Även om vi inte verifierar specifika påståenden eftersom omdömeslämnarnas åsikter är deras egna, kan vi märka omdömen med en ”verifierat”‑etikett ifall vi kan bekräfta att en företagsinteraktion har ägt rum. Läs mer

För att skydda plattformens integritet granskas både verifierade och overifierade omdömen av vår automatiserade programvara som är tillgänglig dygnet runt. Tekniken är utformad för att identifiera och ta bort innehåll som bryter mot våra riktlinjer, inklusive omdömen som inte är baserade på en äkta upplevelse. Vi är medvetna om att vi inte kan lägga märke till allt. Det går att flagga sådant som du tror att vi kan ha missat. Läs mer

Det här tycker kunderna

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Please my fellow Africans , I repeat ! DO NOT EVER do business here !!!! they are the worst of the worst ! Aside the poor service rendered they will also stress you out for your refund after providing... Se mer

Företaget har svarat

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

The dishwasher broke down this morning. A call for service had Express Repair showing up the same day and doing a repair plus took the time to ensure door seal was thoroughly cleaned. Serviceman was p... Se mer

Företaget har svarat

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

2926 July 21 - Vlad came in for a service call to check our Kitchen Aid dishwasher. We attempted to trouble shoot the problem, in vain. He quickly diagnosed the problem as a malfunctioning drain and p... Se mer

Företaget har svarat

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Called Express repair to service our washing machine. They came promptly but the repair fees is so exorbitant (close to buying a new washing machine )offered to sell us a new machine but we decided no... Se mer

Företaget har svarat

Företagsinformation

  1. Service av vitvaror och hushållsapparater

Skrivet av företaget

25+ years of experience ✅ We are the APPLIANCE REPAIR EXPERTS to call for your FRIDGE, STOVE, OVEN, DISHWASHER, DRYER, WASHER. SAVE $$$ for Booking Online.


Kontaktuppgifter

3,3

Medel

TrustScore 3.5 av 5

266 omdömen

5 stjärnor
4 stjärnor
3 stjärnor
2 stjärnor
1 stjärna

Ber kunder att lämna omdömen

Detta företag bjuder in sina kunder att lämna omdömen – oavsett om de är positiva eller negativa

Har besvarat 91 % av sina negativa omdömen

Svarar vanligtvis inom 1 vecka

Så använder företaget Trustpilot

Se hur deras omdömen och betyg hämtas, betygsätts och modereras.

3,3

Alla omdömen

(266)

137 omdömen under de senaste 12 månaderna

Skriv ett omdöme
Företag på Trustpilot får inte erbjuda incitament eller betala för att dölja omdömen. Omdömen är enskilda användares åsikter och inte Trustpilots åsikter. Läs mer

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Worst customer service


On December 27th, I contacted this company to address an issue with my washer, as water was not draining properly. I specifically requested a diagnosis to determine if the issue was fixable before proceeding with repairs, emphasizing that I didn’t want to pay for a temporary fix only to replace the unit shortly after. The technician assured me that the problem was the pump and that replacing it would resolve the issue entirely.

He replaced the pump, and I even tipped him $40, thanking him for his work. However, within minutes (6 minutes to be exact) of his departure, the washer began shaking violently, as though it was about to explode. In a panic, I recorded a video of the issue and sent it to him, asking if this was normal. I also saved screenshots of our interaction for documentation.

The technician returned a week later, only to inform me that the unit was old and needed to be replaced due to a separate issue. By this point, I had already paid $485 for repairs that accomplished nothing. Ultimately, I had to replace the washer entirely on January 3rd.

This company advertises the slogan, “If we don’t fix it, you don’t pay,” so I reached out to request a refund. I was directed to a manager named Michelle after enduring 10 days of constant follow-ups. If the receptionist was rude, the manager was far worse. After extensive back-and-forth and arguments, she finally agreed to issue a partial refund of $211. While I was not satisfied, I reluctantly accepted her offer. She promised the refund would be processed that day.

It has now been 18 days, and I have received nothing. This company has proven itself to be unprofessional, unethical, and completely untrustworthy.

To anyone reading this, do not use this company. They are fraudulent and fail to honor their promises. Save yourself the headache and avoid them at all costs. I have retained all receipts, screenshots, and recordings of my interactions, and I will be filing a formal complaint to hold this company accountable.

