Foto de Vakman Omdömen 154

TrustScore 4.5 av 5

4,3

Även om vi inte verifierar specifika påståenden eftersom omdömeslämnarnas åsikter är deras egna, kan vi märka omdömen med en ”verifierat”‑etikett ifall vi kan bekräfta att en företagsinteraktion har ägt rum. Läs mer

För att skydda plattformens integritet granskas både verifierade och overifierade omdömen av vår automatiserade programvara som är tillgänglig dygnet runt. Tekniken är utformad för att identifiera och ta bort innehåll som bryter mot våra riktlinjer, inklusive omdömen som inte är baserade på en äkta upplevelse. Vi är medvetna om att vi inte kan lägga märke till allt. Det går att flagga sådant som du tror att vi kan ha missat. Läs mer

Det här tycker kunderna

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Slechte ervaring met retourneren. Doen moeilijk over het terugbrengen van artikelen en kiezen er voor om enkel met retourbonnen te werken zodat je bij ze af moet nemen in de toekomst. Daarnaast hele b... Se mer

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Fantastisch geholpen door Dirk Broekhaus, hij bestelde zeer snel een onderdeel voor mijn flitser en zorgde ook voor een zeer snelle levering. Zeer klantvriendelijk en goede communicatie Hulde!

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

En door mij besteld en betaald item bleek niet meer direct leverbaar. Na één telefoontje op een heel vriendelijke toon werd de bestelling geannuleerd en mijn betaling na een dag al teruggestort. Hee... Se mer

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Bij Foto de Vakman online een populaire Fuji telezoom besteld met bijpassend Hoya filter en XT-5 handgreep. Alles voor een zeer scherpe prijs. Hoewel de telezoom in nabestelling was bij de leverancier... Se mer

Företagsinformation

  1. Fotobutik
  2. Fotoaffär

Informationen kommer från olika externa källor

Foto de Vakman is de Webshop voor foto en video. Wij zijn concurrerend in prijs en 100% service. Ook voor de Professional het juiste adres!


Kontaktuppgifter

4,3

Utmärkt

TrustScore 4.5 av 5

154 omdömen

5 stjärnor
4 stjärnor
3 stjärnor
2 stjärnor
1 stjärna

Ingen inbjudningshistorik registrerad

Det här företaget har inte bjudit in sina kunder. Omdömen kanske inte är representativa

Har besvarat 40 % av sina negativa omdömen

Svarar vanligtvis inom 2 veckor

Så använder företaget Trustpilot

Se hur deras omdömen och betyg hämtas, betygsätts och modereras.

Företag på Trustpilot får inte erbjuda incitament eller betala för att dölja omdömen. Omdömen är enskilda användares åsikter och inte Trustpilots åsikter. Läs mer

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Goede winkel!

Aanvankelijk had ik me laten beinvloeden door de negatieve 1-ster reviews, maar dit bleek volledig onterecht. Dirk gaf een hele grote korting en de service was volledig in orde. Het is een betrouwbare winkel, waar ik zeker nog terug zal komen.

2 augusti 2025
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Zeer vreemde communicatie inzake het…

Zeer vreemde communicatie inzake het inruilen en vervolgens aanschaffen van een lens - teleconverter

Lens ingeruild (mooi inruil voorstel) en een converter besteld -
De converter is echter niet naar wens daar de autofocus mij te traag wordt.
Dus ik mij bedacht - en toch besloten om te retourneren -
Als klant eerst de shop in Uden gebeld - ja dat is zeker mogelijk - als ik dan een camera koop die nog uitkomt dan kan ik dat bedrag daar weer voor gebruiken.

Ik denk mooi - die stuur terug op-
uiteindelijk is het dan toch allemaal niet mogelijk en worden er zaken bijgehaald die helemaal los staan van de gedane aankoop c.q. transactie -
Ze zouden mij dan in eerste instantie ook te veel aan inruil geboden hebben - dus dat gaat dan helaas allemaal niet,
De collega die ik gesproken heb heeft acute amnesie en de medewerker aan de telefoon doet dan ook alsof ik het verzin. De lens die ik inruilde zou bij cameranu voor 475 NIEUW te koop zijn.
Tijdens het gesprek heb ik zelf gekeken en dit ook vermeld en de prijs is aldaar 1195 euro. (*klein verschil)
Dit heb ik dan ook vermeld maar ook daar wordt aan voorbij gegaan. Tja meneer wij sluiten eigenlijk om half 6 - komt er weer iets dat mij als klant echt niet kan interesseren.
Als ze het nu vanaf moment 1 goed zouden regelen was dit allemaal niet nodig.

