Banner for Luxplus United Kingdom

Luxplus United Kingdom Omdömen 

2 084
•
TrustScore 2 av 5

1,9

Även om vi inte verifierar specifika påståenden eftersom omdömeslämnarnas åsikter är deras egna, kan vi märka omdömen med en ”verifierat”‑etikett ifall vi kan bekräfta att en företagsinteraktion har ägt rum. Läs mer

För att skydda plattformens integritet granskas både verifierade och overifierade omdömen av vår automatiserade programvara som är tillgänglig dygnet runt. Tekniken är utformad för att identifiera och ta bort innehåll som bryter mot våra riktlinjer, inklusive omdömen som inte är baserade på en äkta upplevelse. Vi är medvetna om att vi inte kan lägga märke till allt. Det går att flagga sådant som du tror att vi kan ha missat. Läs mer

Det här tycker kunderna

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Misleading information on the website and hidden membership, went straight to buy a product and noticed after the payment that to my bill membership wad added. No pop up message. As well they have mi... Se mer

Företaget har svarat

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

I'm another person who only bought one item but was signed up for their 'membership'. I didn't want it and asked for a refund but they refused, even after I cancelled. Appalling way to get money out o... Se mer

Företaget har svarat

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

To luxplus order no 10593777 I have bought one item and consequently been signed up for 2 and a half years to 8 .99 taken out of my bank you must realise from all the other reviews ( over a dozen )tha... Se mer

Företaget har svarat

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Unlike all the 1 star reviews, i actually read about the membership. I purchased from luxplus and unfortunately some of the itmes arrived damaged. Customer support were super helpful, products were... Se mer

Företaget har svarat

Företagsinformation

  1. Parfymaffär

Skrivet av företaget

Luxplus is a members’ club where you can get beauty, wellness, and everyday products at some of the lowest prices online. With a monthly membership, you unlock exclusive deals and benefits that grow month by month like beauty cash and brand discount. Luxplus is your way to beauty.

Skrivet av företaget


Kontaktuppgifter

1,9

Dålig

TrustScore 2 av 5

2 tn omdömen

5 stjärnor
4 stjärnor
3 stjärnor
2 stjärnor
1 stjärna

Ber kunder att lämna omdömen

Detta företag bjuder in sina kunder att lämna omdömen – oavsett om de är positiva eller negativa

Innehåll från riktiga människor är i fokus på Trustpilot. Det här företaget kan dock även använda vårt AI-verktyg för att skriva sina svar.

Så använder företaget Trustpilot

Se hur deras omdömen och betyg hämtas, betygsätts och modereras.

1,9

Alla omdömen

(2 084)

108 omdömen under de senaste 12 månaderna

Skriv ett omdöme
Företag på Trustpilot får inte erbjuda incitament eller betala för att dölja omdömen. Omdömen är enskilda användares åsikter och inte Trustpilots åsikter. Läs mer

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Absolute rip off

Absolute rip off - DO NOT BUY anything from this company. They take monthly subscription that you HAVE NOT signed up to. Disgustiing company.
So many reviews saying the same thing and they respond with the same scripted response they send by email. If this many people are signed up to your subscription without knowing or agreeing, then maybe you need to review YOUR website, YOUR comms, YOUR policies and stop scamming people. YOU'RE THE PROBLEM !!!
UPDATE: in response to your scripted answer below, your 'dialogue' with me was clearly the same as the other 1000+ people on hear with the same complaint. Gaslighting and blaming the customer. When a 1000+ people take the time to raise this issue, it's time you did something! Your company is is a RIP OFF and you are purposely and knowingly conning people.

18 augusti 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Luxplus United Kingdom

Svar från Luxplus United Kingdom

Hi Lorryn

We’re genuinely sorry to hear how strongly you feel about your experience with Luxplus.

We understand the concerns you’ve raised, and feedback regarding how our membership is communicated is something we take seriously.

We have been in direct contact with you by email and have looked into your individual case. As this concerns your personal account and membership, we don’t want to discuss the specific details publicly here.

