Banner for Reposit

Reposit Omdömen 

2 891
•
TrustScore 4.5 av 5

4,4

Även om vi inte verifierar specifika påståenden eftersom omdömeslämnarnas åsikter är deras egna, kan vi märka omdömen med en ”verifierat”‑etikett ifall vi kan bekräfta att en företagsinteraktion har ägt rum. Läs mer

För att skydda plattformens integritet granskas både verifierade och overifierade omdömen av vår automatiserade programvara som är tillgänglig dygnet runt. Tekniken är utformad för att identifiera och ta bort innehåll som bryter mot våra riktlinjer, inklusive omdömen som inte är baserade på en äkta upplevelse. Vi är medvetna om att vi inte kan lägga märke till allt. Det går att flagga sådant som du tror att vi kan ha missat. Läs mer

Det här tycker kunderna

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Very convenient, whether it’s for people on benefits to people in a hurry to move, saves costs. Can see how it can look dodgy missing out on a typical deposit option, but as long as damage charges at... Se mer

Företaget har svarat

Betygsatt 3 av 5 stjärnor

As customer I’m giving you feedback. There is no contact number that I can contact and speak to someone regarding reposit and only email service is available so sometimes an emergency we stuck don’t g... Se mer

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

I have been working alongside Reposit for 8 years now. The product is fantastic! It offers more financial support to all our Landlords. It offers a very streamlined process at end of tenancy. The das... Se mer

Företaget har svarat

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Every colleague I had the pleasure of speaking to has been amazing. Very quick at responding to any queries I have had throughout the year and I’d recommend your team to anyone. Thank you for helping... Se mer

Företaget har svarat

Företagsinformation

  1. Försäkringsagent

Om Reposit

Skrivet av företaget

Reposit is the UK's best deposit alternative provider.

We provide better value for tenants, more cover for landlords and a smoother tenancy deposit process for letting agents.

We've been revolutionising rentals since 2016 and work with hundreds of letting agents to provide thousands of deposit alternatives to landlords and tenants.

As the cost of renting continues to increase in the UK, tenants are faced with cash rental deposits that are simply unaffordable. whilst landlords find themselves with charges or rent arrears that go beyond the typical 5 weeks rent.

Reposit solves both challenges for tenants and landlords alike. Tenants pay a non-refundable fee of just one week's rent* whilst landlords are covered up to 8 weeks in the even of damages or rent arrears.

Our product is insurance-backed and we're regulated by the FCA and protected by the FSCS, so landlords can be completely comfortable that their payouts are protected.

Whether you're an agent, landlord or tenant you can get in touch with us today to find out more.

*Subject to a minimum of £150 Reposit For Agents Reposit For Landlords Reposit For Tenants

Kontaktuppgifter

Goodbye, tenancy deposits

Say hello to Reposit, the smart alternative to cash deposits

4,4

Utmärkt

TrustScore 4.5 av 5

3 tn omdömen

5 stjärnor
4 stjärnor
3 stjärnor
2 stjärnor
1 stjärna

Ber kunder att lämna omdömen

Detta företag bjuder in sina kunder att lämna omdömen – oavsett om de är positiva eller negativa

Har besvarat 99 % av sina negativa omdömen

Svarar vanligtvis inom 1 vecka

Så använder företaget Trustpilot

Se hur deras omdömen och betyg hämtas, betygsätts och modereras.

4,4

Alla omdömen

(2 891)

995 omdömen under de senaste 12 månaderna

Skriv ett omdöme
Företag på Trustpilot får inte erbjuda incitament eller betala för att dölja omdömen. Omdömen är enskilda användares åsikter och inte Trustpilots åsikter. Läs mer

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Stop messaging me

Stop messaging me

7 augusti 2026
Logotyp för Reposit

Svar från Reposit

Good Afternoon Wiktor,

We’re sorry for the frustration caused by the communications you received. However, the duplicate correspondence was not caused by Reposit; it resulted from your letting agent creating a duplicate Reposit for your tenancy, which meant you were incorrectly asked to complete a second Reposit.

Once you brought this to our attention, we promptly reviewed the account, identified the duplicate and deactivated it to prevent any further confusion or communications relating to the duplicate Reposit.

