Bought as a Christmas present and the parcel arrived damaged on 08.12.25 Covered in a yellow liquid, box squashed and rattling inside where it appeared it had been stood on. Contacted Couch console... Se mer
Även om vi inte verifierar specifika påståenden eftersom omdömeslämnarnas åsikter är deras egna, kan vi märka omdömen med en ”verifierat”‑etikett ifall vi kan bekräfta att en företagsinteraktion har ägt rum. Läs mer
För att skydda plattformens integritet granskas både verifierade och overifierade omdömen av vår automatiserade programvara som är tillgänglig dygnet runt. Tekniken är utformad för att identifiera och ta bort innehåll som bryter mot våra riktlinjer, inklusive omdömen som inte är baserade på en äkta upplevelse. Vi är medvetna om att vi inte kan lägga märke till allt. Det går att flagga sådant som du tror att vi kan ha missat. Läs mer
Det här tycker kunderna
i ordered their product, first time i ordered it took almost a month to receive even though it was supposed to be 1 week shipping. finally received it and i loved it so much i ordered one for my dad.... Se mer
I ordered from them a month ago… no confirmation on my shipping. Order never arrived and I've reached out via email multiple times as well as the contact tab on their website and no one has even answe... Se mer
Wasn’t sure about ordering - but there was a promotion so i decided to pull the trigger, and i’m glad i did so. I use it daily, but mostly in the bed. it’s perfect for keeping things all in one place... Se mer
Företagsinformation
Kontaktuppgifter
Ingen inbjudningshistorik registrerad
Det här företaget har inte bjudit in sina kunder. Omdömen kanske inte är representativa
Så använder företaget Trustpilot
Se hur deras omdömen och betyg hämtas, betygsätts och modereras.
Disreputable company that doesn’t care about customers
I AM BEING REPEATEDLY HARASSED TO TAKE DOWN THIS REVIEW BY COUCH CONSOLE. Buyer be very aware of purchasing anything from this bizarre company.
2/23/2024 Update: After paying to return the product because they refused to issue a return label it took them over a month and me filing a claim with my credit card company to finally get a refund. They received the product back on 1/12/24 and did not issue a refund until 2/20/24.
Ordered 4 for Christmas gifts on Dec 7th. Never received so emailed company on Dec 22 if not shipped to cancel order. Emailed again and opened dispute with PayPal to get money back. They shipped item on Dec 29th that I had already cancelled and no longer had need of and now want me to pay to return instead of just never sending the items like was asked. This company is a disaster that certainly doesn’t care about customers and isn’t going to be around very long at this rate. I feel bad for all the people who put money in on kickstarter.
Good customer service by email
Ordered a couch console as a Christmas present. Item was delivered within a week but unfortunately was the wrong colour. Contacted the company by email, who requested proof of the error and then the issue was quickly resolved. Prompt, friendly customer service by email.
Must be a scam
Must be a scam. Paid in full over 30 days ago and no word, no sign of my product. Regrets. Beware, DO NOT BUY.
Wasn’t sure - glad i have one
Wasn’t sure about ordering - but there was a promotion so i decided to pull the trigger, and i’m glad i did so. I use it daily, but mostly in the bed. it’s perfect for keeping things all in one place - was looking for the remote through the bedsheets all the time before 😅 Ordered in sept 2023 - arrived in a few days 🙌 really appreciate this startup’s struggle - sondecided to support them with this review
The Couch Console is a really helpful…
The Couch Console is a really helpful little device! I love the customizability with options to swap out modules. The whole things seems to have great build quality with lots of utility. Their customer support is excellent as well. I'd definitely recommend giving it a try!
arrived fast and i’ve been using it way…
arrived fast and i’ve been using it way more than anticipated
this is one of the kickstarter projects…
this is one of the kickstarter projects i have backed and honestly i love it. i normally use kickstarter for gifts and this one was definetely a hit. i really recommend it!!!!
Loving it!!!
I just bought the Couch Console and man, it's amazing! In my case, it arrived in three days in Europe. I love that I can take my setup with me between my living room and bedroom! And those cup holders are a real lifesaver! The sleek black design fits perfectly with my setup.
Ordered December 2022, Rec'd 1 of 3 Items Purchased
I purchased 3 consoles and received 1 of the consoles on January 5th, 2023. As you will see from the communication, they have never shipped the final 2 items, sent a false tracking link, and confirmed they processed my refund but they did not. I disputed with my credit card company and they sent a receipt with the first tracking number claiming it was fully delivered. The company seems to have some questionable practices since its Kickstarter days. In hopes they probably thought I would sweep this under the rug, they forgot about two major things with the communication and tracking number that prove they are in the wrong. I can't list it here since it will be under investigation as I'm taking the next steps to get my money back.
Here is the communication others might find familiar with their own personal situation as well:
Buyer 1/6/2023:
I received the Dark Green console on Thursday 1/5. Do you have the tracking number for the other two?
CouchConsole 1/9/2023:
Thank you for reaching out and apologies for the inconvenience.
No worries, your consoles were shipped separately. Your remaining consoles are already in process and we will send you the tracking details as soon as it has been shipped.
Let me know if you have any other questions!
Best,
The Couch Console Team
Buyer 1/10/2023:
Thanks for the update! Much appreciated.
Buyer 2/12/2023:
I just wanted to circle back on the status of my order with the remaining two items?
CouchConsole 2/15/2023:
Apologies for the delay and inconvenience. We know how frustrating this situation is and we apologize for the inconvenience. Our team is still growing and we are working around the clock to have everything shipped.
