Jeg har handlet her, og ble sendt filter som ikke passet, til tross for at nettbutikken påstår at filterne skulle passe. Ved nærmere ettersyn ser jeg at de selger flere ulike filter til min maskin, og... Se mer
Företaget har svarat
Även om vi inte verifierar specifika påståenden eftersom omdömeslämnarnas åsikter är deras egna, kan vi märka omdömen med en ”verifierat”‑etikett ifall vi kan bekräfta att en företagsinteraktion har ägt rum. Läs mer
För att skydda plattformens integritet granskas både verifierade och overifierade omdömen av vår automatiserade programvara som är tillgänglig dygnet runt. Tekniken är utformad för att identifiera och ta bort innehåll som bryter mot våra riktlinjer, inklusive omdömen som inte är baserade på en äkta upplevelse. Vi är medvetna om att vi inte kan lägga märke till allt. Det går att flagga sådant som du tror att vi kan ha missat. Läs mer
Jeg har handlet her, og ble sendt filter som ikke passet, til tross for at nettbutikken påstår at filterne skulle passe. Ved nærmere ettersyn ser jeg at de selger flere ulike filter til min maskin, og... Se mer
Företaget har svarat
Missfornøyd med at det skal gå flere uker for å få bestillingen mottatt. Fikk informasjon om at Postnord skulle kontakte meg neste dag, for flere dager siden, ikke hørt noe fra de enda. Skylder på Tol... Se mer
Enkelt å bestille og pakken ble levert hjem. Men det tok dessverre 1,5 uke fra jeg bestilte til jeg mottok pakken. Mulig det er postnord som er værstingen her, da jeg fikk beskjed om at pakken skulle... Se mer
Företaget har svarat
Har ikke fått varen. Dere sier at pakken har forsvunnet, men dere har ikke sendt ny. Dere svarer ikke på mail. Fikk beskjed om at pakken var funnet. Én uke senere har jeg fremdeles ikke fått den.... Se mer
Företaget har svarat
Hos Filterhuset er du i trygge hender. Vi er en nettbutikk som selv produserer størstedelen av våre ventilasjonsfiltre. I tillegg til ventilasjonsfiltre finner du også støvsugerposer, kjøkkenviftefilter og mer. Når du handler hos oss, får du ikke bare et kvalitetsprodukt – du får også en trygg og pålitelig handleopplevelse, der både bestilling og gjenbestilling er enkelt og oversiktlig. Vi vet at det skal være lett å vedlikeholde et sunt inneklima. Derfor har vi laget brukervennlige guider som hjelper deg steg for steg med å skifte filtrene dine selv. Og har du spørsmål, står vår kundeservice alltid klar til å hjelpe deg videre.
Säbygatan 6, 753 23, Uppsala, Sverige
Ingen inbjudningshistorik registrerad
Det här företaget har inte bjudit in sina kunder. Omdömen kanske inte är representativa
Har besvarat 83 % av sina negativa omdömen
Svarar vanligtvis inom 1 vecka
Så använder företaget Trustpilot
Se hur deras omdömen och betyg hämtas, betygsätts och modereras.
Jeg har handlet her, og ble sendt filter som ikke passet, til tross for at nettbutikken påstår at filterne skulle passe. Ved nærmere ettersyn ser jeg at de selger flere ulike filter til min maskin, og dimensjonene stemmer ikke overens internt eller med maskinen. Kundeservice stiller bare spørsmål, og de vet åpenbart ikke hva de selv selger. Jeg måtte til slutt gi opp Filterhuset og kjøpe filter et annet sted.

Svar från Filterhuset Norge
Jeg bestilte filtre fra denne butikken, og jeg fikk eksakt hva jeg bestilte innenfor 1 uke. Gode priser og oversiktlig nettbutikk. Utfra min opplevelse vil jeg anbefale butikken. Eneste å si er at kundeservice besvares av AI.
Abbonement ufrivillig.
Stor overraskelse at man i denne butikken tegner abonnement uten og være klar over det.
Jeg trengte ett filter til en eldre luftrenser. Så kjøpte en stor bit, som skal klippes til hos filterhuset.no
Måtte lage konto for og få bestilt, greit nok. Biten fra rullen var stor nok til 30 filter, altså levetiden til luftrenseren.
Stor overraskelse da det 3 måneder senere dukket opp mail/faktura til, en pakke til fra de. Med samme innhold🤣
Her må man faktisk i etterkant, gå inn på min side, og finne ut hvor man krysser vekk for abonnement.
Utrolig dårlig at de bondefanger slik, for og tjene penger.
Skulle gitt -3 stjerner, men gikk ikke.

Svar från Filterhuset Norge
Svært dårlig erfaring. Produktene mangler tydelige og fullstendige spesifikasjoner, og det er veldig lett å velge feil filter. Navnene på filtrene for ulike enheter er delvis like eller overlappende, noe som skaper forvirring.
Da jeg måtte returnere varen, oppsto det nye problemer. Første gang sendte jeg returen etter informasjon gitt av butikken, til et telefonnummer de oppga – som i realiteten tilhørte en privatperson som tidligere hadde hatt nummeret. Dette ble ikke korrigert av selskapet. Andre gang var det ikke mulig å gjennomføre retur i det hele tatt.
Ved henvendelse til kundeservice fikk jeg kun bortforklaringer i stil med at de ikke tar ansvar for noe som helst. Ingen vilje til å finne løsning, ingen kundeservice i praksis.
Et upersonlig og lite seriøst opplegg. Ingen partnerskap, ingen ansvarsfølelse. Jeg kan dessverre ikke anbefale denne butikken.