27 december 2024
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Express Repair

Svar från Express Repair

Hello,
We regret that your experience was disappointing. We strive to uphold our “If we don’t fix it, you don’t pay” policy, and we apologize for any delays in processing your refund. Our Customer Service Manager, Michelle, has been in contact with you and agreed on a partial refund, which we are actively working to complete.
Please contact us directly if you have not received the refund yet so we can ensure it is processed promptly. We appreciate your feedback as it helps us improve our service.
Thank you,
Express Repair Team

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Lisa Iturriaga

Lisa Iturriaga
If I could give a zero star, I would. I was so overwhelmed and busy and needed to get my kitchen installed. Because I was without a kitchen for several weeks that I didn't do.My due diligence and review this company first. Which is ridiculous that our society has gotten to this level of trust.

Phone them in to install a side by side fridge and freezer with the trim kit and to install a wall stove.

1. Wall stove was done correctly, but technically they just had to lift it.Put it into its place, plug it in. Pretty easy work was charged over 284 dollars.

FRIDGE AND FREEZER WITH TRIM KIT.
The day they arrived, they were getting it installed, but we had to stop the installation because the waterline needed to be attached and we had to call a third party. I had asked the customer service rep on the phone if this is something that they completed. And she had said yes, but she didn't clarify that they didn't bring the line up, so I had to stop the work and hire a person to come in and they left.
Call them back to reschedule the appointment. They get there and they installed the line and put the fridge up.
I get home and i'm so upset.Because this fridge is wobbly, it is not secure at all and the trim kit is partially put on. I call the company immediately.And my husband was told to brace it with two by fours at the top, which he did.I can't believe it instead of them.Just doing their work appropriately. The next day the fridge is leaking on my brand new floors, which, by the way, they also scratched because they didn't bring a drop cloth and they moved around and and scratched my floors and dented one of my brand new kitchen cupboards. I see that they didn't also include the heat pairing kit to make sure that the fridges side by side wouldn't overheat. One another, which was another item that they didn't complete. I got so frustrated called them and told them not to come back. I had asked for someone specifically who knew how to work with this fridge, I was told they did. On the phone, but the one gentleman that was there confess that in fact they had never worked on this upright fridge and freezer combination and didn't know how to install the pairing kit. Didn't know how to install the heat protecting pads. And this company, after I spoke to their customer service rep several times sent an email to their manager 3 months later. Phones me to ask me to pay a bill. Or it'll go to collections. Meanwhile, I have paged for her for months. What a disgusting company never used them. I will not be paying them as a matter of fact this morning. I am filing my small claims court and after seeing all these other reviews. I think this company needs a good slap. In the hand and they have been Abusing their power

23 november 2024
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Do not use this company

Do not use this company. They are scammers. Although the repairman was good the first time he came. When I ordered the part and make a partial payment I had to file a dispute on my credit card to get my money back. Everytime the service was scheduled for the part repair. There was an excuse. Again I repeat do not use this company. They are unprofessional and scam artists

15 november 2024
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Express Repair

Svar från Express Repair

Hello Lisa,
We regret to hear about your experience and understand your frustration. We strive to provide professional and thorough service, and it’s clear we did not meet your expectations.
Our team has been trying to reach a resolution with you and takes all customer feedback seriously. We encourage you to contact us directly so we can address your concerns and find a way forward.
Thank you for sharing your feedback.
Sincerely,
Express Repair Team

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

DO NOT USE THIS COMPANY!

Same experience as other 1 star reviews - just wish there were negative 5 stars :(
They act like scam pirates - they have no interest in repairing appliances but make money taking deposits and fees whenever and wherever they can... When I told them I had canceled the parts order because they didn't deliver, the answer was "So can I take your credit card details to process the payment of the invoice?!" I don't understand how they can continue to operate in this way - they need to be shut down ASAP! Thank goodness VISA will return the money to your card when you get scammed!

