NUTS 'N' BOLTS LTD Omdömen 126

TrustScore 4 av 5

4,1

Även om vi inte verifierar specifika påståenden eftersom omdömeslämnarnas åsikter är deras egna, kan vi märka omdömen med en ”verifierat”‑etikett ifall vi kan bekräfta att en företagsinteraktion har ägt rum. Läs mer

För att skydda plattformens integritet granskas både verifierade och overifierade omdömen av vår automatiserade programvara som är tillgänglig dygnet runt. Tekniken är utformad för att identifiera och ta bort innehåll som bryter mot våra riktlinjer, inklusive omdömen som inte är baserade på en äkta upplevelse. Vi är medvetna om att vi inte kan lägga märke till allt. Det går att flagga sådant som du tror att vi kan ha missat. Läs mer

Det här tycker kunderna

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

The Irish turf was well packaged, and arrived on time. The turf is good quality and gives off that wonderful aroma as it burns. Anyone who wants to experience that aroma from their open fire to remind... Se mer

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

I had a request for an odd sized bolt for an exercise bike I purchased and I was unable to find it anywhere so I GOOGLED and there was Nuts 'n Bolts offering the exact item. They arrived before they... Se mer

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Twice now I have ordered various nuts and bolts on the easy to navigate online service. Confirmation sent by email followed quickly by despatch info. Delivered the next day - what great service. A sup... Se mer

Betygsatt 4 av 5 stjärnor

I have bought products from this company several times over the years and the quality of the product is always very good. The only downside is the packaging, obviously nuts and bolts are heavy and a... Se mer

Företagsinformation

  1. Järnhandel
  2. Gör-det-självbutik
  3. Leverantör av fästanordningar
  4. Presentbutik
  5. Verktygsbutik
  6. Fyndvaruhus

Skrivet av företaget

Here at NUTS 'N' BOLTS We focus on supplying high quality fasteners and fixings and In particular our very popular nut and bolt assortments. We supply a large range of fasteners and fixings to both private and business clients based throughout the UK, Northern Ireland, Republic of Ireland and Europe. Trading mostly online and operating on a cash and carry model we are able to offer shockingly Low prices for high quality fasteners, fixings, workshop supplies and other engineering and automotive components. We keep a good stock of common products in house however with great relationships with major contacts in the Fastener industry we are able to source thousands of different types of fasteners usually the next working day or within a couple of days. Working alongside a major UK based manufacturer we are able to source specialist custom manufactured fasteners on request. If you require any fasteners and fixings please get in touch with us today for a free no obligation quotation. We are able to take card payments over the phone or via paypal.


Kontaktuppgifter

4,1

Bra

TrustScore 4 av 5

126 omdömen

5 stjärnor
4 stjärnor
3 stjärnor
2 stjärnor
1 stjärna

Har inte besvarat negativa omdömen

Så använder företaget Trustpilot

Se hur deras omdömen och betyg hämtas, betygsätts och modereras.

Företag på Trustpilot får inte erbjuda incitament eller betala för att dölja omdömen. Omdömen är enskilda användares åsikter och inte Trustpilots åsikter. Läs mer

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Don't use this company…

Two days after I had purchased this product I was sent a message asking for a extra £10 to cover postage even although I had sent a message two days previous asking if there was a postage charge.
When I completed the purchase I was asked for my postcode which showed no charge.
It then took a further 5 days to get a refund as they ignored my messages.
Very poor service.

26 mars 2023
Logotyp för NUTS 'N' BOLTS LTD

Svar från NUTS 'N' BOLTS LTD

Dear Stuart,

We're sorry to hear that you had a negative experience with our company. We apologize for any confusion or inconvenience caused by the unexpected request for an additional £10 to cover postage. We understand that this was frustrating for you, especially after you had already inquired about potential postage charges.

We take full responsibility for any miscommunication or lack of transparency on our part, and we would like to make things right. Please rest assured that we will be reviewing our processes to ensure that this doesn't happen again in the future.

We do delivery across the hole of England, Scotland, Wales, Northern Ireland and Republic of Ireland with no surcharges however offshore areas such as Guernsey, we do have to request additional postage on lower value, and heavy bulky shipments to help us cover the costs as our couriers surcharge us heavily for this.

