Även om vi inte verifierar specifika påståenden eftersom omdömeslämnarnas åsikter är deras egna, kan vi märka omdömen med en ”verifierat”‑etikett ifall vi kan bekräfta att en företagsinteraktion har ägt rum. Läs mer

För att skydda plattformens integritet granskas både verifierade och overifierade omdömen av vår automatiserade programvara som är tillgänglig dygnet runt. Tekniken är utformad för att identifiera och ta bort innehåll som bryter mot våra riktlinjer, inklusive omdömen som inte är baserade på en äkta upplevelse. Vi är medvetna om att vi inte kan lägga märke till allt. Det går att flagga sådant som du tror att vi kan ha missat. Läs mer

Det här tycker kunderna

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Bought a jacket and send it back cause I didn’t like the fit. After more than one month without any news I wrote to the customer support. Reply “we are sorry, we can see you send your article back a... Se mer

Företaget har svarat

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

I just love the concept of Pangaia, their attitude and service, all 5 out of 5. Special thanks for sport line, I truly think they are beyond and above all brands, who still use plastic as sport materi... Se mer

Företaget har svarat

Betygsatt 3 av 5 stjärnor

Edit: a couple of days after my public review of the brand, they issued the refund. ——— Ordered two items three months ago. Never arrived. The issue is not PanGAIA but UPS, who lost the parcel.... Se mer

Företaget har svarat

Betygsatt 4 av 5 stjärnor

I've been a fan of this brand for a while and have accumulated quite a collection of their clothes. Even after several years, my t-shirts still look as good as new. I own a few tees with the divers' p... Se mer

Företaget har svarat

Företagsinformation

  1. Klädbutik
  2. Butik med activewear-kläder
  3. Babyklädesbutik
  4. Textiltillverkare
  5. Modedesigner
  6. Butik med ytterkläder

Skrivet av företaget

PANGAIA is a materials science company bringing problem-solving innovations to the world through premium lifestyle products and experiences. Sciences. Purpose. Design. #SustainableMaterials #EcoFriendlyClothing #EnvionmentallyFriendlyClothing #RecycledMaterials #InnovationFashion #Tracksuits #Hoodies #TrackPants


Kontaktuppgifter

3,4

Medel

TrustScore 3.5 av 5

1 tn omdömen

5 stjärnor
4 stjärnor
3 stjärnor
2 stjärnor
1 stjärna

Har besvarat 97 % av sina negativa omdömen

Svarar vanligtvis inom 1 vecka

Så använder företaget Trustpilot

Se hur deras omdömen och betyg hämtas, betygsätts och modereras.

Företag på Trustpilot får inte erbjuda incitament eller betala för att dölja omdömen. Omdömen är enskilda användares åsikter och inte Trustpilots åsikter. Läs mer

Betygsatt 2 av 5 stjärnor

After posting the review of 12/11/2025

After posting this review, I finally received my refund of €350 in full. While I’m relieved to have my money back, it’s extremely disappointing that it took a public complaint on Trustpilot for the company to take action.

Customer service should resolve issues proactively, not ignore emails until negative reviews are published. Although the quality of the products is good, this experience makes me hesitant to shop with Pangaia again. I hope this encourages them to improve their return and refund process for future customers.

For now, I’m updating my rating to reflect the resolution, but the initial frustration remains.

11 oktober 2025
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för PANGAIA

Svar från PANGAIA

Hi Elena,

Thank you for updating your review and for sharing your honest feedback. We’re very glad to hear that your refund has now been completed in full, though we’re truly sorry for the frustration caused by the delays you experienced. Your comments are taken seriously, and we appreciate you highlighting where we can improve so that we are committed to learning from this by strengthening our processes to ensure a smoother experience going forward.

If there is anything further we can assist you with, please don’t hesitate to let us know, we’d be more than happy to help and to continue improving your experience with us.

Team PANGAIA

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Love it

Love it. The team is very helpful and they answear always immediately!

