Banner for iCandy

iCandy Omdömen 

873
•
TrustScore 4 av 5

3,9

Även om vi inte verifierar specifika påståenden eftersom omdömeslämnarnas åsikter är deras egna, kan vi märka omdömen med en ”verifierat”‑etikett ifall vi kan bekräfta att en företagsinteraktion har ägt rum. Läs mer

För att skydda plattformens integritet granskas både verifierade och overifierade omdömen av vår automatiserade programvara som är tillgänglig dygnet runt. Tekniken är utformad för att identifiera och ta bort innehåll som bryter mot våra riktlinjer, inklusive omdömen som inte är baserade på en äkta upplevelse. Vi är medvetna om att vi inte kan lägga märke till allt. Det går att flagga sådant som du tror att vi kan ha missat. Läs mer

Det här tycker kunderna

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Lovely quality items, used iCandy since my daughter was born and even then got the pip too for travelling the peach 7 and pip have been amazing, couldn’t recommend them more!

Företaget har svarat

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Absolutely shocking customer service. My icandy orange 4 wheel snapped. I discovered it was a recalled pram. Had to return the chassis for around 3 weeks without a pram with 3 young children, don’t dr... Se mer

Företaget har svarat

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Purchased the icandy pip and absolutely love it! Lovely fabrics, nice big seat with lie flat recline, really big hood, lovely and light to lush and steer, really good bouncy suspension. Feels l... Se mer

Företaget har svarat

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

I bought the icandy cocoon car seat for my icandy peach 7. Unfortunately the car seat doesn’t lock onto the adapters. The mechanism isn’t locking. Absolutely gutted after spending so much money. My mo... Se mer

Företaget har svarat


Företagsinformation

  1. Babyaffär
  2. också i
  3. Plantskola

Om iCandy

Skrivet av företaget

Shop Peach 8 Shop Core 2 Shop all Pushchairs Shop Accessories

Our Mission

At iCandy, our passion is to elevate the journey of parenthood through innovation, style, sustainability, and the highest standards of quality.

From our family to yours

From its roots in London’s fashion design and manufacturing scene, iCandy has uniquely been owned and directed in the UK by the same family for over 90 years. Now proudly in its fourth generation, the Appels and their extended iCandy family remain completely focused on the best of British craftsmanship; designing and engineering innovative, quality products.

Our Family

Bradley's financial acumen and design sensibilities, combined with Warren's technical brilliance, have together orchestrated the evolution of their family business, ensuring that manufacturing remains its core focus. Today, they head up a globally renowned nursery brand, seamlessly blending the finest in British design and engineering with cutting-edge safety standards, prioritising the well-being of parents' most cherished possession — their baby. iCandy is a very proud British family business whose focus is families.

Bradley and Warren's roots in manufacturing run deep, nurtured within their grandfather's business, SCS (London) Limited. Their school breaks were a crash course in various skills, from cutting tables to sewing machines, unloading cloth shipments from Italy, and helping with deliveries. This hands-on experience with British design quality and manufacturing expertise runs as a common thread through both of their careers and is evident in every iCandy product.

Our Approach

iCandy's four core principles — Quality, Innovation, Heritage, and Style — perpetually drive our desire to consistently create products that are both beautiful on the outside and engineered to perfection on the inside. Fundamentally, every single iCandy product is exquisitely built to provide the highest standard of safety, quality, and innovation, all whilst reflecting individual style.

We are delighted to welcome you to the iCandy family and look forward to accompanying you right from the start of your most wonderful adventure.

Need assistance with your iCandy product?

You're in the right place! Our dedicated support team is here to help you get the most out of your iCandy experience.

Contact iCandy

You're welcome to contact iCandy customer service directly on weekdays.

Mon - Thu: 09:00 - 17:00
Fri: 09:00 - 16:00

5 year Warranty

With every pushchair

With every pushchair

Kontaktuppgifter

3,9

Bra

TrustScore 4 av 5

873 omdömen

5 stjärnor
4 stjärnor
3 stjärnor
2 stjärnor
1 stjärna

Ber kunder att lämna omdömen

Detta företag bjuder in sina kunder att lämna omdömen – oavsett om de är positiva eller negativa

Har besvarat 100 % av sina negativa omdömen

Svarar vanligtvis inom 1 vecka

Så använder företaget Trustpilot

Se hur deras omdömen och betyg hämtas, betygsätts och modereras.

