Floris London Omdömen 

25
•
TrustScore 2.5 av 5

2,6

Även om vi inte verifierar specifika påståenden eftersom omdömeslämnarnas åsikter är deras egna, kan vi märka omdömen med en ”verifierat”‑etikett ifall vi kan bekräfta att en företagsinteraktion har ägt rum. Läs mer

För att skydda plattformens integritet granskas både verifierade och overifierade omdömen av vår automatiserade programvara som är tillgänglig dygnet runt. Tekniken är utformad för att identifiera och ta bort innehåll som bryter mot våra riktlinjer, inklusive omdömen som inte är baserade på en äkta upplevelse. Vi är medvetna om att vi inte kan lägga märke till allt. Det går att flagga sådant som du tror att vi kan ha missat. Läs mer

Det här tycker kunderna

Betygsatt 2 av 5 stjärnor

I first purchased the $50 sample set, and while I enjoyed trying the different fragrances, I was disappointed by their longevity. The scents faded almost immediately after application. After fin... Se mer

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Such poor quality the biggest waste of money ever I paid for my son and my girlfriend to each make their own scent and both are so bad the original smell is nice as obviously they both designed th... Se mer

Företaget har svarat

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Tried many many times with different payment methods. Apparently they don't deliver to my address in Crystal Palace south london. Where I receive around 10 deliveries per week. Very disapp... Se mer

Företaget har svarat

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Just received my bottle of Malmaison Encore after thinking I would never smell this amazing carnation/rose/clove scented perfume again. Thank you so much Floris for re-creating it and sending it to m... Se mer

Företagsinformation

  1. Leverantör av kosmetika och parfymer

Skrivet av företaget

Discover the World of Floris, British Family Perfumers Since 1730. Shop online for finely crafted fragrances for men, for women and for the home.


Kontaktuppgifter

2,6

Dålig

TrustScore 2.5 av 5

25 omdömen

5 stjärnor
4 stjärnor
3 stjärnor
2 stjärnor
1 stjärna

Ingen aktuell inbjudningshistorik

Det här företaget har inte bjudit in sina kunder på länge. Omdömen kanske inte är representativa

Har besvarat 60 % av sina negativa omdömen

Svarar vanligtvis inom 1 vecka

Så använder företaget Trustpilot

Se hur deras omdömen och betyg hämtas, betygsätts och modereras.

2,6

Alla omdömen

(25)

7 omdömen under de senaste 12 månaderna

Skriv ett omdöme
Företag på Trustpilot får inte erbjuda incitament eller betala för att dölja omdömen. Omdömen är enskilda användares åsikter och inte Trustpilots åsikter. Läs mer

Betygsatt 2 av 5 stjärnor

The Perfume has no staying power, disappointed

I first purchased the $50 sample set, and while I enjoyed trying the different fragrances, I was disappointed by their longevity. The scents faded almost immediately after application.

After finding a fragrance I really liked from the sample set, I decided to purchase the full-size perfume, expecting it to have much better staying power than the sample which were EDT. Unfortunately, I was very disappointed. By the end of the day, I couldn’t smell anything at all—not even a faint lingering scent. I even checked the bottle to make sure I had purchased the perfume and not an EDT.

For the price, I expected much better performance. Sadly, the lack of longevity means I won’t be purchasing this brand again.

24 juli 2026
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Such poor quality the biggest waste of…

Such poor quality the biggest waste of money ever
I paid for my son and my girlfriend to each make their own scent and both are so bad the original smell is nice as obviously they both designed them but literally only last about 20 mins I’ve complained to them about it and not even had a reply
I expected so much more from them as I have previously bought bottles off the shelf from them but I would not recommend this over priced experience to anyone
I think the original owners would turn in their graves if they knew perfume if such poor quality was being sold by their brand !

8 februari 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Floris London

Svar från Floris London

Dear Paul Langley

Thank you very much for taking the time to share your feedback with us.

We are very sorry to hear of your disappointment with the bespoke fragrance experience and fragrances created. We would also like to sincerely apologise that you have not received a response, unfortunately we cannot locate a record of an email regarding this.

We would very much appreciate the opportunity to look into this for you and see how we can help. Could we please ask that you contact our Customer Services team directly at customerservice@florislondon.com. As soon as we receive your email, we will investigate your concerns and do everything we can to assist.

We value your feedback and hope we have the opportunity to resolve this matter and restore your confidence in our products and service.

Best wishes,
Floris

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Fantastic Floris !

Floris is fantastic for perfect, unique scents, produced by a company that is nearly 350 years old, so they know what they're doing. Even H.M. The King shops here.
Highly recommend ✨️✨️✨️✨️✨️

26 december 2025
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Floris London

Svar från Floris London

Dear Andrew,

Thank you for your kind words and recommendation.

Take care,

Floris

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Tout d’abord livraison trop longue.Produits très décevants au vu des prix

Tout d’abord livraison trop longue.
Les produits reçus sont défectueux, un savon liquide pour les mains trop épais et la pompe a du mal à fonctionner, le couvercle de la bougie plein de taches de cire, la crème des mains trop liquide et pas assez nourrissante.
Très déçue, je m’attendais à une qualité irréprochable au vu des prix.

