Legendary Wall Art Omdömen 849

TrustScore 4.5 av 5

4,3

Även om vi inte verifierar specifika påståenden eftersom omdömeslämnarnas åsikter är deras egna, kan vi märka omdömen med en ”verifierat”‑etikett ifall vi kan bekräfta att en företagsinteraktion har ägt rum. Läs mer

För att skydda plattformens integritet granskas både verifierade och overifierade omdömen av vår automatiserade programvara som är tillgänglig dygnet runt. Tekniken är utformad för att identifiera och ta bort innehåll som bryter mot våra riktlinjer, inklusive omdömen som inte är baserade på en äkta upplevelse. Vi är medvetna om att vi inte kan lägga märke till allt. Det går att flagga sådant som du tror att vi kan ha missat. Läs mer

Det här tycker kunderna

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Received the art and immediately didn't match expectations, went to the website and it wouldn't let me do anything just view my order. Probably because it thought it was still in transit. Received an... Se mer

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

I had a great experience with Legendary Wall Art. The quality of the pieces exceeded my expectations, and everything arrived exactly as shown. The ordering process was smooth, and delivery was timely.... Se mer

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

I can't get enough of the artwork. I got a piece for my office (the sales scene from Tommy Boy LOL) and absolutely love it. Plus, Legendary Wall Art's digital consumer experience is top notch. The... Se mer

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Our two stretched canvas paintings from Legendary Wall Art are the perfect addition to our home movie room; we couldn't love them more! One of the pieces we received had a quality issue, and when we... Se mer

Företagsinformation

  1. Heminredningsaffär

Skrivet av företaget

Legendary Wall Art creates premium canvas prints and framed prints designed to transform empty walls into bold, meaningful spaces. Our collections feature iconic sports moments, pop culture, and statement artwork that helps customers personalize their homes, offices, and game rooms. Each piece is crafted using high-quality materials, including durable solid wood frames and museum-quality canvas, ensuring long-lasting color and detail. Every order is made with care. Our mission is simple: make it easy to turn your space into something you’re proud to show off.

Zero Risk. All Reward.

Don’t love it? We’ll make it right—period.

We believe in our product and stand behind every order. If you’re not completely satisfied with your artwork, we’ll resolve it quickly—whether that means sending a replacement or issuing a refund. No runaround, no stress.

Kontaktuppgifter

4,3

Utmärkt

TrustScore 4.5 av 5

849 omdömen

5 stjärnor
4 stjärnor
3 stjärnor
2 stjärnor
1 stjärna

Har besvarat 95 % av sina negativa omdömen

Svarar vanligtvis inom 1 vecka

Så använder företaget Trustpilot

Se hur deras omdömen och betyg hämtas, betygsätts och modereras.

Företag på Trustpilot får inte erbjuda incitament eller betala för att dölja omdömen. Omdömen är enskilda användares åsikter och inte Trustpilots åsikter. Läs mer

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Product ordered for my biz on 4/20.

Product ordered for my biz on 4/20. Said 2-5 biz days to manufacture then 7-14 days to ship.

Nothing has even shipped yet and it's weeks later 5/5/25. Tell me 'delays at the warehouse'. That's all I get.

Not meeting commitments and still promoting like mad. No update in 3 days.

My prints were to be used for a biz which is opening 5/12.

20 april 2025
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Legendary Wall Art

Svar från Legendary Wall Art

Hey Phil! So sorry about the delay on this. We recently opened a new facility and moved all of our production there and it caused an unforeseen delay in order fulfillment. Still, there should be no excuses. We just sent you a discount to try and make up for the inconvenience. Thanks so much for your patience!

Betygsatt 2 av 5 stjärnor

Received damaged and customer support is not very helpful.

I bought this canvas for my son for his college graduation. It was damaged at some point either when it was packed or during shipping. It is also bowed, and that doesn't seem to have anything to do with the damage. Customer service initially said they would help. After I mentioned that I threw out the shrink wrapped packaging that had the tracking label on it, they stopped responding. This is my third order from them, but it is definitely my last. I'm giving my son the damaged picture and just going to hope he doesn't notice. They only get 2 stars because the quality of the PRINT is really good.

Edit: They say that I never replied, yet they replied to my email where I asked for a refund by telling me that I didn't send a picture of the shipping label and disregarded the actual text of my email. Again, not impressed with the customer support if they aren't even reading emails that I send.