20 december 2025
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för PANGAIA

Svar från PANGAIA

Hi Lavinia,

Thank you so much for taking the time to leave this lovely review! We’re really glad to hear you found the team helpful and responsive, that’s exactly the experience we aim to provide. Your feedback truly means a lot to us.

Team PANGAIA

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Awful returns process, dishonest and seeking to scam customers

Awful returns process. They refuse to process refunds unless you contact customer service directly, and then fabricate stories of items being worn in order to reduce the amount refunded. All of this occured after the promised 10 day processing time on their website.

Awful customer service, dishonest company seeking to scam consumers.

29 november 2025
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för PANGAIA

Svar från PANGAIA

Hi Declan,

We’re genuinely sorry to read about your frustration and appreciate you sharing your experience. This certainly isn’t the level of service we aim to provide.

Refunds are processed in line with our returns policy once items are received and inspected by our warehouse team, and any concerns raised during this process are always communicated. That said, we’d really like to look into your case in more detail, as we want to ensure everything has been handled correctly and fairly.

If you’re able to contact our customer service team directly with your order details, we’d be glad to review this with you and help clarify the situation.

Team PANGAIA

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Awful returns!!

If you want to return a product, forget about quick service and whether you will even get a refund. Number orders 808550 i 810179. This is the last time I ordered anything from this company. The previous item was better than what I received. The money you pay for products demands respect for the customer, which they don't have. The problem was with the return label not being generated and the returns page not working at all. They didn't respond to emails. Someone on the chat message told me to wait because they were looking into the matter. I waited a day, and no one responded. I can wait, but not when there's no contact at all and you have 250 pounds worth of products. My frustration came from the fact that absolutely no one responded with even a single sentence. If you want to order something and return it, I warn you to be careful.
If a company is ecological and wants to avoid returns, they should change their regulations and inform their customers.

Besides, I have a hoodie from their past years, and the material is much thicker and better than the one I received this time.

EDIT:
A great marketing move, but you only responded after I wrote to you on all available portals, including commenting on your posts, and left a review. I've never experienced anything like this in my life; even chain stores have better customer service than you. You said you'd provide me with a discount code - I still don't have it, so please refrain from responding to reviews.

1 december 2025
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för PANGAIA

Svar från PANGAIA

Hi Roksana,

We’re genuinely disappointed to read this, especially as our team prioritised your case and made sure your return QR codes were issued as soon as the issue was flagged. The matter has now since been fully resolved, and a goodwill gesture was also provided as a sincere apology for the inconvenience caused.

If there’s anything further that still needs attention, please reach out to our customer service team with your order details so they can assist.

Team PANGAIA

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Alex from customer services was superb…

Alex from customer services was superb in helping me with a complex returns issue. Fast replies and politeness. Thank you Alex !

24 november 2025
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för PANGAIA

Svar från PANGAIA

Hi Jo,

Thank you so much for sharing this kind review! We're really pleased to hear that Alex was able to support you so quickly and clearly with your return. We’ll make sure your kind words are passed along.

Thanks again for taking the time to leave such lovely feedback. 💚

Team PANGAIA

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Absolutely appalling customer service

Absolutely appalling customer service, they must be using ai. I registered a simple return for a damaged pair of shorts in September. I received numerous apologies and promises to replace or refund me but nobody has sent me a return lable and now they tell me the return period has expired... Even though this is a faulty product. Infuriating company to deal with.

14 november 2025
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för PANGAIA

Svar från PANGAIA

Hi Conor,

We’re really sorry to hear how frustrating this has felt. I’ve had a look into your case, and it seems a returns label was already created on your side, which is why our team asked for the item to be sent back so we could process the replacement or refund.

That said, it’s clear this has taken far longer than it should, and we’re truly sorry for the delay, we’ve recently been managing a high volume of messages, but that doesn’t excuse the inconvenience caused.

If you’re still experiencing issues, please reach out to our customer service team and we’ll make sure this is resolved promptly for you.