Regarding the delay in receiving your refund, we understand how frustrating this can be, and we apologize for any further inconvenience caused. Unfortunately our payment processor can take up to 5 working days to process the money back to your account.

We appreciate your feedback and your willingness to bring this issue to our attention. We take customer satisfaction seriously, and we will do our best to ensure that your concerns are addressed.

If there is anything else we can do to help, please do not hesitate to contact us.

Best regards,
Catherine

Betygsatt 5 av 5 stjärnor
Logotyp för NUTS 'N' BOLTS LTD

Svar från NUTS 'N' BOLTS LTD

Dear Luke,

Thank you for taking the time to leave us a positive review on Trustpilot! We are thrilled to hear that you had a good experience with our company and that you were satisfied with our fast turn around time and competitive pricing.

At NUTS N BOLTS®, we are committed to providing our customers with high-quality fasteners, fixings and associated DIY & Trade products and services at reasonable prices. We are delighted to hear that we were able to meet your expectations in this regard.

We appreciate your business and we look forward to serving you again in the future. If there is anything else we can do to help, please do not hesitate to contact us.

Thank you again for your review and your support.

Best regards,
NUTS N BOLTS TEAM

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

The order never turned up.

The order never turned up.

I've emailed twice - no response.

14 januari 2023
Logotyp för NUTS 'N' BOLTS LTD

Svar från NUTS 'N' BOLTS LTD

Dear Caroline,

We are sorry to hear that you did not receive your order and that you have not received a response to your emails. We understand that this must be frustrating for you, and we apologize for any inconvenience caused.

We take our customers' satisfaction seriously, and we would like to investigate what has happened and resolve this issue as soon as possible. Please provide us with your order details, such as the order number, so we can locate your order and track its delivery status.

Alternatively, please contact us by phone or live chat so we can assist you in real-time and resolve any issues you may be experiencing. We want to ensure that you are completely satisfied with your experience with NUTS N BOLTS, and we are committed to resolving this issue for you.

Thank you for bringing this to our attention, and we look forward to hearing from you soon.

Best regards,

Catherine

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

All arrived on time and exactly as i…

All arrived on time and exactly as i had hoped for.

16 januari 2023
Logotyp för NUTS 'N' BOLTS LTD

Svar från NUTS 'N' BOLTS LTD

Hi Killian,

Thank you for taking the time to leave us a positive review on Trustpilot! We are delighted to hear that you were satisfied with your order and that it arrived on time and met your expectations.

Thank you for choosing NUTS N BOLTS for your purchase. We appreciate your business, and we look forward to serving you again in the future.

If there is anything else we can do to assist you, please do not hesitate to contact us.

Thank you again for your positive review.

Best regards,

Catherine

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Put in a order on 18th of January now…

Put in a order on 18th of January now the26th order has not arrived

18 januari 2023
Logotyp för NUTS 'N' BOLTS LTD

Svar från NUTS 'N' BOLTS LTD

Dear Colin,

We would like to thank you for your patience and understanding while we worked to resolve the issue with your order. We are happy to hear that the matter has been resolved, and your order has been delivered to you.

If you have any further questions or concerns, please do not hesitate to contact us. We value your business and are always here to assist you.

Thank you again for choosing NUTS N BOLTS, and we hope to have the opportunity to serve you again in the future.

Best regards,

Catherine

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Prompt delivery of peat

Prompt delivery of peat, good value too.

18 januari 2023
Logotyp för NUTS 'N' BOLTS LTD

Svar från NUTS 'N' BOLTS LTD

Hi Alex,

We are absolutely delighted to hear that you had a positive experience with us and found our peat delivery to be prompt and our prices to be good value! Thank you so much for sharing your thoughts with us and for choosing NUTS N BOLTS for your purchase.

Our team is committed to providing our customers with the highest level of service and quality products, so we are thrilled that we were able to meet your expectations. Your satisfaction is our top priority, and we are honored to have earned your trust and loyalty.

