Även om vi inte verifierar specifika påståenden eftersom omdömeslämnarnas åsikter är deras egna, kan vi märka omdömen med en ”verifierat”‑etikett ifall vi kan bekräfta att en företagsinteraktion har ägt rum. Läs mer

För att skydda plattformens integritet granskas både verifierade och overifierade omdömen av vår automatiserade programvara som är tillgänglig dygnet runt. Tekniken är utformad för att identifiera och ta bort innehåll som bryter mot våra riktlinjer, inklusive omdömen som inte är baserade på en äkta upplevelse. Vi är medvetna om att vi inte kan lägga märke till allt. Det går att flagga sådant som du tror att vi kan ha missat. Läs mer

Det här tycker kunderna

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

I ordered a Skort and the one I was supplied was an incorrect size. Evie from Dissh was so helpful in arranging my free return and not only that shipped out the right one before Dissh had received th... Se mer

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Ordered a cardigan and less than 24 hours later was reduced significantly. Reached out to ask whether they would offer the discount back without returning and ordering at lower price; they sent generi... Se mer

Företaget har svarat

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

I can’t share how beautiful, supportive & accomodating all the girls are at DISSH WARRINGAH MALL. Maddie the store manager is always so friendly, welcoming and helpful. Especially visiting with my 2 y... Se mer

Företaget har svarat

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

I've had TWO wonderful experiences with DISSH!! I placed 2 separate orders. The 1st purchase was made on 6/24/25, and the 2nd was on 7/12/25. BOTH purchases were prettier than I ever expecte... Se mer

Företaget har svarat

Företagsinformation

  1. Damklädesbutik

Skrivet av företaget

Create your unique look and to feel empowered! We aim to inspire girls across the globe to wear what they love, everyday! Discover the style that is Dissh. Shop our entire collection online, or visit our team of fashion-obsessed ladies in store.


Kontaktuppgifter

3,6

Medel

TrustScore 3.5 av 5

301 omdömen

5 stjärnor
4 stjärnor
3 stjärnor
2 stjärnor
1 stjärna

Har besvarat 53 % av sina negativa omdömen

Svarar vanligtvis inom 2 veckor

Så använder företaget Trustpilot

Se hur deras omdömen och betyg hämtas, betygsätts och modereras.

Företag på Trustpilot får inte erbjuda incitament eller betala för att dölja omdömen. Omdömen är enskilda användares åsikter och inte Trustpilots åsikter. Läs mer

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Bad costumer care

I made an online order from Dissh where I ordered two items and only one came, I was surprised the first time this happened to me. I wrote to them by email and said that I did not receive one of the products, they replied saying that the order from us was sent because the package weighed was 0.971kg and that it was not possible. Should I be responsible for the missing item?! Meanwhile I paid for two products and only received one. No one wants to stay in contact with customer service because purchases are made to be happy and not to be stressed that an item is missing and to clarify the situation.

5 april 2025
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Placed an order and received it on…

Placed an order and received it on 3/23. Needed to return it as it was not the correct size. The site keeps freezing up when I go to select what I would like to return and says it is "unfilled" ( not sure what that means). The same AI message I keep getting says contact the business you are trying to return your item. I have tried multiple times on their site to start the return process and no response. Very frustrated and I would never order from them again.

23 mars 2025
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Dissh

Svar från Dissh

Hi Jamie, thank you for reaching out. We are sorry to hear that this has been your returns experience with DISSH on this occasion. We can confirm that our website recently experienced a technical issue in which select orders were marked as 'unfulfilled' in our system. We sincerely apologise for the inconvenience caused by this, and our customer service team would be more than happy to assist you in lodging your return.

May we kindly ask that you reach out to our customer service team with your order number via email or the live chat feature on our website for further assistance. Thank you again for your feedback, and we look forward to assisting you further with your return. Kindest, DISSH.

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Terrible customer service

Terrible customer service. Accused me of being disrespectful when I wasn’t and was informed I would get a follow up email as to why my order has not dispatched. I am still waiting for this and my order has still not been dispatched! Wouldn’t shop here again.