Final Edit:
Today I received a refund for my order. In the end, they made it right. I did recently receive an email from them saying they are shipping out of the US now, so hopefully that helps keep the pictures from getting damaged. Customer service needs some help, though. Their first line of defense, especially on here it seems, is to blame the customer for the failings of the company. That's never a good sign.

8 april 2025
Logotyp för Legendary Wall Art

Svar från Legendary Wall Art

Hey David, looking through our email thread we asked if you wanted a refund or a replacement shipped to your son. We have not received a reply.

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

If you’re looking to buy from here and…

If you’re looking to buy from here and are expecting a good quality print, this is not really the place to buy from. I ordered from here and the hooks that come with the canvas are bent and crooked so when you go to make sure it’s level when drilling it won’t be since they’re not level in my case I got the 3 piece so it’s very obvious it’s not level. So when you go to return it, they don’t give you a return label. You have to pay to send it back to them. I would just avoid this company all together since they’re charging kinda high for cheap quality.

16 april 2025
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Legendary Wall Art

Svar från Legendary Wall Art

We're sorry you're unhappy with your order. When you emailed us you said the hangers were just slightly off. We offered a partial refund for the hassle of moving them. Was there another issue?

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Exceptional customer service

The customer service was absolutely outstanding. They were extremely helpful in getting the right size product to me after I ordered the incorrect size. Would highly recommend the product and company!

19 mars 2025
Betygsatt 5 av 5 stjärnor

The art is beautiful

The art is beautiful. only thing i would improve is the packaging. it was so tight, i was scared i was going to cut the pieces while i tried to get the wrapping off. but other than that, absolutly great

20 mars 2025
Betygsatt 3 av 5 stjärnor

I loved the art… package was damaged…

I loved the art… package was damaged upon receiving. Behind the canvas there is damage on the pressboard backing and it slightly stretched the canvas in one small spot. Not very visible from the front.. but would have loved to receive with 0 damage

21 mars 2025
Logotyp för Legendary Wall Art

Svar från Legendary Wall Art

We're sorry your order arrived damaged! Please send pictures to support@legendarywallart.net so we can send a replacement!

Betygsatt 3 av 5 stjärnor

Mixed bag

Canvas was decent quality, but the frame was low quality. Picture was poorly packaged and frame was damaged during shipping.

20 mars 2025
Logotyp för Legendary Wall Art

Svar från Legendary Wall Art

We're sorry you're unhappy with your order and it's damaged! Please send pictures to support@legendarywallart.net so we can try to resolve your issue.

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

My ordered 5 piece canvas arrived with…

My ordered 5 piece canvas arrived with bubbles / defects in 2 of the 5 canvases .
Emailed through my issue and response was great !
They sent another complete 5 piece canvas out fairly quickly . No complaints there !
However the 2nd lot of canvases sent also had defects in 2 of the pieces .
Additionally I’ve noticed the boards the canvas is glued to have all warped to some degree suggesting the quality of the backing boards is quite poor and of an inferior material .
Obviously quality is poor all round .
Thumbs down from me on this product .
Good money wasted , won’t buy again or recommend.

14 februari 2025
Logotyp för Legendary Wall Art

Svar från Legendary Wall Art

Hey Clint, it looks like we asked for additional pictures and haven't received a reply. Please respond so we can get a corrected canvas shipped!

Detta är Trustpilot

Vem som helst får skriva ett omdöme på Trustpilot. Den som skriver ett omdöme äger sitt omdöme och detta innebär att personen i fråga kan redigera eller ta bort sitt omdöme när som helst. Omdömen finns kvar på Trustpilot sålänge omdömeslämnarens konto är aktivt.

Företag kan be sina kunder om omdömen via automatiska inbjudningar. Dessa omdömen markeras som verifierade för att visa att det handlar om verifierade upplevelser.

Läs mer om andra typer av omdömen.

Vi skyddar vår plattform med hjälp av dedikerade medarbetare och smart teknologi. Läs mer om hur vi bekämpar falska omdömen.

Läs mer om omdömesprocessen på Trustpilot.

Här är 8 tips på hur man kan skriva omdömen på bästa sätt.

Verifieringen hjälper till att säkerställa att det är riktiga människor som skriver omdömena som du läser på Trustpilot.

Att erbjuda belöningar för omdömen eller att bara be en viss grupp personer att skriva ett omdöme kan påverka företagets TrustScore. Detta strider mot våra riktlinjer.

Läs mer