Due to the high volume of orders during the Holiday season, it took longer than expected for our new inventory to arrive in stock. We just received inventory in our EU and US warehouses and we'll be working around the clock to make sure all orders are fulfilled as soon as possible. Some received the order in 2 parts - the color we had in stock first. We have all the colors available now in stock and we are preparing his second package for shipping.
Upon checking your order, it is now on its way to you. Kindly wait for your tracking number as our shipping partner will send it to us or you may check your order/tracking number via www . 17track . com (http://www . 17track . com/) and see
its journey.
Buyer 2/23/2023:
Appreciate the response. It's been a little over a week since your email update and over two months since the purchase. As you stated, I haven't received the items or a tracking number from your shipping partner.
Please issue a refund as soon as possible to my original form of payment for the two consoles not received. I wish you the best in your business.
CouchConsole 2/23/2023:
We apologize for the delay in shipping your product. Our recent high volume of orders has caused a backlog in our fulfillment process, but we are pleased to inform you that we have recently received a new stock shipment and are currently preparing your order for pickup. If you wish to go for a refund instead, please inform us and we will process it accordingly.
We assure you that we are doing our best to have your order shipped at the earliest. Our team will email you the tracking information as soon as the label is created. Thank you!
Buyer 2/23/2023:
Yes, please provide the refund. I would have loved the items but doesn't look like I will be getting a tracking number anytime soon.
Thank you for the response.
CouchConsole 2/23/2023:
This is to confirm that your order is for cancellation and refund as requested. It will take a couple of days but the refund will process right away.
We hope you will understand our situation and you will have a little more patience with us. Thank you!
Buyer 3/2/2023:
Following up on the status of my refund. Can someone provide details on what the hold-up this time is? I really was hoping this could be resolved quickly.
Review
Hi i had many issues with ordering the product. I got refund and they send me one for free. The design is cool, but the materials are a bit cheap and they really need modify usb-c charger design. I would have pay half the price for it. This is an honest review.
Order never shipped for months
Order 28912 placed 17Dec2022, never received and it is March 2023!
Fraud in my experience! I ordered 2 in November 2022
I ordered 2 in November 2022. Never received them. I sent an email, they sent an email with an excuse. It is now March 2023. I have no product and I have not received an email. Fraud in my experience.
I didn’t receive anything.
I didn’t receive anything.
Still waiting for my order purchased 3 months ago.
I ordered three consoles in November…
I ordered three consoles in November 2022...they were gifts for Christmas....only 1 arrived....I paid for three pieces and they only delivered 1...I wrote several emails but they take time and they did not deliver what was due. I believe that the company has gone bankrupt and therefore they are trying to deceive to save their balance sheet: be wary and don't buy anything.
Definitely worth the waiting
The delivery was bit delayed (about 5 days late), but it’s worldwide delivery, sooo… let’s say it’s worth the waiting, because the console is suuuper nice! I love the materials it’s made of. You can see it’s a premium product at first glance. The textures are perfect. Not too glossy, not too matte. I simply love it!
Poor customer service. I bought 2 of these as Christmas…
I bought 2 of these as Christmas presents on the 26th November. 1 was delivered beginning of December but not the 2nd one. Numerous emails to their customer service department, most of which they didn't answer, left me infuriated at how poor the after sales service is. Eventually, after no joy about when I could expect the missing item I was told there was no guarantee I would get it before Christmas. So I got a refund for 1 and ended up with just 1!!!
Although the console seems good, I do not recommend this company due to its poor customer service and inability to keep customers updated with issues that arise.
Service malhonnête
Après avoir attendu 2 ans notre commandes, nous les avons contacter pour l'annuler et obtenir un remboursement. Ils nous ont répondu qu'ils allaient traiter le remboursement. 1 semaine plus tard, nous recevions notre commande dont nous ne voulions plus. Nous les avons donc contacté pour qu'ils reprennent le colis et obtenir notre remboursement. Nous avions le choix entre payer des frais de port vers l'étranger ou avoir le remboursement de la moitié de la commande. Ce qui est déjà honteux car nous ne voulions plus la recevoir. Nous avons choisis la seconde option. Cela fait 6 mois que nous attendons le remboursement de la moitié de notre commande. Malgré les relances, nous n'avons jamais de réponse.
Bref, je ne recommande pas du tout, ce ne sont que des voleurs qui n'assument pas leur incompétence.
Je suis disposée à modifier mon avis s'ils acceptent de nous rembourser.
Took a while but it’s worth it
Took a while for my package to arrive, but we love it! Use it mostly in bed when watching movies tho
Update - still going strong
As difficult and as finicky individual situations can get, the team does their best to stay on top of everyone's requests.
Managing expectations is not always an easy task, and it takes a lot of compassion towards the own team and product.
Hats of for keeping your cool and keep going.
Detta är Trustpilot
Vem som helst får skriva ett omdöme på Trustpilot. Den som skriver ett omdöme äger sitt omdöme och detta innebär att personen i fråga kan redigera eller ta bort sitt omdöme när som helst. Omdömen finns kvar på Trustpilot sålänge omdömeslämnarens konto är aktivt.
Vi skyddar vår plattform med hjälp av dedikerade medarbetare och smart teknologi. Läs mer om hur vi bekämpar falska omdömen.
Läs mer om omdömesprocessen på Trustpilot.
Här är 8 tips på hur man kan skriva omdömen på bästa sätt.
Verifieringen hjälper till att säkerställa att det är riktiga människor som skriver omdömena som du läser på Trustpilot.
Att erbjuda belöningar för omdömen eller att bara be en viss grupp personer att skriva ett omdöme kan påverka företagets TrustScore. Detta strider mot våra riktlinjer.








