Demonsbasement Omdömen 

189
•
TrustScore 1.5 av 5

1,6

Även om vi inte verifierar specifika påståenden eftersom omdömeslämnarnas åsikter är deras egna, kan vi märka omdömen med en ”verifierat”‑etikett ifall vi kan bekräfta att en företagsinteraktion har ägt rum. Läs mer

För att skydda plattformens integritet granskas både verifierade och overifierade omdömen av vår automatiserade programvara som är tillgänglig dygnet runt. Tekniken är utformad för att identifiera och ta bort innehåll som bryter mot våra riktlinjer, inklusive omdömen som inte är baserade på en äkta upplevelse. Vi är medvetna om att vi inte kan lägga märke till allt. Det går att flagga sådant som du tror att vi kan ha missat. Läs mer

Det här tycker kunderna

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

THIS IS A SCAM!!!! If I could give zero stars I would. I ordered two hoodies for their buy one get one free special TWO YEARS AGO and never received my items. I was patient at first because they state... Se mer

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

*UPDATE* After having my order cancelled they emailed me asking me to remove my “false” review here. Also sent some more passive aggressive emails trying to gaslight me into seeming like the bad guy... Se mer

Företaget har svarat

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

weird asl 😭, out here scamming ppl out of they money for horrid anime clothes , LIES about shipment and stays replying to people’s posts saying they already shipped it or refunded it when they know d... Se mer

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

i used to see this brand all over my insta till i gave in, i ordered 3 things in february thinking this was legit. it’s now april 6th & i haven’t received anything, the owner “Deekay” sent me a “ co... Se mer

Företaget har svarat

Företagsinformation

  1. Klädbutik

Skrivet av företaget

The One & Only Demons Basement.


Kontaktuppgifter

1,6

Mycket dålig

TrustScore 1.5 av 5

189 omdömen

5 stjärnor
4 stjärnor
3 stjärnor
2 stjärnor
1 stjärna

Ingen aktuell inbjudningshistorik

Det här företaget har inte bjudit in sina kunder på länge. Omdömen kanske inte är representativa

Har inte besvarat negativa omdömen

Så använder företaget Trustpilot

Se hur deras omdömen och betyg hämtas, betygsätts och modereras.

1,6

Alla omdömen

(189)

13 omdömen under de senaste 12 månaderna

Skriv ett omdöme
Företag på Trustpilot får inte erbjuda incitament eller betala för att dölja omdömen. Omdömen är enskilda användares åsikter och inte Trustpilots åsikter. Läs mer

Betygsatt 4 av 5 stjärnor

Long wait time but HIGH quality

The clothes are extremely high quality but as with any small business that does capsule collections, fulfillment is going to take a while as a lot of their stuff is on pre-order. I ordered from their Gengar collection around the time they were in hot water with Nintendo so I expected to wait a long time for it. This isn’t a one-size-fits-all situation, but because of the nature of it, subscribing to their newsletter offered constant updates on the collection. When they finally started shipping out orders from it, my order had been stuck in processing/pre-shipment for weeks. I texted their support number (which goes directly to the owner) and instead of telling me to wait or something he expedited the processing of my order by just packing it himself and I saw updates within the next few days. Small businesses are NOT fast fashion businesses with mega warehouses meant to push out orders constantly, they are small teams. If you want to support small businesses, you have to give up the luxury and privilege of 3-5 day processing time because most of the time that is not how that works.

20 mars 2024
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Demonsbasement

Svar från Demonsbasement

Hey Aly,

Thank you for the review and for supporting our company! We are glad to have you apart of the DB family.

God bless.

Thanks.

Betygsatt 2 av 5 stjärnor

Don’t order here!

I’ve ordered from this site 3 times now. First two were great, got my things in a timely manner and didn’t have any problems. The third time I ordered was about 8 months ago. I’ve tried communicating with them about my order but they give me the same bs everytime saying orders are being processed and what not. If you don’t want to be scammed don’t order here!