Team PANGAIA

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Took my money no shipping or delivery

I exchanged my item for a different size which was confirmed. It's now been almost 2 weeks. No shipping no tracking. All I get is AI bots responding without human contact. This company is a joke. I want what I paid for or I want a refund. No one is responding.

31 oktober 2025
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för PANGAIA

Svar från PANGAIA

Hi Jennifer,

We’re sorry for the worry this has caused with this, our team is already handling your exchange and looking into the delay, and once an exchange is requested, we do need time to receive, verify, and ship the replacement, but you should always be kept updated.

You have been in contact with our support team, and we’re continuing to work on this for you. If you’re still missing information or updates, please do get back in touch so we can assist further and make sure everything is completed for you as soon as possible.

Team PANGAIA

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Really bad customer service

Nice clothes with unfortunately bad customer service. I recently order a jacket that arrived in the wrong colour, as I went to return the coat so they could send the right one I noticed the jacket had significantly dropped in price since ordering. I purchased the coat with a £100 voucher + remainder of the cost. I subsequently requested to return the jacket for a refund, it was unworn and had arrived the day earlier, but customer service said that they do not refund vouchers and would only refund the remainder of the cost. When asked why as this wasn’t in the conditions when I was sent the voucher and the voucher I had used would still have been within its validity date they stopped replying to me. I emailed multiple times asking for an update but they elected to just ignore any concerns. Unfortunately wouldn’t order from them again after ordering multiple items over the last few years unless they rectify the issue.

———————————
28/11 update
My original order number is 805637.
After posting this review I was sent a replacement voucher that unfortunately hasn’t worked. I reached out to customer service over email yesterday and received no reply. I reached out via the chat on the website today and got a reply saying they would look into it and then stopped getting any more replies, not even confirmation that my messages were being received.

11 november 2025
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för PANGAIA

Svar från PANGAIA

Hi there,

Thank you for sharing this feedback. We haven’t been able to locate any interaction or case that matches the situation described, and without an order ID we’re unable to look into this properly.

If this relates to an ongoing concern, please get in touch with our customer service team with the order ID and further details, so that this can be reviewed. we'll be able to investigate what happened and provide the appropriate next steps.

Team PANGAIA

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Pangaia the true clothes

Pangaia is the best brand I ever wear, regarding écologie, style, quality.

12 november 2025
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för PANGAIA

Svar från PANGAIA

Hi Jean,

Thank you so much for your kind words! We’re delighted to hear that our approach to sustainability, style, and quality resonates with you.

Your support truly means the world to us, and we’re so happy to have you as part of the PANGAIA community. 💚

Team PANGAIA

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

I have bought many items from Pangaia

I have bought many items from Pangaia. I find the quality of the materials to be excellent. No one does tees, shorts, sweats better than Pangaia.
The value can't be beat. These are not the usual sweats that you find in the large departments stores. They are beautifully done and the higher standard shows.

11 november 2025
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för PANGAIA

Svar från PANGAIA

Hi there,

Thank you so much for taking the time to share your experience and for your continued support! It means a lot to hear that our materials and craftsmanship are standing out for you, especially knowing your high standards.

We’re thrilled that our tees, shorts, and sweats have found a place in your wardrobe and that you can feel the difference in quality. Your kind words really motivate our team to keep creating products we can all be proud of. 💚

Team PANGAIA

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Great quality !

I own several clothes from that brand, it’s been several years now and my t-shirt have not changed. I have some tee-shirts that have the « peppermint treatment » of the divers to reduce odours and honestly… it works ! Really love the sustainability of the brand and the textile innovation (and would love to see the crop tops back !!)

31 oktober 2025
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för PANGAIA

Svar från PANGAIA

Hi Cécile,

Thank you so much for your wonderful review! We’re delighted to hear that your PANGAIA pieces have stood the test of time, that’s exactly what we strive for! It’s also great to know the peppermint treatment has been making a difference for you!

