilot

Se hur deras omdömen och betyg hämtas, betygsätts och modereras.

3,8

Alla omdömen

(211)

26 omdömen under de senaste 12 månaderna

Skriv ett omdöme
Företag på Trustpilot får inte erbjuda incitament eller betala för att dölja omdömen. Omdömen är enskilda användares åsikter och inte Trustpilots åsikter. Läs mer

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Lovely hair care

Washed my hair then used your products . Ive relaxed hair . Its was so soft and manageable love the products will be buying again

24 november 2025
Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Always loyal to Root2tip no matter how…

Always loyal to Root2tip no matter how many other products we use but it remain our best choice within the curly hair industry. Love you guys and thank you so much Julia’s hair is glowing and shining she is so happy and will be showing it off tomorrow at school for sure

2 november 2025
Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Order place on 24th September not received

I placed an order on 24th September, but the Honey Rain Juice Family Pack was missing. My delivery note said it would arrive the following week. It didn't so I emailed customer service. Auto reply saying my message was received but no response from them. I followed up a phone call to them and was informed it would be sent on 20th October, yet I’m still waiting and again no comms from them. I’ve emailed again today to request a refund. Very disappointed with the lack of communication from them and long delay. I'm posting here in the hope that they refund me in a timely way after how long this has taken and hope others take heed

24 september 2025
Logotyp för root2tip.com

Svar från root2tip.com

Hi Adeana, we do apologise for the delay, we have shipped the order, it appears the missing item in question, that you were told would be delayed, was delayed slightly longer, we do not recall any email requesyting a refund, we have also spoken to you on the phone. This is not the norm for our business and whilst it was very frustrating for you we fully appreciate that, we have also shipped you an additional item for the delay.

Betygsatt 2 av 5 stjärnor

The order was wrong

The order was wrong, I was sent 2 conditioners instead of shampoos. I’ve emailed with no reply.

27 oktober 2025
Logotyp för root2tip.com

Svar från root2tip.com

Hi Rhea, this issue has been resolved, we did explain. We are sorry it was an honest error.

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Order never came!

Placed an order 2 weeks ago, no update despite saying on their website it ships within 2 days. Emailed twice, contacted on instagram absolutely no response at all. Thought it was a scam as only got this company served to me via insta. Contacted bank for refund as it’s clear I won’t be getting my product. Zero customer service not even an email to say it will be delayed. Avoid!!!

9 oktober 2025
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för root2tip.com

Svar från root2tip.com

Hi Georgia, your order was shipped to you, this is not a true represenation of the events. We have also spoken to you by phone, and the tracking states the item has been delivered. We appreciate the delay initially howver we will always aim to handle any customeer issue in a timely manner.

Betygsatt 2 av 5 stjärnor

My order didn't arrive so I contacted…

My order didn't arrive so I contacted Root2tip. They sent out another order that was incomplete and had an item missing. They also sent out a different order that I had already received and didn't need. I offered to send back the order I don't need and asked for the missing item to be sent. This still hasn't been resolved 2 weeks later. I'm disappointed as this isn't the level of service I usually receive from them.
It would be helpful for someone to contact me directly with an explanation/update as I still need my missing item to be sent!

27 september 2025
Logotyp för root2tip.com

Svar från root2tip.com

Hi Alysha, we are sorry for the mixup with your order, as you have said thisn is not the usual service level. We had an issue with the fufilment team.

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Money taken 28th August now 17th…

Money taken 28th August now 17th September and still no order received. Will not be using this company again

28 augusti 2025
Logotyp för root2tip.com

Svar från root2tip.com

Your order was being held at the Royal mail depot, we chased this up and found out for you, it was not a shipping issue on our end. We have spoken to you by phone an also sent you a complimentary item.

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Good experience with Root2tip

My experience with Root2Tip was excellent. The delivery was punctual, arriving exactly when they said it would, which I really appreciated. The ordering process was straightforward and hassle-free. The products I received matched the descriptions perfectly, and they turned out to be excellent for their intended purpose. Overall, I had a great shopping experience and would definitely recommend them to others.

30 juni 2025
Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Root2tip is the best!

Root2tip is a firm favourite in our house. Me and my children use the Honey Rain Juice and it has really worked wonders during the hot days - I have no regrets about my subscription. Our hair is grateful!
The company is brilliant. It’s obvious they care and bring a personal touch to everything. I also love supporting black owned businesses and hope Root2tip continues to thrive

29 juni 2025

Detta är Trustpilot

Vem som helst får skriva ett omdöme på Trustpilot. Den som skriver ett omdöme äger sitt omdöme och detta innebär att personen i fråga kan redigera eller ta bort sitt omdöme när som helst. Omdömen finns kvar på Trustpilot sålänge omdömeslämnarens konto är aktivt.

Vi skyddar vår plattform med hjälp av dedikerade medarbetare och smart teknologi. Läs mer om hur vi bekämpar falska omdömen.

Läs mer om omdömesprocessen på Trustpilot.

Här är 8 tips på hur man kan skriva omdömen på bästa sätt.

Verifieringen hjälper till att säkerställa att det är riktiga människor som skriver omdömena som du läser på Trustpilot.

Att erbjuda belöningar för omdömen eller att bara be en viss grupp personer att skriva ett omdöme kan påverka företagets TrustScore. Detta strider mot våra riktlinjer.

Läs mer