1 juni 2024
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Demonsbasement

Svar från Demonsbasement

Hey Rob,

Thank you for the review and your support. We see here in our system all 3 orders were delivered as it wouldn't make sense for us to deliver 2 and not the 3rd. Also, we are a legitimate LLC and have been licensed for over 5 years which you know as you have received just about all you ordered with no issue as you stated so that does not fall under the category of a "scam" especially if you had a problem perhaps with one order that can be fixed. We do however apologize if you had any inconveniences and can definitely help you with that ASAP.

Please email us at dbasementco@gmail.com as we respond to all email within 24-48 hours.

Thank you for understanding and God bless.

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Been over a year since I ordered

I made two purchases February 22, 2024 and still have not received my items or even shipping. They send emails occasionally stating the items or stuck in customs or blame it on the holidays. But it’s honestly ridiculous that I’ve waited over a year for my items. Also they don’t do refunds…. I’ve tried to email them directly about my orders, but all I received was a forwarded email that they had already sent out. Not sure if I’ll risk ordering from them again :(

2 mars 2025
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Demonsbasement

Svar från Demonsbasement

Hey Baylee,

Thank you for the review and support. Please email us at dbasementco@gmail.com so we can figure this out for you as all orders from that long ago have been shipped. Also, be aware of fake websites that pretend to be us and sell non licensed items as we have told you all we only have one official page.

All emails are responded to within 24-48 hours.

We appreciate your support and understanding. God bless.

Thanks.

Betygsatt 2 av 5 stjärnor

Pretty good but could be better

I fw this brand heavy, the only issue is that they take forever, I ordered 2 jackets February of last year and still no confirmation number, I have a order number that's about it but other than that I haven't received an update about the order since. I really believe in this brand and that it could go places I really do I hope they can fix this issue regarding the shipping and manufacturing

2 mars 2024
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Demonsbasement

Svar från Demonsbasement

Hey IsDatJaysito,

Thank you for the review and support. Please email us at dbasementco@gmail.com so we can figure this out for you as all orders from that long ago have been shipped. Also, be aware of fake websites that pretend to be us and sell non licensed items as we have told you all we only have one official page.

All emails are responded to within 24-48 hours.

We appreciate your support and understanding. God bless.

Thanks.

Betygsatt 4 av 5 stjärnor

wait so so so so sorry

wait so so so so sorry, i was thinking of demon mentality, the name is very very close I have gotten my orders im sorry for the mistake. only issue i ever had was a bit lengthy ship times but i still got my orders. please forgive me.

1 mars 2025
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Demonsbasement

Svar från Demonsbasement

Hey Zion,

Thank you for the review and support. We appreciate your support within our company and patience throughout the waiting period for your pre order.

God bless. Thanks.

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Ordered something on March 2024 and…

Ordered something on March 2024 and still have not received it. It is now March 2025. They constantly say there’s issues with manufacturing, getting items cleared, and a whole bunch of other bs. When you email they don’t want to help. They say not to email them asking about your order. Horrible customer service. Why are you selling items you haven’t even started production on. And then they continue to have sales. They delete any comments that are asking about their order or saying hey why haven’t I heard about my order. Do not buy from here.
Now they are lying saying my order is delivered when I have proof from my Shopify order saying order placed, no tracking number provided. And my shipping address is correct. PLEASE DO NOT BUY FROM THIS “BRAND”

28 februari 2025
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Demonsbasement

Svar från Demonsbasement

Hey Wendy,

Thank you for your support. We do apologize for the experience you may have received and are looking to be better daily and improve as a small business. According to our records your order has been shipped and delivered as the tracking you received also states as well. Maybe you sent these items to the wrong address perhaps which happens to some as they mistype their address or they move and forget to email us to change their address which is no issue at all. Also, be aware of fake websites that pretend to be us and sell non licensed items as we have told you all we only have one official page.

If you have any current questions or need any help please email us at dbasementco@gmail.com as all emails are responded to within 24-48 hours.

We appreciate your support and understanding. God bless.

Thanks.

Betygsatt 2 av 5 stjärnor

So I ordered a couple things mid…

So I ordered a couple things mid december right, its march first and Im still not seeing no shipping confirmation of my clothes, I have bought from DB before and gotten my stuff but this new situation that everyone is going through is not okay DB. tighten up because I genuinely like the clothes

28 februari 2025
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Demonsbasement

Svar från Demonsbasement

Hey Kion,

Thank you for your support. We do apologize for the experience you may have received and are looking to be better daily and improve as a small business. If you have any current questions or need any help please email us at dbasementco@gmail.com as all emails are responded to within 24-48 hours.

