Lampsmodern Omdömen 

198
•
TrustScore 2 av 5

2,0

Även om vi inte verifierar specifika påståenden eftersom omdömeslämnarnas åsikter är deras egna, kan vi märka omdömen med en ”verifierat”‑etikett ifall vi kan bekräfta att en företagsinteraktion har ägt rum. Läs mer

För att skydda plattformens integritet granskas både verifierade och overifierade omdömen av vår automatiserade programvara som är tillgänglig dygnet runt. Tekniken är utformad för att identifiera och ta bort innehåll som bryter mot våra riktlinjer, inklusive omdömen som inte är baserade på en äkta upplevelse. Vi är medvetna om att vi inte kan lägga märke till allt. Det går att flagga sådant som du tror att vi kan ha missat. Läs mer

Det här tycker kunderna

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Took more than 5days to process an order! Asked imediat for cancellation took another 2for that lucky they’re all lied about they’re delivering timing (3-5days dispatch) ( 7-14 days delivery) don’t w... Se mer

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

I absolutely love this LED lamp! 🤍 It looks beautiful in my home and adds such a cosy and warm atmosphere to the room. The light is bright enough when needed but can also create a softer, relaxing a... Se mer

Företaget har svarat

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Please do not buy from this company. The worst quality, nothing like the pictures, extremely cheap flimsy materials with dangerous wiring that does not comply with British safety standards as confirme... Se mer

Företaget har svarat


Kontaktuppgifter

2,0

Dålig

TrustScore 2 av 5

198 omdömen

5 stjärnor
4 stjärnor
3 stjärnor
2 stjärnor
1 stjärna

Ingen aktuell inbjudningshistorik

Det här företaget har inte bjudit in sina kunder på länge. Omdömen kanske inte är representativa

Har besvarat 90 % av sina negativa omdömen

Svarar vanligtvis inom 2 veckor

Så använder företaget Trustpilot

Se hur deras omdömen och betyg hämtas, betygsätts och modereras.

2,0

Alla omdömen

(198)

50 omdömen under de senaste 12 månaderna

Skriv ett omdöme
Företag på Trustpilot får inte erbjuda incitament eller betala för att dölja omdömen. Omdömen är enskilda användares åsikter och inte Trustpilots åsikter. Läs mer

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Avoid this company!!!

Avoid this company!!!

Ordered 26th November and haven’t heard from them since! Sent emails and no response. I would like to have a full refund now as read reviews and the quality isn’t good.

2 december 2024
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Lampsmodern

Svar från Lampsmodern

Dear Customer,

Thank you for your feedback, and we sincerely apologize for any inconvenience caused.

We understand your frustration and would like to clarify the situation.

Please note that the estimated production and shipping times are clearly mentioned on our website to ensure transparency. As your order was placed on 26th November, it is still within the expected timeframe.

Regarding your emails, we strive to respond promptly to all inquiries. If you haven’t received a reply, it might be due to a technical issue, and we’ll investigate this immediately.

We are committed to ensuring your satisfaction and would be happy to provide an update on your order. Please don’t hesitate to contact us directly.

Thank you for your understanding.

Best regards,

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Do not buy

Do not buy. Products come from china and are cheap and nasty. I've been told £65 to return by post office. The website suggests that you can return hassle free and it is a UK company. The small details under exchange and returns advises that if you don't like the shite they've sent then you foot the bill to ship it back.

18 november 2024
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Lampsmodern

Svar från Lampsmodern

Dear Customer,

We are truly sorry to hear about your dissatisfaction and regret any inconvenience caused. We strive to provide accurate information and quality products, and it’s disappointing that your experience did not reflect this.

To address your concerns:

Our products are designed and tested to meet high standards.
Regarding returns, we aim to make the process as smooth as possible. We apologize if there was any confusion about the return policy. We’re happy to assist with resolving this matter—please contact us, and we’ll work with you to find the best solution.
Your feedback is valuable, and we’ll use it to improve both our products and customer experience. Thank you for bringing this to our attention, and we hope to have the opportunity to make things right.

Best regards,

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Do not buy any products from this…

Do not buy any products from this company they send incorrect parts and broken items and mismatched items from the description way overpriced please don’t

14 november 2024
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Lampsmodern

Svar från Lampsmodern

Dear Customer,

We sincerely apologize for the inconvenience caused and for not meeting your expectations. Providing high-quality products and excellent service is our top priority, and we deeply regret that this was not your experience.

