QwikFone Omdömen 

1 110
•
TrustScore 3.5 av 5

3,6

Även om vi inte verifierar specifika påståenden eftersom omdömeslämnarnas åsikter är deras egna, kan vi märka omdömen med en ”verifierat”‑etikett ifall vi kan bekräfta att en företagsinteraktion har ägt rum. Läs mer

För att skydda plattformens integritet granskas både verifierade och overifierade omdömen av vår automatiserade programvara som är tillgänglig dygnet runt. Tekniken är utformad för att identifiera och ta bort innehåll som bryter mot våra riktlinjer, inklusive omdömen som inte är baserade på en äkta upplevelse. Vi är medvetna om att vi inte kan lägga märke till allt. Det går att flagga sådant som du tror att vi kan ha missat. Läs mer

Det här tycker kunderna

Betygsatt 3 av 5 stjärnor

I took one star off because there was no phone line available when I wanted to speak directly to you. I took the second star off because delivery took a fortnight. I was tempted to delete third st... Se mer

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Bought a phone from them in 'excellent condition', phone arrived and touchscreen isnt working properly, top row of keyboard pressing random characters. I get in touch and they say send it in, so I di... Se mer

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Excellent service. Bought a refurbished IPhone 8 a few years ago from QwikFone and never had any issues. I wanted to update so I bought a refurbished IPhone 16 from them. It was in excellent condit... Se mer

Företaget har svarat

Betygsatt 4 av 5 stjärnor

Easy to find what you want and order it (this was the second phone I've bought recently). Same as before, good quality, slow delivery. Frustrating, especially when you consider the name. Not so quick... Se mer

Företaget har svarat

Företagsinformation

  1. Mobiltelefoner

Skrivet av företaget

We are mobile repair experts located in London. We have been successfully operating in the mobile market for over a decade. We are proud to have the satisfaction, trust, and loyalty of all of our customers over the years. Our team uses only OEM and high-quality parts in our repairs. Our customers can also order a repair online and mail-in mobile phones without coming personally to our location! One of the latest additions to our business is the refurbished phone line that offers grade A+ pristine mobile phones with a warranty and monthly payments option. All of our refurbished phones are unlocked for your freedom in switching carriers. We offer high-end OEM refurbished mobile spare parts for all the famous brands with a lifetime warranty!


Kontaktuppgifter

3,6

Medel

TrustScore 3.5 av 5

1 tn omdömen

5 stjärnor
4 stjärnor
3 stjärnor
2 stjärnor
1 stjärna

Ber kunder att lämna omdömen

Detta företag bjuder in sina kunder att lämna omdömen – oavsett om de är positiva eller negativa

Har besvarat 66 % av sina negativa omdömen

Svarar vanligtvis inom 1 månad

Så använder företaget Trustpilot

Se hur deras omdömen och betyg hämtas, betygsätts och modereras.

3,6

Alla omdömen

(1 110)

37 omdömen under de senaste 12 månaderna

Skriv ett omdöme
Företag på Trustpilot får inte erbjuda incitament eller betala för att dölja omdömen. Omdömen är enskilda användares åsikter och inte Trustpilots åsikter. Läs mer

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Excellent all round

Excellent all round - phone was perfect, very well priced and the delivery was extremely prompt. Highly recomended.

4 augusti 2023
Logotyp för QwikFone

Svar från QwikFone

Dear Tim,

Thank you for the time taken to leave us a review.

We are glad to hear that you are happy with the product and our service.

Thank you so much for supporting our mission to keep our planet away from e-Waste and keep recycling phones until they reach their end of life and are unusable.

Please do not hesitate to contact us if we can be of any assistance in the future.

Kindest regards,
Team QwikFone

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

First class service

First class service from order to delivery, kept in the loop at all times.
Phone in very good condition.
This is the 3rd Phone we have had from Qwikfone.

3 augusti 2023
Logotyp för QwikFone

Svar från QwikFone

Dear William,

Thank you for the time taken to leave us a review.

We are glad to hear that you are happy with the product and our service yet again! We truly appreciate your continuing trust and choosing us on so many occasions.

Thank you so much for supporting our mission to keep our planet away from e-Waste and keep recycling phones until they reach their end of life and are unusable.

Please do not hesitate to contact us if we can be of any assistance in the future.

Kindest regards,
Team QwikFone

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Very nice

Very nice phone

18 juli 2023
Logotyp för QwikFone

Svar från QwikFone

Dear John,

Thank you for the time taken to leave us a review.