Zelden zo een slechte koop ervaring c.q. service meegemaakt als bij de ' Vak' man.

Zelfs aangeboden om op een nieuwe (nog uit te komen) camera dat bedrag te laten staan zodat ik deze bij voorraad aanschaf en het bedrag dus dan verrekend mag worden wat mij betreft maar -

Nee dat gaat ook niet - het in te ruilen product moet dat opnieuw op waarde worden geschat - ivm de marges.

De initiële aankoop was 649 euro - en de uiteindelijk koop van de nieuwe camera zou 1799,- betreffen..

Nou voor mijn gevoel een beetje de klant voor de gek houden - en als deze aangeeft dat deze gebeld heeft met een collega ALVORENS iets te retourneren komt direct het antwoord dat meneer alle collega's heeft gevraagd.

Zelf kan ik wel een uitgaande oproepen laten zien. -

dit was dan ook de laatste keer dat ik hier iets koop - Aan de rest van de reviews te zien (24% van de reviews hebben maar liefst 1 hele ster ) zou ik iedereen aan raden lekker voorbij te gaan aan deze winkel

edit 08-08-2025
En de reactie die nu hier gegeven door fotodevakman is al helemaal niet correct.

Maar dit bevestigd alweer mijn initiële review -
Eens maar nooit meer

29 juli 2025
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Foto de Vakman

Svar från Foto de Vakman

De klant heeft zelf het aangekochte product retour gestuurd en heeft dan ook zijn ingeruilde product terug gekregen, dat hebben we uitgelegd, maar de klant wilde zijn ingeruilde lens niet retour, maar dat was administratief niet mogelijk.

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Een paar weken geleden geweest voor…

Een paar weken geleden geweest voor info over een Sony 400-800 mm lens.
We spraken iemand die er niets over kon zeggen want deze man maakte video’s, haalde er ook niemand bij.Kreeg wel een inruil bod op de oude lens.
Dus zijn we weg gegaan en op Google zelf info gezocht.
Ik heb toen mijn oog laten vallen op een Sony 300mm2.8 en wilden daar graag info over, weer naar de vakman en weer de zelfde man stond achter de balie.
Het antwoord wat we kregen was …..ik neem u niet serieus.
Nu hebben we de Sony 300mm 2.8 en een converter 2.0 bij een andere zaak gekocht waar we netjes te woord werden gestaan, en uitleg kregen.

28 juni 2025
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Foto de Vakman

Svar från Foto de Vakman

Beste mevrouw Smit,
Spijtig ter horen dat u niet goed bent geholpen door een van onze verkopers.
De verkoper die u geholpen heeft werkt niet meer bij ons, hij was helaas niet meer gemotiveerd om klanten netjes te helpen.

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

TOP SERVICE!!

In één woord: TOP!

Ik kom al jaren bij Foto de Vakman in Uden, sinds ik begonnen ben met fotografie. Inmiddels meerdere camera’s aangeschaft en iedere keer word ik weer van A tot Z geholpen. De service is geweldig – ze nemen de tijd, geven eerlijk en deskundig advies en nooit voel je druk om iets te moeten kopen. Ze weten écht waar ze het over hebben.

Gisteren was ik er weer voor een upgrade van mijn camera. Eerst telefonisch contact gehad met Dirk, die supervriendelijk was en me meteen al een paar goede opties gaf. Later op de dag ben ik langsgegaan en werd ik geholpen door Roland. Wat een topservice! Ik mocht de producten vasthouden, testen, en hij legde alles duidelijk uit – inclusief de voor- én nadelen. Geen verkooppraatjes, maar puur eerlijke informatie waar je wat aan hebt.

De nieuwe camera is inmiddels besteld en ze helpen me straks zelfs met het instellen ervan. Daarbovenop kreeg ik ook nog handige tips voor het fotograferen en het gebruik van de instellingen.

Echt, ik kan niet anders dan zeggen: TOP! Dankjewel Dirk, Roland en het hele team van Foto de Vakman!

2 juni 2025
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Zeer vriendelijke mensen die echt de…

Zeer vriendelijke mensen die echt de tijd nemen om naar je te luisteren en mee te denken. Ik kom hier regelmatig. Als beginnende fotograaf/videograaf heb ik veel geleerd van de adviezen van Dirk. Zeker een aanrader! Top winkel!