We appreciate your support and understanding. God bless.

Thanks.

Betygsatt 2 av 5 stjärnor

Maybe try a different small business ngl…

I have liked and wanted to continue to shop with this company. Don’t get me wrong their products look nice. However, I have ordered from them several times (about 3-5 times) and I’ve only ever received about 2 things. I’ve sent quite a bit of money on them, I’ve sent emails, and I’ve sent texts… they gave me a $100 gift card as a form of reimbursement and I’ve waited months for different orders and never received ANY… I’ve have been dealing with this since 2023 and have had no help and no updates regarding my issues. I have ordered several times in 2023, 24, and 24 with no help. I even TIPPED THEM!! Don’t get me wrong the two things I actually DID end up receiving were some pants and beanie. The pants I loved and still wear them but the beanie was a little small. It’s pretty upsetting seeing as I spent a lot of money on a company that J thought was really cool, even joined their discord and everything, but it’s pretty much a waste of money, time, and trust. I’m even still waiting for an order rn from months ago 😭 Hopefully, in due time the company gets better but yeah it just isn’t the best.

21 oktober 2024
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Demonsbasement

Svar från Demonsbasement

Hey Nya,

Thank you for your support. We do apologize for the experience you may have received and are looking to be better daily and improve as a small business. If you have any current questions or need any help please email us at dbasementco@gmail.com as all emails are responded to within 24-48 hours.

We appreciate your support and understanding. God bless.

Thanks.

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Even though there are shipping delays…

Even though there are shipping delays the product always arrives!

1 mars 2025
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Demonsbasement

Svar från Demonsbasement

Hey Jay,

Thank you for your support and review. We do apologize for the wait you may have faced due to your item being pre order but am glad you loved what you received and that you are still a supporter.

We are improving daily as a small business for you all and appreciate your understanding. God bless.

Thanks.

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Year guy here

I’m not the type of guy to talk bad but dude this is straight up shit and unacceptable. I’ve waited over a damn year and haven’t received anything. I bought a hoodie, and 3 shirts and till this day I haven’t received absolutely jack shit. Just sorry upon sorry emails yet nothing. Mind this, I bought it the 3 of October of 2023. Absolutely nothing. And actually, before I bought this order, I actually ordered a hoodie that took months. This is just unacceptable honestly.

1 mars 2025
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Demonsbasement

Svar från Demonsbasement

Hey Rafael,

Thank you for your support. We do apologize for the experience you may have received and are looking to be better daily and improve as a small business. According to our records your order has been shipped and delivered as the tracking you received also states as well. Maybe you sent these items to the wrong address perhaps which happens to some as they mistype their address or they move and forget to email us to change their address which is no issue at all. Also, be aware of fake websites that pretend to be us and sell non licensed items as we have told you all we only have one official page.

If you have any current questions or need any help please email us at dbasementco@gmail.com as all emails are responded to within 24-48 hours.

We appreciate your support and understanding. God bless.

Thanks.

Betygsatt 4 av 5 stjärnor

I would give them 5 stars but clothing…

I would give them 5 stars but clothing takes absolutely way to long to come.i have a solution find a source in the United States stop waisting money and time with overseas businesses your losing customers with how your operating.with that being said I always get my clothing even through it takes long and the quality is very very good .I will continue to support but you have to fix this production and waiting time .

1 mars 2025
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Demonsbasement

Svar från Demonsbasement

Hey Db,

Thank you for your support and review. We do apologize for the wait you may have faced due to your item being pre order but am glad you loved what you received and that you are still a supporter.

We are improving daily as a small business for you all and appreciate your understanding. God bless.

Thanks.