We are always here to assist you with any questions or concerns you may have, so please don't hesitate to reach out to us if you need anything. Thank you again for taking the time to leave us a positive review, and we look forward to serving you again soon!

Best regards,

Catherine

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Great service

Great service, very quick delivery

12 januari 2023
Logotyp för NUTS 'N' BOLTS LTD

Svar från NUTS 'N' BOLTS LTD

Dear Brian,

Wow! Thank you so much for taking the time to leave us a fantastic review on Trustpilot! We are thrilled to hear that your experience with NUTS N BOLTS was nothing short of amazing!

We pride ourselves on delivering exceptional customer service and quality products, so it's wonderful to know that you found our delivery to be prompt and our prices to be good value.

We are grateful for your trust in us and your decision to choose NUTS N BOLTS for your purchase. We look forward to continuing to exceed your expectations in the future.

If you ever have any questions or concerns, please do not hesitate to reach out to us. Our team is always here to provide you with the best possible assistance.

Once again, thank you so much for your glowing review. It truly means the world to us.

Warm regards,

Catherine





Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Order perfect and arrived much faster…

Order perfect and arrived much faster than I thought.

9 januari 2023
Logotyp för NUTS 'N' BOLTS LTD

Svar från NUTS 'N' BOLTS LTD

Hey there!

Thanks for taking the time to leave us such an awesome review! We're thrilled to hear that your order was perfect and arrived much faster than you anticipated.

At NUTS N BOLTS, we pride ourselves on our speedy delivery and top-notch products, so we're delighted to have met your expectations. We hope you'll continue to rely on us for all your future purchases.

If you ever need anything or have any questions, don't hesitate to reach out to us. We're always happy to help.

Thanks again for your business and for leaving such a great review. Have a fantastic day!

Best regards,
Catherine

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

No Understanding Of Customer Service

It seems if everything is ok with your order, as many people have testified here, then this is a great company to order from. However, it’s when there’s an issue with your order that things go awry, certainly that was my experience. Their website doesn’t have a live inventory, so the customer has no idea if the items they are ordering are in stock - in my case, one was, one wasn’t. Rather than notify the customer of this, they prefer to leave you in the dark. I emailed after seven days, having not even received an order confirmation. This email was initially ignored, eventually receiving a reply some sixteen days later, by which point I’d spoken to them on the telephone. Almost three weeks after that email - and some six weeks since the initial order I received my item.
A lengthy process and one that I won’t be repeating.
They’ve a lot to learn with regards to customer service, which should come in to its own as soon as a problem is identified.

1 november 2022
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Ordered Adblue and paid for it

Ordered Adblue and paid for it. Standard delivery was 3-5 days. Waited for almost a week but no delivery. Contacted them only to be told my order has been cancelled due to low stock and have issued a full refund. Waited for another week for refund, but did not receive. So contacted them again to which they assured they would sort it out immediately. But same story again. Lies lies and lies. I am still waiting for the refund. But this time I will raise a dispute through PayPal. Such a waste of time and unpleasant experience I have had with this company. Never gonna shop with them again. 👎💩🤮

6 september 2022

Detta är Trustpilot

Vem som helst får skriva ett omdöme på Trustpilot. Den som skriver ett omdöme äger sitt omdöme och detta innebär att personen i fråga kan redigera eller ta bort sitt omdöme när som helst. Omdömen finns kvar på Trustpilot sålänge omdömeslämnarens konto är aktivt.

Företag kan be sina kunder om omdömen via automatiska inbjudningar. Dessa omdömen markeras som verifierade för att visa att det handlar om verifierade upplevelser.

Läs mer om andra typer av omdömen.

Vi skyddar vår plattform med hjälp av dedikerade medarbetare och smart teknologi. Läs mer om hur vi bekämpar falska omdömen.

Läs mer om omdömesprocessen på Trustpilot.

Här är 8 tips på hur man kan skriva omdömen på bästa sätt.

Verifieringen hjälper till att säkerställa att det är riktiga människor som skriver omdömena som du läser på Trustpilot.

Att erbjuda belöningar för omdömen eller att bara be en viss grupp personer att skriva ett omdöme kan påverka företagets TrustScore. Detta strider mot våra riktlinjer.

Läs mer