roomie-design.com Omdömen 

215
•
TrustScore 4.5 av 5

4,4

Även om vi inte verifierar specifika påståenden eftersom omdömeslämnarnas åsikter är deras egna, kan vi märka omdömen med en ”verifierat”‑etikett ifall vi kan bekräfta att en företagsinteraktion har ägt rum. Läs mer

För att skydda plattformens integritet granskas både verifierade och overifierade omdömen av vår automatiserade programvara som är tillgänglig dygnet runt. Tekniken är utformad för att identifiera och ta bort innehåll som bryter mot våra riktlinjer, inklusive omdömen som inte är baserade på en äkta upplevelse. Vi är medvetna om att vi inte kan lägga märke till allt. Det går att flagga sådant som du tror att vi kan ha missat. Läs mer

Det här tycker kunderna

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Nice selection of unique bedding at good prices. I haven't received my items yet; although, some items have already been shipped. Good online ordering experience.

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

SON UNOS GRANDES PROFESIONALES, LA CALIDAD DEL PRODUCTO ES IMPRESIONANTE, LA VERDAD ES QUIEN COMPRE EN ESTA TIENDA VA A SALIR SATISFECHO Y COMPRARA MAS PORQUE NUNCA SALDRA DECEPCIONADO. LA RECOMIEN... Se mer

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

I ordered king sized duvet set, received queen sized duvet set I ordered deep pocket fitted sheets I got regular. I emailed to complain, I got no answer. Only when I put a stop payment on my... Se mer

Företaget har svarat

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Я приобрела шикарный комплект постельного белья.Скажу сразу,что цена меня немного удивила,дороговато....Но когда застрелила постель..сначала ласковая прохлада,потом просто наслаждение,мой муж сказал,ч... Se mer

Företagsinformation

  1. Sänglinnesaffär

Skrivet av företaget

Our collection features an eclectic blend of timeless classics and extraordinary pieces that will brighten any room. We collaborate with talented designers from around the globe to infuse a unique, international flair into our designs. Every item in our collection is crafted with great care and attention to detail, with a focus on handmade artistry. We believe that it’s the skilled hands of artisans that bring each product to life, making every piece truly unique—nothing like mass-produced alternatives. We hope you fall in love with our collection as much as we do!


Kontaktuppgifter

4,4

Utmärkt

TrustScore 4.5 av 5

215 omdömen

5 stjärnor
4 stjärnor
3 stjärnor
2 stjärnor
1 stjärna

Ber kunder att lämna omdömen

Detta företag bjuder in sina kunder att lämna omdömen – oavsett om de är positiva eller negativa

Har besvarat 42 % av sina negativa omdömen

Svarar vanligtvis inom 48 timmar

Så använder företaget Trustpilot

Se hur deras omdömen och betyg hämtas, betygsätts och modereras.

4,4

Alla omdömen

(215)

66 omdömen under de senaste 12 månaderna

Skriv ett omdöme
Företag på Trustpilot får inte erbjuda incitament eller betala för att dölja omdömen. Omdömen är enskilda användares åsikter och inte Trustpilots åsikter. Läs mer

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Service was excellent

Service was excellent. I made a mistake on the size so I had to contact them before order was shipped. They were quick on their response to alter my order. This I thought was brilliant. Thank you! Product arrived before expected time. The quality was great. I loved it. The zipper broke on one of the pillowcases but there was no issue they replaced it without fuss. I will definitely buy from Roomie again.

12 december 2022
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Quality of detail

The quality, style and detail of the quilt set in King size is amazing!

Quick postage too and luckily I have received a discount on purchase also during black Friday sales!

Thank you 😊

17 december 2022
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 5 av 5 stjärnor

I love the designs and material

I love the designs and material. I was a little skeptical at first but having used all 3 different duvet sets with pillows then are very light against your skin. Almost like silk. Will definitely be buying more

7 januari 2023
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 1 av 5 stjärnor

FAKE COMPANY BEWARE

The blankets are not the same as website description. I paid over 220 for why I thought was a nice thick blanket. They sent me a thin $15 blanket I could have gotten at Ross or Walmart. I paid $20 to have to return it, it’s been 9 business days and I have no return, their site/policy says 7 days max. They are not responding to my email. This is a fraudulent company with fake reviews.

27 januari 2023
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för roomie-design.com

Svar från roomie-design.com

Dear Sarah,

Thank you for your recent purchase and for taking the time to leave a review. We apologize if you were not happy with your order and are glad to hear that you were able to return it to our local warehouse for a full refund.

We would like to remind you that when you placed your order, you accepted our return policy clearly shown on every product page, in the footer menu and at checkout. Our customer satisfaction is important to us and we processed your return as quickly as possible.

Our products are made with high quality materials and are accurately represented in the product photos. It is highly unlikely that you will find a 4-piece duvet cover set for $19. The price you mentioned is significantly lower than the average market price for such a product.

We take all reviews seriously and strive to provide the best possible customer service. Our reviews are real and verified by Trustpilot, and it is not possible to fake reviews on this platform. We understand that you may have had a negative experience, however, leaving a one-star review and making false accusations is not a fair representation of our efforts. We have responded to all of your emails and issued the refund as soon as we received your return.

Roomie Design is a registered business with a registered trademark. This means that we have taken the necessary legal steps to protect our brand name and ensure the quality of our products.

Please note that further defamation may result in legal action.

We hope that in the future, you will give us another chance to provide you with the high-quality products and customer service that we are known for.

Kind regards,
Roomie Design Team

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Ordered 02/01/23 items not left China

Ordered 02/01/23 items not left China

YES! It does all come from China.

Sent email - no response

Finally after PayPal case and another email I get a response. Will be looking at circa 40 days delivery time from order if I accept the pathetic resolution. Shouldn’t be taking orders if you can’t fulfil them in a reasonable amount of time.