We’re sorry that, despite our dialogue, you’re still left with a negative impression of Luxplus. We appreciate you taking the time to share your feedback, and we will take your comments with us going forward.

Kind regards,
Mia - Team Luxplus

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Overcharged! Ordered some hair products in May…

Ordered some hair products in May payment via paypal in 3 and only just realised I have been paying a monthly fee for their membership since then! They added membership to my order! Paid 8.99 a month for nothing. Beware!

18 augusti 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Luxplus United Kingdom

Svar från Luxplus United Kingdom

Hi Izabela💗

Thank you for sharing your experience. We’re sorry to hear that the membership came as a surprise and understand that unexpected charges can be frustrating.

At Luxplus, customers can choose between Member Price and Normal Price. When purchasing at the Member Price, a membership is added to the order. The membership starts with a 14-day free trial and then continues at £8.99 per month unless cancelled.

We do our best to make this clear throughout the purchase journey. Information about the membership is shown next to the member-priced products, in the basket, in the membership terms that must be accepted, and again in the confirmation email after the purchase. Customers who do not wish to have a membership can instead choose the Normal Price. 💗

Unfortunately, I haven’t been able to locate your customer profile based on the information provided in your review, so I’m unable to look into your specific membership or payments at this time. I have therefore requested some additional information from you via Trustpilot so that we can investigate this properly 🔎💕

You’re also very welcome to contact our Customer Care team directly, and we’ll be happy to take a closer look at your account and help you further 🌸

Kind regards,
Mia – Team Luxplus 💗

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Parcel not delived- says delivered

Parcel says delivered on their app, on Evri tracker it says couldn’t been delivered and it will be redelivered the next day in inpost. Nothing is updated or delivered.
On fed ex tracker says item is held.
Wtf is going on?? No one took any speak to either just AI chatting in circles…
And i bet they will charge for membership too even though i made sure to opt out.
Don’t ever use this company.
I saw reviews and still tried. Idiot me.

16 augusti 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Luxplus United Kingdom

Svar från Luxplus United Kingdom

Hi,

Thank you for sharing your experience with us. 🩷 We understand how frustrating it must be to receive conflicting tracking updates and still not know where your parcel is.

We would very much like to look into the delivery and clarify what has happened. Unfortunately, we have not been able to locate your Luxplus profile or order based on the information available here on Trustpilot. We have therefore requested some additional information from you through Trustpilot so that we can identify your order and investigate the tracking further.

As soon as we receive the requested details, we will be happy to look into the matter and help you find a solution. 🌸

Regarding the membership, you will of course not be charged for a membership if you have cancelled it. Once we are able to locate your account, we can also check the status of your membership and make sure everything is in order.

We hope to hear from you soon so that we can assist you further. 🩷

Best regards,
Mia - Team Luxplus

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

I was so delighted with the speed of…

I was so delighted with the speed of delivery with my previous order.
I decided to re order more.

These are a great product at a fair price.

23 juli 2026
Logotyp för Luxplus United Kingdom

Svar från Luxplus United Kingdom

Hi Nigel 💗

Thank you so much for your wonderful 5-star review! 🌸

We're so happy to hear that you were pleased with the fast delivery and that it gave you the confidence to place another order. It also means a lot to know that you're happy with both the products and the prices. ✨

We truly appreciate your support and can't wait to welcome you back again soon! 💕

Kind regards,
Mia - Team Luxplus

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Bought some sutan cream which was good.

Bought some sutan cream which was good.
They seem to have signed me up to a membership scheme for 8.99 per month
Only noticed after 3 months .
E mailed them via PayPal....no response.
Took me over half an hour to cancel membership that I did not sign up to.
Would never use this company again and hope this is useful to others.

30 juli 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Luxplus United Kingdom

Svar från Luxplus United Kingdom

Hi Chris

Thank you for taking the time to share your experience with us.

We're pleased to hear that you were happy with your product, but we're sorry to hear that you were disappointed with your membership experience.

