Mijnoorbellen Omdömen 11

TrustScore 2 av 5

2,0

Även om vi inte verifierar specifika påståenden eftersom omdömeslämnarnas åsikter är deras egna, kan vi märka omdömen med en ”verifierat”‑etikett ifall vi kan bekräfta att en företagsinteraktion har ägt rum. Läs mer

För att skydda plattformens integritet granskas både verifierade och overifierade omdömen av vår automatiserade programvara som är tillgänglig dygnet runt. Tekniken är utformad för att identifiera och ta bort innehåll som bryter mot våra riktlinjer, inklusive omdömen som inte är baserade på en äkta upplevelse. Vi är medvetna om att vi inte kan lägga märke till allt. Det går att flagga sådant som du tror att vi kan ha missat. Läs mer

2,0

Dålig

TrustScore 2 av 5

11 omdömen

5 stjärnor
4 stjärnor
3 stjärnor
2 stjärnor
1 stjärna

Ingen inbjudningshistorik registrerad

Det här företaget har inte bjudit in sina kunder. Omdömen kanske inte är representativa

Så använder företaget Trustpilot

Se hur deras omdömen och betyg hämtas, betygsätts och modereras.

Företag på Trustpilot får inte erbjuda incitament eller betala för att dölja omdömen. Omdömen är enskilda användares åsikter och inte Trustpilots åsikter. Läs mer

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Lange levertijd en slechte kwaliteit

Website doet zich mooier voor dan de werkelijkheid.
Er staat snelle levering op de website... daar verschillen wij van mening. Het heeft 3 weken geduurd voor mijn bestelling binnen was, snelle levering is voor mij in iedergeval binnen 1 week, liefst de volgende dag binnen.
2 setjes oorbellen van Stitch besteld, zou van hypoallergeen materiaal zijn. Ik heb mijn twijfels, het ziet er goedkoop en gegoten uit. De afwerking is slordig met scherpe randjes. Een van oorbellen was kapot geleverd, het oogje waar het hangertje aan moest hangen was afgebroken. Ik bestel hier niet meer, spijt dat ik de reviews van de winkel niet vooraf opgezocht had.

17 februari 2026
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Bedriegers

Zeer slechte ervaring
Ze.liegen en bedriegen
Oorbellen zouden al 11 dagen geleden verzonden zijn .
Kijk je op tracking trace blijkt ze niet verzonden te zijn .
Nu weer een email is nu verzonden
En is ook nog troep uit China
Zoals in de tracking staat .
Ik wil geld terug

16 december 2025
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Betalen en niet geleverd krijgen

Ik heb oorbellen besteld en niet gekregen, wel betaald.
Als antwoord ze zijn bij u geleverd niet dus!!
Als ik bel krijg ik een voicemail in het Frans, hier niet kopen ,!!!

15 december 2025
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Pure oplichting

Pure oplichting... Komt uit China😔
Besteld en 4 weken moeten wachten voor ze eindelijk door de brievenbus kwamen. Meerdere mails gestuurd, die werden wel beantwoord.
De oorbellen zijn van slechte kwaliteit, had 2 setjes gekocht. Bij de eerste keer dragen , heb ik het hangertje al moeten lijmen met seconde lijm...😬
Oorhangers zijn ook scheef..
Koop hier dus niks meer.
14 november besteld, 11 december heb ik ze ontvangen. Katten oorbellen , erg jammer en teleurgesteld.

11 december 2025
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Ik had 2 paar oorbellen besteld en die…

Ik had 2 paar oorbellen besteld en die waren, niet ok. De print was doorlopen en de andere veel te groot (voor een kind). Ik moest ze aangetekend terug versturen naar (de klantenservice) Portugal. Vervolgens eeuwen wachten en contact opnemen nog steeds geen geld en vage mailtjes over dat het is overmaakt! Koop hier niet want je geld ben je sowieso kwijt en contact zoeken is echt een grote ellende! Pfff!!