PayPal case

2 januari 2023
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för roomie-design.com

Svar från roomie-design.com

Dear Mattieu, thank you for your review.

As you can read on our website, we operate in many countries around the world. We have multiple warehouses based out of the UK, Italy and Asia. Due to the current COVID wave, we are operating with limited capacity. We are doing everything possible to process all orders however there may be some delays.
We have reached out to you by email with more information about your order.

Kind regards,
Estelle at Roomie Design

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Third purchase of bedding…

This was our third purchase of bedding from Roomie Design. Delivery was very quick, as promised and the bedding is beautiful, as always. The quality is outstanding. It is like sleeping on silk. Worth every penny. My bed feels like a luxurious haven and looks fabulous.

2 januari 2023
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Perfect bed linens!

Perfect bed linens!! The Egyptian cotton gives a silk feeling and luxurious appearance to my bed!! I’m very satisfied from my purchase.

13 december 2022
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 5 av 5 stjärnor

The Best.

Trying to find the best bedding was not easy, so finding this site was a real delight. The bedding is just what i was looking for as it is super soft, warm and comfortable. The choice of styles are amazing along with the choice of exactly what you want.

20 oktober 2022
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Stitching is coming apart

The product at first glance looks great. I soon discovered when making the bedx that one of the pillow cases had a flaw and they were to replace it. The replacement eventually arrived after a timely reminder. This was only the start of the problems as by then the duvet cover also has a material flaw and the stitching is coming apart. I asked for a refund as I wasn't happy with the quality for which a reply came back stating they would refund used goods. Further emails were then sent and today contact was made via the online chat service which was conveniently busy and email details were given. I still wait for any response. I would advise anyone considering a purchase of what appears to be quality duvets to think long and hard about parting with your hard earned cash in the event the items are not to a standard you expect. I bought previous items from Holsper and wished I had this time round but wanted this design. I will pursue this on a legal basis of the item not fit for purpose and contravening the consumer act as the company have clearly chosen to bury their head in the sand and not address the matter head on.

5 oktober 2022
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 5 av 5 stjärnor

The set was nothing like the picture it…

The set was nothing like the picture it was from china definitely not worth the money.
It was also the incorrect size so steer clear of this site.
However I did get a prompt response from Roomie Design and returned to a address in England and received a refund.

6 oktober 2022
Logotyp för roomie-design.com

Svar från roomie-design.com

Dear Karen,
Thank you for your feedback.
However, the item delivered was definitely the same as the pictures posted, there might be a difference due to image quality.

Customers will always be our priority, and that is the reason why the origin of each product is available in the product description.

As for the sizing, you can always check and visit the sizing guide/chart with all the measurements available on the website as well.
https://www.roomie-design.com/pages/size-chart

Should you have any other concerns, we would be happy to help!

Kind regards,
Team Roomie Design

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Beautiful colours-I chose a deep shade…

Beautiful colours-I chose a deep purple,a shade I was searching for but couldn't find anywhere else but when the cover,sheet & pillow cases arrived,I was not only happy with the colour but was so surprised with the silky feeling of this quality Egyptian cotton.It really is luxurious and has helped me to sleep better.Thank you so much.I'd highly recommend!

29 september 2022
Betygsatt 2 av 5 stjärnor

Poor quality

Purchased a 10 piece bedding set sometime ago but less than 1yr and only been using for last 3 months.

Zipper broke of of a pillowcase and now will not zip properly.

Roomie design very unhelpful and will not replace , told me to purchase new ones which is not going to happen.

Far to pricey for poor quality. Would not recommend.

12 oktober 2022
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för roomie-design.com

Svar från roomie-design.com

Hi Valerie,
Thank you for your feedback.
As checked, your order has been delivered 9 months ago and unfortunately, is already beyond our store Return Policy of 30-days accepted by our customer before placing the order.
As for the broken zipper, we would like to apologise for that issue but it is highly recommended to check the item right after you received them. We'll be happy to accommodate any returned items due to factory defects if it's within 30 days.

We only have high-quality items with a truly luxurious feel. If treated well, that stunning quality will last for years to come.
Please have time to read our Bedding care guide to avoid the bedlinen from ripping and falling apart.
https://www.roomie-design.com/pages/bedding-care-guide

Should you have any other concerns and/or questions, please feel free to advise.

Kind regards,
Roomie Design

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Fabulous product

Fabulous product. I only wish there were pillowcases matching the top sheet as the ones that came with the set are more decorative than anything else. Apart from that, the feel is great and cool.

5 oktober 2022
Betygsatt 3 av 5 stjärnor

The product was beautiful and elegant

The product was beautiful and elegant. However, the delivery was NOT from the EU(as advertised) and instead, shipped from China.
I only got delivery 3 weeks after my initial purchase.

19 september 2022

Detta är Trustpilot

Vem som helst får skriva ett omdöme på Trustpilot. Den som skriver ett omdöme äger sitt omdöme och detta innebär att personen i fråga kan redigera eller ta bort sitt omdöme när som helst. Omdömen finns kvar på Trustpilot sålänge omdömeslämnarens konto är aktivt.

Vi skyddar vår plattform med hjälp av dedikerade medarbetare och smart teknologi. Läs mer om hur vi bekämpar falska omdömen.

Läs mer om omdömesprocessen på Trustpilot.

Här är 8 tips på hur man kan skriva omdömen på bästa sätt.

Verifieringen hjälper till att säkerställa att det är riktiga människor som skriver omdömena som du läser på Trustpilot.

Att erbjuda belöningar för omdömen eller att bara be en viss grupp personer att skriva ett omdöme kan påverka företagets TrustScore. Detta strider mot våra riktlinjer.

Läs mer