Nog nooit zo belazerd als door deze partij... Ik bestelde 3 overhemden. Los van de levertijd... ik krijg de verkeerde maat, verkeerde kleur en verschillende pasvormen. Om de rotzooi terug te sturen... Se mer
Även om vi inte verifierar specifika påståenden eftersom omdömeslämnarnas åsikter är deras egna, kan vi märka omdömen med en ”verifierat”‑etikett ifall vi kan bekräfta att en företagsinteraktion har ägt rum. Läs mer
För att skydda plattformens integritet granskas både verifierade och overifierade omdömen av vår automatiserade programvara som är tillgänglig dygnet runt. Tekniken är utformad för att identifiera och ta bort innehåll som bryter mot våra riktlinjer, inklusive omdömen som inte är baserade på en äkta upplevelse. Vi är medvetna om att vi inte kan lägga märke till allt. Det går att flagga sådant som du tror att vi kan ha missat. Läs mer
Det här tycker kunderna
Wát een aanfluiting is dit en baal enorm dat ik er 'ingestonken ' ben..... Kocht mooie "Orthopedische" schoenen, nou ik schrok me rot toen ik t vandaag na weken binnenkreeg, alleen in een enkel pla... Se mer
Pure oplichterij. Bestelling van 5 boxershorten. Bij levering bleek het om totaal andere kleuren te gaan dan wat besteld werd. Dit werd ontkend, zelfs na het opsturen van foto's van wat werd bestel... Se mer
Pure oplichterij ! Hun business model is minderwaardige kledij opsturen uit China. Terugsturen is onmogelijk gemaakt daar je naar China moet terug sturen tegen zeer hoge kosten ! Dus een aankoop va... Se mer
Ingen inbjudningshistorik registrerad
Det här företaget har inte bjudit in sina kunder. Omdömen kanske inte är representativa
Så använder företaget Trustpilot
Se hur deras omdömen och betyg hämtas, betygsätts och modereras.
Koop bij een Nederlandse winkel
Na de aankoop door mijn vrouw kreeg ik argwaan.
En het (b)lijkt duidelijk:
1. Buitenlands banknummer, dus niet terug te vorderen.
2. Het adres (26h) bestaat niet.
Rabobank zegt niets te kunnen doen. „Schrijf een review op Trustpilot“.
Oplichters....
Oplichters....
Geleverde troep komt niet overeen met het aanbod. 'Saskia' van de klantenservice houdt de boot af met retourneren. Creditcardclub heeft de betaling gestorneerd. Oplichtersclub, niks kopen!
Pas op! Producten worden niet geleverd
Producten worden niet geleverd en de verkoopster zegt iedere keer dat ze binnenkort geleverd worden. Hun leveringstermijn is ruim verstreken.De producten komen uit China. Dit vermelden ze niet op hun website. Volgens mij een onbetrouwbare verkoopster.
Houden niet aan wettelijke bepalingen
Product besteld, anderhalve week op moeten wachten. Wat een teleurstelling. Slechte kwaliteit en totaal geen pasvorm. Maar wel €40 voor betaald. Retour verzoek gedaan want niet verzegeld verstuurd en staat niet op de lijst van uitzonderingen. Maar nee, het mag niet geretourneerd worden. Ondanks de wettelijke bepalingen.
Oplichters
Oplichters. Exact dezelfde ervaring als Els: leren winterjas met wollen kraag voor mijn dochter gekocht. Bleek 100% polyester, geen wollen kraag en super-dunne stof. Dochter zwaar teleurgesteld en retourneren kan niet vanwege “aanbieding”. Hiermee €80 weggegooid, opletten dus!
Echt niet doen
Echt niet doen, retor sturen gaat wel maar kost teveel en wat je er voor terug krijgt is belachelijk dus JE BENT GEWAARSCHUWD DOE HET NIET
Gr Esther
Waardeloos
Waardeloos. Duurt een eeuwigheid voordat het binnen is. Is het product niet goed? Retour kost je 15,- of je krijgt 30% van je aankoopbedrag terug of een voucher van 60% van je aankoopbedrag. Nog nooit zoiets meegemaakt. Klantenservice reageert wel maar je krijgt niet waar je recht op hebt, niet doen dus
Qualité des articles et SAV déplorables
La livraison annoncée en 48h a été effectuée après 10 jours.
Les articles commandés ne sont pas conformes à la description sur le site et plus l'un est défectueux. La semelle intérieure d'une chaussure s'est décollée dans la première journée.
Service après vente déplorable qui refuse un retour des articles soit disant soldés (alors qu'il s'agit d'une offre de réduction si plusieurs articles achetés).
La seule proposition faite est de
m'offrir un bon de réduction !
Inacceptable, à fuir!