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

actually terrible

actually terrible. they never ship. and i mean literally never. i ordered maybe 3 orders in 2022. one arrived after about a year. the other 2 have never arrived. i contacted support numerous times and havent got a package and have also not got a refund. the item i did receive is terrible quality as well

1 mars 2025
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Demonsbasement

Svar från Demonsbasement

Hey Ty,

Thank you for your support. We do apologize for the experience you may have received and are looking to be better daily and improve as a small business. According to our records your order has been shipped and delivered as the tracking you received also states as well. Maybe you sent these items to the wrong address perhaps which happens to some as they mistype their address or they move and forget to email us to change their address which is no issue at all. Also, be aware of fake websites that pretend to be us and sell non licensed items as we have told you all we only have one official page.

If you have any current questions or need any help please email us at dbasementco@gmail.com as all emails are responded to within 24-48 hours.

We appreciate your support and understanding. God bless.

Thanks.

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

"Next day shipping "

"Next day shipping "
literally waited a month for the package because they purposely shipped it out a month later instead of NEXT DAY. Then I get the package and it's just a key chain... like you lied to your own customers then gave a bullshit keychain. What a loser of a company.

24 februari 2025
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Demonsbasement

Svar från Demonsbasement

Hey Keylen,

Thank you for your review and support. We see you ordered a mystery item from our warehouse sale which was $10 an half off product and as stated in the description you may receive a t shirt, jacket, bottoms, or accessories as it is a mystery item. We do know some of you all have expectations and do apologize that you are upset with the item you may have got but as stated it is a mystery item and all are shipped within the same week. We have here proof your order was shipped within the same week and do not appreciate the dishonesty in this review.

Thank you for the support and patience towards our company.

God bless. Thanks.

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

They never ever ship anything!!!

They never ever ship anything. They only bombard you with emails apologizing with excuses on why you are delayed. They do not respond to contact. SUCH A SCAM!

26 november 2024
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Demonsbasement

Svar från Demonsbasement

Hey Del,

We are sorry to hear about your frustrating experience. Please contact our customer care, dbasementco@gmail.com so we can make sure you are subscribed to email list for weekly updates as new updates are sent weekly keeping you reassured on your order whether it's pre made or pre order.

Also, as we state beware of fake websites that sell the official company’s products. There are many links & Fraudulent websites that pose to resell our items globally. We hope to look into this issue and get it resolved amicably.

Thanks.

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Save your money. Don't buy from these guys.

Spent money, absolutely no correspondence or response for my email asking where the product I bought was. I ordered about 2 weeks ago now, and it hasn't even shipped, and they won't respond to any emails.

9 februari 2025
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Demonsbasement

Svar från Demonsbasement

Hey Avi,

We are sorry to hear about your frustrating experience, we’d like to learn more about what happened. Please contact our customer care, dbasementco@gmail.com so we can hear about your experience and take the proper next steps. Also, please check all of our legal policies stated on our website.

Beware of fake websites that sell the official company’s products as well. There are many links & Fraudulent websites that pose to resell our items globally. We hope to look into this issue and get it resolved amicably.

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Scammers!!

Scammers!!! Order my son hoodie back In December and here it is the end of January. No tracking number nor product. This company will send you the same generic email saying that they are working on processing orders. I should have known not to order from a company called Demons basement. At this point, just refund me my $60. This is sad that ppl are still scamming people in 2025.

20 december 2024
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Demonsbasement

Svar från Demonsbasement

Hey Tee,

We are sorry to hear about your frustrating experience, we’d like to learn more about what happened. Please contact our customer care, dbasementco@gmail.com so we can hear about your experience and take the proper next steps.

Beware of fake websites that sell the official company’s products. There are many links & Fraudulent websites that pose to resell our items globally. We hope to look into this issue and get it resolved amicably.

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

SCAM CITY

ordered a soul eater jacket keep getting updates on orders x-y are going to be shipped but never got an email saying my order was confirmed i can see the charge on my statement but i order that jacket back in mid December it's almost February and i still have not gotten tracking information and the recent reviews of months long wait times doesn't give me any good feelings about this company also the lack of any actual influencers or even humans wearing and modeling these clothes on any social media or their website is concerning as well will update once i receive my item if i get it at all at this rate

Update: cannot get a single response from the company through email Instagram or calling the phone number associated with the company been trying for almost a week now only update I've seen is their shippers are messing up so bad orders that were placed in November are finally being shipped out not gonna be shocked if I get my jacked in April and have it smell like some Turkish sweat shop if I get it at all by this point

26 januari 2025
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Demonsbasement

Svar från Demonsbasement

Hello Ricardo,

Your pre order was completed, and the order was refunded as you asked in our records. Unfortunately, we aren’t able to provide photo attachments but the refund for the order that was not was processed. We do apologize for any inconveniences that may have occurred during the processing period of the pre order.