9 oktober 2024
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Chronic liars and big scam

The Manager, Michelle, is a chronic liar, the company a big fraudulent scam.
After our initial call to repair a 4-year-old stove in one of our rentals, the repair man just did not show for a week. Once he did show, he diagnosed the problem and ordered a replacement part. He eventually showed up again to do the repair just to find out he ordered the wrong part. So, he explained that he can get the right part from stock and that he will be back next day. Well, next day he called to tell us that it will be several weeks after all to get a correct part.
So, since this was a rental unit and we like to take care of our tenants, we cancelled the service and purchased a new stove with the idea to have it fixed elsewhere and keep the stove as a spare.
We then asked for our money back that we had to pay in advance for the parts.
It took several weeks and multiple tries to get a hold of the only manager (Michelle) authorized to reimburse any money. She promised to review our file and to get back to us. After again a couple of weeks, we were finally able to get her on the phone and she explained that she can only reimburse the parts cost minus a restocking fee. Again, first the wrong part ordered by them and the second part never arrived. Since she (Senior Manager Michelle) insisted that it was either that way or nothing at all, we agreed just to get this over with. Michelle also said that this way she could pay immediately.
Nothing happened, so after two week we called again and were told that she will release the payment to go out on the following Friday. (two days later).
Nothing happened again so we called again and left messages. She eventually called us back and let us know that she just mailed a cheque to the apartment where they were asked to do the repair to our attention. This is now 3 weeks later and of course no cheque ever arrived.
Stay away from this company as far as you can. Never, under no circumstances trust them with a single penny.
No service, chronic lies, total scam.
I am not writing this in anonymity, please call me any time if you wish to confirm what I am saying.
The repair was supposed to be done at our appartement on Broadway Ave. in Orangeville.
Ueli Spring
905 751 8802

30 september 2024
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Get some other repair service.


I woke up on Aug. 2, to a broken LG fridge. Called LG repair, but the 3 authorized repair shops were not able to come. In looking for a solution, I ended up calling Express. To be fair, the repair man came that morning. He said it was a bad compressor. It needed replacement that would take 3 to 4 business days and he asked for $300 deposit.
Calling the office was a joke. They either put us on hold, or never came back. Wanting to talk to the repairman was ignored. The compressor didn't arrive at the shop until August 13th! We were told the next day the man would come. I took a day off to wait for the man, but he never showed up! The following day, August 15th, he arrived. He had brought the wrong part!!! No apologies.
I was furious thinking I had lost 2 days pay, and the fridge was still out. I called Express and told them I was cancelling. A manager would call me back.
The following day, Michelle, the apparent person in charge, called me. She asked me why was I cancelling when they had the right part. And I had it! If the original piece had taken 11 days for it to arrive, how could they have the right compressor at a moment’s notice?
Needlesss to say, they had the chutzpah to charge me $227 for not having repaired the fridge.
Luckily I was able to get the LG repair to come on the 16th to fix the unit. There was another problem: the mother board had been damaged, so, even with the right compressor they wouldn’t have repaired it.
Judging by the many complaints in this forum, and based on our experience, I would stay away from dealing with this people. They are not honest and have no regard for the customer in need.

14 augusti 2024
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Bad experience

I had a very bad experience with them, they did not succeed to repair my dishwasher after 2 times they came and 2 expensive payments. After just few days since the second reparation the machine did not work again, they came back and did another estimate of expense to try another way to repair the machine!! At the end I bought a new machine after that I spent 700 dollars to try to repair the old one. I asked for a sort of reimbursement because my machine never worked anymore since their intervention but they did not get any money back.

28 augusti 2024
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Bad quality service experience

At 2024 July first week, I required Express Repair to replace my old dishwasher with a new and suitable dishwasher, Express Repair's inspector came to my home to watch the site and suggested a new dishwasher but with a wrong size. When Express Repair's installation team installed the new dishwasher, I found it could not be located in the original position, and the dishwasher body still had 7 cm outside of the original location under the cupboard. When I required Express Repair to correct the installation or change to another maker's product, the Express Repair's customer service gave me an irrelevant answer to avoid my request. During the installation, Express Repair's team always talked Russian among themselves and with their office, so I did not understand their discussion. Later on I continued to require Express Repair to correct and fulfill the installation until 2024 September first week, I was finally told that this service had already been in 3 months, and their service expired, though only 2 months passed. I felt very disappointed to the service and concluded that Express Repair is a bad company.