Looking at your account, we can see that you saved £26.78 through your membership. This means that the savings from your purchases almost matched the membership fees paid during that period. ✨

If you ever need to get in touch with us, we kindly recommend contacting our Member Service team through our website rather than via PayPal, as this is the quickest way for us to help and ensure that your enquiry reaches the right team. 💕

Regarding the membership, it can be cancelled from your account on our website in just a few seconds. If you ever have any trouble, our Member Service team is always happy to help you with the cancellation as well. 🌸

Kind regards,
Mia - Team Luxplus

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

SCAM!

SCAM!! DO NOT BUY! They automatically opt you in to a membership if you purchase anything from their site and take 2 x small membership fees a month. This is not even legal. They rely on people not noticing and then refuse to refund the fraudulent charges

23 juli 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Luxplus United Kingdom

Svar från Luxplus United Kingdom

Hi Rose,

Thank you for taking the time to share your feedback. We're sorry to hear that your experience with Luxplus didn't meet your expectations. 😔

When placing your first order, you receive a 14-day free trial of our membership, allowing you to explore all the member benefits. After the trial ends, the membership automatically continues at £8.99 per month unless it's cancelled. You can cancel your membership at any time.

The membership, including the free trial, automatic renewal, and monthly fee, is clearly presented during sign-up and must be accepted before an order can be completed. ✅

If you prefer not to become a member, you also have the option to purchase your products at the regular retail price instead of the discounted member price.

We're sorry to hear that the membership wasn't what you expected. If you'd like us to review your account or answer any questions about your membership, our Member Service Team will be happy to help. 💙

Kind regards,
Nathalie – Team Luxplus

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

One item in my order arrived spilled

One item in my order arrived spilled. I reached out to the customer service and Luxplus refunded that item which I appreciate

20 juli 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Luxplus United Kingdom

Svar från Luxplus United Kingdom

Hi Barakat,

Thank you so much for your kind feedback 😊✨

We're sorry to hear that one of the items in your order arrived spilled, but we're glad our customer service team was able to resolve the issue for you! 💫We truly appreciate your understanding and are happy to hear you were satisfied with the support you received 💜

Kind regards,
Nathalie – Team Luxplus 🌸

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Just noticed these guys have been…

Just noticed these guys have been taking an unauthorised £8.99 a monthly from my bank for 5 months now. Disgusting service, very sly behaviour, will be taking my reports further, never going back to purchase again on luxplus.

17 februari 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Luxplus United Kingdom

Svar från Luxplus United Kingdom

Hi Chris,

Thank you for taking the time to share your experience with us. 🌸

We're sorry to hear that you felt the membership wasn't made clear. We completely understand your frustration, and we're sorry that this has been your impression. 💗

Luxplus is a members-only club where a subscription provides access to exclusive member prices and a range of additional benefits. ✨ We provide information about the membership at several stages during the checkout process, including on the product pages, in the shopping basket, and in the order confirmation sent by email. 📩

Customers also have the option to shop without a membership by purchasing at the regular prices, allowing everyone to choose the option that suits them best. 🌼

We would like to get a chance to check whether your membership has been cancelled correctly. If you could provide your details (e-mail address and phone number) on Trustpilot, we'd be happy to look into this for you.💕

Thank you for your feedback. 🙏 We take comments like yours seriously and use them to continuously improve our communication and service.

Kind regards,
Nathalie – Team Luxplus 🌸

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Dangerous company and a pointless reply.

Dangerous company. Allergy Risks. I ordered a perfume from them that took two months to arrive. On arrival I used it ...... what a mistake. I have had a dreadful allergic reaction that simply will not go away. I have raised red spots all over my neck and chest area, it is painful, and itchy. The company have refused to give me the ingredients list, the manufacturer's name or contact details or assist me, or refund me in any way at all. They are a dreadful company. As the company's head office is in Denmark, I highly recommend any complaints copy in the Danish Trading standards. Their email is jura 'at' naevneneshus.dk.