Thank you for your understanding and God bless.

Thanks.

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

SCAM

SCAM! SCAM! SCAM!
Daughter placed an order February 2024, here we are January 2025, and still have not received the order. Their canned responses when you inquire the status of the order is absolute BS! I see how they respond to others claiming they are not scammers, well that is BS too! You are scammers, and should not be using God Bless to end your response when you are doing the Devils work! Demon is the perfect name for you evil f@#ks!

5 januari 2025
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Demonsbasement

Svar från Demonsbasement

Hey,

Thank you for your review. we apologize for your experience as February 2024 orders have all been shipped so if you have any issue with your tracking/order please email us ASAP and tag this review so we can figure this out and get you what you spent your hard earned money on. Thank you and God bless.

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Most likely a Scam

Terrible customer service I emailed them with no response since I purchased the item not even an email other than saying it was confirmed

20 december 2024
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Demonsbasement

Svar från Demonsbasement

Hey,

Thank you for the review. We respond to emails consistently within 24-48 hours and can definitely help you with this so please make sure you are emailing us at dbasementco@gmail.com. A confirmation can be resent as most likely your email was not entered correctly when you ordered which we can fix.

Thanks.

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Joke of a company *update*

Joke of a company. Don’t give your time or patronage to this garbage company. The clothing is just cut and paste pre-made graphics stuck on .03$ alibaba pre-made garments. Their quality and customer service makes SHEIN look like Chanel

And their customer serious is unreal… laughable, really.

Edit/response: no, it was definitely your company. I’ll just post the interactions between myself and “customer support” so people can read them for themselves. The reviews you have on Trustpilot says A LOT. If I were to reach out to this company they wouldn’t even know how to respond. You know the old guy playing WOW on south park with the fibromyalgia, wrist cuff? That’s who it feels is behind this company (at least customer service).

In conclusion, I would save yourself the time, money, and aggravation, and just avoid this company at all cost.

They can’t even be bothered to leave an actual response to these bad reviews. Even THAT is copy-pasted. Says a lot! Tens of thousands of supporters 😂😂😂!? Are we talking bots you bought off the dark web to fill your IG with? Those “supporters”? I really hope ya’ll didn’t quit your day jobs.

10 december 2024
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Demonsbasement

Svar från Demonsbasement

Hey,

Thank you for the review! We do apologize if you are experiencing any inconveniences with us as we are available Monday - Friday and you can email us at dbasementco@gmail.com. We are not a scam and have been in great business for almost 4 years now. We also have tons of proof of legitimacy of orders and ten thousands of supporters wearing and receiving our items now however there are fake accounts and shops going around of us that is not us so beware of that also, but if you have purchased from us then we will fix this issue ASAP so please reach out!

Thanks.

Detta är Trustpilot

Vem som helst får skriva ett omdöme på Trustpilot. Den som skriver ett omdöme äger sitt omdöme och detta innebär att personen i fråga kan redigera eller ta bort sitt omdöme när som helst. Omdömen finns kvar på Trustpilot sålänge omdömeslämnarens konto är aktivt.

Vi skyddar vår plattform med hjälp av dedikerade medarbetare och smart teknologi. Läs mer om hur vi bekämpar falska omdömen.

Läs mer om omdömesprocessen på Trustpilot.

Här är 8 tips på hur man kan skriva omdömen på bästa sätt.

Verifieringen hjälper till att säkerställa att det är riktiga människor som skriver omdömena som du läser på Trustpilot.

Att erbjuda belöningar för omdömen eller att bara be en viss grupp personer att skriva ett omdöme kan påverka företagets TrustScore. Detta strider mot våra riktlinjer.

Läs mer