26 mars 2025
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Dissh

Svar från Dissh

Hi Monique,

Thank you for taking the time to share your feedback.

At DISSH, our customer experience is of the utmost importance, and we are sorry to hear that this has been your experience with DISSH on this occasion. We have reviewed all correspondence between yourself and our customer service team and apologise for any disappointment caused.

As advised by our customer service team, a technical error occurred, preventing your order from being available for dispatch from our warehouse. Our team flagged your order with our warehousing department for further investigation and kindly advised that you would receive further communication in the form of an email confirmation once your order had been successfully dispatched. Prior to the conclusion of our teams' investigation, your cancellation request was received and actioned by our customer service team. We can see that a refund for the order value was issued to your original payment method.

Once again, we thank you for your feedback as it allows us to reassess areas within our business and improve our customer experience. We hope to have the opportunity to assist you again in the future. Kindest, DISSH.

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Amazing CS!!

Such good customer service DISSH! They went above and beyond to help me out. Allowed me an exception on an item that didn’t fit properly.

26 mars 2025
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Dissh

Svar från Dissh

Hi Anna, Thank you for taking the time to leave this feedback. We are happy to hear our Customer Service team was able to assist you. Please don't hesitate to reach out to our team should you need assistance in the future. Kindest, DISSH.

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Never received my order

I ordered on 14th March and I have been waiting for it to dispatch since. No updates after one and a half weeks so I checked on the order status on 25th March. It says 'unfulfilled'. They took my full payment but unable to fulfil my order and gave me no update on this nor refund. I have to request a refund in the end. Biggest scam. Would avoid in the future.

25 mars 2025
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Dissh

Svar från Dissh

Hi Angie, thank you for reaching out. We are sorry to hear that this was your experience in shopping with DISSH on this occasion. As advised on the shipping page of our website, we aim to dispatch all orders placed before 2pm AEST that same afternoon on a business day. Orders placed after this time, on weekends or public holidays, are due for dispatch the following business day.

On rare occasions, a technical error may occur, preventing your order from being dispatched by our warehousing team. We apologise that this was not detected by our system and raised with you in a timely manner.

Should you require any further assistance with your order or refund, please do not hesitate to reach back out to our customer service team. Kindest, DISSH.

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Order cancellation

I placed an order, mistakenly ordering the same item twice, thinking it was a set. Just a minute after placing the order, I realized the mistake and immediately reached out via email and Instagram. The team promptly responded on Instagram, assuring me that they could cancel the order if I confirmed, but they advised me to reach out via chat for a quicker resolution.

However, when I contacted chat support, I was informed that my order could not be canceled. It was only after I shared a screenshot of the Instagram conversation that they agreed to make a one-time exception and cancel the order. They also instructed me to use only one communication channel moving forward.

I find this experience to be neither transparent nor consistent. It has left me disappointed with the lack of clear communication and support.

21 mars 2025
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Dissh

Svar från Dissh

Hi Raquel, thank you for reaching out. We are sorry to hear that this has been your experience with DISSH on this occasion. At DISSH, our customer experience is our number one priority, and we are always looking for ways to improve our service.

We have reviewed your correspondence with our customer service team and apologise for any disappointment caused. We can see that our team suggested raising any future enquiries via our online chat feature for an immediate response however, they responded to your open enquiry via the contact method you used. We apologise for any confusion caused by this.

We also apologise as the team servicing our online chat received your cancellation request the following day. By that time, your online order had progressed to a stage in which an order would ordinarily be unable to be canceled. We can see that our team was able to find a solution to this and assisted you in canceling your order.

Once again, we thank you for your feedback as it allows us to grow and develop our customer experience. We hope to have the opportunity to assist you again in the future. Kindest, DISSH.

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Customer service is excellent!

Customer service is excellent!
Great cloehtes, speedy delivery and customer service team super responsive and helpful with returns and even offered to help track down my lost parcel. Really appreciate that kind of service when buying online!