3,9

Alla omdömen

(873)

199 omdömen under de senaste 12 månaderna

Skriv ett omdöme
Företag på Trustpilot får inte erbjuda incitament eller betala för att dölja omdömen. Omdömen är enskilda användares åsikter och inte Trustpilots åsikter. Läs mer

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Brilliant and delivery so quick

Brilliant and delivery so quick

22 oktober 2026
Logotyp för iCandy

Svar från iCandy

Good morning, Anne marie

Thank you for taking the time to leave this review!

We are delighted to hear how happy you are with your Peach 7 and the over all process of your order.

Happy travels and welcome to the iCandy family!

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Lovely quality items

Lovely quality items, used iCandy since my daughter was born and even then got the pip too for travelling the peach 7 and pip have been amazing, couldn’t recommend them more!

24 oktober 2025
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för iCandy

Svar från iCandy

Good morning, Carol,

Thank you so much for your lovely review!

We’re delighted to hear how happy you are with your iCandy products.

Thank you for continuing to be part of our iCandy family!

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

I have had a terrible experience with…

I have had a terrible experience with icady. I bought the peach 7 and had it under a year and the seat fell of with my baby in it . When I told Icandy this they asked for me to send it back to them . I was expecting them to repair or replace seeing as i hadn't had it ling and had spent around 1500 pounds on it. But instead they just replaced part of the seat and never returned the base . I contacted them only to be told they have sent it out and sent a picture of dpd delivery . I am beyond outraged at this poor level of customer service. I have now had to throw the seat away as I have no base for it and the fact that they have not taken any accountability for it is appalling.

Reply:

Yes you sent me back my old seat with just replacing parts of it . I never got the base back and the box was damaged, the picture provided by dpd only shows part of the box not all sides of it . When I spoke to the adviser she told me they had two different tracking numbers and the base was coming separately and also that I would be getting a brand new seat and the old one was sent in error .

1 oktober 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för iCandy

Svar från iCandy

Good morning Raina,

We’re sorry to read your comments and would like to investigate this matter further for you.

To help us look into this, we would appreciate some additional information regarding your experience.

We have sent a request for further details through Trustpilot and look forward to receiving your response so that we can investigate and assist you accordingly.

**update**

Thank you for the information provided.

A replacement frame and seat have been sent to you. We have also provided images of the delivered box, which show that the packaging was undamaged and the correct size for the items, we have sent these to you for reference.

If you wish to discuss this further please call in 01767 604 400 opt 1 and ask for Kerry ann.

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Fast delivery an quality product…

Fast delivery an quality product although after ordering I realised I actually already had the product

26 maj 2026
Logotyp för iCandy

Svar från iCandy

Good morning, Terri ann,

Thank you for taking the time to leave this review!

We are delighted to hear how happy you are with the service. A member of staff will be in touch shortly.

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Ordered a new buckle for the icandy…

Ordered a new buckle for the icandy peach as our one had broken, item was said to be delivered on the 7th of October all that arrived was an empty envelope, I emailed your team the day it was meant to have been delivered and had NO response so as it stands I have no way of using the buggy or transporting our baby

5 oktober 2026
Logotyp för iCandy

Svar från iCandy

Hi John,

Thank you for taking my call.

We’re sorry to hear that the item was missing from your package upon receipt. Please accept our apologies for the inconvenience caused. A replacement will be with you in the next couple of working days.

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

These products are exceptional

These products are exceptional and next to none. Orange 4 range is one of the best I ever came across. absolutely in love with product.

5 oktober 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för iCandy

Svar från iCandy

Good morning, Pradida,

Thank you so much for your lovely review!

We’re delighted to hear how much you love your iCandy Orange. It’s wonderful to know you’re enjoying your experience with it.

Happy travels, and welcome to the iCandy family!

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Outstanding service

Outstanding service, efficient delivery. Great choices on a wonderful range of prams and accessories

1 oktober 2026
Logotyp för iCandy

Svar från iCandy

Good morning, Julie,

Thank you for taking the time to leave such a lovely review!

We’re delighted to hear how happy you are with your iCandy journey. We hope you enjoy your Pip and all the accessories.

Happy travels, and welcome to the iCandy family!

Betygsatt 2 av 5 stjärnor

Poor After-service and warranty care

We’ve owned an iCandy Peach 7 for around two years. It’s been a fantastic pram to push and use, but our experience with the brand’s customer service has been disappointing.

