Även om vi inte verifierar specifika påståenden eftersom omdömeslämnarnas åsikter är deras egna, kan vi märka omdömen med en ”verifierat”‑etikett ifall vi kan bekräfta att en företagsinteraktion har ägt rum. Läs mer

För att skydda plattformens integritet granskas både verifierade och overifierade omdömen av vår automatiserade programvara som är tillgänglig dygnet runt. Tekniken är utformad för att identifiera och ta bort innehåll som bryter mot våra riktlinjer, inklusive omdömen som inte är baserade på en äkta upplevelse. Vi är medvetna om att vi inte kan lägga märke till allt. Det går att flagga sådant som du tror att vi kan ha missat. Läs mer

Det här tycker kunderna

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Wat een nare ervaring. Ik lees hier alle slechte reviews en vervolgens d ereactie van ze. Alsof ze anders altijd alles uitmuntend doen. Geen bestel of betalingsbevestiging terwijl het geld is over... Se mer

Företaget har svarat

Betygsatt 4 av 5 stjärnor

Good value if you buy the package with 3 jars, and fast delivery — at least based on the purchase I’ve made so far. What lowers the rating is the complete lack of response via email. I’ve emailed... Se mer

Företaget har svarat

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Just WOW! My friend introduced me to micro dosing over Christmas by giving me some of hers, I've since ordered and received my starter pack, I'm so blown away by the positive effects micro dosing has... Se mer

Företaget har svarat

Betygsatt 4 av 5 stjärnor

Customer service has been super helpful and fast at answering questions. Really appreciate that. Delivery took 2 weeks. I bought the beginners package, intro workshop was really good, scale is avera... Se mer

Företagsinformation

  1. Butik med vitaminer och tillskott

Skrivet av företaget

Premium Mushroom Extracts to boost your mood, sleep, productivity, and creativity. Our mushroom extracts are selected and produced carefully and contain high concentrations of active ingredients. Unleash your full potential!


Kontaktuppgifter

3,9

Bra

TrustScore 4 av 5

258 omdömen

5 stjärnor
4 stjärnor
3 stjärnor
2 stjärnor
1 stjärna

Ber kunder att lämna omdömen

Detta företag bjuder in sina kunder att lämna omdömen – oavsett om de är positiva eller negativa

Har besvarat 100 % av sina negativa omdömen

Svarar vanligtvis efter mer än 1 månad

Så använder företaget Trustpilot

Se hur deras omdömen och betyg hämtas, betygsätts och modereras.

3,9

Alla omdömen

(258)

26 omdömen under de senaste 12 månaderna

Skriv ett omdöme
Företag på Trustpilot får inte erbjuda incitament eller betala för att dölja omdömen. Omdömen är enskilda användares åsikter och inte Trustpilots åsikter. Läs mer

Betygsatt 2 av 5 stjärnor

They advertised a 90 day supply of…

They advertised a 90 day supply of lions mane for the price. I paid the sale price and only received a 30 day supply. All I received in exchange was an apology. Be wary!

21 augusti 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Human Pro

Svar från Human Pro

Hey Alan - sorry for that! We had a website migration in September and this was an error that resulted from that. The number of capsules per pouch did match, right? I hope the product quality made up for that bad experience. If you want to order again from us, please reach out first so we can compensate you for the miscommunication.

Team Human Pro

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Wat een nare ervaring

Wat een nare ervaring. Ik lees hier alle slechte reviews en vervolgens d ereactie van ze. Alsof ze anders altijd alles uitmuntend doen.

Geen bestel of betalingsbevestiging terwijl het geld is overgeschreven. Levertijd 2 werkdagen, zit nu al op 4. En als ik alle recensies lees heb ik weinig vertrouwen. Pas op voor deze “firma” mensen. Allemaal mooie praatjes en een net te gelikte site. Had er niet in moeten trappen. Toch op goed geloof en vertrouwen Lions mane besteld voor een premium prijs.