We would like to address the issues you mentioned regarding incorrect, broken, or mismatched items. Could you please share more details or tell us your order number? We are committed to resolving this matter promptly, whether by sending replacement parts, issuing a refund, or any other solution that ensures your satisfaction.

Your feedback is invaluable to us, and we will use this experience to improve our processes and products. Thank you for bringing this to our attention.

Best regards,

Betygsatt 4 av 5 stjärnor

The lamps that I bought from…

The lamps that I bought from Lampsmodern are really beautiful and well-made. I adore the way they appear in my room! The shipping did, however, take a little longer than anticipated. It wasn't a big deal, though, because their customer support kept me informed at every stage. Overall, it was a good experience, and I would definitely repurchase from them.

2 november 2024
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Lampsmodern

Svar från Lampsmodern

Dear Customer,

Thank you so much for your thoughtful 4-star review! We’re thrilled to hear that you love the lamps and that they look beautiful in your room. It’s great to know that our customer support team kept you informed throughout the process.

We truly appreciate your understanding regarding the shipping time, and we're always working to improve our delivery experience. Your feedback means a lot to us, and we’re so glad to have earned your trust.

We look forward to serving you again in the future, and if you ever need anything else, don’t hesitate to reach out!

Best regards,

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Do not buy!!

Do not buy!!! I am trying to cancel my order I will never be able to assemble a ceiling fan and all their items come unassembled. From China as stamped on the box. No where is there a company logo. One item was a plug in style and does not work. No response from customer service. Another item was sent WITHOUT INSTRUCTIONS!!! How do you assemble things?!!! I already sent them a photo and video, pretty straight forward for returns to see it doesn’t work and still waiting.

12 november 2024
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Lampsmodern

Svar från Lampsmodern

Dear Customer,

Thank you for your feedback, and we sincerely apologize for the inconvenience you've experienced with your order. We understand how frustrating it can be when things don’t go as expected.

Regarding the issue with the light not working, it appears that the bulb may not have been installed. Please ensure that the bulb is properly inserted into the socket, as this can sometimes cause the light not to turn on.

We are actively assisting you in resolving the situation, and we’re here to help with any further issues you may have. We are reviewing your photos and video, and our team will be in touch shortly to provide more support.

We truly value your feedback and will continue to improve our products and customer service based on your experience. If there's anything more we can do to resolve this, please don't hesitate to reach out.

Thank you for your patience.

Best regards,

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

I purchased two lamps from Lampsmodern…

I purchased two lamps from Lampsmodern last year—the Modern Round Flush Mount Kitchen Flush Ceiling Light and the Nordic Metal Lola Pendant Lamp—and they have completely elevated the style of our rooms. Both pieces add a chic and modern touch that perfectly complements our decor.

One of the items did have a minor issue, but Lampsmodern's customer service team was incredible. They responded quickly, were very helpful, and arranged a replacement without any hassle. It's reassuring to find a company that not only offers stylish, affordable lighting but also takes care of its customers when issues arise. We’d definitely recommend Lampsmodern to anyone looking for quality lighting with a modern touch!

12 november 2024
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Lampsmodern

Svar från Lampsmodern

Dear Customer,

Wow, thank you so much for the fantastic 5-star review! We’re so glad to hear that the Modern Round Flush Mount Kitchen Ceiling Light and the Nordic Metal Lola Pendant Lamp have elevated the style of your rooms. It’s wonderful that they perfectly complement your decor!

We also truly appreciate your understanding with the minor issue you encountered, and we're thrilled that our customer service team could assist you quickly and efficiently. We always strive to provide both great products and excellent support, so your feedback means a lot to us.

Thank you for recommending us to others! We’re honored to have earned your trust, and we look forward to serving you again in the future.

Best regards,

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Return to CHINA and you pay for it

Bought a kitchen island light from here but was unable to assemble on an apex ceiling. Colour of product was different than advertised as looking for less gold appearance. I want to return this and was told - send it back to CHINA. This is not a smooth returns policy as advertised and no mention that you have to return the product to CHINA anywhere. Now they are offering me 30% refund to keep the light (which i do not want). I would avoid this site and be extra careful with ordering. Does not follow the same refund and returns policy as other normal outlets. Shame as they have a good variety on here but not a great shopping experience

12 november 2024
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Lampsmodern

Svar från Lampsmodern

Dear Customer,

Thank you for your feedback, and we sincerely apologize for the inconvenience you've experienced. We understand your concerns regarding the product color and the assembly issue with the ceiling light.