24 december 2025
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Floris London

Svar från Floris London

Bonjour,

Merci d'avoir pris le temps de nous laisser un avis. Nous sommes désolés d'apprendre votre mauvaise expérience.

Pourriez-vous contacter notre service client par e-mail à l'adresse customerservice@florislondon.com afin que nous puissions résoudre ce problème ?

Cordialement,

Floris

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Can't deliver to A london address. Eh????

Tried many many times with different payment methods.

Apparently they don't deliver to my address in Crystal Palace south london. Where I receive around 10 deliveries per week.

Very disappointing experience. Pathetic really.

So I will have to get my wife something else for Xmas.

Hope it's only me otherwise this bad website glitch must be costing them a fortune at this time of year..

15 december 2025
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Floris London

Svar från Floris London

Good evening,

Thank you for taking the time to leave us a review, I’m sorry to hear you had a bad experience with our website.

I can confirm the message you received is because we are out of stock of the chosen product, and it is only available for collection at our store, sorry about this.

I can confirm the website has been updated to make this clearer.

Hopefully we can welcome you back to Floris in the future.

Kind regards,

Floris

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

A huge encore to Floris for re-issuing Malmaison

Just received my bottle of Malmaison Encore after thinking I would never smell this amazing carnation/rose/clove scented perfume again. Thank you so much Floris for re-creating it and sending it to me in Australia. It is worth every cent I paid. A magnificent soft floral perfume - unique. Thank you again. I so appreciate it.

9 december 2025
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 1 av 5 stjärnor

London Store - Awful Experience.

Visited the London Store and it was an awful experience. Only us 2 in the shop, no help or anything and 3 staff stood there chatting, with awful loud music on. Not what I expected from such a bespoke British Company. We walked around the shop for 20 mins and no one asked if we needed help. Just walked out in the end. Sad because interaction and knowledge would have gone a long way and made a sale. Wrote to Floris about this and what seems a common trait .... I'm still awaiting a reply. What a huge disappointment from what I thought would be a lovely shopping experience. Will go back to Chanel now ! Sad.

24 maj 2025
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 2 av 5 stjärnor

Hardly any fragrance, NOT worth the money

Hardly any fragrance from the Lily Bath Essence, the Night Scented Jasmine Bath & Shower Gel or the Rose Geranium soap. What has happened? I was expecting so much more for this luxury brand. I was so disappointed. I gave each product a good test but I have had much more fragrance from cheaper brands. It all seems watered down. There is subtle and there is non-existent and this was non-existent. 2 stars for delivery and packing.

7 mars 2025
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Quick delivery

Quick delivery, lovely packaging. Love the scents. Plan to visit the store when next in London.

4 januari 2025
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Floris London

Svar från Floris London

Good morning,

Thank you so much for your review.

I'm so glad you enjoy our packaging and fragrances and we look forward to welcoming you to our London store again soon.

Kind regards
Floris

Betygsatt 3 av 5 stjärnor

Delivery problems

Ordered a full bottle of EDP. After three working days, no communication so enquired via web form. Never got a reply. Next day, automated email saying order processed. Six working days later, still no dispatch confirmation and no communication. Competitors can manage to get products out in 2 to 3 days so Floris has a lot of catching up to do.

EDIT - re: response from Floris, I have not got a consignment number so impossible to arrange redelivery. However, good interaction with customer services after all this so rating increased.

28 oktober 2024
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Floris London

Svar från Floris London

Dear Andrew Lau,

Thank you for taking the time to get in touch, I am very sorry to hear of your disappointment.

I would like to apologise for the delay in receiving your parcel, we are currently having a system upgrade, and this has slightly delayed our parcels. We do still however advise 3-5 working days for delivery, and I can confirm the parcel was attempted for delivery yesterday however it was unsuccessful.

APC have left you a calling card, and with this you should be able to re-arrange delivery at a more suitable time.

I can see in your message that you had tried to contact us regarding your parcel, and I am very sorry you did not receive a response. I have checked our inbox and contact forms and cannot unfortunately find one in your name or email address.

Please again accept our sincere apology. At Floris, we take great pride in providing our luxury products, and service. I would like to sincerely apologise that your recent experience has been less than satisfactory.

Kind regards,
Floris

Betygsatt 3 av 5 stjärnor

Was about to place an order

Was about to place an order, can I ask why delivery to Northern Ireland is £17.50 for one item? Decided not to purchase…

12 september 2024
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Floris London

Svar från Floris London

Good afternoon,

Thank you for leaving us a review.

Please be assured all costs and delivery charges have been carefully calculated depending on the delivery destination before being decided upon. However, I do apologise for any disappointment caused and thank you for taking the time to email us regarding this, all feedback is greatly appreciated and will be passed onto the relevant department.