24 maj 2025
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Geduld raakt op. Product wordt maar niet geleverd.

Een zonnekap voor de Canon EF 85mm 1.4 besteld. Wacht er al weken op. Moet er zelf steeds achteraan mailen. Dat ding heeft ook een beschermende werking, dus ik heb hem gewoon nodig. Zwaar teleurgesteld in hoe dit wordt aangepakt. Geduld is het woord dat steeds terugkomt in mailtjes, maar dat is inmiddels wel op… Vooral omdat ik er iedere keer zelf achteraan moet. Is toch geen service?

15 maj 2025
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Zeer onprofessionele klantenservice

Ik belde dit bedrijf om te vragen of een bepaalde camera nog op voorraad was, maar werd absoluut niet netjes te woord gestaan. De medewerker gaf direct aan dat ik de 15e persoon van mijn leeftijd was die hiernaar vroeg, op een toon die ik onbeschoft en onprofessioneel vond. Mijn zinnen werden zelfs afgekapt, en het hele gesprek voelde alsof mijn vraag hem alleen maar irriteerde.

Toen ik vroeg hoe het precies zat met de voorraad, kreeg ik een bot antwoord: “Je kunt het kopen en dan kom je op een lijstje, maar als je dat niet doet, krijg je het sowieso nooit. Dus je kunt beter op de lijst staan, anders heb je hem nooit.” Dit voelde meer als een dwingende verkooptruc dan als een serieuze uitleg over de voorraadstatus.

Ik begrijp dat een populaire camera veel vragen kan opleveren en dat 15 telefoontjes op een vrijdagmiddag vervelend kunnen zijn. Maar dat is nog steeds geen reden om zo met potentiële klanten om te gaan. Als je een product verkoopt en adverteert, hoort een klant gewoon vriendelijk geholpen te worden.

14 mars 2025
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Slechte service en opvolging

Bestelling maandag geplaatst voor een opdracht op donderdag. Alle producten waren direct leverbaar volgens de website dus kon dezelfde dag nog verstuurd worden. Ik stuur dinsdag nog een e-mail op de status op te vragen, maar geen gehoor. Moet ze zelf woensdag bellen en uiteindelijk krijg ik ze aan de lijn. Conclusie: spul is nog niet verzonden. Service aan de telefoon was ook niet goed.

5 mars 2025
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Onprofessionele en respectloze service

Helaas was het personeel van Foto De Vakman zeer respectloos tegenover klanten. Er werd mij verteld dat de wachttijd voor filmontwikkeling een week zou zijn, maar het duurde meer dan een maand zonder een reden te geven na een e-mailvraag, een telefoongesprek en een persoonlijk bezoek. Pas op voor deze mensen. Niet aan te bevelen.

17 december 2024
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 2 av 5 stjärnor

Afhandeljng defect apparaat matig…

Remote control besteld en was niet goed in elkaar gezet. Op plek waar batterij moest komen zat ijzerdraad in de weg
het stak te ver uit. Uiteindelijk, na mailwisseljng, terug gestuurd, op eigen kosten. Werd geruild en beaamd dat dit niet klopte. Op mijn vraag wat we doen met dubbele verzendkosten geen reactie. Alleen dat een nieuwe onderweg was.

29 oktober 2024
Omdöme utan inbjudan

Detta är Trustpilot

Vem som helst får skriva ett omdöme på Trustpilot. Den som skriver ett omdöme äger sitt omdöme och detta innebär att personen i fråga kan redigera eller ta bort sitt omdöme när som helst. Omdömen finns kvar på Trustpilot sålänge omdömeslämnarens konto är aktivt.

Företag kan be sina kunder om omdömen via automatiska inbjudningar. Dessa omdömen markeras som verifierade för att visa att det handlar om verifierade upplevelser.

Läs mer om andra typer av omdömen.

Vi skyddar vår plattform med hjälp av dedikerade medarbetare och smart teknologi. Läs mer om hur vi bekämpar falska omdömen.

Läs mer om omdömesprocessen på Trustpilot.

Här är 8 tips på hur man kan skriva omdömen på bästa sätt.

Verifieringen hjälper till att säkerställa att det är riktiga människor som skriver omdömena som du läser på Trustpilot.

Att erbjuda belöningar för omdömen eller att bara be en viss grupp personer att skriva ett omdöme kan påverka företagets TrustScore. Detta strider mot våra riktlinjer.

Läs mer