We apologise for the inconvenience caused and are pleased that the issue was resolved once it was raised with our team.

Kind regards
Reposit Customer Support Team

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Unclean dirty property

Unclean dirty property, they lied to me when they said they did deep cleaning.

5 augusti 2026
Logotyp för Reposit

Svar från Reposit

Hi Mostafa,

Thank you for taking the time to share your feedback. While we value all reviews relating to our service, it appears your comments refer to your tenancy which is not managed by Reposit.

To clarify, Reposit is a deposit alternative provider. We give tenants the option to pay a non-refundable fee instead of the traditional five-week cash deposit. We are not involved in the management or maintenance of your tenancy.

If your experience relates to another company, such as your letting agent, we recommend leaving your review on their TrustPilot page. You can find instructions on how to move your review here: https://help.trustpilot.com/s/article/Edit-or-delete-your-review?language=en_US

Alternatively, if your review was intended to reflect your experience with Reposit, we’d welcome you to amend it accordingly.

Kind regards,
Reposit Customer Support Team

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Sophie Humble - Super Account Manager

Sophie is our Account Manager, and we genuinely couldn’t ask for a better person to support us.

She keeps in regular communication with us and is always on hand to provide help, guidance and support to our staff. Sophie is incredibly proactive and always goes the extra mile, regularly offering refresher sessions for existing team members as well as training and support for any new starters.

Her dedication, professionalism and willingness to help make such a difference. We really appreciate everything Sophie does for us and couldn’t recommend her highly enough!

11 augusti 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Reposit

Svar från Reposit

Hi Katie, Thanks for leaving a review for Sophie, we’ve passed your feedback on to Sophie and she's grateful for your lovely words.

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

This company is a NIGHTMARE

This company is a NIGHTMARE! We had so many problems with using their website that we nearly gave up. Endless photo ID's were done, hundreds of questions, it went on forever. Then emails stating that we hadn't done the forms right, which turned out to be their error! We nearly lost a rental property because of this useless company.
Would never want to use them again but we'll probably be forced to.

17 mars 2026
Logotyp för Reposit

Svar från Reposit

Hi Rebekah,

Thank you for taking the time to leave your review.

We’re sorry to hear about the difficulties you experienced, however, having reviewed our records, we don’t believe this review relates to Reposit.

Our records show that you signed up with Reposit in March 2026. Since then, we have not requested any photo ID, forms, or extensive questions to be completed as part of your Reposit registration, and we have also had no direct contact with you regarding the issues described in your review.

We therefore believe that your experience may relate to another company involved in your rental application. If this is the case, we would be grateful if you could move your review to the correct company’s Trustpilot profile so that your feedback can reach the business responsible and assist other customers in making informed decisions.

Trustpilot provides guidance on how to edit or move a review here: https://help.trustpilot.com/s/article/Edit-or-delete-your-review?language=en_US

If you believe this review does relate to Reposit, we would be happy to look into this further if you contact us at hello@reposit.co.uk with some additional details about your experience.

Kind regards
Reposit Customer Support Team

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Use the standard deposit process

Use the standard deposit through your tenancy. This is a scam.
Not an alternative to a deposit. Costs more in long run, don't get any money back like a deposit.
Still half responses, poor administration (regarding administration costs I might add)

Edit: As you can see from the reply. They still wish to blame the letting agency/landlord for not administering the reposit policy. Checking who is the tenants each year is beyond them while still charging that admin fee for doing so.

10 augusti 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Reposit

Svar från Reposit

Hi Ashley,

Thank you for sharing your feedback, Ashley. We’re sorry for the frustration caused recently by actions taken by your letting agent and the duplication in request that caused.

We appreciate that receiving requests for payment and further correspondence when you had not moved tenancy was confusing. Having reviewed your case, we identified that a new Reposit had been incorrectly created while your existing Reposit was still active. We subsequently took all necessary action to reach out to your letting agent and resolve this for you, canceling the duplicate Reposit and confirmed that you were not required to pay the fee again.