Svar från Filterhuset Norge
1 uke etter bestilling er nettsiden forsvunnet, mail kommer tilbake som maildemoner, så her lukter det svindel lang veg

Svar från Filterhuset Norge
Elendig service. Svarer aldri på mail. Har enda ikke fått varene. Skulle ta 1-3 dager. Nå har det gått 4 uker!!!
Elendig service. Dette er en bedrift med store utfordringer. Bestilte 2.6.25 den 23.6.25 fikk jeg melding fra posten at pakken er på vei.
Dessverre lite smidig vedrørende retur av feilbestilte filtre, og et nokså arrogant svar fra kundeservice i Danmark.
Bestilte varer i midten av mars. Nå ca 2 måneder senere har jeg fortsatt ikke mottatt varene mine. Filterhuset svarer aldri per telefon, kun mail med standardsvarer. I tillegg fikk jeg feil sporingsnummer fra Filterhuset til PostNord. Elendig!

Svar från Filterhuset Norge
I ordered some housefilters and face masks. No filters followed the facemasks. I wrote to them and got the answer "we are sorry we didnt make it clear that no filters followed the masks". Only stupid people makes marketing like that.
Vi som flere andre er det mangel på leveranse..
holdt på å sette opp jobb pakken for utførelse, det til vår overraskelse ved oppdragelse av varene ikke var ankommet enda etter 7 uker.
Nå ble det plutselig en hastesak å få dette på plass, før utførelse og vi kontaktet leverandøren omgående. så kom vi til en ny overraskelse, ingen chat, åpningstid Man - fredag kl. 10.00 - 12.00??
Sendte mail og får autosvar at det blir besvart 1-2 virkedager, men da luktet vi lunten og ringte igjen dagen etter siden vi nå var klar over at denne mailen nok høyst sannsynlig ikke ville bli besvart.
Svaret var at vår leveranse har havnet mellom 2 software??
Altså har det kommet en ny benevnelse å havne mellom 2 stoler?
Vi har ikke fått varene enda, men nå håper vi virkelig at leveransen holder NS kravene og norm, og at vi ikke nå er blir lurt med kina vare som vi av erfaring vet ikke holder mål.
Missfornøyd med at det skal gå flere uker for å få bestillingen mottatt. Fikk informasjon om at Postnord skulle kontakte meg neste dag, for flere dager siden, ikke hørt noe fra de enda. Skylder på Tollvesenet og Postnord, jeg mener det er for enkle unnskyldninger, det er deres valg av transportør. Ganske sikkert jeg handler et annet sted neste gang.
Bestilte 26/10 med antatt levering innen 3-5 dager. Forsendelsen ankom ca. 1 måned senere (23/11).
Gjentatte purringer, men ingen løsning. Skylder på PostNord, pakken brukte 14 dager på å komme over grensen.
Positivt: Raskt svar på henvendelser og hyggelig medarbeidere.
Handler lokalt neste gang:-)

Svar från Filterhuset Norge
Det er en grunn til at Filterhuset gir gode priser. Mottatt filter til Flexit UNI2 har 43 % mindre overflateareal i forhold til originalt filter. Noe som i praksis vil si at filteret må byttes dobbelt så ofte.
Dette gjenspeiles IKKE på produktbildet i nettbutikken.
Filter har også dårlig passform (utvendige mål er for små), slik at det ikke tetter skikkelig i innsatsen inne i aggregatet.
Ved henvendelse til kundeservice fikk jeg 15 % rabatt etter klage. Jeg handler et annet sted neste gang.

Svar från Filterhuset Norge

Svar från Filterhuset Norge
Rask levering,lett å finne hva jeg skulle ha på nettsiden.

Svar från Filterhuset Norge
Filter ble bestilt 25-08-2020 og har per dato ikke motatt noe filter ????
Etter mange purringer fikk jeg mail i dag om at jeg får di i løpet av uken ??
M.V.H
Arvid Vangen
Spannalia 36 E
5542 Karmsund

Svar från Filterhuset Norge
Jeg mangler å få varen.
Derimot har jeg fått mail i dag vedr. forsinket levering pga toll.

Svar från Filterhuset Norge
Vem som helst får skriva ett omdöme på Trustpilot. Den som skriver ett omdöme äger sitt omdöme och detta innebär att personen i fråga kan redigera eller ta bort sitt omdöme när som helst. Omdömen finns kvar på Trustpilot sålänge omdömeslämnarens konto är aktivt.
Företag kan be sina kunder om omdömen via automatiska inbjudningar. Dessa omdömen markeras som verifierade för att visa att det handlar om verifierade upplevelser.
Läs mer om andra typer av omdömen.
Vi skyddar vår plattform med hjälp av dedikerade medarbetare och smart teknologi. Läs mer om hur vi bekämpar falska omdömen.
Läs mer om omdömesprocessen på Trustpilot.
Här är 8 tips på hur man kan skriva omdömen på bästa sätt.
Verifieringen hjälper till att säkerställa att det är riktiga människor som skriver omdömena som du läser på Trustpilot.
Att erbjuda belöningar för omdömen eller att bara be en viss grupp personer att skriva ett omdöme kan påverka företagets TrustScore. Detta strider mot våra riktlinjer.