UPDATE: Despite the reply to the review, the company still has not provided either the name of the manufacturer OR the ingredients list. This is a serious breach of UK Health and Safety Law, not to mention seriously unethical and highly risky. Someone could DIE from this practice. I cannot believe the Danish Health and Safety body would allow this? Unbelievable.

FURTHER UPDATE: LuxPlus have finally provided the website of the company and the ingredients list by email. ONLY as a result of two negative reviews and an email to the Danish Health and Safety Body about them! Needless to say, it should NOT take that amount of effort to secure the most basic of information about a product.

13 juli 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Luxplus United Kingdom

Svar från Luxplus United Kingdom

Hi Colette,

Thank you for taking the time to share your feedback with us 🙏

We are sorry to hear that your order took longer than expected to arrive and that you experienced an allergic reaction after using the perfume. We understand that this has been an upsetting experience. 😔

We appreciate that every person’s skin can respond differently to cosmetic and fragrance products. Even products that have been thoroughly assessed and meet all required safety standards may not be suitable for every individual, as sensitivities and reactions can vary from person to person.💫

As stated in our FAQ, we always recommend reviewing the product information and ingredients before use. Unfortunately, an individual sensitivity or reaction to an ingredient that is listed by the manufacturer does not necessarily mean that the product is defective or that there is an issue with its quality.
We have provided additional information via e-mail.

We understand that this has been a disappointing experience and regret that we have not been able to meet your expectations on this occasion. We appreciate you taking the time to share your perspective and sincerely hope you are feeling better. 💐

Kind regards,
Nathalie - Team Luxplus 🌸

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Har pludselig et medlemskab som ikke er…

Har pludselig et medlemskab som ikke er til at komme ud af. Svindoel.

15 juli 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Luxplus United Kingdom

Svar från Luxplus United Kingdom

Hej Kaja

Tak fordi du har delt din oplevelse.

Det er ærgerligt at læse, at du har fået dette indtryk. Vi har forsøgt at finde et medlemskab ud fra de oplysninger, vi har til rådighed, men det har desværre ikke været muligt. Derfor har vi sendt dig en besked via Trustpilot og bedt om lidt flere oplysninger, så vi kan undersøge sagen nærmere. 🔎

Vi vil gerne understrege, at et Luxplus-medlemskab kun kan oprettes, når det aktivt accepteres i forbindelse med et køb. Det er derfor ikke muligt for os at oprette et medlemskab uden kundens samtykke.

Vi vil meget gerne hjælpe med at få afklaret sagen. Hvis du svarer på vores besked via Trustpilot med de ønskede oplysninger, undersøger vi sagen hurtigst muligt. 🤝

Vi ser frem til at høre fra dig.

Med venlig hilsen Anna
Luxplus Kundeservice DK🌸

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Do not use this company - subscription charges

Do not use this company, I bought one item for £12 and have been charged over £90 in membership charges I didn’t sign up for, they are refusing to pay them back even though I have only ordered 1 item. Said that they don’t do refunds. Keep your money and shop elsewhere

25 juni 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Luxplus United Kingdom

Svar från Luxplus United Kingdom

Hi Elaine

Thank you for taking the time to share your feedback. We're sorry to hear that your experience with us has been disappointing.

When placing your first order at Luxplus, you start with a 14-day free trial, giving you the chance to explore all the membership benefits. After the trial, the membership automatically renews at £8.99 per month and continues until you choose to cancel. You can cancel your membership at any time.

The membership terms, including the free trial and the monthly fee, are presented during sign-up and must be accepted before an order can be completed.

If you didn't wish to become a member, you also had the option to purchase your products at the regular retail price instead of the member price. Alternatively, you could have cancelled your membership at any time during or after the free trial if you no longer wanted to continue.