We are glad to hear that you are happy with the product you received!

Thank you so much for supporting our mission to keep our planet away from e-Waste and keep recycling phones until they reach their end of life and are unusable.

Please do not hesitate to contact us if we can be of any assistance in the future.

Kindest regards,
Team QwikFone

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Honest Lads Honoring Their Words!

I discovered them during a TikTok live session. I asked if they could repair my iPhone 11 Pro, and inquired if I could bring it in person. They confirmed that I could, so the very next day, I went to their location. It was a great experience meeting them. They were incredibly professional. Instead of rescheduling, they replaced my phone's screen right then and there. The best part was that I didn't have to wait long; the whole process only took around 40 minutes.

Initially, I hadn't mentioned that I found them through TikTok live. They had promised to take care of the price, but I forgot to inform them when I walked in. The quoted price was standard. However, when I mentioned I had seen them on TikTok live, they remembered their promise and gave me a significant discount.

From now on, whenever I need phone repairs, this is the place I'll go to. I appreciate their assistance and thoughtfulness. Thank you!

Muzzi

19 juli 2023
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för QwikFone

Svar från QwikFone

Dear Muzzi,

Thank you for taking the time to leave us a review.

We are delighted to hear your experience with us was a positive one. It was a pleasure assisting you!

Please do not hesitate to contact us if we can be of any assistance in the future.

Kindest regards,
Team QwikFone

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Would use again

Simple transaction the item was as expected and delivered quickly and well packaged.

24 juli 2023
Logotyp för QwikFone

Svar från QwikFone

Dear Daniel,

Thank you for the time taken to leave us a review.

We are glad to hear that you are happy with the product and our service.

Thank you so much for supporting our mission to keep our planet away from e-Waste and keep recycling phones until they reach their end of life and are unusable.

Please do not hesitate to contact us if we can be of any assistance in the future.

Kindest regards,
Team QwikFone

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Not refurbished to a good standard.

Purchased a ‘like new’ iPhone several months ago.

The battery has deteriorated at an appalling rate, running out quickly and with a health of 82%. Comparing this to my wife who purchased a new iPhone at the same time being at 99% still.

They require me to send it in for over a week, having deleted all of my data.

This is far too slow and something that they would not request to repair a battery at Apple.

I would definitely avoid in the future as they are clearly not refurbishing to a high standard.

29 juli 2023
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för QwikFone

Svar från QwikFone

Dear Tom,

Thank you for taking the time to leave us a review.

We are very sorry to hear you received a faulty product, we test all our devices before we send them to our customers, however, on some occasions, the fault develops during later on and we are very sorry for the inconvenience this has caused you.

We have received your return request through Back Market and we are looking forward to receiving your device and continuing to solve this matter for you.

Please be rest assured, that even if you do not send the device within 10 days, we will still accept your return and you should be able to receive a new label from Back Market. Alternatively, you can contact us on info@qwikfone.com and we will assist you with another return label.

Yours truly,
Team QwikFone

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Excellent value for a fast reliable service

I've bought two "as new" phones from qwikFone, two years apart. In both cases, "as new" really meant as new. (All I can assume is that some corporate phones sit in storage and never get used). Next day delivery happened and price was competative with other refurbishers. Good, no BS service. I like.

14 juli 2023
Logotyp för QwikFone

Svar från QwikFone

Dear John,

Thank you for the time taken to leave us a review.

We are glad to hear that you are happy with the product and our service.

Thank you so much for supporting our mission to keep our planet away from e-Waste and keep recycling phones until they reach their end of life and are unusable.

Please do not hesitate to contact us if we can be of any assistance in the future.

Kindest regards,
Team QwikFone

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Had a fantastic deal on my iPhone 12…

Had a fantastic deal on my iPhone 12 mini, was absolutely immaculate and had 100% battery! Was over the moon. Very quick delivery and zero issues. Will definitely buy my next phone from here

11 juli 2023
Logotyp för QwikFone

Svar från QwikFone

Dear Luke,

Thank you for the time taken to leave us a review.

We are glad to hear that you are happy with the product and our service.

Thank you so much for supporting our mission to keep our planet away from e-Waste and keep recycling phones until they reach their end of life and are unusable.

Please do not hesitate to contact us if we can be of any assistance in the future.

Kindest regards,
Team QwikFone

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Sending out work locked phones

Had good experience with qwikfone previously. However this time bought a refurb pixel 6 for son's birthday. He was excited to open but then on setting up found that it was locked to a work organisation. Qwikfone weren't able to solve over phone or replace so has had to go back for refund and birthday ruined. Why are they not checking this out before sending??