Over time, we’ve had a couple of issues. First, the plastic swivel clip for the footrest snapped. Fortunately, we managed to source a second-hand part and fix it ourselves. However, the folding mechanism recently broke on one side, meaning the handlebar won't collapse and the pram can't be folded at all. I submitted a support ticket on Sunday evening and still haven’t received a response four days later.

When I called customer service, I was told the pram would normally be covered under warranty, but because I bought it second-hand and don't have the original proof of purchase, I would have to pay for the repair out of pocket. This is frustrating given that iCandy advertises a 5-year warranty on prams, and the Peach 7 model was only released in 2022—meaning every Peach 7 in existence is well under 5 years old.

By contrast, my sister had a second-hand Cosatto pram that was well out of warranty when an issue arose with the wheel. Cosatto repaired it completely free of charge, even covering the full collection and delivery costs. The difference in customer care couldn't be more striking.

We were planning to upgrade to the iCandy Pip now that our boy is older, but this poor customer service experience has completely put us off. Looking at other reviews, it seems I’m far from the only one facing these issues.

*Update*

After a week's wait, the issue has finally been resolved. It cost £70, and I am now waiting for the part to arrive in the post.

Kerry Ann called me first thing this morning. She was polite, helpful, and sorted everything out efficiently. It's just a shame it took a week to reach a resolution.

30 september 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för iCandy

Svar från iCandy

Good morning, Carys,

We are very sorry to hear of your frustration.

Under the terms of our warranty, as long as you have proof of purchase, the warranty remains valid even if the product was purchased second-hand. When customers sell their iCandy products, they can provide the original proof of purchase to the new owner, and we would of course assist with any valid warranty claims, provided the product is still within the 5-year warranty period.

I have seen your email sent on Wednesday 29th. From the information provided, it looks like this may be a part that we can send out to you, which would help to keep the cost down.

If you are able to contact the person you purchased the product from and ask them to provide you with the original proof of purchase/receipt, we would be happy to assist you with this under the warranty.

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Absolutely shocking customer service

Absolutely shocking customer service. My icandy orange 4 wheel snapped. I discovered it was a recalled pram. Had to return the chassis for around 3 weeks without a pram with 3 young children, don’t drive. It’s my only transport. I’ve had very very minimal communication with them and absolutely no reply when I’ve asked about compensation due to the height of inconvenience and difficulty this has caused myself. I would definitely NOT recommend buying icandy products. I’ve had better customer care from much cheaper products.

27 augusti 2026
Logotyp för iCandy

Svar från iCandy

Good morning, Rebecah

I apologise if my emails have not been coming through to you.

02/09 at 10:16am – First point of contact.
02/09 at 12:43pm – Following our request for all the required information, the team advised that a box had been ordered for collection from the address provided. We also requested a suitable collection date from you.
12/09 at 12:07pm – You confirmed that the box had been received.
14/09 at 9:15am – You requested collection.
15/09 at 11:10am – The team contacted you to ask which day would be most suitable for collection.
15/09 at 11:15am – You requested collection for 17/09.
22/09 at 12:25pm – The pushchair was received by us.
30/09 at 12:36pm – You were advised the pushchair was ready to be returned. You requested escalation and requested compensation.
30/09 I emailed you with the below, apoligies if it wasnt recieved.

As mentioned, our current quoted timescale for repairs is 5–10 working days.

Having reviewed the timeline, we received your Orange item on 22/09 and contacted you on 30/09 to advise that the item was ready to be returned to you. This was within our quoted repair timescale.

Unfortunately, as the repair was completed within the stated 5–10 working days timescale, we are unable to fulfill your request for compensation.

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Quick efficient service everytime

Quick efficient service everytime, thank you

26 augusti 2026
Logotyp för iCandy

Svar från iCandy

Good morning Amanda,

Thank you so much for taking the time to leave us a review!

We’re delighted to hear how happy you are with the service you’ve received.

Happy travels, and welcome to the iCandy family!

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

⭐️ 1 STAR

⭐️ 1 STAR — EXTREMELY DISAPPOINTED WITH iCANDY

This has been one of the most frustrating customer service experiences I have had.

My iCandy Peach 7 developed problems with the brakes and the seat adjustment/recline mechanism. The brakes are a serious safety concern, and the seat mechanism would sometimes work and sometimes not work.

iCandy collected my pushchair for a warranty inspection and repair. I was told clearly that the process would take 5–7 working days.