We understand that subscription services aren't for everyone, and we're sorry to hear that our membership wasn't what you expected. If you have any questions about your account or membership, our Member Service Team is always happy to help 🙏

Kind regards,
Mia - Team Luxplus

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Good product (Neutral washing liquid)

Good product (Neutral washing liquid), delivered competently without being dropped.

11 juni 2026
Logotyp för Luxplus United Kingdom

Svar från Luxplus United Kingdom

Hi David

Thank you so much for your great feedback 😊✨
We’re really happy to hear that you’re satisfied with the Neutral washing liquid 🧴 and that everything arrived safely and in good condition 📦👍

It’s great to know the delivery went smoothly 🚚 and met your expectations, that’s exactly what we aim for every time 🙌

Kind regards,
Mia - Team Luxplus

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Good customer service

You have to be careful to cancel the membership, but it is easily done.
Put a note in your diary to do it!
Mine was cancelled without a problem.
However - the product advertised was not what arrived unfortunately.
However, was given a full refund and did not have to return the order.
I am pleased with the customer service and this company.

23 juni 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Luxplus United Kingdom

Svar från Luxplus United Kingdom

Hi,

Thank you for sharing your experience! 💖

We’re glad to hear that you were able to cancel your membership without any issues and that our customer service could assist you with a smooth resolution, including the refund. ✨

At the same time, we’re sorry that the product you received did not match what was advertised. That’s certainly not the experience we want our customers to have.

We truly appreciate your understanding and your kind words about our customer service. Your feedback means a lot to us, and we’ll continue working to ensure a better and more consistent experience going forward. 💕

We would be happy to welcome you back another time. 🌸

Best regards,

Mia - Team Luxplus

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Absolutely appalling do not buy…

Absolutely appalling do not buy anything from here! I bought something same price as shop prices online only to find £27 taking in some subscription I never signed up for……. I have taken up a dispute with my bank as the company is unhelpful and refuses to refund my money… they are fraudsters!!

12 juni 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Luxplus United Kingdom

Svar från Luxplus United Kingdom

Hi Sonya,

We're sorry to hear that you are disappointed with your experience 💔

We would like to clarify that the amount charged for the membership does not match the figure mentioned in your review. According to our records, you have been charged for two membership fees totaling £17.98, while at the same time you have saved £8.43 on your purchases through the member prices.

We also strongly disagree with the claim that Luxplus is dishonest. Membership terms are clearly presented throughout the purchase journey, including alongside the member prices, in the shopping cart, in the terms and conditions (which must be accepted before completing an order), and again in the order confirmation email ✨

Membership is completely optional, and customers can always choose whether they wish to purchase at the member price with membership benefits or at the regular retail price.

We understand that memberships are not for everyone, and we are sorry to hear that it was not cancelled earlier if it was no longer wanted. We would also have appreciated the opportunity to assist you sooner had you contacted us regarding your membership.

Best regards,
Mia - Team Luxplus

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Return process is not good

Return process is not good

28 maj 2026
Logotyp för Luxplus United Kingdom

Svar från Luxplus United Kingdom

Hi Muhammad💖

Thank you for your review.

We're sorry to hear that you weren't satisfied with our return process 🌸 We'd really like to understand what went wrong and how we can improve your experience.

I've sent you an email so we can learn more about what you didn't like and see if there's anything we can do to help 💕

We look forward to hearing from you.

Kind regards,
Mia - Team Luxplus

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

THIEVES AND SCAMMERS!!

No stars, what a dishonest scam company!! They sign you up for a 8.99 subscription without your knowledge, they have been taking this out of my account for 18 months. I buy a lot of skincare and these payments went un noticed until today. From reading all these negative reviews all about the exact same issue, they must be positively raking it in from subscriptions people have not signed up for.
I’ve started a PayPal dispute and will be reporting them to trading standards too, shockingly bad company. I want ALL my money refunded! I’m not leaving it, thieves.

8 juni 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Luxplus United Kingdom

Svar från Luxplus United Kingdom

Hi,

Thank you for your review. We are sorry to hear about your experience.