19 juli 2023
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för QwikFone

Svar från QwikFone

Dear Steve,

Thank you for taking the time to leave us a review.

We are very sorry to hear you received a faulty product, we test all our devices before we send them to our customers, however, on some occasions, the fault appears later on and we truly apologise for the inconvenience caused to you and your son.

Please note, that we had already received and refunded your order.

We hope we can see you returning in the future so we have another opportunity to amend your experience with us.

Yours truly,
Team QwikFone

Betygsatt 4 av 5 stjärnor

Good service and no fuss

No fuss on returns/replacements
Phones are like new

23 juni 2023
Logotyp för QwikFone

Svar från QwikFone

Dear Lorraine,

Thank you for the time taken to leave us a review.

We are glad to hear that you are happy with the product and our service.

Thank you so much for supporting our mission to keep our planet away from e-Waste and keep recycling phones until they reach their end of life and are unusable.

Please do not hesitate to contact us if we can be of any assistance in the future.

Kindest regards,
Team QwikFone

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

First class service

First class service. Phone was received the next day.
Well pleased with quality. “As new” is definitely as New condition. On this experience I would recommend this company and happy to use them again.

21 juni 2023
Logotyp för QwikFone

Svar från QwikFone

Dear Keith,

Thank you for the time taken to leave us a review.

We are glad to hear that you are happy with the product and our service.

Thank you so much for supporting our mission to keep our planet away from e-Waste and keep recycling phones until they reach their end of life and are unusable.

Please do not hesitate to contact us if we can be of any assistance in the future.

Kindest regards,
Team QwikFone

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Customer Service is Shocking …

Ordered a Google pixel 6 from Back market. The phone arrived supplied by Qwikphone and had a blocker on its software leaving me unable to login into any of my accounts or download any apps etc. I promptly returned the phone the next day following the return instructions.

It appears that the courier used has now lost the parcel (DHL). I have provided all the evidence that is required to prove I have posted the phone. However to investigate it is being claimed I do not have sufficient evidence despite being reassured by DHL that I have done everything correctly. In addition to providing irrefutable evidence that I have indeed returned the parcel correctly. This Is in he form of numerous screenshots of tracking updates and even photos of the device in the shop showing the parcel has been recieved.

I've now received no communication in 2 days from the company and no refund or compensation is being offered.

At this moment in time I'm nearly £300 pound lighter with no phone.
Would avoid Quikphone and Back market after this experience.

11 juli 2023
Logotyp för QwikFone

Svar från QwikFone

Dear Mask,

Thank you for taking the time to leave us a review.

Firstly, we would like to apologise for the issues with the item you received. We test all the devices before sending them, however, on some occasions, the fault appears later on and we may not be able to predict that. Please note, that we are unable to locate your order in our system as we do not have access to your email address due to Back Market policy.

We are sorry to hear about your experience with Back Market and DHL. We were not aware of any issues as this is Back Market that provides the return labels and deals with all the customer inquiries.

We have just sent you an email, requesting more information regarding this and we will make sure to urge Back Market to investigate this with the courier once we hear from you.

We look forward to hearing from you.

Kindest regards,
Team QwikFone

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

This is my second phone purchase from…

This is my second phone purchase from QwikFone and both times I have received 'phones tht loooked like they were brand new. A very satisfied customer. Thank you.

1 juli 2023
Logotyp för QwikFone

Svar från QwikFone

Dear Mike,

Thank you for the time taken to leave us a review.

We are glad to hear that you are happy with the product and our service.

Thank you so much for supporting our mission to keep our planet away from e-Waste and keep recycling phones until they reach their end of life and are unusable.

Please do not hesitate to contact us if we can be of any assistance in the future.

Kindest regards,
Team QwikFone

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Quikfone Impresses Again!!!

Great quality phone in wonderful condition. Great price. Next day delivery. This is my third phone from Quikfone and every one has been spot on. I will definitely use them again in the near future.

28 juni 2023
Logotyp för QwikFone

Svar från QwikFone

Dear Webbby,

Thank you for the time taken to leave us a review.

We are glad to hear that you are happy with the product and our service.

Thank you so much for supporting our mission to keep our planet away from e-Waste and keep recycling phones until they reach their end of life and are unusable.

Please do not hesitate to contact us if we can be of any assistance in the future.

