Hvis man kunne give 0 stjerner så var…
Hvis man kunne give 0 stjerner så var dette blevet tilfældet! Deres politik er til at brække sig over. De mener selv, at de går op i at have Tilfredse kunder og god kommunikation imellem. Jeg kan så sige, at manden kan ikke engang holde en aftale, da den først blev skrevet forkert ind. For det andet, vender manden ikke retur når man skriver noget væsentligt, i en allerede åben tråd. Så der er ingen undskyldninger om, at mailen kan være røget i spam eller andet pjat. Over en uge har jeg nu ventet på svar og endte med, at skrive at vi nu har hyret en professionel tømrer, da manden her ikke virker grov professionel i sin tilgang til kunder på nogen måde ! Jeg valgte i første omgang, at vente lidt med at ringe, da de selvfølgelig skal have noget tid at svare retur i. Men når dagene så bare går dag for dag uden svar, så bliver man sku lidt irriteret over den manglende evne, til at fyldest gøre deres egen politik om god service og glade kunder! Jeg vælger så at ringe fra et andet nr end det han kender, bare for at være mere sikker på et svar. Da manden hører hvem der ringer, får man bare et toneleje hvor man tydeligt kan høre, at han nærmest er træls over at man kontakter ham. Og det uden gyldig grund! Så med det sagt, så ville jeg aldrig bruge dem som tømrer! Og jeg anbefaler dem ihvertfald aldrig til nogen som helst!
Hold jeg langt væk, hvis i har tiden kær.







