risegardens.com Omdömen 

300
•
TrustScore 1.5 av 5

1,7

Även om vi inte verifierar specifika påståenden eftersom omdömeslämnarnas åsikter är deras egna, kan vi märka omdömen med en ”verifierat”‑etikett ifall vi kan bekräfta att en företagsinteraktion har ägt rum. Läs mer

För att skydda plattformens integritet granskas både verifierade och overifierade omdömen av vår automatiserade programvara som är tillgänglig dygnet runt. Tekniken är utformad för att identifiera och ta bort innehåll som bryter mot våra riktlinjer, inklusive omdömen som inte är baserade på en äkta upplevelse. Vi är medvetna om att vi inte kan lägga märke till allt. Det går att flagga sådant som du tror att vi kan ha missat. Läs mer

Det här tycker kunderna

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

I ordered a rise 2 extension September 2025. I've contacted support 4 times. At first Rise said my extension would not be ready until January. Contacted them in March, June and October 2026. I was... Se mer

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

I paid for an annual Rise Gardens membership, but the company has completely failed to fulfill its end of the agreement. They recently cancelled my membership unilaterally because they claimed the... Se mer

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Rise Garden's does not deliver any product. Everything is always on backorder and their membership is an absolute joke. I have outstanding membership box from April and July, and it is now October... Se mer

Betygsatt 2 av 5 stjärnor

I stumbled upon this website while searching for unique garden decor, and I was pleasantly surprised. The selection was limited, but what they had was high-quality and exactly what I needed. The check... Se mer

Företagsinformation

  1. Trädgård
  2. också i
  3. Leverantör av hydrokulturutrustning
  4. Växthus

Skrivet av företaget

Home indoor smart garden systems for growing your own food.


Kontaktuppgifter

1,7

Mycket dålig

TrustScore 1.5 av 5

300 omdömen

5 stjärnor
4 stjärnor
3 stjärnor
2 stjärnor
1 stjärna

Ber kunder att lämna omdömen

Detta företag bjuder in sina kunder att lämna omdömen – oavsett om de är positiva eller negativa

Har inte besvarat negativa omdömen

Så använder företaget Trustpilot

Se hur deras omdömen och betyg hämtas, betygsätts och modereras.

1,7

Alla omdömen

(300)

77 omdömen under de senaste 12 månaderna

Skriv ett omdöme
Företag på Trustpilot får inte erbjuda incitament eller betala för att dölja omdömen. Omdömen är enskilda användares åsikter och inte Trustpilots åsikter. Läs mer

Betygsatt 4 av 5 stjärnor

Tech Support Slow to Answer

I bought the single family garden. The tiers for the family garden are out of stock. Tried to reach customer support thru e-mail to see when they will be available. No replies, except that they received it. Tried 5 times, no luck. Found a phone number, tried calling 3 times, they do not answer the phone. Overall i like the garden, just wish i would hear from the company.

UPDATE: Have heard from the company and they gave me the update as to when the tiers are available. Maybe it was just bad timing...I love the garden and plan on updating to a 3 tier system.

10 januari 2023
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för risegardens.com

Svar från risegardens.com

Hi Wes,

Thank you for your recent purchase. We're very sorry for the delays in our responses, currently. We had a very busy holiday season and are working to get back to everyone as quickly as possible, so we appreciate your patience.
We will have extensions for the new Rise Garden available at the end of January/beginning of February.

Best,
Rise Gardens Team

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Wish I had not made recent purchase…

Wish I had not made recent purchase since now I have lots of product that will be trashed along with whole Rise Garden. Trying to grow lettuce for just one person in my little garden has been a fail. Plants that stay tiny in spite of good care, the whole endeavor has been a waste of money.

30 november 2022
Logotyp för risegardens.com

Svar från risegardens.com

Jane, we're very sorry you haven't had any luck. We have many thousands of customers who are able to grow plants successfully. I'd encourage you not to trash it and reach out to customer service to help diagnose it. Sometimes, it can be an unexpected issue like softened water or hard water. I had this problem during COVID at a different house. My plant scientist sorted me out (and I'm the founder!). If you use your nursery and follow the app, it is consistent in delivering wholesome, nutrient-dense, and fast-growing veggies. Please reach out to Support@risegardens.com and let us help you. We REALLY do want you to be successful.

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

New packaging

Love the new packaging for the seedless pods - environment friendly- and the fact that I can purchase a larger number of pods. Fast delivery. Thank you!

1 november 2022
Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Awful experience

Awful experience, very similar to what I read below. Paid for 3 tier garden, only 2 boxes showed up. They were initially very responsive over customer service, but have since stopped responding. They were supposed to ship a replacement box, but have not and stopped responding. Will be purchasing from another company

26 oktober 2022
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för risegardens.com

Svar från risegardens.com

Hi Ben,
Thank you for your feedback. We are very sorry about the issues with the shipping of your recent order. As mentioned by our Support Team in our most recent email, your missing package was re-shipped on 10/28/2022 has an estimated delivery date of 11/4/2022. We appreciate your patience while we worked with our warehouse and FedEx to resolve this situation. If you have any additional questions regarding the status of your order, please let our Support Team know and we'll be happy to help.

