regalmaison.com Omdömen 

392
•
TrustScore 1.5 av 5

1,4

Även om vi inte verifierar specifika påståenden eftersom omdömeslämnarnas åsikter är deras egna, kan vi märka omdömen med en ”verifierat”‑etikett ifall vi kan bekräfta att en företagsinteraktion har ägt rum. Läs mer

För att skydda plattformens integritet granskas både verifierade och overifierade omdömen av vår automatiserade programvara som är tillgänglig dygnet runt. Tekniken är utformad för att identifiera och ta bort innehåll som bryter mot våra riktlinjer, inklusive omdömen som inte är baserade på en äkta upplevelse. Vi är medvetna om att vi inte kan lägga märke till allt. Det går att flagga sådant som du tror att vi kan ha missat. Läs mer

Det här tycker kunderna

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Bild bestellt für nicht wenig Geld. Bekommen habe ich eine Billigversion, bei dem auch noch auf dem Versandweg der Rahmen brach. Dies teilte ich sofort mit. Kommunikation katastrophal. Sie schreiben n... Se mer

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Time for MINUS stars - just for these guys. Orders take forever, quality of packaging is lousy and customer services is a true SCAM. DO NOT BUY FROM THESE GUYS. There are 100 others to order your... Se mer

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Es wurde ein personalisiertes Mondbild bestellt, welches auch nach langer Zeit angekommen ist. Die Qualität des Folienbildes ist mickrig, da der abgebildete Mond keinerlei Details aufweist. Also, wie... Se mer

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Bestelling geplaatst. Tot heden nog steeds niks ontvangen. Krijg geen antwoord op mijn mails helemaal niks. Weg gegooid geld dus. Bestelling was gedaan op 21/9/26 echt zonde van het geld!!! Niet te ve... Se mer


Kontaktuppgifter

1,4

Mycket dålig

TrustScore 1.5 av 5

392 omdömen

5 stjärnor
4 stjärnor
3 stjärnor
2 stjärnor
1 stjärna

Ingen aktuell inbjudningshistorik

Det här företaget har inte bjudit in sina kunder på länge. Omdömen kanske inte är representativa

Har inte besvarat negativa omdömen

Så använder företaget Trustpilot

Se hur deras omdömen och betyg hämtas, betygsätts och modereras.

1,4

Alla omdömen

(392)

101 omdömen under de senaste 12 månaderna

Skriv ett omdöme
Företag på Trustpilot får inte erbjuda incitament eller betala för att dölja omdömen. Omdömen är enskilda användares åsikter och inte Trustpilots åsikter. Läs mer

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Warning Regal Maison is a scam

My experience with Regal Maison has been completely disastrous, dishonest, and frankly, feels like a well-organized scam. I strongly advise ANYONE considering purchasing from this site to AVOID IT if you value your money and time.
Regal Maison failed to meet their delivery deadline (promised 4 days, failed after 3 months), blamed the customer for a supposed "wrong address" (which was correct), and now expects me, the customer, to lose my money due to an internal policy that is entirely absurd, abusive, and dishonest.
They are withholding my money for a product I never received due to their poor logistical management and a "no reshipment" policy that allows them to keep the funds without delivering the goods. This is not a mistake; it is an act of commercial bad faith.

17 juli 2025
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 1 av 5 stjärnor

2 out of two faulty plaques with 3 days warranty only

Ordered my first plaque last year to hang outside my home in Spain. I didn’t travel there until March this year when I hung the first one. It looked lovely so I ordered a second which I fitted a couple of months later. Both stopped working around June / July this year. I enquired to which they told me that their warranty is for 3 days only!

Buyer beware. I shan’t be using them or their products again.

14 oktober 2025
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 5 av 5 stjärnor

EXCELLENT CUSTOMER SERVICE

I bought two license plates as gifts for my children. They arrived quickly, but with an error in the number. I let them know, and they quickly replied that they would send me new plates, which arrived a few days ago. Very good service, serious and responsible. I would recommend them anyway. Thank you very much for your good customer service.

10 oktober 2025
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Order never received

I placed an order and it has never been received.
Follow up emails have proven pointless. Their automated replies are the same every time. They claim the customisation details have never been received by them but I’ve provided that information twice.
I didn’t receive a proper order receipt or invoice, even though the item has been paid for in full, and I never received a tracking number.

24 augusti 2025
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 4 av 5 stjärnor

Nice Door Sign

When it first arrived unfortunately there was a crack on the Solar Light, not Regalmaison’s fault but a replacement was sent out !
I’m not sure this product is worth the £40 I paid but time will tell !
Overall happy with the sign and the overall service given by this company !

24 september 2025
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 5 av 5 stjärnor

My package said it was delivered but it…

My package said it was delivered but it was not found by me. I emailed regalmaison and they got back to me the next day. Here to find out someone else at the apartment grabbed it the day before and returned it to me. Thanks for getting back to me the next day!

15 september 2025
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 1 av 5 stjärnor

This company is a scam

This company is a scam! I’ll never buy anything again without reading this trust pilot web site. I ordered 1 plaque, they sent two and will not refund the second one! DONOT BUY FROM THIS SCAM COMPANY! Plaques are cheap looking. Worth maybe $19.99!