20 februari 2025
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Dissh

Svar från Dissh

Hi Renee, thank you for reaching out! We are so thrilled to hear of your recent experience with our Customer Service team and really appreciate you taking the time to provide this feedback. We look forward to speaking with you again soon. Kindest, DISSH

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Why can I not use apple pay

Why can I not use apple pay? I have been scammed in the past and I really don't feel comfortable having to put in my credit card details to new sites. Does anyone else feel that is sketchy? Please add some more options!

18 mars 2025
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Dissh

Svar från Dissh

Hi Boryana, thank you for reaching out. We are sorry to hear that this was your experience and apologise for any confusion caused whilst navigating our website. We can confirm that Apple Pay is an available payment method at checkout. The clickable button to activate Apple Pay should pop up automatically when viewing your cart. We apologise if this was missed or if a technical error occurred during your online shopping experience.

Should you ever have any questions whilst shopping online, please do not hesitate to reach out to our customer service team via the live chat feature on our website. Our customer service team are available via the live chat feature from Monday - Friday 7am - 9pm and Saturday 8am - 4pm. Kindly note we are closed on Sundays AEST.

Thank you again for your feedback, and we hope to have the opportunity to assist you again in the future. Kindest, DISSH.

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Very disappointed with the customer…

Very disappointed with the customer service. I was sent the wrong size, and instead of offering a simple exchange, I was told to return the item, wait for a refund, and repurchase — only for the item to sell out in the meantime. The responses I received were generic and showed no real concern for resolving the issue. It’s clear they don’t value their customers. Wouldn’t recommend.

7 mars 2025
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Dissh

Svar från Dissh

Hi Sam,

Thank you for your feedback.

We are very sorry to hear that you received an incorrectly tagged item within your recent order.

Our customer experience is our number one priority, and we hate to have let you down on this occasion.

At DISSH, we invest significant time and resources into the quality assessment of our garments. Unfortunately, on rare occasions, the situation does arise where a garment has arrived from our manufacturer with the incorrect swing tag and has been missed by our quality control team upon delivery. We empathise that it is incredibly disappointing to receive an incorrectly tagged item within your order and are deeply apologetic for the oversight.

We can confirm, that as per our returns policy, we are unable to process exchanges due to a high turnover in stock as well as system limitations. For this reason, we can see that our team has provided you with a free return label as well as a compensation code to use on your next purchase.

Thank you again for your feedback, and we hope to have the opportunity to assist you again in the future.

Please do not hesitate to reach out to our customer service team should you have any further questions. Kindest, DISSH.

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Really impressed by super quick and…

Really impressed by super quick and efficient delivery to NZ. Great quality clothing and style. My favourite online shopping experience thanks!!

19 februari 2025
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Dissh

Svar från Dissh

Hi Cheryle, thank you for reaching out! We're so happy to hear of your recent online experience and hope to see you again soon. Kindest, DISSH

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Ok I feel I need to say this I ordered…

Ok I feel I need to say this I ordered a dress and immediately realised I’d ordered to pay in full when I wanted to pay in 3 instalments ( which was offered ) I cancelled within seconds of ordering …. It took them 2 days to tell I couldn’t cancel as it had already been processed… so iv had to accept the order and send it back ( after waiting 2 days before they confirmed my return and it has cost me £25 to send back … be wary of ordering from this company they offer no free return on very expensive clothing … I would use another company if you can I will not recommend… I have a successful TikTok account about fashion and will definitely be posting about this … I cancelled my order within mins of ordering it should have been cancelled… disgrace

17 februari 2025
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Dissh

Svar från Dissh

Hi Maggie,

Thank you for your feedback.

We are sorry to hear that this was your recent experience with DISSH and apologise for the delay in getting back to you. We receive a high volume of emails through our inbox and try to work through them from oldest to newest as quickly as possible. Generally speaking, our response time is between 1 to 3 business days via email.

Should your enquiry ever be urgent, we kindly recommend reaching out to our live chat feature on our website for an immediate response during business hours. Our customer service team are available via the live chat feature from Monday - Friday 7am - 9pm and Saturday 8am - 4pm. Kindly note we are closed on Sundays AEST.

Whilst we endeavor to action any order cancelation request our team receives, we apologise as this is not always possible depending on the status of your order. We kindly advise that once your order has been dispatched by our warehousing team, we are unable to cancel the order.