It has now been almost 3 weeks and I have received NO proper update whatsoever. No meaningful email, no phone call, no explanation of what has been found, what is being repaired, what parts are required or when I will actually receive my pushchair back.

I have contacted them and chased for an update, yet I am still waiting.

The most frustrating part is that this is not an ordinary household item — this is my child’s pushchair.

John Lewis provided me with a temporary stroller while my Peach 7 is being repaired. However, my 7-month-old son does not sit comfortably or evenly in the temporary stroller. He appears to sit to one side, which has caused me genuine concern about his comfort and posture. I do not want my baby spending a prolonged period in a stroller where I can clearly see that he is not sitting properly.

John Lewis has actually tried to help by providing a temporary solution. The problem is that iCandy has left me with no proper communication and no clear timeframe for the return of my child’s pushchair.

If there is a delay, tell me.
If parts are unavailable, tell me.
If the repair needs longer, tell me.
But leaving a customer for almost three weeks without a proper update is simply not acceptable.

I paid for a premium pushchair and expected a corresponding level of after-sales support. Instead, I have had to repeatedly chase iCandy just to find out what is happening with my own property.

This is especially disappointing because the original problem involved the braking system of a child’s pushchair.

Nearly three weeks without a proper update is unacceptable.

I am sharing this review because this is my genuine experience, and I hope iCandy improves its communication and after-sales service so that other parents do not have to go through the same experience.

26 september 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för iCandy

Svar från iCandy

Good afternoon, Sidorela

Im very sorry, we have tried to find you on the system, there is nothing under the name on this ticket. Would it be under another name?

We have requested more information to find out what is going on for you. If you could send this as soon as possible we will look in to this.

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Icandy pip

Purchased the icandy pip and absolutely love it!
Lovely fabrics, nice big seat with lie flat recline, really big hood, lovely and light to lush and steer, really good bouncy suspension.
Feels like a sturdy everyday stroller as well as it being a cabin approved travel stroller.

The only thing I find annoying if the open front on the basket, if you fill the basket things tend to get pushed out the front.
Other than that its the perfect stroller and my 2 year old loves it!

21 september 2026
Logotyp för iCandy

Svar från iCandy

Hi Kelly,

Thank you for taking the time to leave us this lovely review!

We’re delighted to hear how happy you are with the iCandy Pip and its functionality.

We will, of course, pass your comments on to our Design Team. Customer feedback is incredibly important to us and helps our team when developing and improving our products.

Thank you again for sharing your experience!

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Easy to use and easy to find the reviews

Easy to use and easy to find the reviews

25 september 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för iCandy

Svar från iCandy

Hi Stacey,

Thank you for taking the time to leave us this review!

We’re delighted to hear that you find the product easy to use and that you found the reviews helpful when making your decision.

Thank you for sharing your experience for others to see too!

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Perfect experience

High quality item, great packaging, simple instructions, super fast delivery, everything is just perfect
!

21 september 2026
Logotyp för iCandy

Svar från iCandy

Good morning, Aliona,

Thank you for taking the time to leave us such a lovely review!

We are delighted to hear how happy you are with your Pip. It’s wonderful to know that you love it!

Happy travels and welcome to the iCandy family!

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Tested out the icandy cocoon 360…

Tested out the icandy cancoon 360 isofix car seat
Was a great carseat easy to install
Functions are great eg spin to get baby/child in without bending into the back of car
Locking system to lock which way its faces
Also gos from baby to toddler
So would be good value for money 1 carseat for whole span of years

23 september 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för iCandy

Svar från iCandy

Good afternoon, Salzy,

Thank you for taking the time to leave us a review!

We are delighted to hear how happy you are with the different stages of the 360 Cocoon experience.

It’s wonderful for other customers to hear about your hands-on experience, and gain an insight into what they can expect.

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Extremely disappointing customer service – faulty Pram and still waiting for my refund

I am extremely disappointed with my experience with iCandy.

I purchased an iCandy Peach 7 from Boots for over £600. The pram was delivered by iCandy as Boots' supplier. Unfortunately, as soon as I unpacked it, I discovered that the brake mechanism on the chassis was completely faulty. The entire brake bar was loose and swinging freely, meaning the pram was unusable and clearly unsafe.

I initially reported the issue to Boots, who directed me to iCandy as they were the supplier. On the day I contacted iCandy, the customer service response was very reassuring. I was told that arrangements would be made to collect the pram and that the matter would be dealt with.

