SlotExpress - Jusqu'á €1000 + 200 Tours Gratuits Omdömen 

57
•
TrustScore 1.5 av 5

1,3

Även om vi inte verifierar specifika påståenden eftersom omdömeslämnarnas åsikter är deras egna, kan vi märka omdömen med en ”verifierat”‑etikett ifall vi kan bekräfta att en företagsinteraktion har ägt rum. Läs mer

För att skydda plattformens integritet granskas både verifierade och overifierade omdömen av vår automatiserade programvara som är tillgänglig dygnet runt. Tekniken är utformad för att identifiera och ta bort innehåll som bryter mot våra riktlinjer, inklusive omdömen som inte är baserade på en äkta upplevelse. Vi är medvetna om att vi inte kan lägga märke till allt. Det går att flagga sådant som du tror att vi kan ha missat. Läs mer

Det här tycker kunderna

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

iPad in landscape casino page: cashier spinner ran after 9 minutes until the session expired. Lobby notice sent me back to chat without any note in the account.

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Looked twice, Free spins on Wolf Gold: free spins vanished with Visa after I opened Bonanza Megaways. Lobby notice hid the next step after another refresh.

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Went back once, New casino account: the account area became messy inside the casino account once money was involved. Casino page stayed blank during a short lunch break.

Företagsinformation

  1. Kasino
  2. också i
  3. Bookmaker
  4. Online-casino / Bookmaker
  5. Programvarubutik
  6. Vadslagningsbyrå
  7. Vadslagningslokal

Skrivet av företaget

SlotExpress - Jusqu'á €1000 + 200 Tours Gratuits


Kontaktuppgifter

1,3

Mycket dålig

TrustScore 1.5 av 5

57 omdömen

5 stjärnor
4 stjärnor
3 stjärnor
2 stjärnor
1 stjärna

Ber kunder att lämna omdömen

Detta företag bjuder in sina kunder att lämna omdömen – oavsett om de är positiva eller negativa

Så använder företaget Trustpilot

Se hur deras omdömen och betyg hämtas, betygsätts och modereras.

1,3

Alla omdömen

(57)

7 omdömen under de senaste 12 månaderna

Skriv ett omdöme
Företag på Trustpilot får inte erbjuda incitament eller betala för att dölja omdömen. Omdömen är enskilda användares åsikter och inte Trustpilots åsikter. Läs mer

Betygsatt 4 av 5 stjärnor

A bit of a frustrating experience

Download worked fine. I followed the instructions I was given to activate it but it didn't work either online or on the phone. Typed a message into online chat which indicated the typical response time was a few minutes. It was about 2.5 hours before I got a response! I was sent another key which worked. Rather frustrating experience

9 augusti 2022
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Went back for another!

Bought 2 now, had to activate over the phone like they say may happen. (Which means it will!) Both keys worked fine no problems at all. Bargain! Will use again
Thank you

31 juli 2022
Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Link was rec'd quickly

Link was rec'd quickly, followed easy setup instructions regards downloading. Had to use telephone setup but again very straight forward and then loaded Office, all working perfectly. Thank you Erina

27 juli 2022
Betygsatt 1 av 5 stjärnor

I have not been able to activate my…

I have not been able to activate my office 2019 download, MS office 2019 support reported that the activation code was already being used.

Regards
Gerald

25 juli 2022
Logotyp för SlotExpress - Jusqu'á €1000 + 200 Tours Gratuits

Svar från SlotExpress - Jusqu'á €1000 + 200 Tours Gratuits

Hi Gerald,

Sorry to read your review,

We can't find any customer support tickets for you, please contact us with any issue and we will work with you to find a solution , or explain what happened on your purchase.

Thanks
Customer Experience Team

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Worst experience.

Worst don't believe. I lost my money

25 juli 2022
Logotyp för SlotExpress - Jusqu'á €1000 + 200 Tours Gratuits

Svar från SlotExpress - Jusqu'á €1000 + 200 Tours Gratuits

Hi Devaraj,

Sorry to read your review,

We can't find any customer support tickets for you, please contact us with any issue and we will work with you to find a solution , or explain what happened on your purchase.

Thanks
Customer Experience Team

Betygsatt 4 av 5 stjärnor

Good product and price.

The product works well but I had to use the phone based activation when the internet -based activation wouldn't work. A bit fiddly but got there in the end. Now all seems fine.

23 juli 2022

Detta är Trustpilot

Vem som helst får skriva ett omdöme på Trustpilot. Den som skriver ett omdöme äger sitt omdöme och detta innebär att personen i fråga kan redigera eller ta bort sitt omdöme när som helst. Omdömen finns kvar på Trustpilot sålänge omdömeslämnarens konto är aktivt.

Vi skyddar vår plattform med hjälp av dedikerade medarbetare och smart teknologi. Läs mer om hur vi bekämpar falska omdömen.

Läs mer om omdömesprocessen på Trustpilot.

Här är 8 tips på hur man kan skriva omdömen på bästa sätt.

Verifieringen hjälper till att säkerställa att det är riktiga människor som skriver omdömena som du läser på Trustpilot.

Att erbjuda belöningar för omdömen eller att bara be en viss grupp personer att skriva ett omdöme kan påverka företagets TrustScore. Detta strider mot våra riktlinjer.

Läs mer