Best,
Rise Gardens Team

Betygsatt 2 av 5 stjärnor

No customer service

My order was weeks late, missing an entire half of the order, damaged, and missing pieces that are crucial to actually start a garden. They haven't provided any customer service for any of these issues, and it's been almost 4 weeks since I paid in full and have yet to have a complete system. In addition, I asked to return (they say they have a 90-day return policy), and they are charging me full shipping for the return despite the fact they haven't even provided the entire system I paid for. Pretty disappointed, hope this will help someone else chose a different system

20 oktober 2022
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 1 av 5 stjärnor

I haven’t received my order nor any…

I haven’t received my order nor any shipping information on the pods. This is the first time it has been so delayed and hopefully I will get my order soon.

30 september 2022
Logotyp för risegardens.com

Svar från risegardens.com

Hello Cynthia,

We are extremely sorry for the delay of some of your items in order. Unfortunately, due to an error at our warehouse, your order did not process successfully. We are very sorry for this issue and that we were unable to meet expectations on this order.
Our Team issued a refund for the items you had not received on November 7th, which should take 5-7 business days to be deposited back into your account. We appreciate your understanding as we try to address this matter. If you have any additional questions, please kindly reach out to our Support Team and they would be happy to further assist.

Best,
Rise Gardens

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Still have not received these items!!!!!

Still have not received these items. Customer service is the worst!!!!!!!

2 juni 2022
Logotyp för risegardens.com

Svar från risegardens.com

Hello Robert,

After taking a look at the back-end of our system, we can confirm that your nutrient order was delivered on June 9th. We understand that our fulfillment timeline was not met, and we apologize for any inconvenience this may have caused. We do appreciate your patience while we worked with our Fulfillment Team to ensure your order was shipped. If you have any additional questions, do not hesitate in contacting our Support Team and we'd be more than happy to assist.

Best,
Rise Gardens Team

Betygsatt 4 av 5 stjärnor

Great product overall

Great product overall. The ONLY thing that bugs me is that some of the pods come empty. Not a huge deal since you can transfer one or two seeds from another pod but if its the last pod of the set on your 2nd or 3rd crop cycle, its a little irritating.

31 maj 2022
Betygsatt 3 av 5 stjärnor

Good idea, needs some fine tuning

I have the single level family garden. You’re supposed to clean them every 5-6 months, however I find my pump and water tank needing to be deep cleaned every 6 weeks. If it goes much longer the mold on the roots begins to build up effecting plant growth and health, and the pump filtered gets clogged up with muck. I’ve also had intermittent issues with the water level sensor. I think they need a better system for that. The ultrasonic is too sensitive. Other than that, when it’s freshly cleaned the plants thrive in those first few weeks. But deep cleaning so often is a big chore.

2 maj 2022
Logotyp för risegardens.com

Svar från risegardens.com

Geoff - Sorry that you're having to clean so often. You should not have to do that.
We have some suggestions. Sometimes algae growth can be mistaken for mold in your garden, and while icky looking, is mostly harmless to your plants. However, if left to grow for months, the algae can breakdown and mold itself. The best way to avoid this cycle is to make sure you are using hole covers on your trays (to stop light getting into your water) and to be sure that your plant pods are covered from light with our tinfoil and stickers. Some substitute pods are meant to be kept moist and don't have foil covers - both of which encourage algae growth.
In the case of bacteria or mold growth, double check you are only using Rise products as other fertilizers can impact the chemical balance by reacting to the pods and can lead to mold. If you are using Rise products, you may need to lower the temperature of your water. This can be done by adding ice to your garden every week, adding a fan to your Garden, or keeping your Garden out of direct sunlight. Any water temp above 75ºF may increase your chances of root diseases that can lead to issues. Please feel free to reach out to support - they can help diagnose and resolve any issues you may have. https://support.risegardens.com/hc/en-us

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Crap company!!!!!

Here’s where I think this company is full of crap…. No phone number!!!! And second you order a garden to plan 12 plants and they send you a 4 plant nursery. They simply like to nickel and dime. On a positive note you can find all the crap they sell at Home Depot for half the price to include seeds. Also one of their cabinets came dented but who the hell what’s to go through the trouble of returning a massive item.

17 april 2022
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för risegardens.com

Svar från risegardens.com

Laura, we're sorry to see you have some issues. Note that we do phone consultations all the time. We just ask for some insights on problems first as most issues are very easily solved with guidance we can send folks. As for nurseries, you can start your plants directly in the system when you first start up. When your garden is up and running, you're going to replace plants on a rotating basis, and nurseries are great for that, but you won't need 12 nursery slots. I'd also point out that none of our competitors send you a nursery for free - most don't even have nurseries. And, yes, people can DIY hydroponic systems. But not ones made of powder-coated metal, real wood and 3 custom-designed circuit boards to manage your garden through an app, set a custom light schedule, deliver best-in-class multi-spectral lights, plant support trellises, etc. You'll get PVC pipe systems and recycled plastic versions (which leach chemicals into your water). We're sorry a cabinet arrived dented. We don't control the shippers, of course. We will replace anything that was damaged. Good luck in your gardening journey. We'll be here if you'd like any assistance.