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Phenomenal customer service

I emailed FlorisLondon as I am new to the brand and looking for a new perfume but have specific likes/dislikes and needed further advice.
Luke K (eCommerce Manager) replied straight away with very detailed and helpful information and supplied links for the recommended perfumes.
One of the samples was out of stock and another perfume I was interested in didn’t have a sample option and I was reluctant to buy either of the perfumes without trying first, as these are luxury fragrances.
Luke suggested he could send a sample blotter spritzed with the perfumes, so that I would have a good idea of the scent before I made my decision.
After a couple of exchanges of emails, I ordered the samples and Luke advised he would also include a sample of a new perfume due to be launched this week.
He was so patient, kind, understanding and I felt he went above and beyond my expectations. It was certainly one of the best online experiences I have had. He is a great ambassador for the brand and I hoped FlorisLondon lived up to his level of service!!
Suffice to say, they did as the order was despatched same day and received this morning 8:30!
The perfumes are so beautiful and luxurious, the big decision is which one to choose.
Thank you so much for your fabulous service and look forward to placing my order very soon!

19 augusti 2024
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Floris London

Svar från Floris London

Dear Sue,

Thank you for your lovely review and kind words.

I’m so glad your samples arrived quickly and I hope you find your new favourite fragrance.

If I can be of any further help, please do get in touch.

Take care
Luke

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Beautiful products but very expensive…

Beautiful products and great service but very expensive postal costs to Northern Ireland which perhaps could be reviewed.

3 april 2024
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Floris London

Svar från Floris London

Thank you very much for your review and rating.

We are so pleased to hear that you received great service and love our products.

Regarding the delivery charges, please be assured all costs and delivery charges have been carefully calculated depending on delivery destination before being decided upon. However, I do apologise for any disappointment caused, all feedback is greatly appreciated and will be passed onto the relevant department.

Wishing you a lovely week.

Kind regards,
Floris London

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Essence??

I bought , or so I thought, bath essence: lily of the valley, which since 2022 is called “lily”, apparently.
Which smells nothing than a heavily diluted hint of the original Lily of the Valley….! Needless to say I was very disappointed, and wrote customer service, answer: “this version is more subtle”…?!
No wonder, we could not smell it, any product watered down is “subtle ”…. For that price, I expect a lot more ,
And to fob me off with subtle, is an insult, especially with the label ‘essence’.

16 mars 2024
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Floris London

Svar från Floris London

Dear Mrs Boerboom,

Thank you for your recent review and feedback.

We are very sorry to hear that you are disappointed with your recent purchase of our Lily Bath Essence, we can confirm that our new Lily range is a different fragrance from our Lily of The Valley range, which was discontinued before our new Lily creation, and we do apologise for any confusion caused when making your purchase with us.

Our Lily scent is a modern version of the floral scent of lily, with a green, fresh transparent twist, however I appreciate that this is not a match for the Lily of The Valley fragrance and therefore not what you were expecting.

We would like to sincerely again for any upset caused to you and thank you for taking the time to provide this feedback.

Best wishes,
Floris London

Betygsatt 4 av 5 stjärnor

Santal still my favourite - classy

From a service point of view I’d give Floris 5/5. I’ve ordered a few times now and it’s exemplary. The packaging is absolutely top notch - it leaves a lasting impression. Even a 10mil cologne came in very classy packaging and was processed very quickly indeed.
I’ve bought a few colognes now and Santal is still my favourite. They are generally unobtrusive scents so maybe perfect for the office and such like. Or put it another way - it’s probably unlikely someone will stop you in the street to ask what you’re wearing.
But that’s fine. That’s not what Floris are about I don’t think. Fresh, classy, understated and probably for a more mature gentleman. And I like them just for that reason. Old fashioned class and they have the history to back that up.

23 januari 2023
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 1 av 5 stjärnor

confusion plus

ordered product they cancelled to issue a credit so as to order a reduced price which they performed.
they processed both charges and sent two products with no reply as to how to correct this mess.
Now faced with no reply two products and two charges on my credit card.
What a way to work e-service.

9 juni 2022
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Great fragrances

Great fragrances! I got the Mulberry Fig one as a gift and my friend loves it. Got there on time. No complaints. Would buy again.

11 maj 2022
Omdöme utan inbjudan

Detta är Trustpilot

Vem som helst får skriva ett omdöme på Trustpilot. Den som skriver ett omdöme äger sitt omdöme och detta innebär att personen i fråga kan redigera eller ta bort sitt omdöme när som helst. Omdömen finns kvar på Trustpilot sålänge omdömeslämnarens konto är aktivt.

Vi skyddar vår plattform med hjälp av dedikerade medarbetare och smart teknologi. Läs mer om hur vi bekämpar falska omdömen.

Läs mer om omdömesprocessen på Trustpilot.

Här är 8 tips på hur man kan skriva omdömen på bästa sätt.

Verifieringen hjälper till att säkerställa att det är riktiga människor som skriver omdömena som du läser på Trustpilot.

Att erbjuda belöningar för omdömen eller att bara be en viss grupp personer att skriva ett omdöme kan påverka företagets TrustScore. Detta strider mot våra riktlinjer.

Läs mer