9 september 2024
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 1 av 5 stjärnor

How they gouge their customers

Company quoted a rediculous price for repairing my dryer but as they were there already I told them to go ahead and my wife trusted them. Parts marked up 300%..but paid it before I found out. However, as they stated the repair charge was per call, my wife and I decided to get the leak in the refrigerator fixed at the same time. At no time did they say this was extra as it was verbally stated they charge a flat rate for the call, no matter how much work there is. Even so, we did expect a minor upcharge for the extra work which took about 1/2 hour to an hour. Shouldn't be much, as they're already here. But 116% over the already bloated quote was too high not to complain about the experience. It would have been cheaper for me to just have them fix the dryer and come back tomorrow to repair the refrigerator. As their head office made no attempt to fix this obvious gouge , I can only assume they encourage this type of behavior with their dealers. They also showed my wife an invoice. It stated invoice on the document, but it was a disguised quote which was offered after the service was made. Nobody has a problem signing an invoice so my wife signed it not realizing they needed this document signed so the customer couldn't come back later and dispute the cost as they charged what was quoted. It even says on the "invoice" The customer will think about it". How's that possible if the diagnostics and repair have already been made? Neat trick when the quote is given after the service is done and then getting it signed by calling it an invoice. By using the document in this way, they can say the customer authorized the price on the repair after thinking about it, even though the repair was already made. Disguising it as a quote by calling it an invoice so the customer won't resist signing it when it comes time to pay is simply dirty play. They never would have gotten away with this if I didn't have a stroke last year, but admittedly I'm just not as quick as I used to be and was taken advantage of. My doctor suggested I leave this alone. as getting too agitated my give me another. Also, as many people have had negative experiences with this company, they obviously don't care. They are just laughing all the way to the bank until they find the next sucker...which you are if you give them your business. Marketplace needs to know what these guys are doing. The experience I had was with the Winnipeg location.

5 september 2024
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Horrible customer service

Horrible customer service. Had an appointment for 12-2. The tech called and said they arrived at 11. I wasn’t home and could t do the repair because I had a family member end up in the hospital and rushed out the house to go. The rep called me and I explained to her I cannot do it due to family emergency and she proceeded to tell me I should’ve let them know 3 hours before. How can I call 3 hours ahead when I got a call that my family member was in an accident?!? On top of that no one called to confirm the tech was on the way or that he would be an hour early. She then proceeded to be nasty and rude and tell me how I unconvinced them and that they are going to charge me. I told them I will not pay it since this was out of my hands and it was an emergency. They sent me an invoice for $120 which their website said $99. Under certain circumstances this would be waived but the nasty mean lady had no ounce of compassion or empathy only thing she was worried about was how I wasted their time.

Sent them an email stating I won’t pay and will not pay. I work in the industry and when things like this happen that is out of our control, we understand. These people have no heart or understanding. I pray that nothing happens to their family members but how do you treat someone dealing with a serious circumstance so disrespectfully and rude.

Also, tech came outside or schedule so not my problem he decided to show up an hour + earlier than originally without no notification. Guess time frames don’t matter to these people. Even the tech was rude when I said I’m at the hospital.

PLEASE PLEASE DO NOT USE THESE PEOPLE.

26 juli 2024
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 1 av 5 stjärnor

I wish I would have done my homework…

I wish I would have done my homework and researched this company. It's not an actual repair company. It's a call center that farms the work out to other technicians, and they never let you speak with the technician. Plus, they tried to charge me $250 for a stove part I found on amazon for $42. Go with a true local company in Brooklyn.

28 juni 2024
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Never again

I had a leaking hose on my fridge. I diagnosed the issue and even suggested the repair to tech. Parts were max. $10. He spent 30 mins doing the work. The cost was $310 plus taxes, plus credit card charge. Will never use them again.

2 maj 2024
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Bad experience

I had an express repair technician coming over to fix my dryer, and although the dryer is working the light that is turned on/off when the door opens/closes is not working. Contacted express repair just to be told that if this is the same problem it is covered, otherwise it's a new call. The original call was about the noise the dryer was making. Now it's the lamp that was working and it's not but I'm not willing to pay for another visit!

30 mars 2024
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 1 av 5 stjärnor

This is the first time I've ever…

This is the first time I've ever written a negative review in my life. Michelle should not be in customer service at all, let alone be the manager. She is unprincipled, unreasonable, and condensing who does not know how to take accountability or ownership when there is a error made and the client provides all backup required that the company made an error and yet will bot reimbursement me for the overcharge of my bill. I had written am email that I had to follow up multiple times and had attached clear cut all the back up. You can listen to our call that was taken on Dec 20th at 12:50pm at and you can judge for yourself, and you should take actions on how she should be reprimanded accordingly.