Unfortunately, that level of communication didn't last.

After the initial contact, I heard nothing for around five days and had to repeatedly chase iCandy myself. Emails went unanswered and I was repeatedly told that someone would call me back, but nobody did.

Eventually, I was contacted and told that their supplier would collect the pram. As their supplier is close to me and I was going away on holiday I offered to drop off the pram myself to save further time.

I personally delivered the complete pram and all of its components to their supplier last week. I was assured that iCandy would be informed that the pram had been received and a refund would be issued. I am still waiting.

I emailed iCandy earlier this week asking for an update and, most importantly, asking when my refund would be processed.

Again I received no response.

I am now over £600 out of pocket for a faulty product that was returned, and I have also had to purchase another pram because I still needed one. As a new mother, having over £600 tied up in a product that I cannot use is far from insignificant.

Faults can happen with products; the way a company deals with them is what matters. In this case, I have found the communication extremely poor and feel that once the initial contact was made, I was essentially left to chase the matter myself.

From looking at others negative experiences with ICandy here iCandy always seems to respond with the statement “this is not the iCandy way.” Well from my experiance I'm starting to realise poor customer service is the Icandy way.

I shouldn't have to repeatedly chase a company for a refund after returning a product that was faulty from the moment it arrived.

At the time of writing, I am still waiting on an update from them

18 september 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för iCandy

Svar från iCandy

Good afternoon, Eadaoin,

Thank you for taking my call today.

As advised, the method we have used to assist you is not our usual process. However, we have authorised this as a gesture of goodwill, as we believe this is by far the quickest way to move things forward for you.

I completely understand how frustrating the situation has been, and I appreciate your patience.

Boots have all the necessary details, so you should here back from them soon.

25/09

Good morning Eadaoin

Voice mails have been left for you, I will try to contact you again today.

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

No sale

Saw a sale on tiktok, couldn't find the sale after signing up

17 september 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för iCandy

Svar från iCandy

Good afternoon, Kirstie,

We are very sorry to see your review and would like to clarify that iCandy has not advertised or offered any items for sale on TikTok, I have confirmed with the social media team.

Could you please check what you have signed up to or purchased from? Unfortunately, it does not appear to be an official iCandy post or promotion.

Betygsatt 5 av 5 stjärnor
Logotyp för iCandy

Svar från iCandy

Good afternoon, Julia,

Thank you so much for your lovely review!

We’re delighted to hear how happy you’ve been with our overall service. It’s wonderful to know you’ve had such a positive experience with us.

Happy travels, and welcome to the iCandy family!

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Great pram and travel set

Great pram and travel set. 360 degree car seat is amazing!

16 september 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för iCandy

Svar från iCandy

Hi Natasha,

Thank you so much for taking the time to leave this lovely review!

We’re delighted to hear your wonderful feedback and to know how happy you are with both your pushchair and car seat.

Happy travels, and welcome to the iCandy family!

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

icandy cocoon car seat

I bought the icandy cocoon car seat for my icandy peach 7. Unfortunately the car seat doesn’t lock onto the adapters. The mechanism isn’t locking. Absolutely gutted after spending so much money. My mother in law bought this car seat a few months back and my baby was only born 2 weeks ago so first time trying it onto the pram otherwise I would have requested a return.

16 september 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för iCandy

Svar från iCandy

Good afternoon, Chloe

We are sorry to hear this, you havent given a lot of information to go on. Could you please call in and ask for Kerry ann

Detta är Trustpilot

Vem som helst får skriva ett omdöme på Trustpilot. Den som skriver ett omdöme äger sitt omdöme och detta innebär att personen i fråga kan redigera eller ta bort sitt omdöme när som helst. Omdömen finns kvar på Trustpilot sålänge omdömeslämnarens konto är aktivt.

Vi skyddar vår plattform med hjälp av dedikerade medarbetare och smart teknologi. Läs mer om hur vi bekämpar falska omdömen.

Läs mer om omdömesprocessen på Trustpilot.

Här är 8 tips på hur man kan skriva omdömen på bästa sätt.

Verifieringen hjälper till att säkerställa att det är riktiga människor som skriver omdömena som du läser på Trustpilot.

Att erbjuda belöningar för omdömen eller att bara be en viss grupp personer att skriva ett omdöme kan påverka företagets TrustScore. Detta strider mot våra riktlinjer.

Läs mer