12 september 2025
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Scam and complete theft

If this webside allowed me to mark negative 100 stars I would do so. Regal Mason has effectively stolen my money. It's been 92 days since I ordered some dingy house sign, to be honest I barely even remember what I ordered as it's been over 3 months! Anywho this is the garbage message I got from 'William' in Customer Support;

'Thank you for your messages. We sincerely apologize for the frustration and inconvenience caused by the extended delay with your order.

After reviewing the situation, your parcel is currently held at customs, which is why there has been no movement in tracking updates. Unfortunately, we are unable to process a refund while the parcel is still in transit or held by customs. Refunds can only be issued once the item has been officially returned to us.'

28 augusti 2025
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Avoid at all costs

Like others have said I wish I’d come here first. Bought a moon print for a specified day, NOTHING like what you see advertised on Pinterest and not the correct moon phase either. Customer service is extremely poor too. Lesson learned the hard way. Cheap imported tat.

21 augusti 2025
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Well well well!!!

Well well well! Should have visited this page 1st. Obviously my mistake seeing all of you frustrated customers. My product (solar house number) arrived as scheduled. Damn it looked so good in the advertisement. The light worked 1 night. Anyway William my customer rep. Responded just to tell me I’m s$@t out of luck. You know the saying you get what you pay for. Hope you get the idea about these guys. Good luck 👍🏻

11 februari 2025
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 4 av 5 stjärnor

The moon sign was so pretty

The moon sign was so pretty!
I know there’s a lot of negative reviews but honestly I think it’s because the company is in china that many consumers aren’t aware so they expect their order on time. But someone like me who checks and tracks their items I understood why it took a while, (2 weeks incl processing time) the only thing I’d say is a space between one word but that could’ve been how I typed it. They said only 6 lines but they made sure to fit the whole message, it’s so intrinsic and beautiful honestly! I’m happy I didn’t let negative reviews impact my choice to buy thanks guys! So happy with my product

14 augusti 2025
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 3 av 5 stjärnor

Poor initial communication; good item

There was a distinct lack of communication that led to my initial complaint. However, once William got involved my order arrived promptly and we had notification of when it would arrive. The item is as expected and I am happy with it.
If the company sorts out the communication issues I feel the rating would be higher.

7 augusti 2025
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 1 av 5 stjärnor

DO NOT USE THIS COMPANY

I ordered a sign for the house. It arrived without installation instructions and as the sign is iluminated to try and do so without them would be dangerous. I feel sure they would react more swiftly if I sued them for an injury caused by their product. I have requested a copy manual several times but are now being ignored by them. Please do not use this company. They are useless once they have your money.

30 april 2025
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 1 av 5 stjärnor

What a cluster****

What a cluster****. I KNEW better than to order off of something I saw on reels on Facebook. I ordered a picture of what the moon looked like the night my first grandchild was born. For starters, the packaging was all beat up, and I remember thinking this isn’t going to be good. When I got it out, the frame was coming apart on two corners and a barb from one of the staples they used was protruding out of the frame. As an aside, it was the smallest staple I’ve ever seen in my life. I’m not sure how they think those would’ve held anything together. I asked for a prepaid mailing label to send it back so they could fix the frame. I did NOT ask for replacement, but they sent one anyway. It was smaller, the moon was totally different from the original one they sent, and they had pulled the verbiage out of their butt, because it was not the same as the original at all. I tried to dispute it with my credit card company, but their “fine print” said they do not provide refunds or replacements on discounted items and that their “design team and factory” quality check items before they are shipped. Pro tip: you’ll find that ALL their items are discounted. Please don’t fall for this scammy company. I wish I had checked trustpilot in the first place before placing my order. NEVER trust a company that doesn’t have a customer service phone number. Their emailing customer service was abysmal, to say the least.

24 april 2025
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Absolute rubbish service

Absolute rubbish service. I bought 2 of these and none of them were delivered to me and they can put as delivered in their status. Absolutely not contactable. Very very very poor service !!!!!

1 augusti 2025
Omdöme utan inbjudan

Detta är Trustpilot

Vem som helst får skriva ett omdöme på Trustpilot. Den som skriver ett omdöme äger sitt omdöme och detta innebär att personen i fråga kan redigera eller ta bort sitt omdöme när som helst. Omdömen finns kvar på Trustpilot sålänge omdömeslämnarens konto är aktivt.

Vi skyddar vår plattform med hjälp av dedikerade medarbetare och smart teknologi. Läs mer om hur vi bekämpar falska omdömen.

Läs mer om omdömesprocessen på Trustpilot.

Här är 8 tips på hur man kan skriva omdömen på bästa sätt.

Verifieringen hjälper till att säkerställa att det är riktiga människor som skriver omdömena som du läser på Trustpilot.

Att erbjuda belöningar för omdömen eller att bara be en viss grupp personer att skriva ett omdöme kan påverka företagets TrustScore. Detta strider mot våra riktlinjer.

Läs mer