Please note that all of our product images are real-life photos, but due to factors such as lighting or screen settings, there can be slight variations in color. We are truly sorry if this caused any disappointment.

Regarding the return process, we aim to make the experience as smooth as possible, and we regret that the process did not meet your expectations. We would be happy to assist you further with your return or find a solution that works for you.

If you’d prefer to return the product, we can guide you through the process and ensure that everything is taken care of. Your satisfaction is important to us, and we want to make things right.

Please let us know how you'd like to proceed, and we will do everything we can to help resolve this matter for you.

Thanks

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Total scam

Cannot more strongly encourage you to go elsewhere with your money.
The lamp that has been sold to us for £100 has arrived looking cheaper than a £5 piece of tat. It is dreadfully made and bears zero resemblance to what we thought we were purchasing from their website.
Save yourself the bother and do not use this company.
Edit - thank you for your reply lampsmodern. Perhaps instead your customer service team could have replied to my email asking for a returns address and details. The lamp you delivered has been put together incorrectly with decorative pieces stuck on at bad angles and the joins in the metal poorly bonded. I want my money back and am waiting to hear from you - order number LPUK11736.

4 november 2024
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Lampsmodern

Svar från Lampsmodern

Hello,

Thank you for your feedback, and we are so sorry that you did not receive the product you were satisfied with.

Could you kindly please tell us more details about the product? You can tell us which aspect of the quality you are not satisfied with.

After confirming, we will help you as soon as possible.

Customer words is so important to us and we value your response, we will check with related departments to do better in the future.

Looking forward to your reply.

Kind regards!

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

I bought a kitchen light from…

I bought a kitchen light from Lampsmodern. After about two weeks the light finally arrived in plastic, badly finished with glue and no switch as advertised on their website. Please stay away from this seller as I would have gone through the reviews before I made a purchase. Poor experience

1 november 2024
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Lampsmodern

Svar från Lampsmodern

Hello,

Thank you for your feedback, and we are so sorry that you did not receive the product you were satisfied with.

Could you kindly please tell us more details about your problem? You can tell us which aspect of the quality you are not satisfied with.

After confirming, we will help you as soon as possible.

Customer words is so important to us and we value your response, we will check with related departments to do better in the future.

Looking forward to your reply.

Kind regards!

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Stay a way scammer products from china

Stay a way scammer products from china, cheap unsafe. Fire hazard they do not provide any free returns as advertised
Product was awful cheap plastic tat beware

1 november 2024
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Lampsmodern

Svar från Lampsmodern

Hi,

Thank you for your feedback, and we are so sorry that you did not receive the product you were satisfied with.

While we understand that international returns can be challenging, we are committed to making the process as smooth as possible.

If there's anything we can do to assist you further, please let us know. We're here to help resolve any issues.

Best regards

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Absolutely Love My New Light!



I recently purchased a new light, and I can’t express how much I love it! From the moment I unboxed it, I was impressed by the sleek design and quality. It fits perfectly in my space and adds a warm, inviting glow that transforms the entire room.

The brightness levels are adjustable, which is fantastic for setting the right mood, whether I’m working, relaxing, or entertaining guests. I also appreciate how energy-efficient it is—great for both my wallet and the environment!

Installation was a breeze, and it works seamlessly with my smart home system. I’ve received so many compliments from friends and family about how beautiful it looks.

Overall, this light has exceeded my expectations, and I couldn’t be happier with my purchase. If you’re considering getting one, I highly recommend it! You won’t be disappointed!

28 oktober 2024
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Lampsmodern

Svar från Lampsmodern

Dear Customer,

Thank you so much for the glowing 5-star review! We are absolutely thrilled to hear how much you love your new light and that it has transformed your space with its sleek design and inviting glow. It's fantastic to know that the adjustable brightness and energy efficiency are working well for you, and that it fits seamlessly with your smart home system.

We truly appreciate your recommendation and are so happy to hear that it has exceeded your expectations. Your feedback means a lot to us, and we're grateful for your support!

If you ever need any further assistance or have more questions, don’t hesitate to reach out. We’d be more than happy to help!

Thank you again for choosing us, and we look forward to serving you in the future!

Best regards,

Betygsatt 3 av 5 stjärnor

Good products slow delivery

Good products, well packaged, only marked down at it took 4 weeks to get delivered and tracking information was utterly confusing. Good customer service

26 oktober 2024
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Lampsmodern

Svar från Lampsmodern

Dear Customer,

Thank you for your feedback, and we're glad to hear that you're satisfied with the quality and packaging of our products. We truly appreciate your kind words about our customer service!

