Nog nooit zo belazerd als door deze partij... Ik bestelde 3 overhemden. Los van de levertijd... ik krijg de verkeerde maat, verkeerde kleur en verschillende pasvormen. Om de rotzooi terug te sturen... Se mer
Även om vi inte verifierar specifika påståenden eftersom omdömeslämnarnas åsikter är deras egna, kan vi märka omdömen med en ”verifierat”‑etikett ifall vi kan bekräfta att en företagsinteraktion har ägt rum. Läs mer
För att skydda plattformens integritet granskas både verifierade och overifierade omdömen av vår automatiserade programvara som är tillgänglig dygnet runt. Tekniken är utformad för att identifiera och ta bort innehåll som bryter mot våra riktlinjer, inklusive omdömen som inte är baserade på en äkta upplevelse. Vi är medvetna om att vi inte kan lägga märke till allt. Det går att flagga sådant som du tror att vi kan ha missat. Läs mer
Det här tycker kunderna
Wát een aanfluiting is dit en baal enorm dat ik er 'ingestonken ' ben..... Kocht mooie "Orthopedische" schoenen, nou ik schrok me rot toen ik t vandaag na weken binnenkreeg, alleen in een enkel pla... Se mer
Pure oplichterij. Bestelling van 5 boxershorten. Bij levering bleek het om totaal andere kleuren te gaan dan wat besteld werd. Dit werd ontkend, zelfs na het opsturen van foto's van wat werd bestel... Se mer
Pure oplichterij ! Hun business model is minderwaardige kledij opsturen uit China. Terugsturen is onmogelijk gemaakt daar je naar China moet terug sturen tegen zeer hoge kosten ! Dus een aankoop va... Se mer
Ingen inbjudningshistorik registrerad
Det här företaget har inte bjudit in sina kunder. Omdömen kanske inte är representativa
Så använder företaget Trustpilot
Se hur deras omdömen och betyg hämtas, betygsätts och modereras.
bestel hier niet!
Mijn dochter had een winterjas besteld. Die bleek te groot. Krijgt ze te horen dat die niet retour kan omdat het een uitverkoop artikel is. Wat een waardeloze service. BESTEL HIER NIET!
Wat een oplichters zeg!!
Wat een oplichters zeg.
Onze dochter van 14 jaar ee jas van 60 euro besteld en na 2 wk eens ontvangen.
Gewoon een jas die je bij Ali express voor 10 euro koopt. Slecht kwaliteit en een raar model.
Na lang aandringen toch terug sturen maar zijn de verzendkosten rond 30 euro en mag je de jas houden. Niet mee eens en niet mee akkoord maar krijg elke keer standaard mail.
Zijn niet telefonisch bereikbaar.
Echt zo kansloos en dat mensen zo hun geld kunnen verdienen. Ben zo boos!!
Nooit wat kopen hier!!
Dit is een vorm van fraude
Dit is een vorm van fraude, ik heb de bestelde goederen niet ontvangen, valse e-mails van dit pseudobedrijf. Ik ga het melden
the items are delivered from china and you pay to return to china
the items are delivered from china in more than two times specified time in their website.
they do not mention the return address in the web and they do not give you the information until the item arrived at your place.
Once item has arrived, you notice it is garbage, and you want to return it, they say "we dont accept returns".
when i say they are obliged by law to accept returns, they provide return address in china.
and buyer has to pay for return.
Oplichters
Wat een slechte webwinkel,mijn dochter heeft na lang sparen zich ongeveer twee weken geleden een winterjas besteld.nog steeds is die niet binnen.vaak gemaild wordt steeds gezegd hij is onderweg.gevraagd of ze haar geld terug kan krijgen.maar dan krijgt ze geduld uw bestelling is onderweg.ik denk dat mijn dochter van 14 haar geld kwijt is.dus bestel niet bij deze oplichters
slechte/ geen klantenservice
Wat een slechte klantenservice! De jas die we besteld hebben is te klein, maar retour doen zij niet, het zou uit hun uitverkoop komen, wat nergens bij de bestelling vermeld werd. Je wordt als klant opgehemeld in hun communicatie met allemaal holle woorden, laat je niet door hun in de zak zetten!
OPLICHTING webwinkel staat niet ingeschreven bij de KVK!
Pasop is zelfde eigenaar als Fashion by Gaby! staan niet ingeschreven bij kvk! Een gewaarschuwd mens telt voor 2 :)
Artikel niet toegekomen
Artikel niet toegekomen. 50 euro kwijtgespeeld. Firma telefonisch nooit te bereiken. Er wordt NOOIT opgenomen. Geen antwoord op gestuurde mail. Bij deze firma koop ik nooit meer.
Nooit toegekomen
Nooit toegekomen, nul service, van het kastje naar de muur gestuurd. Maanden aan het lijntje gehouden, 150 euro in de vuilbak. Vreselijk! Had ik maar eerst opgezocht wat de reviews waren. Niet kopen!!!
Artikel was niet naar wens (te kleine…
Artikel was niet naar wens (te kleine maat), retourneren kon alleen doordat zelf te moeten betalen. Geld terug doen ze kennelijk niet aan. Je mag wel wat in de winkel uitzoeken, moet je wel ff 15 euro verzendkosten dokken. Na heel veel aandringen krijgen we 30% van het aankoopbedrag terug en mogen we het artikel houden, maar daar hebben we niks aan, omdat het niet past
Beste mensen,
Beste mensen,
In Amsterdam is geen winkel aanwezig die Mavumo heet!