We’d also like to clarify that Reposit is designed as an alternative to a traditional cash deposit. Instead of paying a refundable deposit which is held during the tenancy, tenants pay a non-refundable fee for the Reposit service. We appreciate that this model is not necessarily suitable for everyone, but it is intended to provide an alternative rather than operate in the same way as a traditional deposit.

We’re sorry again, that your letting agent caused an issue in this instance, but we have worked with you to resolve the issue.

Kind regards
Reposit Customer Support Team

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Because I have asked you refund my…

Because I have asked you refund my money and up till now I have not received any payment or heard from Reposit. Why ? Secondly, I can’t afford monthly rent of £1886 please.

31 juli 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Reposit

Svar från Reposit

Hi Simon,

Thank you for your review. We understand your concern regarding the refund and appreciate that the increase in rent to £1,886 per month has left you unable to afford the property.

As confirmed in our correspondence, we advised that your letting agent/landlord needed to contact Reposit to confirm that the Reposit was no longer required. Once this confirmation is received, we can cancel the Reposit and issue the refund.

As the rent increase and the confirmation required to cancel the Reposit are matters relating to your letting agent/landlord, we would recommend contacting them directly to ensure this confirmation has been provided to us.

We appreciate that this may be frustrating, but we are unable to process the cancellation and refund until the required confirmation is received from the letting agent/landlord.

We would also kindly ask that you consider directing your feedback regarding the rent increase and cancellation process to your letting agent's Trustpilot profile, as these aspects of your experience relate to their management of the tenancy.

Trustpilot provides guidance on how to edit or move your review here: https://help.trustpilot.com/s/article/Edit-or-delete-your-review?language=en_US

We hope this can be resolved for you as soon as possible.

Kind regards
Reposit Customer Support Team

Betygsatt 4 av 5 stjärnor

Good experience.

3 augusti 2026
Logotyp för Reposit

Svar från Reposit

Hi Krithika,

Thank you for leaving this review, we're glad to hear you've had a good experience with Reposit.

If you would like to get in touch with hello@reposit.co.uk to tell us what we can do to make your experience 5* we’d be happy to hear from you.

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

A great deal

It’s just a one click for all the process and made my life easier for securing the property. A big saving for furnishing the house.

6 augusti 2026
Logotyp för Reposit

Svar från Reposit

Hi Jagath,

Thank you for leaving this review, we're happy to hear that Reposit has helped you move!

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

I’ve had a really positive experience…

I’ve had a really positive experience with Reposit. Instead of having to pay a large traditional rental deposit, Reposit allows you to pay just a week’s rent, which means you can save a significant amount of money when moving into a new home.

What I particularly appreciate is that Reposit also acts as an intermediary between the tenant and landlord, helping to make sure the process is fair and transparent for both sides. This gives you extra peace of mind as a tenant.

Overall, I think Reposit is a great option for renters who want to reduce the upfront cost of moving while still having support throughout the tenancy. I would definitely recommend it to other tenants.

3 augusti 2026
Logotyp för Reposit

Svar från Reposit

Hi Augustine,

We're really pleased to hear that you've had such a positive experience with Reposit and that our service has helped make moving into your new home more affordable. We work hard to make the experience as straightforward and transparent as possible!

Thank you for the recommendation!

Detta är Trustpilot

Vem som helst får skriva ett omdöme på Trustpilot. Den som skriver ett omdöme äger sitt omdöme och detta innebär att personen i fråga kan redigera eller ta bort sitt omdöme när som helst. Omdömen finns kvar på Trustpilot sålänge omdömeslämnarens konto är aktivt.

Vi skyddar vår plattform med hjälp av dedikerade medarbetare och smart teknologi. Läs mer om hur vi bekämpar falska omdömen.

Läs mer om omdömesprocessen på Trustpilot.

Här är 8 tips på hur man kan skriva omdömen på bästa sätt.

Verifieringen hjälper till att säkerställa att det är riktiga människor som skriver omdömena som du läser på Trustpilot.

Att erbjuda belöningar för omdömen eller att bara be en viss grupp personer att skriva ett omdöme kan påverka företagets TrustScore. Detta strider mot våra riktlinjer.

Läs mer