Ongelofelijk zoveel zijn ons blijkbaar…
Ongelofelijk zoveel zijn ons blijkbaar al voorgegaan! Hoezo doet een instantie hier niets aan! Ik ga thuiswinkelorg. hierover aanschijrven.
scammers
had een leren ‘winter’ jas besteld, is totaal anders dan op de foto, geen zachte kraagje, alle kaartjes zijn eraf, de vlag die in de jas zit was veel anders dan op de foto. retourneren moet door te mailen maar als ik nu naar deze reviews kijk gooi ik hem de prullenbak in en ga ik mijn tijd er niet aan besteden, weg 80 euro
Ook hier een gelijke ervaring
Ook hier een gelijke ervaring: mijn dochter was helemaal blij dat ze een leuke winterjas gevonden had en heeft hem besteld. Het zou een leren jas zijn, maar het is 100% polyester, het zou een gevoerde warme jas zijn, niks van waar de jas is echt heel dun. Op de foto is een bontrandje te zien op de jas, haar plastic jas heeft dat niet etc.
Het komt over als een jas uit van Ali o.i.d. en heeft niks te maken met hoe de jas in de advertentie wordt omschreven. Het is pure oplichting!
Als je ze mailt over retourneren dan zeggen ze dat ze geen producten uit de uitverkoop retour nemen.
Wij gaan zeker verdere stappen ondernemen.
Beste mensen: KOOP HIER NIKS!
Boevenbende...
Op 13 oktober 2024 een grijze winterjas voor mijn zoon besteld van € 59,95 maar tot op heden niets ontvangen! Enkel mails met een hoop blabla...
Spijt van de aankoop natuurlijk, mijn geld kwijt en geen jas dus voor eenieder wees gewaarschuwd en BESTEL HIER NIET!
Mavumo.nl is één grote boevenbende!!
DIEN KLACHT IN AUB
Dien ALLEMAAL klacht in bij de FOD en nadien bij ECC Europese Commissie consumenten.
De enige manier om deze "firma" te laten sluiten of je geld te kunnen terug krijgen.
Echt prut kwaliteit
Echt prut kwaliteit. Laat je niet verleiden. Lijkt totaal niet op de foto's.
Bestel niet bij dit bedrijf
Bestel niet bij dit bedrijf! Ze laten je weken wachten op je bestelling en dan krijg je heel iets anders dan je besteld had! Waardeloos!
Oplichters! Heeft meerdere winkels
Hier ook een dochter van 14 jaar die is opgelicht. Ze besteld een jas in maat M en krijgt een jas uit China in maat L. De jas komt ook niet overeen met het model op de foto. Gelijk gemaild om de koop te ontbinden en om de jas te retouren maar er wordt volledig omheen gedraaid. Er wordt niet ingegaan op het probleem. Ze willen een filmpje van de jas, het moet beoordeeld worden door hun backoffice en ze willen een vervangend artikel aanbieden. Retour sturen en geld terug lijkt onmogelijk.
Ze hebben meerdere winkels op het zelfde adres ingeschreven. FashionByGaby, Atla Mode en Mavumo. Dit adres wordt gebruikt door meer dan 130 organisaties.
Een gevalletje Kees van der Spek of Alberto Stegeman. Mocht ik mijn geld niet terug krijgen ga ik zeker verdere stappen nemen. Niet om die 65 euro maar omdat veelal jonge meiden worden opgelicht. Onze dochter was niet de eerste en zal ook niet de laatste zijn.
OPLICHTERIJ
Pure oplichterij. Bestelde jas is niet nieuw, alle labels zijn er uitgeknipt, kan niet geroutineerd worden en bedrijf is niet bereikbaar! Zó stom dat ik niet eerst de reviews heb gelezen. Mijn dochter heeft geleerd nóóit meer iets via TikTok te kopen (zou dat meisje weten waar ze reclame voor maakt?)!
PURE oplichting!
PURE oplichting!
geen goede kwaliteit in verhouding met de jas die 100 euro zou kosten, in de uitverkoop voor 70 euro gekocht, maar misschien 20 euro waard.
Producten komen uit CHINA en terugsturen op eigen kosten 31-35 euro, NIETS kopen!
Dan krijg je ook nog mails over duurzaamheid, bla, bla bla, hier is niets duurzaam aan. Bij de aankoop is niet duidelijk dat de produkten niet uit Nederland of België komen.
Dropshipping
Dropshipping. Meerdere webwinkels op dit adres in Amsterdam bekend
Detta är Trustpilot
Vem som helst får skriva ett omdöme på Trustpilot. Den som skriver ett omdöme äger sitt omdöme och detta innebär att personen i fråga kan redigera eller ta bort sitt omdöme när som helst. Omdömen finns kvar på Trustpilot sålänge omdömeslämnarens konto är aktivt.
Företag kan be sina kunder om omdömen via automatiska inbjudningar. Dessa omdömen markeras som verifierade för att visa att det handlar om verifierade upplevelser.
Läs mer om andra typer av omdömen.
Vi skyddar vår plattform med hjälp av dedikerade medarbetare och smart teknologi. Läs mer om hur vi bekämpar falska omdömen.
Läs mer om omdömesprocessen på Trustpilot.
Här är 8 tips på hur man kan skriva omdömen på bästa sätt.
Verifieringen hjälper till att säkerställa att det är riktiga människor som skriver omdömena som du läser på Trustpilot.
Att erbjuda belöningar för omdömen eller att bara be en viss grupp personer att skriva ett omdöme kan påverka företagets TrustScore. Detta strider mot våra riktlinjer.