I completely understand that an unexpected charge can be confusing and frustrating.
When placing a first order at Luxplus, customers can choose to purchase products at member prices, which activates a Luxplus membership with a 14-day free trial. After the trial period, the membership continues at £8.99 per month unless cancelled.

We would also like to clarify that information about the membership is displayed throughout the purchase journey: in a pop-up before purchase, next to the member-priced products, in the basket where customers must actively accept the membership terms, and again in the order confirmation.

Unfortunately, we have not been able to identify your customer profile based on the information in your review, so I have requested additional details via Trustpilot. Alternatively, please feel free to contact our Customer Care team directly, and we will be happy to investigate your case and assist further.

Kind regards,
Mia - Team Luxplus

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

They will rob you!!!

Cancel your membership, then cancel it again for good measure. I cancelled mine and still had £8.99 taken every month from December to May.

This company seems to have no problem taking your money, but when you challenge them, suddenly the blame is pushed straight back onto you. Instead of taking responsibility, they'll have you questioning whether you somehow made the mistake. Convenient, isn't it?

If you don't receive a cancellation confirmation email saying something like "Sorry to see you go," assume you're still being charged and cancel again immediately.

My experience was months of unwanted payments, zero accountability, and a customer service approach that felt more like damage control than actual help. A business that can't properly process a cancellation — or won't acknowledge one — is not a business I can recommend.

Stay well away. There are plenty of companies that deserve your money more than this one. Based on my experience, these people simply cannot be trusted.

Right I’m off to spread the word some more…
Update:
Luxplus United Kingdom flagged this review for containing harmful or illegal content.

My review is a truthful and accurate account of my experience. There a multitudes of others saying exactly the same thing.

I can hardly wait to hear the Ai response to this.
Maybe they won’t embarrass themselves further with a reply that looks and reads like every other reply to the same issue….

It seems that my review is not worthy of a response at all, which I get, there’s not much they can say, so best to keep quiet and say nothing….

Edit: reply from Luxplus….

They did it! They actually embarrassed themselves by taking no responsibility and making it my fault. Let me just remind you Luxplus, I have said it more than a dozen times I know how to cancel membership you don’t have to explain it to me.
I categorically cancelled YOU DID NOT!!
Anyway thanks for proving me right. Absolutely brilliant!!!
Footnote. LUXPLUS WILL ROB YOU!!!!

Don’t be fooled by the replies stuffed with childish, inappropriate emojis—they’re an obvious sign of AI-generated damage control, not genuine responses from real people. With the overwhelming number of awful reviews this company has racked up, it’s hard to believe they have enough staff to answer them all personally. Instead of fixing the problems customers keep reporting, they appear to be hiding behind AI-generated responses in a desperate attempt to protect their reputation. That says far more about the company than any negative review ever could.

13 december 2025
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Luxplus United Kingdom

Svar från Luxplus United Kingdom

Hi Nikk

I’m sorry to hear about your experience, and I’d like to personally clarify the situation for you.

To clarify, when placing your first order with Luxplus, the membership includes a 14-day free trial and is clearly presented throughout the purchase journey – including on the website, at checkout, and in the order confirmation sent after purchase. If the membership is not cancelled within the trial period, it automatically continues at £8.99 per month, as agreed upon signup.

We have already been in direct contact with you via email and provided a more detailed explanation of how the membership works and how your specific case was handled.

It is always possible to cancel your membership at any time, either directly in your account or by contacting our customer service team. If you had reached out to us earlier, we would of course have assisted you immediately with cancelling it, and it’s unfortunate that this was not done sooner if you no longer wished to continue the membership.

We can confirm that your membership is cancelled.

Best regards,
Mia - Team Luxplus

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

SCAM

Please do not use these people

Avoid at all costs….. can only repeat what others have said and £8.99 deducted without my knowledge or consent
Is a scam!!
Delivery was also very very slow and customer service refused to help regarding hidden membership fee fees
SCAMMERS

30 maj 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Luxplus United Kingdom

Svar från Luxplus United Kingdom

Hi Val,

We’re sorry to hear about your experience, and we would like to address your concerns clearly.