Betygsatt 2 av 5 stjärnor

Lemon grass no seeds in pods

Lemon grass no seeds in pods. No yield. Tried all 4- nothing.

2 april 2022
Logotyp för risegardens.com

Svar från risegardens.com

Veda - very sorry about your Lemon Grass seeds. Please note that we use a sheltered workshop to do our seeding. They employ people with disabilities and, while they're usually quite reliable, sometimes mistakes creep in. Please reach out to our customer service and we'll make sure to send you replacements: support@risegardens.com.

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Excellent product and a great entry…

Excellent product and a great entry into the world of attractive, indoor, hydroponics that you can proudly display in a living room.

2 april 2022
Logotyp för risegardens.com

Svar från risegardens.com

Thank you Jonathan. We designed it to be attractive and fit proudly into living rooms so we're glad to hear that plan validated. Happy growing! Rise Gardens family.

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Ordering was easy

Ordering was easy. The product was shipped in a reasonable amount of time. Took a little bit of time to put together but the video and written instructions were helpful. Have had it up and going for about 2 months so far and really enjoying the product.

23 januari 2022
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 3 av 5 stjärnor

Great Design, but...

Overall Design: 5*
Aesthetic Appeal: 5*
Electronics: 1*
Customer Service: 3*

The unit is well designed and thought out, and from our perspective - aesthetically appealing and fits our decor. We have had numerous technical issues. The computer board didn't work out of the box and a new one needed to be shipped. 2 weeks later the power supply failed and again a new one had to be shipped. 2 months on, everything now seems to be in working order. Customer service was OK, Responses times were slow but reactive once we had their attention. We asked to replace the crop we lost due to failures noted above - the response from Customer Service - can you send a picture. Seriously? Given the fiasco from the start - that should have been offered without having to ask, and then to ask for a picture? It's all in the garbage.

29 december 2021
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för risegardens.com

Svar från risegardens.com

Erik - Thank you for your persistence. It's rare that our main control board fails as it's tested multiple times before shipment. Likely the shipper was rough and knocked something loose. The power supplies are also very reliable. We upgraded them last year, so hopefully you won't have this problem again. We advise not "hot plugging" in your lights. Plug in lights before plugging the power supply into the wall. Regarding the seeds, we agree and have since changed that policy. Now that everything is running smoothly, we're confident you'll have great growing experience. Our system is (by far) the most sophisticated on the market and we really care that you are successful at growing. Best of luck!

Trustpilot utreder omdömet enligt vår rapporteringsprocess.

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Unique Experience

I had the unique experience of a problem with my lights. The main lights were red and wouldn't correct. A text to the company had a new wire set up at my home in a couple of days. Now it works great. As a disabled person who loves to garden, I had struggled for years bringing containers to my deck. My home has low lighting so my house plants struggle every winter when I bring them inside. I can now grow plants of all kinds till my heart is content. Thank you so much for making this possible for an elderly grandmother with disabilities.

16 december 2021
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 1 av 5 stjärnor

You really want me to do this?

Again, this is now the third time you have asked me to review your product and I still have not received it! I ordered in November and still do not have it. So I have to give one star because I don't know if I like it or not. This really is ridiculous!

9 december 2021
Logotyp för risegardens.com

Svar från risegardens.com

Alvin, we're sorry you have gotten multiple requests. The first one was a request to review your shopping experience, not the product. While this seems a bit superfluous, Google requires it for its search engine rankings. The second one was a request for a review, but we set the time frame for when shipping was faster than it is during the holidays. We've since extended the time period. The third was likely a reminder on the first one. Again, sorry for the hassle and your review has prompted us to change our timelines.

Detta är Trustpilot

Vem som helst får skriva ett omdöme på Trustpilot. Den som skriver ett omdöme äger sitt omdöme och detta innebär att personen i fråga kan redigera eller ta bort sitt omdöme när som helst. Omdömen finns kvar på Trustpilot sålänge omdömeslämnarens konto är aktivt.

Vi skyddar vår plattform med hjälp av dedikerade medarbetare och smart teknologi. Läs mer om hur vi bekämpar falska omdömen.

Läs mer om omdömesprocessen på Trustpilot.

Här är 8 tips på hur man kan skriva omdömen på bästa sätt.

Verifieringen hjälper till att säkerställa att det är riktiga människor som skriver omdömena som du läser på Trustpilot.

Att erbjuda belöningar för omdömen eller att bara be en viss grupp personer att skriva ett omdöme kan påverka företagets TrustScore. Detta strider mot våra riktlinjer.

Läs mer