We’re sorry to hear that the delivery time and tracking information caused some confusion. We understand how important it is to have clear and timely tracking, and we’ll work on improving this experience for our customers in the future.

Your input is valuable to us, and we’re committed to enhancing our service. If you have any further questions or concerns, please don’t hesitate to reach out. We're here to help!

Thank you for choosing us, and we hope to serve you better in the future.

Best regards,

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Absolute fraud…..BEWARE.

Absolute fraud…..BEWARE.
Bought from this company as they call themselves lamps modern UK. They are not in the UK. Emails from their customer service come through the night, the product is made and shipped from China.
We have emailed and asked for a refund they are avoiding this trying to resolve the matter by offering 30% discount to keep an item I don’t want as it is so badly made and plastic!
They are saying I have to arrange and pay for postage back to China to return item but even though I ask that I want to return item they don’t provide me with the details to send item back to. Yet according to their website hassle free returns within 30days of delivery.
I wish I had researched this company first, for example if you look at the number of countries they don’t ship to (virtually the whole world) this is a massive red flag.
Now started process with card to claim money back.

Just responding to the company’s response to me saying they adhere to their 30 day returns guarantee. I’ve sent in excess of 10 emails in less than two weeks saying I want to return item and asked for address and to this day I’m still waiting for it, luckily I have emails for proof to support my claim with my bank.
They wonder why customers use such bad words about them, mmmm really!!!

19 oktober 2024
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Lampsmodern

Svar från Lampsmodern

Dear customer,

We are so sorry to hear that you didn't have satisfied shopping experience.

Regarding returns, we have always adhered to the 30-day worry-free return policy. Considering customer experience and saving time, we will provide you with different solutions.

Of course we respect every customer's decision and provide necessary information.

Customer words is so important to us and we value your response, we will check with related departments to do better in the future.

Any problems or needs, don't worry, please contact us, we would help you solve it better. Thanks!
Kindly

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Terrible decision and sadly a real…

Terrible decision and sadly a real scam. No real tracking number, and refused to return the money after I requested cancellation. FB shows a TX address but says it is a company operated in China. That wouldn’t be a problem if they actually make the appropriate products they advertise. Unfortunately, no, they only want to give me $20 on a $200 purchase. Very sad.

17 oktober 2024
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Lampsmodern

Svar från Lampsmodern

Hello,

Thank you for your feedback, and we are sorry for this. While we understand that international trade can be challenging, we are committed to making the process as smooth as possible.

Customer words is so important to us and we value your response, we will check with related departments to do better in the future.

If there's anything we can do to assist you further, please let us know. We're here to help resolve any issues.

Best regards

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Terrible service

They delivered my item to the wrong address. Despite me having a tracking photo and multiple resources proving they sent it to the wrong address they won’t issue me a refund.

It’s been over a week now of back and forth emails saying they are struggling to get in touch with the courier, however, I can get through within half hour every time. Implies they aren’t even trying. My phone calls with the courier have concluded that the package was sent to their office in Hayes yet lampsmodern are in denial.

I don’t have the light and it’s the companies fault, no mention of a resend and refusing a refund.

Do not buy from here, terrible customer service.

10 oktober 2024
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Lampsmodern

Svar från Lampsmodern

Dear customer,

We are so sorry to hear that you didn't have satisfied shopping experience.
Could you please provide your order ID ?
After confirming, we will help you as soon as possible.
Customer words is so important to us and we value your response, we will check with related departments to do better in the future.

Thanks for your understanding.

Looking forward to your reply.
Kind regards!

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Cheap and badly made. Not like the website pictures

I would advise not to buy from this Merchant. All lighting look great on the site, but nothing like when you finally, after a long while, you receive them. One of the boxes was badly taped or damaged, perhaps opened at the Custom. The light itself was awful. Glue from all the sides coming out, badly finished, screws popping out at the back, didn't look safe either. The box was all in Chinese writing , I couldn't understand a thing. Pictures here to show how poor these lights are. Never again.

14 augusti 2024
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Lampsmodern

Svar från Lampsmodern

Hi,

Thank you for your feedback, and we are sorry for this. While we understand that international trade can be challenging, we are committed to making the process as smooth as possible.

Customer words is so important to us and we value your response, we will check with related departments to do better in the future.

If there's anything we can do to assist you further, please let us know. We're here to help resolve any issues.