20 december 2023
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 1 av 5 stjärnor

If I could give 0 starts I would

If I could give 0 starts I would. On their website it advertises free service call and $35 off. No work was performed, the tech was there for 10 mins and charged me $137. I called their office because when I initially booked the service I asked "whats the cost of the service call" and they said I'll get quoted on the spot assuming I only will get charged for the work to be done. They also didn't honour the $35 off discount which they said "$35 off, with purchase of service" again not advertised correctly on their website

11 mars 2024
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Stay away from this company

Called this company for a microwave repair and technician had no idea how to even access the components on the microwave. Once he did, he used an electrical meter and told us that the microwave needed a new panel. I asked him to check the fuse and he refused saying it wasn't a fuse issue. I felt very uncomfortable about him doing any kind of diagnostics so I told him to leave. A second company came out a few days later and the issue was, in fact, a fuse as well as a couple of other small components. The tech said if he had replaced the front panel the microwave would not have worked. I called the company to get my money back for the service call and they agreed to refund me however it has been a month of getting the run-around and still no refund. Stay away from this company!!

23 december 2023
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Scam

Would give less than 1 star if possible. Technician was here for 25min total for a dishwasher repair and without a quote prior to starting the job. Then told it would be $270 on the spot when he was done. Customer service was extremely rude in trying to resolve and get fair pricing for the simple job that required no extra parts.
NEVER use.

22 januari 2024
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Incapable of providing ETA for repair

Had a service call on Dec 28 for my Insight Pro Sharp microwave. Tech found a burnt out “Noisy filter”. Tech was good, said it would take about a week for part to arrive. I placed the order to replace the part on Dec 29. I have since called twice asking for ETA, and surprise surprise they can’t provide one. Called again on Jan 20 and now they say it’s a special order part and needs to be manufactured, still no ETA. I have never heard of a part supplier not being able to provide ETA…and the fact that I was never notified that this was now a special order part is ridiculous. How does a company claim to be an ‘express repair’ shop. They are quick to send a tech, they are quick to take your money, but there is ZERO express when comes to the actual repair.

20 januari 2024
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Express Repair, your name is a mockery

Express Repair, where do I even begin?

Your service has been nothing but a major headache. I called for help with my broken stove, your technician came (which I paid for the initial visit) and diagnosed the issue and said a part was needed and he promised to order it. He claimed it will take 6-8 weeks. Weeks turned into months, and still no part. Thirteen weeks later, I called for an update, they promised to visit the following week but never showed.

After running out patience, I purchased another stove and called them to cancel the service call. To add insult to injury, they made sure to charge me half the price of the initial quote for a part that never arrived.

When I cancelled the service and disputed the charge , they started harassing me via phone, emails and even threatened to send the invoice to a collection agency.

Their behavior was unprofessional, to say the least. I definitely do not recommend their services to anyone. Save yourself the hassle and hire another company.

24 september 2023
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 5 av 5 stjärnor

BEST SERVICE.

There is only one word : EXCELLENCE !
Best service.
Andre and Vitali fixed my very old Gagguenau oven,
they were so polite, and professional.

27 december 2023
Omdöme utan inbjudan

Detta är Trustpilot

Vem som helst får skriva ett omdöme på Trustpilot. Den som skriver ett omdöme äger sitt omdöme och detta innebär att personen i fråga kan redigera eller ta bort sitt omdöme när som helst. Omdömen finns kvar på Trustpilot sålänge omdömeslämnarens konto är aktivt.

Vi skyddar vår plattform med hjälp av dedikerade medarbetare och smart teknologi. Läs mer om hur vi bekämpar falska omdömen.

Läs mer om omdömesprocessen på Trustpilot.

Här är 8 tips på hur man kan skriva omdömen på bästa sätt.

Verifieringen hjälper till att säkerställa att det är riktiga människor som skriver omdömena som du läser på Trustpilot.

Att erbjuda belöningar för omdömen eller att bara be en viss grupp personer att skriva ett omdöme kan påverka företagets TrustScore. Detta strider mot våra riktlinjer.

Läs mer