We truly appreciate your support over the years and will be sure to share your request for the crop tops with our product team. 💚

Team PANGAIA

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

I’m really disappointed with my recent…

I’m really disappointed with my recent experience ordering from Pangaia. I bought a tracksuit as a gift for my mom while she was visiting me, but the two pieces arrived in different colors and textures — clearly from mismatched batches.
When I contacted customer service, I was told to follow a replacement process that simply wasn’t possible given the timing of my mom’s visit. There was no flexibility or real help offered, so I ended up having to return the whole order instead.

For a brand that promotes quality and sustainability, I expected much better attention to detail and customer care.

UPDATE one month later: I requested a refund for my return, and PANGAIA even confirmed in writing that it would be processed. Instead, three weeks later, I had to follow up because there was no action from them, and they created an exchange order and sent me a replacement I never asked for.

I’ve been going back and forth with their “customer service,” which feels entirely automated, no real person ever addresses the actual issue.

Very disappointed, this is not how a responsible brand should handle customer issues.

What’s even more concerning is that all replies appear to come from an AI system posing as a person, without disclosure. This raises serious ethical questions about transparency and accountability.

20 oktober 2025
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för PANGAIA

Svar från PANGAIA

Hi Maria,

We’re sorry to hear your experience didn’t go as smoothly as expected. Our team did their best to explore the available options at the time, though we understand the timing around your mother’s visit made things more complicated.

While we do have certain process constraints for replacements, your feedback is appreciated and will be shared internally to help us improve flexibility where possible. We hope you’ll consider giving us another chance in the future.

Team PANGAIA

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

One of the items of my order was…

One of the items of my order was damaged after wearing it once. Customer service sent a code for ordering a replacement, but the code wasn't valid. After that no response. Wouldn't recommend the company which is a pity, because they have lovely stuff.

1 oktober 2025
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för PANGAIA

Svar från PANGAIA

Hi Sina,

We’re very sorry to hear about the trouble with your replacement code and the damaged item. We completely understand how frustrating this must be, and please be rest assured our team is actively looking into this for you right now.

If you haven’t already, please get in touch with our customer service so we can resolve this as quickly as possible.

Team PANGAIA

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

From my experience with Pangaia

From my experience with Pangaia, I can say that they are fully trustworthy. When a parcel did not arrive, customer service took care of it until it finally arrived at my home in Germany. Thank you so much — the hoodie is fantastic and the colour is bright!

10 september 2025
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för PANGAIA

Svar från PANGAIA

Hi Heidrun,

Thank you so much for sharing your experience! We’re delighted that our team could support you and that your parcel arrived safely. It’s wonderful to hear you’re enjoying your hoodie, we really appreciate your kind words and your trust in us!

Team PANGAIA

Betygsatt 4 av 5 stjärnor

Long-time loyal customer

Long-time loyal customer, but recent experience was very disappointing I’ve been shopping with Paagaia for years and have always loved the brand — the quality, the message, and the style. Unfortunately, my recent experiences have been really frustrating.

First, I received an email saying I needed to use my $50 Circle Cycle credit because the program was being closed. I tried to use it on discounted items, but the system wouldn’t let me — even though I’ve done that many times in the past without any problem. Customer service insisted it wasn’t possible, which honestly felt dismissive and inconsistent.

Then I ordered a T-shirt — the first one never arrived, and when the replacement finally did, I wanted to exchange it. Since the website didn’t allow me to process an exchange directly, I contacted support and was told to return it and that I’d receive a voucher for the value.

Instead, they refunded only the card payment, and my $50 Circle Cycle credit somehow turned into a $10 voucher — valid for just one month! When I asked about it, they claimed it was a “courtesy” because they no longer use the voucher system.

After years of loyalty, this was honestly disappointing. I still love the brand’s mission and designs, but the recent handling of customer service and rewards feels careless and unfair. I hope they can do better — long-time customers deserve consistency and respect.
Update: I received an email with a 50 dollars credit code than i can use on my next order. Good to know that they respect loyal customers

15 oktober 2025
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för PANGAIA

Svar från PANGAIA

Hi there,

Thank you for taking the time to share your experience. We truly appreciate your long-term support of PANGAIA and are very sorry to hear about the challenges with your recent orders and rewards.

