Een leuk concept, met inderdaad groot gebruiksgemak en makkelijk beschikbaar. Maar na enige tijd proberen moet ik toch vaststellen dat heel wat vlekken die er met vloeibaar wasmiddel uitgingen, nu ge... Se mer
Företaget har svarat
Även om vi inte verifierar specifika påståenden eftersom omdömeslämnarnas åsikter är deras egna, kan vi märka omdömen med en ”verifierat”‑etikett ifall vi kan bekräfta att en företagsinteraktion har ägt rum. Läs mer
För att skydda plattformens integritet granskas både verifierade och overifierade omdömen av vår automatiserade programvara som är tillgänglig dygnet runt. Tekniken är utformad för att identifiera och ta bort innehåll som bryter mot våra riktlinjer, inklusive omdömen som inte är baserade på en äkta upplevelse. Vi är medvetna om att vi inte kan lägga märke till allt. Det går att flagga sådant som du tror att vi kan ha missat. Läs mer
Een leuk concept, met inderdaad groot gebruiksgemak en makkelijk beschikbaar. Maar na enige tijd proberen moet ik toch vaststellen dat heel wat vlekken die er met vloeibaar wasmiddel uitgingen, nu ge... Se mer
Företaget har svarat
Supersnelle levering en heerlijk wasmiddel. Waar we in eerste instantie kritisch waren (als het zo'n no-brainer is, waarom doet dan niet iedereen dat?!) zijn we nu grote fans. Initieel gekocht om m... Se mer
Företaget har svarat
Wast goed schoon en ruikt lekker. Mooi dat de verpakking zonder plastic is, maar helaas zit in het wasmiddel zelf wel schadelijke (micro) plastics, dus voor mij dan liever wasmiddel van Seepje
Ik ben helemaal fan van deze producten en nog meer van hun Powr-up naar Powr! Alles proper en nog eens goed voor het milieu :)
Wij willen de wereld van het schoonmaken op zijn kop zetten! Gedaan met morsen, plastic afval en chemische ingrediënten van klassiek wasmiddel. Klaaar om mee te doen?
Belgien
Ber kunder att lämna omdömen
Detta företag bjuder in sina kunder att lämna omdömen – oavsett om de är positiva eller negativa
Har besvarat 80 % av sina negativa omdömen
Svarar vanligtvis inom 1 månad
Så använder företaget Trustpilot
Se hur deras omdömen och betyg hämtas, betygsätts och modereras.
Ik ben helemaal fan van deze producten en nog meer van hun Powr-up naar Powr!
Alles proper en nog eens goed voor het milieu :)
Heel goed gerief moeten mensen echt proberen ik ben er super te vrede mee
Ik kreeg de klaaar wasstrips kado via orange. Ze ruiken heel lekker, maar eens het textiel is gewassen, verdwijnt de geur snel. Helaas is mijn was ook niet proper en blijven vlekken zitten. Terug naar mijn normaal waspoeder dus.
Wast goed schoon en ruikt lekker. Mooi dat de verpakking zonder plastic is, maar helaas zit in het wasmiddel zelf wel schadelijke (micro) plastics, dus voor mij dan liever wasmiddel van Seepje
Ik gebruik al even eco wasmiddel en dacht klaaar eens te proberen. Kwalitatief veel minder dan de wasstrips die ik gebruikte: de was ruikt veel minder fris (ondanks zacht water en 2 dubbele wasstrips) en verwijdert amper (zelfs eenvoudige) vlekken. Ja, deze kan ik voorbehandelen, maar zelfs dan nog. Ik koop niet opnieuw.
Opgelet verkopen voor bestaande klanten duurder dan voor nieuwe klanten

Svar från Klaaar
verpakking klopt niet! zit vol PVA (polyvinylalcohol) dit is plastic

Svar från Klaaar
Snelle en correcte afhandeling van mijn bestelling.

Svar från Klaaar
Ik hoop dat jullie nog jaaaren mogen blijven bestaan! Jullie producten werken echt goed en ik ben heel erg blij met mijn ecologische voetafdruk hier zo goed te kunnen minimaliseren. Ook geen gigantische plastiek bussen meer in het afval. Echt een opluchting.

Svar från Klaaar
Al meer dan een jaar trouwe klant. Prima en top voor je was ! Zeer goede prijs, geen afval. Zeker het proberen waard ! Go for it.

Svar från Klaaar

Svar från Klaaar
Vlotte communicatie en levering, is ook gewoon een topproduct propere was zonder enig gedoe

Svar från Klaaar
Was wat sceptisch over het nieuwe wasprodukt maar is top. Zeker blijven bestellen. Snelle levering.

Svar från Klaaar

Svar från Klaaar
Fijn product, weinig verpakking. Heel handig in gebruik en plaatsbesparend!

Svar från Klaaar

Svar från Klaaar
Vem som helst får skriva ett omdöme på Trustpilot. Den som skriver ett omdöme äger sitt omdöme och detta innebär att personen i fråga kan redigera eller ta bort sitt omdöme när som helst. Omdömen finns kvar på Trustpilot sålänge omdömeslämnarens konto är aktivt.
Företag kan be sina kunder om omdömen via automatiska inbjudningar. Dessa omdömen markeras som verifierade för att visa att det handlar om verifierade upplevelser.
Läs mer om andra typer av omdömen.
Vi skyddar vår plattform med hjälp av dedikerade medarbetare och smart teknologi. Läs mer om hur vi bekämpar falska omdömen.
Läs mer om omdömesprocessen på Trustpilot.
Här är 8 tips på hur man kan skriva omdömen på bästa sätt.
Verifieringen hjälper till att säkerställa att det är riktiga människor som skriver omdömena som du läser på Trustpilot.
Att erbjuda belöningar för omdömen eller att bara be en viss grupp personer att skriva ett omdöme kan påverka företagets TrustScore. Detta strider mot våra riktlinjer.