Jos
Niet eens 1 ster waardig
Niet eens 1 ster waardig. Bestelde artikel veel te laat, rechtstreeks uit China terwijl je denkt met een winkel in Amsterdam van doen te hebben. Artikel komt absoluut niet overeen met plaatje, niet qua vorm, kleur en maat. Kan niet geretourneerd worden om hygiënische redenen, betreft een badpak.
Nooit meer iets kopen daar!!!!
A fuir!!!!!!
A fuir!!!!!!
Fait croire qu'elle est basée en Hollande alors qu'il faut renvoyer les vêtements en Chine si quelque chose ne va pas...
Malgré l'intervention de Test Achats, ils sont restés malhonnêtes jusqu'au bout!!
Horrible
Horrible! Je viens de perdre près de 94€ pour 2 paires de chaussures dont la taille et trop petite, que je pensais commander en Europe. Mais elle viennent de Chine! donc plus d'un mois de livraison . commande le 1/8, réception totale le 11/09.
Au moins 10 mails et 3 semaines d'échanges de plus en plus tendus entre les 2 paquets reçus à 3 semaines d'intervalle . Au début refus de retour, pour avoir finalement un formulaire de retour où je ne peux pas retourner le paquet de chaussures en Hollande mais bien en Chine . Tout ça pour des chaussures déformées dont la taille "40" est un 38 ! des chaussures de clowns tant elles sont diformes devant, invendables ailleurs. Horrible je confirme , plus jamais !
Een schande
Een schande!
Lang moeten wachten op de bestelling. Kleedjes passen niet, geen mooie vorm! Er zat zelfs een fout in de naad! Gevraagd om te retouren en ‘ik kwam in aanmerking’. Dan heb ik veel geld betaald om terug te zenden met traceercode naar CHINA! Daar komt hun brol van! Is mijn pakket uiteraard tegengehouden door de douane, en ik krijg enkel de reactie dat zij enkel terugbetalen bij aankomst. Slimmeriken, sluwe streek!
Très mauvaise qualité !
Très mauvaise qualité !
Décevant et toute une histoire pour le retour
Mavumo.nl zijn oplichters
Bestelde artikelen waren heel anders dan op de afbeelding. Ik heb een overhemd met lange mouwen besteld, maar een shirt met korte mouwen is geleverd. De kleur kwam helemaal niet overeen met de getoonde afbeelding.
Dit is puur oplichting. Bestel bij mavumo.nl alstublieft geen artikelen. Geef dit door aan anderen.
Ik dacht dat ik op een Nederlandse website zat, maar de artikelen kwamen uit China.
Let goed op waar je besteld. Het lijkt op de website kwaliteit te zijn en het is aardig aan de prijs, maar deze oplichters verkopen rommel.
Pathetic quality and damage products
Pathetic quality and damage products, and pathetic policy in terms of return. They are scammers, for sure.
AMATEURS
Als ik geen ster kon aanduiden had ik het gedaan! AMATEURS ZIJN HET! Ik ontvang een jumpsuit met binnenbeen lengte 70cm en dit voor maat M?! 70cm komt overeen met een XXS.
ik heb een bestelling twee ontvangen en…
ik heb een bestelling twee ontvangen en betaald op dezelfde dag, dit was een vergissing. Bovendien was de geleverde kwaliteit zeer slecht. Toen ik mailde om dit recht te zetten en te retourneren kreeg ik meerdere keren bericht dat ze er mee bezig waren tot de 30dagen overschreden werden en er plots werd gezegd:
Hoi Sandra,
Het spijt ons oprecht voor het ongemak dat u heeft ondervonden. We begrijpen je frustratie en we willen je zorgen zo goed mogelijk wegnemen.
Houd er echter rekening mee dat ons beleid ons toestaat om te helpen met vragen en retouren binnen een periode van 30 dagen. Omdat het tijdsbestek voor het verwerken van retourzendingen en restituties is verstreken, kunnen we op dit moment helaas geen gevolg geven aan je verzoek.
We verontschuldigen ons voor het ongemak dat dit kan veroorzaken. Als je nog andere vragen hebt of verdere hulp nodig hebt, laat het ons dan weten.
toen ik aangaf niet akkoord te zijn krijg ik nu steeds dezelfde mail. Geen correcte manier van werken. Ik ben 250 euro kwijt, heb materiaal voor de vuilnis en krijg geen gehoor, dus uitermate niet tevreden.
Detta är Trustpilot
Vem som helst får skriva ett omdöme på Trustpilot. Den som skriver ett omdöme äger sitt omdöme och detta innebär att personen i fråga kan redigera eller ta bort sitt omdöme när som helst. Omdömen finns kvar på Trustpilot sålänge omdömeslämnarens konto är aktivt.
Företag kan be sina kunder om omdömen via automatiska inbjudningar. Dessa omdömen markeras som verifierade för att visa att det handlar om verifierade upplevelser.
Läs mer om andra typer av omdömen.
Vi skyddar vår plattform med hjälp av dedikerade medarbetare och smart teknologi. Läs mer om hur vi bekämpar falska omdömen.
Läs mer om omdömesprocessen på Trustpilot.
Här är 8 tips på hur man kan skriva omdömen på bästa sätt.
Verifieringen hjälper till att säkerställa att det är riktiga människor som skriver omdömena som du läser på Trustpilot.
Att erbjuda belöningar för omdömen eller att bara be en viss grupp personer att skriva ett omdöme kan påverka företagets TrustScore. Detta strider mot våra riktlinjer.