Kindest regards,
Team QwikFone

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

I bought a like new refurbished iPhone…

I bought a like new refurbished iPhone 11pro as a birthday present for my daughter. It was delivered on time and looks and works like a new phone, she is over the moon with it and so am I, I’ve never bought a refurbished phone before and was a little worried but my experience has been very positive, top job Quickfone.

10 juni 2023
Logotyp för QwikFone

Svar från QwikFone

Dear Martin,

Thank you for the time taken to leave us a review.

We are pleased to hear that your daughter is happy and excited about the device.

Thank you so much for supporting our mission to keep our planet away from e-Waste and keep recycling phones until they reach their end of life and are unusable.

Please do not hesitate to contact us if we can be of any assistance in the future.

Kindest regards,
Team QwikFone

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

No honesty or credibility in keeping to what they agree to in writing by email.

Here's a copy of an email l sent, they haven't answered any of my questions below

1. The volume button on my phone becomes defective through no accidental damage, it has always been extremely well looked after and has no chips or dents or break which would be present if an accident occurred. It has always been in a very secure case and never removed.

2. I call QwickFone and tell them that l can not access my account on their website and hence l do not have any order details, dates or information regarding the order. I give her my postcode and l simply ask her for the order number and ask her to tell me if it is or is not in warranty. I NEVER at any point initially called saying it is in warranty. This would make no sense as the entire reason l called was to ask what date l placed this order and if it was in warranty or not because l did not have this information myself.

3. On this same call your colleague reads out my order date and number which l did not have myself and told me herself that it is under warranty until 29th June 2023. This is the information she provided me. I did not provide her with any order information and it was impossible for me to do so as l did not have any. Hence, the reason for my call in the first place to ask her.

4. You ask me to send you images of the damage which l do so promptly.

5. You respond back stating that it is "accidental damage" and that you will charge £45 for the repair.

6. I respond back stating that you instructed me that the device was in warranty. I explained that no accident has ever occurred to this device and that it has always been extremely well looked after and has no chips or dents or break which would be present if an accident had occurred. It has always been in a very secure case and never removed. I stated that this type of repair is included within your warranty policy.

7. You respond back stating that you accept my response and you wrote "Please note that we will repair this as a goodwill gesture. I am sorry to hear you are having issues with your device. Please send the device and we will pass it to our technicians for repair. Please notice the repair can take up to 3 working days."

8. I spend 3 days continuously preparing the phone, deleting and backing up all important data, calls, texts and documents and make sure that the phone is wiped securely from all data.

9. Once the phone is boxed and packed up as you have requested l do, l call just to re-ask the order number to place on the tracking. Your colleague gives it, tells me again that it will be repaired for free as it is in warranty and ends the call.

10. Your colleague calls me back and then says it is not in warranty and that she has made a mistake. She tells me this AFTER l have completed all of the 10 steps we went through above which took me days and countless hours of my time.

11. Your colleague then sends me an email on 26th June 2023 writing "order number #***** has been refunded on July 29th, 2023." How can you have refunded my phone on "July 29th, 2023"? This date does not exist yet.

12. I call back and you state that "refunded on July 29th, 2023." is again, another error by you.

13. You send me an email stating "you called us you mentioned that you have a device that is under warranty". This is a complete lie. I called you as l did not even have this information or order number or date of purchase myself. It was your colleague who gave me the order number and date and instructed me it is in warranty, which is why she sent me an email confirming it. It is your job to check the warranty dates of your own items when customers ask you to.

13. You write "Be assured that there is no confusion on my side". There is clearly mass confusion by the diabolical way this is being handled with your colleagues continuously correcting themselves and changing their minds on warranty dates on a daily basis. As well as providing customers with initial false information.

14. You write that my phone is faulty due to my own fault through "wrong charging practices". Firstly, you have not even explained what these wrong charging practices are that you claim l am doing. I need you to explain this to me and what it is l have exactly done wrong. I have always taken exceptional care of this phone. I plug this in the charger you provided with the cable you provided me. If you claim that this has caused my phone to become faulty as your provided charging cable and charger has caused this defect, l may have to open a legal dispute as my phone has become defective due to it being used with your charging equipment provided. All l do, is simple, l plug the phone in and out of the charger and cable, l can not honestly see what or how l am doing this wrong. You need to explain this in more detail. Furthermore, my issue was that the volume button has become fragmented. That is the only issue with the phone. Charging my phone has nothing to do with it's volume button.

22 juni 2023
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för QwikFone

Svar från QwikFone

Dear Clegg & Partners,

Thank you for the time taken to leave us a review.