Luxplus is a membership-based shopping concept where customers receive access to member prices after a 14-day free trial. This information is clearly presented during the purchase process, at checkout, and in the order confirmation.

There is no intention to hide the membership or charges, and customers can cancel their membership at any time directly in their account or by contacting our customer service team.

We can also see that during your membership period, you have saved £18.55 on your purchases, which is more than double the total membership fees charged in the same period.

We understand that you may still feel dissatisfied, but we do not accept the characterization of this as a scam, as the membership terms are clearly communicated and actively used to provide access to discounted prices.

Best regards,
Mia - Team Luxplus

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Deeply dishonest - have reported to Trading Standards. Avoid.

This company is deeply dishonest. I made what I believed to be a single purchase and got a message that I would get free delivery if I signed up for membership. There was no obvious information that this involved a hefty monthly subscription and they took three such payments without sending any notification until I was alerted by PayPal. These "subscription" payments taken from my PayPal account total three times what I would have paid for postage. Plus the items I ordered took weeks to arrive and turned out to be shipped from somewhere in mainland Europe, not the UK.

16 mars 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Luxplus United Kingdom

Svar från Luxplus United Kingdom

Hi

Thank you for your feedback.

We’re sorry to hear that you are dissatisfied with your experience 💔 It is not the experience we want for our members.

We strongly disagree with the claim that Luxplus is dishonest. Membership terms are clearly and transparently presented throughout the entire purchase journey, including next to products, in the shopping cart, in the terms and conditions (which must be accepted before completing an order), and in the order confirmation email ✨

We also do not hide where we ship from. Luxplus was founded in Denmark, and all orders are shipped directly from our warehouse in Denmark 📦

Membership is optional, and customers can always choose between member price or regular price.

We have not been able to identify your account based on the information provided and have therefore requested additional details via Trustpilot so we can investigate your case further 💗

You are also very welcome to contact our customer service team directly at any time if you need further assistance.

Kind regards,
Mia - Team Luxplus

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

I purchased two products for my wife…

I purchased two products for my wife from them as gift and a membership was bundled into the purchase without me adding it. And I was charged 89kr for two months until I noticed it. This is as scammy as it can get! Ridiculous!

19 maj 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Luxplus United Kingdom

Svar från Luxplus United Kingdom

Hi

Thank you for taking the time to share your feedback 💗

We’re sorry to hear that your experience felt frustrating, especially regarding the membership.

We would like to clarify that the membership details are clearly communicated throughout the purchase process, including next to the products, in the shopping cart, in the terms and conditions that must be accepted before completing the order, and in the order confirmation email.

We also want to highlight that your membership has provided clear value during the period in question. You have saved 223 SEK on product prices and 69 SEK on shipping, meaning your total savings exceed the membership cost 💸

We can also see that my colleague has already responded to your inquiry via email 💌 Please feel free to get back to him if you have any further questions , we are always happy to help 🌸

Best regards,
Mia - Team Luxplus

Detta är Trustpilot

Vem som helst får skriva ett omdöme på Trustpilot. Den som skriver ett omdöme äger sitt omdöme och detta innebär att personen i fråga kan redigera eller ta bort sitt omdöme när som helst. Omdömen finns kvar på Trustpilot sålänge omdömeslämnarens konto är aktivt.

Vi skyddar vår plattform med hjälp av dedikerade medarbetare och smart teknologi. Läs mer om hur vi bekämpar falska omdömen.

Läs mer om omdömesprocessen på Trustpilot.

Här är 8 tips på hur man kan skriva omdömen på bästa sätt.

Verifieringen hjälper till att säkerställa att det är riktiga människor som skriver omdömena som du läser på Trustpilot.

Att erbjuda belöningar för omdömen eller att bara be en viss grupp personer att skriva ett omdöme kan påverka företagets TrustScore. Detta strider mot våra riktlinjer.

Läs mer