16 september 2025
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Stel oplichters

Stel oplichters! Echt NIET hier bestellen! Wacht nog steeds op oorbellen die binnen paar dagen geleverd zouden worden. Het event waar ik ze voor nodig had is inmiddels voorbij. Nu ook geen contact te krijgen. WERKELIJK ALLES WAT ZE BELOVEN OP HUN SITE DOEN ZE NIET! Ik wacht nog steeds op mijn oorbellen!!

9 juli 2025
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Super slechte ervaring

Super slechte ervaring. Oorbellen werden eerst niet verstuurd en vervolgens na contact werden ze verstuurd. Vervolgens bleven ze maar ‘onderweg’. Bij contact krijg alleen hetzelfde antwoord…. Spreken je aan met een verkeerde naam. Hopelijk kan ik mijn geld nog terug krijgen.

5 juli 2025
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 1 av 5 stjärnor

17 juni oorbellen besteld

17 juni oorbellen besteld, er werd aangegeven dat ik ze rond 26 juni zou ontvangen. Op tijd voor het doel waarvoor ik ze gekocht had. 24 juni pas een track-and-trace ontvangen en daar gebeurt helemaal niets. De track-and-trace geeft aan dat het pakket nog niet is ontvangen door de verzender.

Ik heb het gevoel dat het pakket niet meer gaat komen en heb na bovenstaande reviews grote vraagtekens bij de kwaliteit als ik het pakket überhaupt ontvang. Ik vermoed dus dat ik straks 30 euro lichter ben voor niks. Gelukkig betaald met creditcard dus ik vorder het terug via de bank.

30 juni 2025
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Verschrikkelijk

Verschrikkelijk, 2 juni een bestelling gedaan en nu nog niet binnen. Op 1 van mijn berichten werd gereageerd, toen werd er gezegd de levering is tussen 8 & 14 dagen. Wat op hun website al anders staat, daar staat 8 tot 12 dagen door heel Europa, ook staat er snelle levering vermeld. Nou ik wacht nu al dik 3 weken en niks, op mails word niet meer gereageerd. Na het lezen van een eerdere revieuw, waar gezegd word dat het ook nog eens aliexpress troep is, ben ik er bang voor. Met de foto van de stitch oorbellen, gezocht bij aliexpress en idd allemaal overeenkomsten. Ben er dus bang voor dat dit gewoon dropshippers zijn en ik €18,- euro betaald heb voor een paar oorbellen van 2 euro. Vraag me af of er überhaupt nog iets geleverd word, ik raad het af om hier te bestellen, pure oplichters!
Update: Na 5 weken eindelijk de oorbellen binnen en helaas waar ik al bang voor was (na de reviews) gewoon aliexpress oorbellen, dit zijn gewoon DROPSHIPPERS!!!!

24 juni 2025
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Oplichters!

Pure oplichting! Niet bestellen! 20 euro betalen voor Ali Express oorbel van 0,89 cent! Klantenservice niet bestaand mailadres / niet bereikbaar. Niet intrappen!

3 juni 2025
Omdöme utan inbjudan

Är det här ditt företag?

Registrera din profil för att få tillgång till våra kostnadsfria företagsverktyg, och kom närmare dina kunder.

Skapa ett konto gratis

Detta är Trustpilot

Vem som helst får skriva ett omdöme på Trustpilot. Den som skriver ett omdöme äger sitt omdöme och detta innebär att personen i fråga kan redigera eller ta bort sitt omdöme när som helst. Omdömen finns kvar på Trustpilot sålänge omdömeslämnarens konto är aktivt.

Företag kan be sina kunder om omdömen via automatiska inbjudningar. Dessa omdömen markeras som verifierade för att visa att det handlar om verifierade upplevelser.

Läs mer om andra typer av omdömen.

Vi skyddar vår plattform med hjälp av dedikerade medarbetare och smart teknologi. Läs mer om hur vi bekämpar falska omdömen.

Läs mer om omdömesprocessen på Trustpilot.

Här är 8 tips på hur man kan skriva omdömen på bästa sätt.

Verifieringen hjälper till att säkerställa att det är riktiga människor som skriver omdömena som du läser på Trustpilot.

Att erbjuda belöningar för omdömen eller att bara be en viss grupp personer att skriva ett omdöme kan påverka företagets TrustScore. Detta strider mot våra riktlinjer.

Läs mer