Information regarding our order amendment and returns policies can be viewed by customers at any time via our DISSH website.

Thank you again for your feedback, and please do not hesitate to reach out to our customer service team should you have any further questions. Kindest, DISSH.

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Customer Service

Sadly needed to return due to a size issue and the online and phone staff were absolutely so wonderful and helpful! Made me fall in love with Dissh even more

10 februari 2025
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Dissh

Svar från Dissh

Hi, thank you for sharing your experience with us. We look forward to being able to assist you again in the future. Kindest, DISSH

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Dissh customer service is super…

Dissh customer service is super efficient and professional. I had a couple of return queries that came up over the Christmas and New year period and could not be happier with the responses I received on both occasions. There customer care level is 5* .

29 januari 2025
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Dissh

Svar från Dissh

Hi Wendy, thank you for your feedback. We are glad to hear we were able to assist you with your returns. If you have any questions or concerns in the future, please do not hesitate to reach out. Kindest, DISSH

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Great customer service

Great customer service

24 januari 2025
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Dissh

Svar från Dissh

Hi Hajar, thank you for sharing your feedback with us. We look forward to assisting you in the future. Kindest, DISSH

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Great customer service

Really prompt with their responses and so kind.

23 januari 2025
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Dissh

Svar från Dissh

Hi Al, we appreciate you taking the time to provide feedback on your experience and we are glad to hear assistance was provided promptly. Kindest, DISSH

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Great Clothes : Great Customer Service

Dissh not only make beautiful clothes, they have excellent customer service and went above and beyond when I made a mistake with an online purchase.
A great Aussie business who I'll definitely shop with again.

15 januari 2025
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Dissh

Svar från Dissh

Hi Kendall, thank you for sharing your experience with us. We look forward to welcoming you back soon! Kindest, DISSH

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Excellent Customer Service

I recently had an inquiry, and I am extremely satisfied with the prompt and professional assistance I received. The team was very polite and helpful throughout the process.

The response was clear, and they even provided a link to leave a review, showing how much they value customer feedback. I truly appreciate the effort they put into ensuring a great experience.

Highly recommend their service to anyone looking for reliability and professionalism.

Thank you, Courtney, and the team!

10 januari 2025
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Dissh

Svar från Dissh

Hi, we really appreciate you taking the time to provide this feedback. We will ensure this is passed on to Courtney. Please do not hesitate to reach out to us in the future, we are here to help! Kindest, DISSH

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Alexandra was super helpful!!

Alexandra was so prompt replying to all my questions and even made a note on my order that I’d be returning for a refund as sadly the (stunning) bag was too small for my needs! Thank you for being so helpful in guiding me through the return process! :)

17 januari 2025
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Dissh

Svar från Dissh

Hi Bree, we’re so happy to hear that Alexandra made your return process a breeze! Thank you for sharing your experience with us. We can’t wait to assist you again in the future and hope to see you back shopping with DISSH soon! Kindest, DISSH

Detta är Trustpilot

Vem som helst får skriva ett omdöme på Trustpilot. Den som skriver ett omdöme äger sitt omdöme och detta innebär att personen i fråga kan redigera eller ta bort sitt omdöme när som helst. Omdömen finns kvar på Trustpilot sålänge omdömeslämnarens konto är aktivt.

Företag kan be sina kunder om omdömen via automatiska inbjudningar. Dessa omdömen markeras som verifierade för att visa att det handlar om verifierade upplevelser.

Läs mer om andra typer av omdömen.

Vi skyddar vår plattform med hjälp av dedikerade medarbetare och smart teknologi. Läs mer om hur vi bekämpar falska omdömen.

Läs mer om omdömesprocessen på Trustpilot.

Här är 8 tips på hur man kan skriva omdömen på bästa sätt.

Verifieringen hjälper till att säkerställa att det är riktiga människor som skriver omdömena som du läser på Trustpilot.

Att erbjuda belöningar för omdömen eller att bara be en viss grupp personer att skriva ett omdöme kan påverka företagets TrustScore. Detta strider mot våra riktlinjer.

Läs mer