Please be assured that our team is already working on your case, and we hope to clarify any miscommunication and ensure everything is resolved for you as smoothly as possible.

Team PANGAIA

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Really pleased to have found Pangaia

Really pleased to have found Pangaia. Great clothes, such a vibrant selection of colours and really nice quality garments. Got some T shirts and tracksuit bottoms and will be back for more shortly. Very impressed with the customer service.

13 oktober 2025
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för PANGAIA

Svar från PANGAIA

Hi Carly,

Thank you so much for your kind words! We’re thrilled to hear that you love our garments and the vibrant selection, and that our team could support you along the way.

It’s wonderful to know you’ll be back for more, your feedback means a lot to us and keeps our team motivated to continue providing great products and service.

Team PANGAIA

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Terrible customer service and misleading returns handling

*UPDATE: NOT THE GENERIC RESPONSE THEY HAVE REPLIED TO THIS REVIEW!!! LOL! Enough said.*

I had to chase PANGAIA for weeks over a simple return that was clearly within their 30-day policy. My request was wrongly refused, ignored, and then only approved after I escalated the issue and copied in senior contacts. They later tried to frame the refund as a “gesture of goodwill,” when in reality they’d just failed to follow their own policy.

What should have been a straightforward return turned into a frustrating, time-wasting back-and-forth. Slow responses, poor accountability, and zero ownership - deeply disappointing experience.

8 oktober 2025
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för PANGAIA

Svar från PANGAIA

Hi Minal,

We’re really sorry to hear about the frustration you experienced with your return. Our team always aims to handle returns promptly and in line with our policy, and we apologise if our communications caused any confusion or frustration. We do want to note that we strive to maintain a respectful and constructive dialogue with all customers, and we’re here to assist whenever issues arise.

Team PANGAIA

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Wow what great customer service

Wow what great customer service. Alex responded on the same day and resolved immediately! Professional, prompt!

1 oktober 2025
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för PANGAIA

Svar från PANGAIA

Hi Liezel,

We’re so happy to hear that Alex could resolve everything for you so promptly! Thank you for your kind words and for taking the time to share your positive experience with us, it truly means a lot to our team!

Team PANGAIA

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Prompt after sales support

Prompt, friendly after sales support from Alex, even on a Sunday!

5 oktober 2025
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för PANGAIA

Svar från PANGAIA

Hi Michael, thank you for your lovely review! We’re so glad to hear Alex was able to help you so quickly.

We really appreciate you taking the time to share your experience!

Team PANGAIA

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Goede kwaliteit

Goede kwaliteit

25 mars 2025
Logotyp för PANGAIA

Svar från PANGAIA

Hi Mrs Heerde,

Thank you for your kind review! We put a lot of care into designing pieces that combine comfort, durability, and responsible materials, so it’s wonderful to hear the quality has met your expectations! 💚🌍

Team PANGAIA

Detta är Trustpilot

Vem som helst får skriva ett omdöme på Trustpilot. Den som skriver ett omdöme äger sitt omdöme och detta innebär att personen i fråga kan redigera eller ta bort sitt omdöme när som helst. Omdömen finns kvar på Trustpilot sålänge omdömeslämnarens konto är aktivt.

Företag kan be sina kunder om omdömen via automatiska inbjudningar. Dessa omdömen markeras som verifierade för att visa att det handlar om verifierade upplevelser.

Läs mer om andra typer av omdömen.

Vi skyddar vår plattform med hjälp av dedikerade medarbetare och smart teknologi. Läs mer om hur vi bekämpar falska omdömen.

Läs mer om omdömesprocessen på Trustpilot.

Här är 8 tips på hur man kan skriva omdömen på bästa sätt.

Verifieringen hjälper till att säkerställa att det är riktiga människor som skriver omdömena som du läser på Trustpilot.

Att erbjuda belöningar för omdömen eller att bara be en viss grupp personer att skriva ett omdöme kan påverka företagets TrustScore. Detta strider mot våra riktlinjer.

Läs mer