Best regards

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

He looked very stylish in his living…

He looked very stylish in his living room. We liked it very much and the three-stage lights are very successful

1 oktober 2024
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Lampsmodern

Svar från Lampsmodern

Hello,

Thank you so much for your kind review! We’re thrilled to hear that the light looks stylish in your living room and that you’re enjoying the three-stage lighting feature. Your satisfaction is our priority, and your feedback truly means a lot to us.

Enjoy the perfect ambiance, and please don’t hesitate to reach out if there’s anything we can assist you with in the future!

Best regards,

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

DON’T BUY FROM THEM

DON’T BUY FROM THEM - Waited ages to receive the lighs when they did turn up they are made really badly, supposed to be circular down lights but aren’t even round, so who knows what the state of the wiring is like. Company is refusing to refund me instead they have offered to send out some more, but really not worth risking dodgy electric lights burning my house down thank you. Or they said the only way I can have a full refund is by sending them back to China and I would have to pay the return postage cost. The lights are faulty so I should have to pay anything and am entitled to a full refund including the postage. So have now started a card dispute to get my money back.

EDIT: Anyone reading this can now see Lampsmoderns reply to my review. Don’t let this fool you into thinking they are a company worth dealing with. I have reached out to their customer service and have emails going back and forth. At the end of the day the lights are faulty so I am entitled to a full refund, I do not have to pay for the cost of returning the items to China they can arrange collection. Lampsmodern can’t just sell faulty items and not expect people to want a full refund. So save yourself the hassle and buy elsewhere people.

13 oktober 2024
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Lampsmodern

Svar från Lampsmodern

Dear Customer,

We’re very sorry to hear about your experience and appreciate your feedback. We understand that you were disappointed with the quality of the lights and the return process, and we apologize for any inconvenience this has caused.

Our goal is to ensure that all products meet high standards of quality, and it seems we fell short in this case. We’re more than happy to discuss alternative solutions, such as a replacement or a partial refund, to help make this right for you.

Please reach out to our customer service team directly at service@lampsmodern.com so that we can work on a resolution to meet your needs. Thank you for giving us the opportunity to improve and address this issue.

Best regards,

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Luxury gold bird lamp table

Extremely gorgeous uniquely luxurious gold bird lamp the quality extremely excellent the design and quality uniquely absolutely I am recommended

7 oktober 2024
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Lampsmodern

Svar från Lampsmodern

Dear Customer,

Thank you so much for your wonderful feedback! We’re thrilled to hear that you love the gold bird lamp and appreciate the quality and design. Your recommendation means a lot to us!

If you have any further questions or need assistance in the future, please don’t hesitate to reach out. We look forward to serving you again!

Best regards,

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Do not trust seller!

Do not trust seller! My lamp was received damaged. I reached out to their Customer Service team and they said they would be sending a replacement unit right away. They stopped communicating after that. It has been over a month a no word from the retailer. I had to go through a dispute process with my Credit Card company to get a refund. Stay away from these people!

1 september 2024
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Lampsmodern

Svar från Lampsmodern

Dear Customer,

We’re truly sorry to hear about your negative experience and apologize for any frustration or inconvenience you faced. This is not the level of service we strive to provide, and we regret that we fell short in your case.

We take customer satisfaction very seriously and are currently reviewing our communication processes to ensure issues like this are addressed more promptly and effectively in the future. Please know that your feedback is invaluable in helping us improve.

If there is anything further we can do to make things right, could you please tell us your order number? Thank you for bringing this to our attention, and again, we apologize for the experience.

Best regards,

Detta är Trustpilot

Vem som helst får skriva ett omdöme på Trustpilot. Den som skriver ett omdöme äger sitt omdöme och detta innebär att personen i fråga kan redigera eller ta bort sitt omdöme när som helst. Omdömen finns kvar på Trustpilot sålänge omdömeslämnarens konto är aktivt.

Vi skyddar vår plattform med hjälp av dedikerade medarbetare och smart teknologi. Läs mer om hur vi bekämpar falska omdömen.

Läs mer om omdömesprocessen på Trustpilot.

Här är 8 tips på hur man kan skriva omdömen på bästa sätt.

Verifieringen hjälper till att säkerställa att det är riktiga människor som skriver omdömena som du läser på Trustpilot.

Att erbjuda belöningar för omdömen eller att bara be en viss grupp personer att skriva ett omdöme kan påverka företagets TrustScore. Detta strider mot våra riktlinjer.

Läs mer