31 augusti 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Human Pro

Svar från Human Pro

Mulder, terecht dat je hier boos over bent. Je betaalt en krijgt geen bevestiging, en dan duurt het ook nog vier werkdagen in plaats van twee: dat hoort niet. In die periode stapten we over op een nieuwe webshop, maar dat is jouw probleem niet. Sorry ook dat je zo lang op deze reactie moest wachten. Staat er van die bestelling nog iets open, stuur ons dan een mailtje en dan zoeken we het uit. Gino, Human Pro

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

No refund given

After they ruined my sleep, I returned the poducts to the address they supplied by email. After that they never answered any of my emails. Impossible to reach them and they have not given a refund of around a 100 euros. Very disappointing! Order number #HP23-38008

22 juli 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Human Pro

Svar från Human Pro

Hey Kev,

Sorry for the bad experience with our Shilajit, ruining your sleep is not something we want to do (and also not something we have heard before).

I see you did got your refund eventually, so glad to see it got sorted on that end. My apologies for the time it took though and we will do better next time.

Flow strong, team Human Pro

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

I have both Shilajit and Lions Mane and…

I have both Shilajit and Lions Mane and am very satisfied. Really good products.
Huge recommendation from here.

30 maj 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Human Pro

Svar från Human Pro

Dennis, nice to have you on both the Shilajit and the Lion's Mane. Thanks for recommending us, it helps people who are still deciding. Gino, Human Pro

Betygsatt 4 av 5 stjärnor

Satisfied with shilajit but zero contact by email

Good value if you buy the package with 3 jars, and fast delivery — at least based on the purchase I’ve made so far.

What lowers the rating is the complete lack of response via email. I’ve emailed both before my first purchase and now with questions, but you never get a reply.

According to their newsletter, you’re supposed to receive a focus spray for free when buying 3 jars of Shilajit, but it isn’t added at checkout. Instead, Ashwagandha is added, which also comes with an extra cost, so you have to remove it to avoid paying more. But still, impossible to get human contact.

21 april 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Human Pro

Svar från Human Pro

Caroline, thanks for the fair rating, and sorry. Two emails without an answer is not how it should go. The spray from the newsletter offer should have been in your cart, not an Ashwagandha you had to take out yourself. That was our mistake. If your questions or that order are still open, email us and this time we'll get back to you. Gino, Human Pro

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

These guys are great

These guys are great, always keep you updated and always a response to any enquiries 👌

16 mars 2026
Logotyp för Human Pro

Svar från Human Pro

Thanks for this. Keeping people posted about their order is something we work at, so it's good to read that it came across. Gino, Human Pro

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Does not work

12 mars 2026
Logotyp för Human Pro

Svar från Human Pro

Ion-Marc, sorry it wasn't what you hoped for. Supplements don't land the same way for everyone, and we'd rather hear your side than guess. Email us which product it was and how you were taking it, and we'll go through it with you. Gino, Human Pro

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

It just changed my daily life

It just changed my daily life. All my functions in general, fisical and mental, are much better. I’m almost 62 years old and I still have a very busy job and a heavy schedule, and I have arthritis and osteoporosis, so I’m always looking for support and supplements that help keep me going.

8 februari 2026
Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Great product

Great product, always comes on time, I've never run out of it, does whatnot says on the tin so to speak, would recommend them and their products

19 januari 2026
Logotyp för Human Pro

Svar från Human Pro

Joe, never running out is exactly the idea, so good to hear the deliveries keep turning up on time. Thanks for recommending us. Gino, Human Pro

Betygsatt 3 av 5 stjärnor

Could have been more stars

Could have been more stars! I'vr been using the product since a while now, still satisfied with the quality, unfortunately communication thru "Wats Up" seems toi much for thr company that you don't get any answer for week!. Which is disappointing considering its just a text away to get an answer. Also tried to solve my issue thru a certain person, (no need to mention his name). But still no solution. Its been a few weeks now so I'm not sure if I will still get an answer or if they will really find a solution on my problem.