Please kindly note, that your warranty ended nearly a year ago, which means you bought the phone almost 2 years ago. We would completely understand the mistake if the warranty has just ended recently. You called us on multiple occasions and tried to mislead our staff which is not acceptable.

Our return policy is straightforward regarding the returns as we do offer a one-year warranty for any issues that may appear excluding accidental damage. We (and every other company) have their terms and conditions and those are accessible on our website.

We always aim to deliver a great experience, however, as we have humans here answering the phone - mistakes can happen. Thanks for taking the time to bring this to our attention. We will use the feedback to make us better and to ensure this doesn’t happen again. We will definitely take extra care when checking the information we have in our records in the future and will not let ourselves get confused.

Once again, thank you for your feedback and please do not hesitate to contact us if you have any other queries.

Kindest regards,

Team QwikFone

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Great service!

I have used Qwikfone on a few occasions and have found them to be amazing. They are very efficient, with a super fast service. Staff are very nice, polite and respectful. Next day delivery and good quality phones. Aftercare is very good too. I would thoroughly recommend them.

28 juni 2023
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för QwikFone

Svar från QwikFone

Dear Melanie,

Thank you for the time taken to leave us a review.

Firstly, we would like to thank you for your continued trust and for choosing us on multiple occasions.

We are glad to hear that you are happy with the product and our service.

Thank you so much for supporting our mission to keep our planet away from e-Waste and keep recycling phones until they reach their end of life and are unusable.

Please do not hesitate to contact us if we can be of any assistance in the future.

Kindest regards,
Team QwikFone

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

My son is very pleased with his red S20…

My son is very pleased with his red S20 FE. It was in immaculate condition as described. It was packed well in a box and came with accessories. Delivery quick too. Have already recommended to work colleagues.

13 juni 2023
Logotyp för QwikFone

Svar från QwikFone

Dear Karen,

Thank you for the time taken to leave us a review.

We are glad to hear that your son is happy with the product and we would like to thank you for recommending us.

Thank you so much for supporting our mission to keep our planet away from e-Waste and keep recycling phones until they reach their end of life and are unusable.

Please do not hesitate to contact us if we can be of any assistance in the future.

Kindest regards,
Team QwikFone

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Phone was faulty and had to be sent…

Phone was faulty and had to be sent back immediately.

10 juni 2023
Logotyp för QwikFone

Svar från QwikFone

Dear Alison,

Thank you for taking the time to leave us a review.

We are very sorry to hear you received a faulty product, we test all our devices before we send them to our customers, however, on some occasions, the fault develops during transit and we are very sorry for the inconvenience this has caused you.

Please note, that one of our customer service agents has already contacted you regarding this and we are looking forward to receiving your device back.

We hope we can see you returning in the future so we have another opportunity to amend your experience with us.

Yours truly,
Team QwikFone

Betygsatt 2 av 5 stjärnor

not happy

on the camera app one of the cameras does not work so when i want to zoom in 2x it comes with a white blank screen. Also the camera app doesn't let the flash work. Seen as thought i payed full price to be good quality i would like some of my money back

29 maj 2023
Logotyp för QwikFone

Svar från QwikFone

Dear Customer,

Thank you for taking the time to leave us a review.

We are very sorry to hear you received a faulty product, we test all our devices before we send them to our customers, however, on some occasions, the fault develops during transit and we are very sorry for the inconvenience this has caused you.

Please note, that one of our customer service agents has already contacted you regarding this and provided you with possible solutions to solve your issue.

Please do not hesitate to contact us if you need any additional assistance regarding this.

Yours truly,
Team QwikFone

Detta är Trustpilot

Vem som helst får skriva ett omdöme på Trustpilot. Den som skriver ett omdöme äger sitt omdöme och detta innebär att personen i fråga kan redigera eller ta bort sitt omdöme när som helst. Omdömen finns kvar på Trustpilot sålänge omdömeslämnarens konto är aktivt.

Vi skyddar vår plattform med hjälp av dedikerade medarbetare och smart teknologi. Läs mer om hur vi bekämpar falska omdömen.

Läs mer om omdömesprocessen på Trustpilot.

Här är 8 tips på hur man kan skriva omdömen på bästa sätt.

Verifieringen hjälper till att säkerställa att det är riktiga människor som skriver omdömena som du läser på Trustpilot.

Att erbjuda belöningar för omdömen eller att bara be en viss grupp personer att skriva ett omdöme kan påverka företagets TrustScore. Detta strider mot våra riktlinjer.

Läs mer