13 januari 2026
Logotyp för Human Pro

Svar från Human Pro

Joseph, good that the quality still holds up for you, and sorry the rest didn't. Weeks without an answer on WhatsApp isn't okay, and neither is an issue that stays open that long. Please email us what's still unresolved and I'll make sure someone picks it up. Gino, Human Pro

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

DO NOT TRUST THIS COMPANY.

False advertising on functional mushrooms, claims to be grown in the Netherlands, but received products that clearly states they were grown in china. Possibly trying to sell off the older batches? Also, cannot find recent lab testing for Shilajit batch. When you pay premium prices for premium products you expect the clear transparency they claim to have.
UPDATE - After having a conversation with them via WhatsApp, I was reassured that the mushrooms I received were indeed grown on their Netherlands farm, even though the packaging states otherwise. When I asked for proof of this claim from the traceability and lab testing they claim to have for every batch. They admitted that they aren't doing that right now. Hang on.. is this not one of the companies main selling point? You may as well save some money and go to amazon at this point, as even they provide more transparency than these guys. Not to mention I'm pretty sure what they are doing goes against advertising and consumer laws in the EU. When I asked for a return label and a refund, they told me it would be at my expense, even though I have technically received a wrong product. Maybe check the back of your recent deliveries and see if you have received Chinese mushrooms too.

26 januari 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Human Pro

Svar från Human Pro

Hey James, thanks for taking the time to leave this review. As we shared in our email contact, our mushrooms are cultivated on our farm in Flevoland, the Netherlands. We work together with Wouter, our head farmer, who has been cultivating Lion's Mane mushrooms for over 15 years. Wouter has been growing for most high-end restaurants in the Netherlands before growing mushrooms for supplementation, and is a well-respected name in the scene.

Previously, we did get our mushrooms from another supplier that sourced its mushrooms from China, but due to our increased focus on quality and learning more about the cultivation process in China, we decided to switch to local farming instead. There are a few products that have old packaging that you probably have received, but as explained thoroughly in our mail contact, we do cultivate on our farm locally.

There are test results you can find on our website, for both Beta Glucans and other materials like heavy metals - we have not yet tested every batch of mushrooms at this stage, as we run batches every week and it would simply become too expensive. For other products like Shilajit we do have test results for every batch as promoted. Sorry you got confused there in our marketing and we promise we will do better next time.

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Best quality lines mane

Best quality lines mane I have ever tried. I've used plenty of general-purpose brands from Amazon as well as international brands positioning themselves as premium quality products. After discovering Human Pro, I've immediately switched to theirs.

7 januari 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Human Pro

Svar från Human Pro

Thanks for letting us know Annon! We value our quality a lot so great to hear its been received

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Não recebi nada

Não recebi nada

18 december 2025
Logotyp för Human Pro

Svar från Human Pro

Hey Luis, sorry to hear that you havent received your package. Did you try and reach out to our customer support through WhatsApp or email? They can help you locate your package and send a replacement if needed. We have a delivery guarantee within the EU due to our high delivery rates! January we had some delays unfortunately due to the bad weather in Northern Europe.

Let me know if anything!

Detta är Trustpilot

Vem som helst får skriva ett omdöme på Trustpilot. Den som skriver ett omdöme äger sitt omdöme och detta innebär att personen i fråga kan redigera eller ta bort sitt omdöme när som helst. Omdömen finns kvar på Trustpilot sålänge omdömeslämnarens konto är aktivt.

Vi skyddar vår plattform med hjälp av dedikerade medarbetare och smart teknologi. Läs mer om hur vi bekämpar falska omdömen.

Läs mer om omdömesprocessen på Trustpilot.

Här är 8 tips på hur man kan skriva omdömen på bästa sätt.

Verifieringen hjälper till att säkerställa att det är riktiga människor som skriver omdömena som du läser på Trustpilot.

Att erbjuda belöningar för omdömen eller att bara be en viss grupp personer att skriva ett omdöme kan påverka företagets TrustScore. Detta strider mot våra riktlinjer.

Läs mer